Welkom!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom mezelf hier ook maar eens melden, ik ben opzoek naar een stok achter de deur!
Ik ben 1.59 lang en weeg 59 kilo maar mijn buik kan absoluut strakker!
Eetlijstje :
O een eierkoek
S een half uurtje hardlopen ( evy les 2)
L 2 boterhammen met kaas
En ik heb zoooveel zin in iets lekkers!
Verder moet ik er goed op letten meer te drinken,iemand daar tips voor?Dat doe ik nl veels te weinig.
Verzekering loopt sowieso nog tot oktober volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Lopende zaken worden vaak niet in behandeling genomen, hoop dat eigen huis toch wat kan. Syreen, daarom je huidige verzekering nog niet opzeggen.
In love and war, all is fair. Misschien weet ie een oplossing na een kopje koffie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Syrena het volgende:
Dus die stuurde net maar eens een flirtmailtje![]()
niet altijd hoor. Maar, ik heb een programma geinstallleerd waarmee ik bepaalde websites kan blokken, en ik heb hier niet m'n eeuwige pratende collega's!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed bezig! Wel prettig dat je gewoon thuis of in DL (effectief) kunt werken!
Het was inderdaad een hele leuke functie. Maar wel iets heel anders dan ik nu doe en gedaan heb. Ik kreeg dan ook als feedback dat ik niet voldeed aan de eisen qua opleiding en werkervaring.
Ja, nummer 5 kopen. Of nummer 29, dan ben ik van dat krijsend/stampend jong afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
In love and war, all is fair. Misschien weet ie een oplossing na een kopje koffie?
ik zou emailen dat je erop rekent dat het deze keer je geld op tijd ontvangt, of zoiets!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dankjewel! Je hebt ook gelijkIk vind het sturen van dit soort mailtjes sowieso al lastig, meh
Mn vriendje vind dat ik gewoon moet mailen dat ik de gang van zaken irritant vond, maar ik vind dat al een te erge krachtterm
*mietje*
Mailtje is de deur uit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou emailen dat je erop rekent dat het deze keer je geld op tijd ontvangt, of zoiets!
Maar je mocht geen zuivel vanwege allergie van je kindje toch? Voed je die nog zeg maar? Dan kan ik me best voorstellen dat je nog honger hebt, je moet immers voor 2 etenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Ravka het volgende:
Lijstje tot zover:
o: havermoutpap
t: appel
l: 5 volkorencrackers met sandwichspread
t: 500 gr naturel soyayoghurt
Ondanks de bak yoghurt heb ik nog best trek.
Die eerste foto kon ik niet zien, zag alleen een kruisje! Dus die alsnog posten mag ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef MarMar het volgende:
Beterschap razz, zie dat de rest al bevestigd heeft dat paracetamol naast ibu prima kan. Het schijnt elkaar ook nog iets te versterken.
Ben net terug van de orthopedische instrumentmaker, het wordt een korset van katoen aan de voorkant met kunststof spalken in de rug en dan ongeveer vanaf de onderkant van mijn schouderbladen tot mijn stuit..
Deze korsetten zijn niet in allerlei flitsende kleurtjes te krijgen, dus ik hoop op zijn minst dattie in het zwart kan. Zodra de verzekering groen licht geeft, nemen ze contact met me op voor verdere details.
Foto van de opgefriste krullen ga ik niet doen, ben moe en zie er belabberd uit vandaag. 't Is geen groot verschil met hoe het in eerste instantie was, alleen nu blijft het beter zitten hopen we
Je eet vrij mager. Is dat de bedoeling? Onthoud dat je lijf ook vet nodig heeft. En je kindje ook, met borstvoeding.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Ravka het volgende:
Lijstje tot zover:
o: havermoutpap
t: appel
l: 5 volkorencrackers met sandwichspread
t: 500 gr naturel soyayoghurt
Ondanks de bak yoghurt heb ik nog best trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mekker, haar doet idd kruisje ehm.. ff anders oplossen
Genoteerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Syrena het volgende:
V1z0r, ik heb ook een nee-nee sticker, maar krijg de nieuwsbrief van Lidl electronisch!
Lijkt me eigenlijk best tof.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Genoteerd!
Kijk dan wat een feest! En dit jaar weer![]()
Idd geen zuivel ivm allergie. Soya moet ik ook enigszins binnen de perken houden. Anders at ik zeker meer soyayoghurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar je mocht geen zuivel vanwege allergie van je kindje toch? Voed je die nog zeg maar? Dan kan ik me best voorstellen dat je nog honger hebt, je moet immers voor 2 eten
Die spieren zijn nonstop bezig een poging te doen de botten recht te trekken, die zijn megaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Perruche het volgende:
Oei Mar, dat is inderdaad erg sexymaar wel goed voor je rug/midddenrif, toch? kan je eigenlijk rugoefeningen ofzo doen om de spieren niet te erg te laten verzwakken?
Nee, da's niet bewust. Avondeten kan zeker ook meer vet bevatten. Probeer nu dan wel koolhydraten erbij te beperken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Je eet vrij mager. Is dat de bedoeling? Onthoud dat je lijf ook vet nodig heeft. En je kindje ook, met borstvoeding.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef MarMar het volgende:
pas op, kinkyWaarvoor heb je een corset nodig MarMar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mekker, haar doet idd kruisje ehm.. ff anders oplossen
Patsertjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Dat is het ookquote:
Niet?quote:
Op lowlands drink ik ook voornamelijk waterquote:
Yiiiiihaaaa! Dat zijn mooie cijfersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Uhm.. samen gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Weet nog niet of ik er dodag nog ben. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Wow, da's ook meteen goede motivatie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, da's ook meteen goede motivatie!
Zo kwam ik er van de week achter dat ik mijn cum laude misschien alleen misloop door één 7 voor een vakje dat ik alleen maar deed als ingangseis voor een ander vak dat ik uiteindelijk niet gedaan heb.Destijds dacht ik "laat ook maar want ik haal toch nooit zulke hoge cijfers voor mijn stages", maar nu lijkt het erop dat ik het misschien nog best had kunnen halen. Dan ben ik wel zo'n streber dat ik daarvan baal, ook al maakt het met wat ik wil gaan doen in de praktijk weinig uit.
Klopt, maar je moet ook nog gemiddeld een 8 hebben voor je keuzevakken en volgens mij heb ik voor alle andere vakken precies een 8. Nou ja, met die stages zal het ook krap worden, maar het is niet zo onhaalbaar als ik eerst dacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?
Ja maar bij ons is de eis dat je voor je langste stage minimaal een 8,5 haalt, en voor de kortere minimaal een 8. Ik heb waarschijnlijk voor die kortere juist wel een 8,5, maar voor die langere verwacht ik een lager punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb zelfs een 8 gehaald op m'n stage, dus zeker haalbaar
Wauw!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Fipo..
T ging veel te goed met de Duutser, en eigenljk is hij heel erg leuk. Jammer genoeg woont hij in München, en is dat wel een beetje heel erg veel weg.
Dus, we hebben besloten om alleen maar vrienden te zijn. Dat waren we eigenlijk ook al heel lang!
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb trekaltijd rond deze tijd. Maar alles voor vandaag is al op!
Wel makkelijk, hoef je de naambordjes niet aan te passen. Bremen is zeker de helft dichterbij dan Munchenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!
brr...teruglezen in oude topics...
New and improved!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser 2.0. Ik was de oude Duutser bijna vergeten!
Ik heb een pruim. Had. Nu issie in mn buik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderij![]()
Gelukkig ontdekte ik net een sinaasappel in mijn tas en hoef ik niet los te gaan op de koekjes-bij-de-koffie-voor-klanten.
Mergen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al heeft die oude wel wat meer financiele perspectieven...
mmmm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |