Fixed. Een 2-0 voorsprong mag je NOOIT uit handen geven.quote:
Op de eerste helft van de verlenging na was Twente gewoon beter, dus terechtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Zonde, maar verdiend.
Wel jammer dat het uit een verkeerde beslissing van de scheids komt.
Gewoon een foutje, op die positie moet je daar niet te zwaar aan tillen vind ik. Bij een penalty of op de rand van de 16 zou het anders zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat terwijl hij verder heel goed heeft gefloten.
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
AJAX AMSTERDAM, VOLGENDE WEEK KAMPIOEN KUT BOER
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef NrTH het volgende:
Jammer dat dit dan alsnog door de scheids wordt beslist, deze wedstrijd had meer verdiend.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aan het huilen om dat Blom niet de Lucky Ajax subsidie wou van de KNJB
Dat ook nog veerkracht getoond ook nog. Alleen Ajax he ik schaam me zo voor mijn eigen club.quote:
Ja met die doekjes voor het gezicht om hooligan te spelen, kunnen ze fijn hun tranen mee drogenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Film ff wat neuzen op de tribune... is lachen
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
God, laat Twente nu ook landskampioen worden. Gewoon, voor alle verzuurde Ajacieden.
Maarquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakken![]()
Als jullie zo spelen rolt Twente Ajax met gemak op
quote:Climowicz8 mei 2011 om 20:31
Zeer en zéér onverdiende overwinning van FC Twente. Ajax domineerde zowel de eerste als de tweede helft. Maar toch feliciteer ik FC Twente, omdat wij volgende week flink gaan winnen en eens eindelijk kampioen gaan worden! De beker kan me bestolen worden
Twente winnen, en PSV winnen, Ajax 3e en ik heb het beste seizoen van mijn levenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
God, laat Twente nu ook landskampioen worden. Gewoon, voor alle verzuurde Ajacieden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de tyfus krijgt Ajax het voor elkaar om eerst 2-0 voor te staan en vervolgens fucking te verliezen.
Echt welquote:
Ajax heeft nog twee keer gescoord he.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakken![]()
Als jullie zo spelen rolt Twente Ajax met gemak op
iddquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel
Hans: wat gaan jullie doen, uitrusten? Niet teveel trainen zeker?
Theo De Baas:*lachje* dat doe ik sowieso niet
Hehe... zou mooi zijn ... Ajax 3equote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Twente winnen, en PSV winnen, Ajax 3e en ik heb het beste seizoen van mijn leven
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Teleurstelling dit. Gelukkig zie ik nu dat Lange Frans een spelshow genaamd Face It gaat presenteren, dat is dan wel weer goed nieuws.
Geen dankquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Briljante samenvatting voor de nieuwsgierige voorbijganger. Thanks!
Zulke bazen heeft Ajax nou eenmaal nietquote:
wees maar blij met het kadootje van de scheids!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ach ja, en nu kan die beker gestolen worden natuurlijk voor de Ajax internet fans, want het gaat om de titel. Indien ze hem gewonnen hadden was het hier hosanna voor de joden. Dikke lul met jullie dubbel![]()
Ik zeg helemaal niets in Amsterdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |