De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens LoL@ opmerking assistenteJa, zo ken ik er nog wel een paar! Feit blijft dat het gewoon uberhaupt al irritant is als iemand in je mond loopt te wroeten, laat staan wanneer ze ook nog eens iets er met geweld uitjassen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:
"Zo, nu is het tandvlees open, kunnen we mooi het kaakbot zien - zķ, die ligt scheef! Dat wordt kapotboren. Eerst even het kaakbot open, dan kunnen we er mooi bij HNGGGRRRTTT geluid boor .... zo, en dan nu de kies keurig in vier stukjes HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT .. hopla. Mooi. Die kan eruit. KRAK TREK DUW KRAK zo! Nog even hechten, en dan boven..."
(Herhaal 1e deel)
Sommige mensen vinden dat prettig geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
De chirurg deed het ook nog eens wederom mét commentaar:
"Zo, nu is het tandvlees open, kunnen we mooi het kaakbot zien - zķ, die ligt scheef! Dat wordt kapotboren. Eerst even het kaakbot open, dan kunnen we er mooi bij HNGGGRRRTTT geluid boor .... zo, en dan nu de kies keurig in vier stukjes HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT HNGGGRRRT .. hopla. Mooi. Die kan eruit. KRAK TREK DUW KRAK zo! Nog even hechten, en dan boven..."
(Herhaal 1e deel)
4x1 gram? Of 4x100 mg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Sjaapje het volgende:
Razz even vlug reageren:
Paracetamol en Ibuprofen mogen perfect afgewisseld worden.
3*600 mg Ibu per dag afwisselen met 4*1 gram Paracetamol is perfect!
Gniffel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh wacht, 1000 miligram is natuurlijk 1 gram.
Ja dat ^^quote:
Toen ik auw zei (voor zo ver dat ging met een hand in mijn bakkes) werd er direct meer verdoofd. Waar ik geen fluit aan had, want het begon pas te werken toen ik alweer thuis wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat prettig geloof ik![]()
Bij mij was de tweede keer de verdoving niet helemaal goed geloof ik"Ehh ik voel nog wat
![]()
" Assistente: "Je doet het hartstikke goed hoor!
" Gief moar verdoving, plx.
Dat lijkt me naar, een ontsteking! Nee, ik zit me vooral ernstig af te vragen waarom ik in vredesnaam dat ding eruit heb laten halenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend Razz!!!
Hoop dat het snel beter gaat! Ik heb alleen ervaring met ontstoken verstandskiezen die er uit zijn gehaald. Dan ben je vooral blij dat het ding eruit is.
Nog even eenvoor LadyBlack! Wat fijn! Gefeliciteerd!!
![]()
Ik zit ondertussen op mn werk. Was niet de bedoeling, maar er stond ineens een taxi voor de deur (die volgens mij was afbesteld), dus dan toch maar naar kantoor. Ach, kan ik tenminste mijn collega's stalken met vragen en laten zien dat ik weer kan staan.![]()
Nee, ik heb geen meetlint. Toch maar eens aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn LB!! Dat moet een opluchting zijn!
Jeager, heb je jezelf wel eens gemeten? Kan mij niet voorstellen dat je nu niet slanker bent geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |