Zo te zien kijk je het niet vaak, want Ajax is alles behalve een counterploeg. Zeker onder De Boer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geniet van goed voetbal, gelukkig wint een counter team niet.
Pizzakoppo niet herkennen als eeuwige trollquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Typerend, wanneer je em wint is het een prijs. Win je em niet dan is het maar een bekertje en ligt het aan de scheids.
AFCaclimero Ajax, geen wonder dat niemand jullie mag
Als Ajax gewonnen had was de reactie euforisch geweest, maar nu dat niet zo is...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou geweldig hoor een bekertjewat een mooi cadeau van blom
*Subjectief *quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok die titel mag je mij geven dat is jou goed recht, maar vond jij het een overtreding van Vertonghen?
Geef ze eens ongelijk. Jaar in jaar uit met tegenslagen omgaan valt niet mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans kunnen weer is niet met verlies omgaan.
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans zijn alweer weg door de achterdeur?
Sorry zag Verhoeven te laatquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo te zien kijk je het niet vaak, want Ajax is alles behalve een counterploeg. Zeker onder De Boer niet.
[..]
Pizzakoppo niet herkennen als eeuwige troll
Blom heeft goed gefloten. Alleen zuur dat een klein foutje op een onbelangrijke plek zo'n gevolgen heeft. Maar Ajax heeft genoeg kansen gehad om gewoon te winnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef vaagjunior het volgende:
niks terecht
was gelijkwaardig dus gewoon gewonnen, groot terecht was het ook weer niet
Twente - Ajax 3-2
Blom - Ajax 1-0
Klopt, mensen willen heel graag zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.
Ik had het over het stadion, hadden ze het bij EL over.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.
Ik had het over het stadion.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mensen willen heel graag zien wat ze willen zien.
En nu zingen "het is stil aan de overkant"quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans zijn alweer weg door de achterdeur?
Ik weet niet of het een fout was, maar ik hoop het wel. Maakt het extra zuurquote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Blom fluit de hele wedstrijd foutloos, maakt 1 fout en daar komt een goal uit.
Yep en daarvoor ook een sportief hulde! Tis alleen jammer dat het door Verhoeven en co. ondergesneeuwd wordt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Twente was de reguliere wedstrijd iets beter, maar ze kwamen goed weg in het eerste deel vd verlenging. Ze waren zeker aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren gewoon gelijkwaardig hoor..
Zou best kunnen, hebben weinig meer te zoeken daar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik had het over het stadion, hadden ze het bij EL over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |