Wat is dit voor onzin.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin.
Alsof je verplicht bent als supporter om te kijken hoe de tegenstander een prijs ontvangst neemt
Hou toch op man
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!
Vooral Alderweireld.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef inZanity het volgende:
Een heerlijke finale om naar te kijken! Zeker ook door de uitslag. Maar buiten dat was het sowieso gewoon een leuke wedstrijd om te kijken er gebeurde genoeg, veel spanning, goed voetbal (van Twente). Zelfs de sfeer vond ik nog best aardig, zal wel komen omdat het in de Kuip werd gespeeld. :p
Mooiste was misschien nog wel de reactie van de Boer na afloop. Ik dacht dat we na ten Cate en Jol de grootste dorpsidioten wel gezien hadden maar Frankie beweert doodleuk dat Ajax het grootste gedeelte van de wedstrijd gedomineert heeft en dat zij meer verdient hadden -O_ Ach, als ik dan zo'n Vertongen hoort en de meeste reactie's hier leest dan is men misschien toch een beetje gefrustreerd dat ze deze 'onbelangrijke' prijs niet hebben gewonnen .
quote:'In de verlenging waren we superieur.
quote:"De beker is leuk, maar die heb ik vorig seizoen al gewonnen. Hij kon me nu gestolen worden, het gaat om de titel",
quote:Cruijff: bekerfinale niet belangrijk
Het maakt Johan Cruijff weinig uit dat 'zijn' Ajax de bekerfinale tegen FC Twente gisteravond heeft verloren. De Enschedeërs versloegen Ajax met 3-2, maar Cruijff meent dat het er "zondag pas echt op aan komt".
"FC Twente mag nu tot zondag roepen dat ze een beker hebben gewonnen, maar daar houdt het verder mee op", voorspelt Cruijff in zijn column in De Telegraaf.
"Ik wil er vooral mee zeggen, dat hoe leuk en spannend de bekerfinale ook was, die ene wedstrijd er toch achter zit. Het laatste competitieduel waarin niet alleen over de landstitel wordt beslist, maar waarschijnlijk ook wie er wel en niet in de Champions League mag uitkomen. Dáár komt het zondag op aan. Daarom heb ik vooral genoten van een leuke en spannende wedstrijd, maar verder valt er weinig over te zeggen."
Hij heeft toch gewoon gelijk.quote:
Ik zeg ook niet dat het een superprijs is maar het komt zo verzuurd over bij hem.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk.
Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was.
Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maarquote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom dan hele huldiging toen jullie hem vorige jaar wonnen? De beker is een prijs. En die prijs wil iedere club gewoon winnen, zeker als je in de finale staat. Punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar
Ajax doet nu hetzelfde toch, maar dan achteraf?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
Vandaar dat het Ajax gedeelte in het stadion stond te bibberen en nagelbijten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar
Ja man.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
Ho ho ho wacht eens even, welke supportersschare zeurt er over de KNVB beker? Als Ajax niet meer meedoet om de titel staan 10 kranten dagenlang vol met dat Ajax de beker een belangrijke prijs vind, nu doet Ajax nog mee om de titel, en ze verliezen de KNVB beker en opeens is de prijst niet belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat doen meestal de supporters van de tegenstander. Dat is niet alleen zo bij Ajaxquote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |