abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96517780
WINNING
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:12 #127
123170 alors
zlata1234
pi_96517782
En daar is Jopie Munsterman al :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:14 #128
15600 BB-King
Long live the King!
pi_96517784
Gefeliciteerd Twente! *O* *O* *O*

En volgende week kampioen van Nederland svp!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:16 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_96517786
Ok Twente de beker wij de titel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_96517792
En Hansie Hansie :D
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:25 #132
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96517801
Blom, blinde teringnicht.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:30 #133
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_96517807
Gefeliciteerd jongens ..
★★★
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:30 #134
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96517808
- Ajax komt kwalitatief gezien tekort.
- Ajax is anaal verkracht door Blom.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Forum Admin zondag 8 mei 2011 @ 20:29:30 #135
35723 crew  GGMM
pi_96517809
Zonde, maar verdiend.

Wel jammer dat het uit een verkeerde beslissing van de scheids komt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_96517819
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef starla het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Jij kan er ook weer een week tegen! :P
  FOK!Fotograaf zondag 8 mei 2011 @ 20:29:34 #137
842 Zorro
Z
pi_96517820
Nou tv kijken, die ajax koppen uitlachen. MOEHAHA!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96517822
Helemaal niets in Amsterdam al door het stadion...
pi_96517824
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

_O_ FEEST HEERLIJKHEID.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:43 #140
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_96517830
Waarom kreeg die Oostenrijker die vrije trap mee? :r
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:53 #141
268251 Adames
Klara!
pi_96517843
quote:
15s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Zonde, maar verdiend.

Wel jammer dat het uit een verkeerde beslissing van de scheids komt.
Inderdaad, dat terwijl hij verder heel goed heeft gefloten.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:29:58 #142
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96517851
HansieHansie om het leed te verzachten
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_96517859
''Helemaal niets in Amsterdam'' is misschien een weekje te vroeg.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:30:10 #144
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_96517869
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
WAAR ZIJN ALLE AJACIEDEN NU !!!
* Lindgren meldt.

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 08-05-2011 20:30:59 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 8 mei 2011 @ 20:30:13 #145
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96517873
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
WAAR ZIJN ALLE AJACIEDEN NU !!!
AJAX AMSTERDAM, VOLGENDE WEEK KAMPIOEN KUT BOER
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_96517880
Hansie,. :')
pi_96517881
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
WAAR ZIJN ALLE AJACIEDEN NU !!!
Hier, waardeloze selectie gewoon dat Ajax.

Dat Twente hier nog zoveel moeite mee heeft, serieus.
  Forum Admin zondag 8 mei 2011 @ 20:30:18 #148
35723 crew  GGMM
pi_96517883
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
WAAR ZIJN ALLE AJACIEDEN NU !!!
Hier.

Doe niet zo zielig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 20:30:18 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96517884
Knap hoor, 2-0 achter en dan winnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_96517888
Jammer dat dit dan alsnog door de scheids wordt beslist, deze wedstrijd had meer verdiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')