Niet?quote:
Op lowlands drink ik ook voornamelijk waterquote:
Yiiiiihaaaa! Dat zijn mooie cijfersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Uhm.. samen gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Weet nog niet of ik er dodag nog ben. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Wow, da's ook meteen goede motivatie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, da's ook meteen goede motivatie!
Zo kwam ik er van de week achter dat ik mijn cum laude misschien alleen misloop door één 7 voor een vakje dat ik alleen maar deed als ingangseis voor een ander vak dat ik uiteindelijk niet gedaan heb.Destijds dacht ik "laat ook maar want ik haal toch nooit zulke hoge cijfers voor mijn stages", maar nu lijkt het erop dat ik het misschien nog best had kunnen halen. Dan ben ik wel zo'n streber dat ik daarvan baal, ook al maakt het met wat ik wil gaan doen in de praktijk weinig uit.
Klopt, maar je moet ook nog gemiddeld een 8 hebben voor je keuzevakken en volgens mij heb ik voor alle andere vakken precies een 8. Nou ja, met die stages zal het ook krap worden, maar het is niet zo onhaalbaar als ik eerst dacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?
Ja maar bij ons is de eis dat je voor je langste stage minimaal een 8,5 haalt, en voor de kortere minimaal een 8. Ik heb waarschijnlijk voor die kortere juist wel een 8,5, maar voor die langere verwacht ik een lager punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb zelfs een 8 gehaald op m'n stage, dus zeker haalbaar
Wauw!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |