hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Fipo..
T ging veel te goed met de Duutser, en eigenljk is hij heel erg leuk. Jammer genoeg woont hij in München, en is dat wel een beetje heel erg veel weg.
Dus, we hebben besloten om alleen maar vrienden te zijn. Dat waren we eigenlijk ook al heel lang!
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb trekaltijd rond deze tijd. Maar alles voor vandaag is al op!
Wel makkelijk, hoef je de naambordjes niet aan te passen. Bremen is zeker de helft dichterbij dan Munchenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!
brr...teruglezen in oude topics...
New and improved!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser 2.0. Ik was de oude Duutser bijna vergeten!
Ik heb een pruim. Had. Nu issie in mn buik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderij![]()
Gelukkig ontdekte ik net een sinaasappel in mijn tas en hoef ik niet los te gaan op de koekjes-bij-de-koffie-voor-klanten.
Mergen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al heeft die oude wel wat meer financiele perspectieven...
mmmm...
Ja, die kan ik niet leveren hoor!quote:
absolutemente!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben confused, ik dacht dat Jag samen was met de discreetly sized, discreetly bald Duutser?
Heb ik dat nog goed?
Aah op die fietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
absolutemente!
Maar ooit, in 2008, was er een andere Duutser.
what happens in duutsland stays in duutsland. Zo. Nu ga ik nog een half uur heeel hard werken en dan vind ik het goed voor vandaag!quote:
*herkenbaar* Ik heb dus best wel dingen van de Miss Etamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Nog evenvoor LB en
voor Anna.
Ik heb ff geshopt met m'n moeder, maar Drachten is echt een kutdorp om te winkelen, dus niet geslaagd (en ze wil allemaal kutwinkels in: M&S, Promiss, Miss Etam). Nu heb ik wat geld gekregen om iets leuks voor mezelf te kopen (jurkje
), dus ik ga eens in Den Haag kijken later deze week
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |