Wat fijn!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Even een egopost tussendoor: ik ben eindelijk toegelaten door het uitzendbureau voor de functie waar ik een tijd geleden al op had gesolliciteerdOk, nu nog trainingen halen enzo, maar toch....
Blij
Ik vond het echt verschrikkelijk, zelfs het feit dat het nu nooit meer hoefde omdat ze eruit waren kon me echt niet opbeurenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, m'n lief zit in een opname, ouders aan het werk en vriendinnen op vakantie.
Ik vind het wel übertof dat ik zoveel verhalen op internet lees dat verstandskiezen trekken een eitje is. Mooi zomaar dus niet voor mij. Blij dat ik hierna niet meer hoef!
En, natuurlijk, zoals de assistente die ging verdoven zei: "Ach, het stelt niks voor vergeleken met het baren van een kind". En bedankt. * Razztwizzle zich een watje voelt.
Volgens mij mag dat, hoor. Gewoon ook een spiegel opbouwen met de paracetamol, dus om de paar uur (kijk even in de bijsluiter) twee slikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd LB! En Syrena, suf zegzeker van je rechtsbijstand, want het klinkt toch erg vreemd. Rechtswinkel anders een idee?
Ik zit hier met een twijfelgeval, dus gooi het hier maar eens neer, aangezien er een paar medische mensen rondhuppelen hier: ben nu 3,5 dag verder na trekken van verstandskiezen en voel me lichamelijk prima, maar de napijn is wel veel erger dit keer, en de zwelling ook. Dat wordt vanzelf minder, maar met 3x 600 mg ibuprofen op een dag red ik het niet. Zou het een bezwaar zijn hier nog paracetamol bij te slikken, of kan ik beter een tijdje 4x per dag die ibuprofen slikken?
Nu ik dit lees besef ik dat beter de apotheek kan bellen of de kaakchirurgiepoli.. doe ik zo maar eens. Al ben ik nauwelijks verstaanbaar over de telefoon door die rotkaak.
Bron.quote:Kunnen ibuprofen en paracetamol gecombineerd worden?
Gaan ibruprofen en paracetamol samen? Ik heb van de doktor ibruprofen voorgeschreven gekregen voor een tandvlees ontsteking, maar de pijn was zo erg dat ik er twee paracetamol bij heb ingeslikt toen de werking van ibuprofen niet merkbaar was.
Antwoord apotheker
Paracetamol werkt alleen pijnstillend en koorstverlagend. Ibuprofen werkt pijnstillend, koorstverlagend en ontstekingsremmend. Bij een tandvleesontsteking kan daarom beter ibuprofen gebruikt worden vanwege de ontstekingsremmende eigenschappen. Blijkt echter dat deze ibuprofen onvoldoende pijnstilling geeft dan mag hierbij paracetamol worden gebruikt. Let wel op de dosering, daar bij combineren van deze middelen men niet meer uit mag gaan van de maximum dosering van 6 tabletten paracetamol, omdat men dan ook al een bepaalde dosis van de ibuprofen heeft ingenomen. 2 tabletten paracetamol naast de ibuprofen is geen enkel bezwaar en zelfs aan te raden indien er onvoldoende pijnstilling optreedt.
En "waar" voorafgaand aan de zinquote:
Het is nu ook wel rond de lunchpauze. Zou het over een uurtje gewoon weer proberen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks DaD, die had ik niet gevonden! Bij de kaakchirurgiepoli neemt niemand op. Ik ga er gewoon twee paracetamol bij nemen, m'n hoofd voelt ondertussen als een watermeloen en zelfs m'n oren en neus doen zeer. Bah. Verder gelukkig wel prettiger dan de vorige keer, toen had ik echt koorts en was ik half van de wereld.
De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens LoL@ opmerking assistenteJa, zo ken ik er nog wel een paar! Feit blijft dat het gewoon uberhaupt al irritant is als iemand in je mond loopt te wroeten, laat staan wanneer ze ook nog eens iets er met geweld uitjassen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:
"Zo, nu is het tandvlees open, kunnen we mooi het kaakbot zien - zó, die ligt scheef! Dat wordt kapotboren. Eerst even het kaakbot open, dan kunnen we er mooi bij HNGGGRRRTTT geluid boor .... zo, en dan nu de kies keurig in vier stukjes HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT .. hopla. Mooi. Die kan eruit. KRAK TREK DUW KRAK zo! Nog even hechten, en dan boven..."
(Herhaal 1e deel)
Sommige mensen vinden dat prettig geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:
"Zo, nu is het tandvlees open, kunnen we mooi het kaakbot zien - zó, die ligt scheef! Dat wordt kapotboren. Eerst even het kaakbot open, dan kunnen we er mooi bij HNGGGRRRTTT geluid boor .... zo, en dan nu de kies keurig in vier stukjes HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT .. hopla. Mooi. Die kan eruit. KRAK TREK DUW KRAK zo! Nog even hechten, en dan boven..."
(Herhaal 1e deel)
4x1 gram? Of 4x100 mg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Sjaapje het volgende:
Razz even vlug reageren:
Paracetamol en Ibuprofen mogen perfect afgewisseld worden.
3*600 mg Ibu per dag afwisselen met 4*1 gram Paracetamol is perfect!
Gniffel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh wacht, 1000 miligram is natuurlijk 1 gram.
Ja dat ^^quote:
Toen ik auw zei (voor zo ver dat ging met een hand in mijn bakkes) werd er direct meer verdoofd. Waar ik geen fluit aan had, want het begon pas te werken toen ik alweer thuis wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat prettig geloof ik![]()
Bij mij was de tweede keer de verdoving niet helemaal goed geloof ik"Ehh ik voel nog wat
![]()
" Assistente: "Je doet het hartstikke goed hoor!
" Gief moar verdoving, plx.
Dat lijkt me naar, een ontsteking! Nee, ik zit me vooral ernstig af te vragen waarom ik in vredesnaam dat ding eruit heb laten halenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend Razz!!!
Hoop dat het snel beter gaat! Ik heb alleen ervaring met ontstoken verstandskiezen die er uit zijn gehaald. Dan ben je vooral blij dat het ding eruit is.
Nog even eenvoor LadyBlack! Wat fijn! Gefeliciteerd!!
![]()
Ik zit ondertussen op mn werk. Was niet de bedoeling, maar er stond ineens een taxi voor de deur (die volgens mij was afbesteld), dus dan toch maar naar kantoor. Ach, kan ik tenminste mijn collega's stalken met vragen en laten zien dat ik weer kan staan.![]()
Nee, ik heb geen meetlint. Toch maar eens aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn LB!! Dat moet een opluchting zijn!
Jeager, heb je jezelf wel eens gemeten? Kan mij niet voorstellen dat je nu niet slanker bent geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Goed bezig! Wel prettig dat je gewoon thuis of in DL (effectief) kunt werken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen meetlint. Toch maar eens aanschaffen.
@ LB: gefeliciteerd!
@ Anna: balen zeg. Was het een functie die je erg graag wou?
@ Ratz: sterkte!
Zo, nu weer aan het werk. Heb vanmorgen fijn effectief gewerkt!
Hm ja, ik kan er nog wel een pruim of appel bij doen na de lunchquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, heerlijk lijstje! Stukje fruit nog?
O: 2 v beschuit met kaas
S: 6.6 km hardlopen
T's: grote peer, wortels, gekookt ei
L: 3 verse speltboterhammen met osseworst, beker melk
S: 7 km wandelen
T's: grote granny smith, mandarijn, blokje choco
D: 2 gevulde paprika's, 4 gevulde reuzenchampignons, salade en rabarber
T: 450 magere kwark met zoetstof en diepvriesaardbeien.
Wandelen is ontspanning, heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Adviesvraagje!Ik vind niet dat je haar hoeft te cc'en. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen als de betaalmadam door jouw contactpersoon hierop wordt aangesproken, want of ze heeft haar werk niet goed gedaan (en dan is het terecht dat ze wordt aangesproken) of er is iets mis gegaan buiten haar schuld om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien denk ik niet dat je van plan was een longterm relationship op te bouwen met de betaalmadam waarin jullie als BFF'en door het leven gaan!![]()
Dankjewel! Je hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je haar hoeft te cc'en. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen als de betaalmadam door jouw contactpersoon hierop wordt aangesproken, want of ze heeft haar werk niet goed gedaan (en dan is het terecht dat ze wordt aangesproken) of er is iets mis gegaan buiten haar schuld om.
Bovendien denk ik niet dat je van plan was een longterm relationship op te bouwen met de betaalmadam waarin jullie als BFF'en door het leven gaan!
Afsluiten met iets als "Vertrouwende op een goede afhandeling hiervan, met vriendelijke groeten, Mariaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dankjewel! Je hebt ook gelijkIk vind het sturen van dit soort mailtjes sowieso al lastig, meh
Mn vriendje vind dat ik gewoon moet mailen dat ik de gang van zaken irritant vond, maar ik vind dat al een te erge krachtterm
*mietje*
Inclusief gewei-smileyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Afsluiten met iets als "Vertrouwende op een goede afhandeling hiervan, met vriendelijke groeten, Maria"
Is toch beweging! Dus wel eenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wandelen is ontspanning, heerlijk.
Was je makreel lekker?
Je hebt het vast al wel uitgeschreven maar hoe worden je lijstjes nu?
Nog meegekregen dat vanaf donderdag de forelfilet bij de Lidl in de aanbieding is?
Que xDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is toch beweging! Dus wel een![]()
Makreeltje was lekker, heb nu een vishandel gevonden die ze goedkoop en bijna graat-vrij heeft
Nog wel die zoete trek echterVandaar ook de kiwi...
Lijstje is vandaag als volgt:
O: 450gr kwark met 1/2 citroen en overgebleven rundergehaktT: Shake
T: Spinaziesalade (zie gisteren voor ingrediënten)
L: Kipfilet met mosterdsaus en blikje tonijn + glas melk
T: Makreel en kiwi (was knoerthard)
T: Amandelen en pecannoten
T: Shake
S: 45min. kracht / 1u. cardio
T: Shake (met carbs)
D: Gevulde paprika met kalkoenfilet wortels en ui / appel
T: Wodkatje
T: Kwark
Nope, want ik heb een nee/nee-sticker maar bedankt! Zal dan maar even langsrijden.
Lopende zaken worden vaak niet in behandeling genomen, hoop dat eigen huis toch wat kan. Syreen, daarom je huidige verzekering nog niet opzeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Ravka het volgende:
@Syrena: Vereniging eigen huis schijnt erg goed te zijn wat betreft juridische hulp, vaker gehoord en om die reden zelf ook lid geworden. Lidmaatschap kost nog geen eur 25,- per jaar. Er geldt wel een uurtarief maar op een bedrag van euro 20.000 valt dat wel te overzien. Ben benieuwd naar hoe zij je kansen inschatten.
Welkom!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom mezelf hier ook maar eens melden, ik ben opzoek naar een stok achter de deur!
Ik ben 1.59 lang en weeg 59 kilo maar mijn buik kan absoluut strakker!
Eetlijstje :
O een eierkoek
S een half uurtje hardlopen ( evy les 2)
L 2 boterhammen met kaas
En ik heb zoooveel zin in iets lekkers!
Verder moet ik er goed op letten meer te drinken,iemand daar tips voor?Dat doe ik nl veels te weinig.
Verzekering loopt sowieso nog tot oktober volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Lopende zaken worden vaak niet in behandeling genomen, hoop dat eigen huis toch wat kan. Syreen, daarom je huidige verzekering nog niet opzeggen.
In love and war, all is fair. Misschien weet ie een oplossing na een kopje koffie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Syrena het volgende:
Dus die stuurde net maar eens een flirtmailtje![]()
niet altijd hoor. Maar, ik heb een programma geinstallleerd waarmee ik bepaalde websites kan blokken, en ik heb hier niet m'n eeuwige pratende collega's!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed bezig! Wel prettig dat je gewoon thuis of in DL (effectief) kunt werken!
Het was inderdaad een hele leuke functie. Maar wel iets heel anders dan ik nu doe en gedaan heb. Ik kreeg dan ook als feedback dat ik niet voldeed aan de eisen qua opleiding en werkervaring.
Ja, nummer 5 kopen. Of nummer 29, dan ben ik van dat krijsend/stampend jong afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
In love and war, all is fair. Misschien weet ie een oplossing na een kopje koffie?
ik zou emailen dat je erop rekent dat het deze keer je geld op tijd ontvangt, of zoiets!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dankjewel! Je hebt ook gelijkIk vind het sturen van dit soort mailtjes sowieso al lastig, meh
Mn vriendje vind dat ik gewoon moet mailen dat ik de gang van zaken irritant vond, maar ik vind dat al een te erge krachtterm
*mietje*
Mailtje is de deur uit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou emailen dat je erop rekent dat het deze keer je geld op tijd ontvangt, of zoiets!
Maar je mocht geen zuivel vanwege allergie van je kindje toch? Voed je die nog zeg maar? Dan kan ik me best voorstellen dat je nog honger hebt, je moet immers voor 2 etenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Ravka het volgende:
Lijstje tot zover:
o: havermoutpap
t: appel
l: 5 volkorencrackers met sandwichspread
t: 500 gr naturel soyayoghurt
Ondanks de bak yoghurt heb ik nog best trek.
Die eerste foto kon ik niet zien, zag alleen een kruisje! Dus die alsnog posten mag ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef MarMar het volgende:
Beterschap razz, zie dat de rest al bevestigd heeft dat paracetamol naast ibu prima kan. Het schijnt elkaar ook nog iets te versterken.
Ben net terug van de orthopedische instrumentmaker, het wordt een korset van katoen aan de voorkant met kunststof spalken in de rug en dan ongeveer vanaf de onderkant van mijn schouderbladen tot mijn stuit..
Deze korsetten zijn niet in allerlei flitsende kleurtjes te krijgen, dus ik hoop op zijn minst dattie in het zwart kan. Zodra de verzekering groen licht geeft, nemen ze contact met me op voor verdere details.
Foto van de opgefriste krullen ga ik niet doen, ben moe en zie er belabberd uit vandaag. 't Is geen groot verschil met hoe het in eerste instantie was, alleen nu blijft het beter zitten hopen we
Je eet vrij mager. Is dat de bedoeling? Onthoud dat je lijf ook vet nodig heeft. En je kindje ook, met borstvoeding.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Ravka het volgende:
Lijstje tot zover:
o: havermoutpap
t: appel
l: 5 volkorencrackers met sandwichspread
t: 500 gr naturel soyayoghurt
Ondanks de bak yoghurt heb ik nog best trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mekker, haar doet idd kruisje ehm.. ff anders oplossen
Genoteerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Syrena het volgende:
V1z0r, ik heb ook een nee-nee sticker, maar krijg de nieuwsbrief van Lidl electronisch!
Lijkt me eigenlijk best tof.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Genoteerd!
Kijk dan wat een feest! En dit jaar weer![]()
Idd geen zuivel ivm allergie. Soya moet ik ook enigszins binnen de perken houden. Anders at ik zeker meer soyayoghurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar je mocht geen zuivel vanwege allergie van je kindje toch? Voed je die nog zeg maar? Dan kan ik me best voorstellen dat je nog honger hebt, je moet immers voor 2 eten
Die spieren zijn nonstop bezig een poging te doen de botten recht te trekken, die zijn megaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Perruche het volgende:
Oei Mar, dat is inderdaad erg sexymaar wel goed voor je rug/midddenrif, toch? kan je eigenlijk rugoefeningen ofzo doen om de spieren niet te erg te laten verzwakken?
Nee, da's niet bewust. Avondeten kan zeker ook meer vet bevatten. Probeer nu dan wel koolhydraten erbij te beperken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Je eet vrij mager. Is dat de bedoeling? Onthoud dat je lijf ook vet nodig heeft. En je kindje ook, met borstvoeding.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef MarMar het volgende:
pas op, kinkyWaarvoor heb je een corset nodig MarMar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mekker, haar doet idd kruisje ehm.. ff anders oplossen
Patsertjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Dat is het ookquote:
Niet?quote:
Op lowlands drink ik ook voornamelijk waterquote:
Yiiiiihaaaa! Dat zijn mooie cijfersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Uhm.. samen gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Weet nog niet of ik er dodag nog ben. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Wow, da's ook meteen goede motivatie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, da's ook meteen goede motivatie!
Zo kwam ik er van de week achter dat ik mijn cum laude misschien alleen misloop door één 7 voor een vakje dat ik alleen maar deed als ingangseis voor een ander vak dat ik uiteindelijk niet gedaan heb.Destijds dacht ik "laat ook maar want ik haal toch nooit zulke hoge cijfers voor mijn stages", maar nu lijkt het erop dat ik het misschien nog best had kunnen halen. Dan ben ik wel zo'n streber dat ik daarvan baal, ook al maakt het met wat ik wil gaan doen in de praktijk weinig uit.
Klopt, maar je moet ook nog gemiddeld een 8 hebben voor je keuzevakken en volgens mij heb ik voor alle andere vakken precies een 8. Nou ja, met die stages zal het ook krap worden, maar het is niet zo onhaalbaar als ik eerst dacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?
Ja maar bij ons is de eis dat je voor je langste stage minimaal een 8,5 haalt, en voor de kortere minimaal een 8. Ik heb waarschijnlijk voor die kortere juist wel een 8,5, maar voor die langere verwacht ik een lager punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb zelfs een 8 gehaald op m'n stage, dus zeker haalbaar
Wauw!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Fipo..
T ging veel te goed met de Duutser, en eigenljk is hij heel erg leuk. Jammer genoeg woont hij in München, en is dat wel een beetje heel erg veel weg.
Dus, we hebben besloten om alleen maar vrienden te zijn. Dat waren we eigenlijk ook al heel lang!
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb trekaltijd rond deze tijd. Maar alles voor vandaag is al op!
Wel makkelijk, hoef je de naambordjes niet aan te passen. Bremen is zeker de helft dichterbij dan Munchenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!
brr...teruglezen in oude topics...
New and improved!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser 2.0. Ik was de oude Duutser bijna vergeten!
Ik heb een pruim. Had. Nu issie in mn buik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderij![]()
Gelukkig ontdekte ik net een sinaasappel in mijn tas en hoef ik niet los te gaan op de koekjes-bij-de-koffie-voor-klanten.
Mergen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al heeft die oude wel wat meer financiele perspectieven...
mmmm...
Ja, die kan ik niet leveren hoor!quote:
absolutemente!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben confused, ik dacht dat Jag samen was met de discreetly sized, discreetly bald Duutser?
Heb ik dat nog goed?
Aah op die fietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
absolutemente!
Maar ooit, in 2008, was er een andere Duutser.
what happens in duutsland stays in duutsland. Zo. Nu ga ik nog een half uur heeel hard werken en dan vind ik het goed voor vandaag!quote:
*herkenbaar* Ik heb dus best wel dingen van de Miss Etamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Nog evenvoor LB en
voor Anna.
Ik heb ff geshopt met m'n moeder, maar Drachten is echt een kutdorp om te winkelen, dus niet geslaagd (en ze wil allemaal kutwinkels in: M&S, Promiss, Miss Etam). Nu heb ik wat geld gekregen om iets leuks voor mezelf te kopen (jurkje
), dus ik ga eens in Den Haag kijken later deze week
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ofwel zijn de richtlijnen in Nederland anders maar onze 3 maand oude baby's mogen wel degelijk ook 4*per dag paracetamol afwisselen met 3* ibuprofen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat lijkt me naar, een ontsteking! Nee, ik zit me vooral ernstig af te vragen waarom ik in vredesnaam dat ding eruit heb laten halen
En weer staanwat goed!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
*herkenbaar* Ik heb dus best wel dingen van de Miss EtamDe outlet ook nog
![]()
Maar ik ben wel al over de 30, dusssssss. Maar zelfs mijn moeder vond het niet meer kunnen zei ze laatst"Jij moet toch maar ergens anders kleren gaan kopen"
Jeans Centre verkoopt in ieder geval EDC.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]en mijn moeder wilde daar dus met mij kleren voor mij gaan halen. Nee. Nee. Nee. Sinds mijn zus vertelde dat ze een jurkje had gekocht bij Miss Etam en een collega vervolgens zei: "Hey, die heeft m'n schoonmoeder ook!" ben ik daar extra alert op
. En ik wil tegenwoordig ook niks meer bij Scapino of Bristol kopen. Ga morgen toch nog eens terug naar die winkel om te kijken of dat Espritjurkje me toch past. Ws niet ivm voorgevel, maar ga het toch proberen
. En eens kijken of er andere winkels zijn die Esprit of EDC verkopen, want dat zijn leuke merken
.
Lekker weer hier ineens! Vanmiddag was het koud, maar om een uur of 16 kwam er een lekker zonnetje. Alleen heb ik nu een kutboek, dat is weer minder. Hoe moet ik nou de resterende dagen doorkomen?
.
Al geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeans Centre verkoopt in ieder geval EDC.
Dat is zeker een verschil ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oké, ofwel zijn de richtlijnen in Nederland anders maar onze 3 maand oude baby's mogen wel degelijk ook 4*per dag paracetamol afwisselen met 3* ibuprofen.
5 km. is ook niet verkeerd, maar ik wil nu wel eens wat verder lopen. Aan de andere kant vnd ik het nu ook saai worden, dat hardlopen. Maar eens over piekeren. Nu eerst echt douchen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
5 km is toch erg goed?
Ik kan alleen maar lopen als ik vrij ben en dan net na het , lichte ontbijt.
Lekker genieten van je avond Jeager en eet smakelijk.
Thais, heb ik nog maar 1 x gehadWat ga je eten?
Wij hebben de gevulde paprika's, champignons, sjalotten op.
Net gedoucht, zo kwark met aardbeien eten en dan om 21 uur maar weer naar bed
Steps is ook nog wel een idee. Maar mijn moeder heeft een bepaald budget voor ogen en dan weet ik gewoon van tevoren al dat we bij een merkenwinkel niet gaan slagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef MarMar het volgende:
@vik er is ook een Steps in Drachten
Overigens is het winkelcentrum van Drachten wel een extra reden waarom ik veel online haal
ik loop ook het liefste 's ochtends, na een banaan ofzo. Dan gaat het het allerbest. Na m'n werk is het meer een moetje, en heb ik er eigenlijk geen energie meer voor. Voor m'n werk gaat ook lang niet altijd, zeker omdat ik soms de hele dag daarna wat minder energie heb. Ik kom dus ook niet verder omdat de weekenden vaak vol zitten en ik alleen maar door de week kan rennen en ik dan max. 5 km loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik verbaas me er ook altijd over Razz! Kreeg vanochtend ook niet meer te horen dan dat ik rustig aan moest doen en het beste stevige schoenen aan kon doen, bergschoenen ofzo.
Klinkt charmant trouwens, die groen/gele plekken.
Ik heb echt een litteken van 10 cm op mn enkel trouwens. En mn enkel is dik.Iets te veel gedaan geloof ik vandaag.
Maar ik kan echt al 10 keer beter lopen dan vanochtend.
Je Thaise eten klinkt goed XM! Ik ga zo ook maar eens wat opwarmen.
Jagär, ik loop in het weekend het liefste 's ochtends. Of als ik uit mijn werk kom, maar wel al iets heb gegeten en geen hele lege maag heb.![]()
Op Mapmyrun.com kun je overigens niet alleen loggen, maar ook routes in de omgeving vinden. Is misschien wel een goede ter inspiratie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben stiekem een beetje teleurgesteld/verontwaardigd dat ik nog niks van mijn ex heb gehoord sinds hij terug is van studiereis. gisterenen ik heb echt al weken pms voor mijn gevoel en had eigenlijk een week geleden al ongesteld moeten zijn. man ik hoop echt dat ik niet zwanger ben
hm theoretisch gezien welquote:
Afgelopen vrijdagmiddag zijn m'n verstandskiezen rechts eruitgegaan (boven en onder), dus het duurt al even inderdaad!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
en verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren.. oh jawel, beterschap/sterkte met je kaak Razz! hoe lang geleden is het nu dat ze eruitgegaan zijn? lijkt wel érg lang te duren zeg, balen!
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Ja, en je krijgt er ook brede schouders van, denk ik. Maar het patroontje is leuk en het lijkt me ook een lekker vallend stofjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.
Ik vind die van Expresso (zwart/wit) heel leuk, maar 90 euro....damn....
Jurkje van vanmiddag was salequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.
*denkt aan stapel kleding van donderdag*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
Ik zou iets bloemerigers willen. Dingen van Desigual vind ik ook leuk, maar die mouwen vind ik iets minder. Heb nu een leuk jurkje, maar dat is verbleekt, best jammer!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
Ik moet een elegant jurkje? Liefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk Vik maar weet niet of je het staat eigenlijk... Jij moet wat eleganters ofzo...
Deze bikini vind ik erg mooi.. en voor 11 euro
http://blaetterkatalog.ta(...)tterprospekte/p_001/
Nou ik snap je frustratie Syrena, 20000... dat is zoveel geld
Ik zou toch eens testen. Situatie komt me aardig bekend voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Oeh, die zou je vast erg goed staan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
dat denk ik ook. Hij is alleen wat duur....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, die zou je vast erg goed staan!
I knew itquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Sws Dyanne Beekmanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Die foto van Dyanne Beekman op Wehkamp (als je naar het balkje voor "damesmode - kleding" gaat) is echt verschrikkelijk trouwens
Gelukkig heb ik geen van tweequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
En die heb ik dan weer wél!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb geshopt: broek, jurkje, gilletje en sandaaltjes. Ik kan alleen gram aankomen (bij wijze van
), want dan past het niet meer denk ik
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Nouja, ik vond 'm 'wel leuk'. Dat is iets anders dan helemaal verliefd. Heb wel nog steeds de pest in over dat jurkje van topvintage waar ik gewoon nevernooitniet in pas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Kut hè? Ben je helemaal verliefd op een jurkje, is 'ie uitverkocht.
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Bij station Heyendaal in de buurt (nog geen minuut lopen). Ik gok ongeveer 3 minuten fietsen naar de uni en 8 minuten naar het centrum. Ideaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat leuk Rituals!! Waar ergens in Nimwegen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Rituals het volgende:
Ik heb geweldig nieuws. Ik ga verhuizen. Binnen Nijmegen, maar nu naar een ruimte met eigen badkamer/keuken/aparte slaapkamer
.
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
![]()
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenAlvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
Vriendin van mij heeft daar ook gewoond, 16 mensen op 1 gang. Zij woonde net naast de psychopaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena was![]()
Waar ben je dan zenuwachtig over? Zijn het geen zenuwen omdat het nog niet helemaal officieel is?
Yep, that about sums him up! Alleen, vriendje studeerde daar niet eerder dan eind jaren negentigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksdus ik denk niet dat het je vriendje was
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.
En het wordt tijd voor een leuke Ierse kerel die jou je ex (iig voor even) doet vergeten!
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Blurred86 het volgende:
wat een treurig D norich! ook wel weinig lijkt me voor 2 (uur?) sporten..
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef norich het volgende:
[..]
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?
en was inderdaad 2 uur sporten
allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijken nu ben ik vadsig
mag ik weer proberen in te haken? Of moet k dan alle topics terug gaan lezen?
dit is zo'n klein bakje yoghurt, waar de muesli al doorheen zit, en dus heel erg slap wordt. Zwitsers, geloof ik. Ik vind het erg lekker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
welkom huup!
lekker lijstje jagar, vind het qua hoeveelheden bij jou altijd moeilijk inschatten dus kan er niet zo goed over oordelen.. wat is bircher-muesli? is dat wat anders dan wat je 's ochtends in je yoghurt eet?
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.Dat is wel een beetje weinig!
Zeker in combinatie met sporten!
okay.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!
Je hoeft geen dingen te eten waar je geen fan van bent. Wel is het dan verstandig om er iets voor in de plaats te nemen, bijv. met eieren/nootjes/vleesvervanger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijk.......................
ik heb hem nu gewoon laten liggen, en het bruine stukje eraf gesneden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okay.
veel!
en vreet!
en syrena![]()
zoiets.
Dank dank voor t welkom <3
ik zie een mooi lijstje, bewaar je je halve appel al die tijd in de koelkast? wordt dat niet bruin of wrijf je het in met citroen ofzo?
Blurredquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
Ik vind je lijstje sowieso vrij mager eigenlijk. Hoeveel calorieen is het? Ongeveer? Bij benadering?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Oh blurred, volgens mij is er de eerste week (of weken?) nog geen bloedband tussen moeder & kind vanwege iets met de placenta? Ik ben enorm ingelezen in de materie sinds mijn zus moeder wordt en uit alle hoeken zwangerschapsboeken krijgt die ik dan kom lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
goed gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Ravka het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Geeeen idee over drank, ik drink al ruim 3 jaar niet meer inmiddelsvolgens mij ga ik achteruit lopen als je een fles wijn in mijn buurt opentrekt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goed gezien!![]()
als het aan ons ligt tenminste wel. Maar voorlopig nog niet, ik heb me eerst ingeschreven voor weer een opleiding namelijk. First things first.
Oooooh echt??? Wat tof dat je verloskunde gaat doen!! Wanneer begin je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Ik heb er ook over nagedacht het afgelopen jaarmaar ik denk dat het gewoon mn rammelende eierstokken waren die dat dachten
![]()
En ohja, dat is wel heel lastig natuurlijk! Mag ze ook geen soja en ei? Damn.... dan blijft er weinig over![]()
kan ik daar ook verkouden van worden?quote:
Volgens eetmeter rond de 1700. Is inderdaad niet zo veel nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje sowieso vrij mager eigenlijk. Hoeveel calorieen is het? Ongeveer? Bij benadering?
Al helemaal voor iemand die 2 uur heeft gesport.
quote:
Wel snotneuzig en soms benauwd. Het is meer allergieseizoen dan verkoudheid namelijkquote:
O verkeerd gekwoot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Ravka het volgende:
LB haai![]()
![]()
ik sta op rantsoen dus.
Hier ook bv in combinatie met kma en andere allergieen. (afkortingen voor het geval men geen prijs stelt op 'babygeleuter) Maar ik vind afvallen juist lastig doordat ik geen yoghurt mag. Dat was mijn ultieme verantwoord tussendoortje.
haha ik moest het twee keer lezenquote:
Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
LB ja eerst loten enzo, hopelijk in september beginnen maar er worden maar 60 aangenomen van de 250 aanmeldingen.
in Rotterdam is dat hoor. Maar Amsterdam en Maastricht ook zoiets. Groningen maar 40 geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wowzijn er maar zo weinig plekken?
Wel leuk dat het dan blijkbaar een kleine opleiding isMijn studie was ook maar heel klein en ik vond dat echt tof.
Of van bij de Lidl! 99 centquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wel snotneuzig en soms benauwd. Het is meer allergieseizoen dan verkoudheid namelijk
Je kan eens bij de apotheek/super cetirizine/loratadine meenemen op proef.
Ik geloof wel dat het een InHolland-opleiding is (hier althans), dus weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in Rotterdam is dat hoor. Maar Amsterdam en Maastricht ook zoiets. Groningen maar 40 geloof ik.
Chinees was ook klein toen ik begon. Toen begonnen er ieder jaar zo'n 30 mensen waarvan de helft afviel na de kerst. Maar toen ik klaar was zaten ze op 250+ aanmeldingen per jaar![]()
bizar hoe dat gegroeid is.
Seriously??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Syrena het volgende:
Hoi Huup!![]()
Zo, mijn pittenkussen is weer warm, geen mail meer van de hypomeneer (laatste van hem was om te vissen of ik geen vriend hebdude).
daar kon ik mn diploma gewoon kopen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een InHolland-opleiding is (hier althans), dus weet waar je aan begint![]()
Ach nou, als verloskundige is het natuurlijk ook wel anders, komt een heleboel praktijk bij kijken. Lijkt me niet dat je die vaardigheden ook zo kunt 'kopen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daar kon ik mn diploma gewoon kopen toch?
Scheelt weer moeite
ik ben op de hoogte van de administratieve drama's daar maar r'dam is helaas mn enige optie...![]()
Ja behoorlijk genaaidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach nou, als verloskundige is het natuurlijk ook wel anders, komt een heleboel praktijk bij kijken. Lijkt me niet dat je die vaardigheden ook zo kunt 'kopen'.
Maar ik zou me wel genaaid voelen hoor, als ik nu hoorde dat mijn (toch al niet zo bijster nuttige) master kunstgeschiedenis echt niks waard was omdat mijn studie-instelling twijfelachtig was....
*boks*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Merel het volgende:
Pfff, net een online assessment gedaan. Ik zuig echt in cijferreeksen en dat kwam er ook uitEn voor de rest ben ik vrij gemiddeld. Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |