abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 14:50:36 #251
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_96547166
Vandaag ook weer een leuk verzuurd stukje in de TC Tubantia. De boer, Vertonghen en De Zeeuw laten zichzelf echt wel kennen op zo'n manier, erg onsportief en onprofessioneel, maar ik had ook niet anders verwacht.

Maar goed we zullen zien of Ajax Twente oprolt, volgens de Amsterdammers is het appeltje-eitje.
pi_96547917
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
Wat is dit voor onzin.

Alsof je verplicht bent als supporter om te kijken hoe de tegenstander een prijs ontvangst neemt :')

Hou toch op man
  maandag 9 mei 2011 @ 15:45:23 #253
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96549561
Een heerlijke finale om naar te kijken! Zeker ook door de uitslag. Maar buiten dat was het sowieso gewoon een leuke wedstrijd om te kijken er gebeurde genoeg, veel spanning, goed voetbal (van Twente). Zelfs de sfeer vond ik nog best aardig, zal wel komen omdat het in de Kuip werd gespeeld. :p

Mooiste was misschien nog wel de reactie van de Boer na afloop. Ik dacht dat we na ten Cate en Jol de grootste dorpsidioten wel gezien hadden maar Frankie beweert doodleuk dat Ajax het grootste gedeelte van de wedstrijd gedomineert heeft en dat zij meer verdient hadden _O- Ach, als ik dan zo'n Vertongen hoort en de meeste reactie's hier leest dan is men misschien toch een beetje gefrustreerd dat ze deze 'onbelangrijke' prijs niet hebben gewonnen .

[ Bericht 6% gewijzigd door inZanity op 09-05-2011 16:05:51 ]
pi_96549873
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin.

Alsof je verplicht bent als supporter om te kijken hoe de tegenstander een prijs ontvangst neemt :')

Hou toch op man
Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!
pi_96549959
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!
:')
pi_96550012
Als supporter moet je zelf weten wat je doet, ik zou ook niet blijven.. zeker niet als je zo'n lange terug reis hebt en je net verloren hebt, dan wil je ook niet die spelers zien feest vieren.

Als tegenstander vind ik dat het wel hoort en dat het sportief is. Wat Feyenoord vorig jaar deed vond ik dus ook niet netjes.
pi_96550059
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef inZanity het volgende:
Een heerlijke finale om naar te kijken! Zeker ook door de uitslag. Maar buiten dat was het sowieso gewoon een leuke wedstrijd om te kijken er gebeurde genoeg, veel spanning, goed voetbal (van Twente). Zelfs de sfeer vond ik nog best aardig, zal wel komen omdat het in de Kuip werd gespeeld. :p

Mooiste was misschien nog wel de reactie van de Boer na afloop. Ik dacht dat we na ten Cate en Jol de grootste dorpsidioten wel gezien hadden maar Frankie beweert doodleuk dat Ajax het grootste gedeelte van de wedstrijd gedomineert heeft en dat zij meer verdient hadden -O_ Ach, als ik dan zo'n Vertongen hoort en de meeste reactie's hier leest dan is men misschien toch een beetje gefrustreerd dat ze deze 'onbelangrijke' prijs niet hebben gewonnen .
Vooral Alderweireld.

quote:
'In de verlenging waren we superieur.
quote:
"De beker is leuk, maar die heb ik vorig seizoen al gewonnen. Hij kon me nu gestolen worden, het gaat om de titel",
_O-
pi_96550089
Mwa, over de verlenging had hij wel gelijk, toen was Ajax veel en veel beter. Maar goed, Twente was in de reguliere speeltijd beter.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 9 mei 2011 @ 16:06:34 #259
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_96550492
quote:
Cruijff: bekerfinale niet belangrijk
Het maakt Johan Cruijff weinig uit dat 'zijn' Ajax de bekerfinale tegen FC Twente gisteravond heeft verloren. De Enschedeërs versloegen Ajax met 3-2, maar Cruijff meent dat het er "zondag pas echt op aan komt".

"FC Twente mag nu tot zondag roepen dat ze een beker hebben gewonnen, maar daar houdt het verder mee op", voorspelt Cruijff in zijn column in De Telegraaf.

"Ik wil er vooral mee zeggen, dat hoe leuk en spannend de bekerfinale ook was, die ene wedstrijd er toch achter zit. Het laatste competitieduel waarin niet alleen over de landstitel wordt beslist, maar waarschijnlijk ook wie er wel en niet in de Champions League mag uitkomen. Dáár komt het zondag op aan. Daarom heb ik vooral genoten van een leuke en spannende wedstrijd, maar verder valt er weinig over te zeggen."
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  maandag 9 mei 2011 @ 16:07:34 #260
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96550530
Ajax _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 16:12:11 #261
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_96550752
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef inZanity het volgende:
Ajax _O-
Je zou bijna medelijden krijgen met dat gajes.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:13:09 #262
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96550786
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vooral Alderweireld.

[..]

[..]

_O-
Hij heeft toch gewoon gelijk.

Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was. :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96550994
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was. :')
Ik zeg ook niet dat het een superprijs is maar het komt zo verzuurd over bij hem.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:17:59 #264
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_96550999
quote:

[..]

Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:18:23 #265
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96551018
quote:

[..]

_O-
pi_96551138
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar :')
pi_96551216
quote:

[..]

Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:22:56 #268
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96551266
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar :')
Waarom dan hele huldiging toen jullie hem vorige jaar wonnen? De beker is een prijs. En die prijs wil iedere club gewoon winnen, zeker als je in de finale staat. Punt.
pi_96551303
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
Ajax doet nu hetzelfde toch, maar dan achteraf? :D
pi_96551317
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vandaar dat het Ajax gedeelte in het stadion stond te bibberen en nagelbijten.
pi_96551331
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja man.
pi_96552938
quote:

[..]

Ho ho ho wacht eens even, welke supportersschare zeurt er over de KNVB beker? Als Ajax niet meer meedoet om de titel staan 10 kranten dagenlang vol met dat Ajax de beker een belangrijke prijs vind, nu doet Ajax nog mee om de titel, en ze verliezen de KNVB beker en opeens is de prijst niet belangrijk.

Ik had wel eens willen zien wat er gebeurd was indien Ajax de beker gewonnen had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 mei 2011 @ 17:05:45 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96553459
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
Dat doen meestal de supporters van de tegenstander. Dat is niet alleen zo bij Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')