Niet?quote:
Op lowlands drink ik ook voornamelijk waterquote:
Yiiiiihaaaa! Dat zijn mooie cijfersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAY fijn nieuws, mijn Leeds cijfers zijn omgerekend een 8 en een 9!Even uitrekenen wat ik nu dan gemiddeld sta
Uhm.. samen gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Weet nog niet of ik er dodag nog ben. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ben je donderdag ook nog in het noorden Vik?
Wat goed Maria
Zwarte cross, wil ik ooit nog wel eens heen, waarschijnlijk ook publiek die altijd bij Waldrock kwam
Wow, da's ook meteen goede motivatie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, da's ook meteen goede motivatie!
Zo kwam ik er van de week achter dat ik mijn cum laude misschien alleen misloop door één 7 voor een vakje dat ik alleen maar deed als ingangseis voor een ander vak dat ik uiteindelijk niet gedaan heb.Destijds dacht ik "laat ook maar want ik haal toch nooit zulke hoge cijfers voor mijn stages", maar nu lijkt het erop dat ik het misschien nog best had kunnen halen. Dan ben ik wel zo'n streber dat ik daarvan baal, ook al maakt het met wat ik wil gaan doen in de praktijk weinig uit.
Klopt, maar je moet ook nog gemiddeld een 8 hebben voor je keuzevakken en volgens mij heb ik voor alle andere vakken precies een 8. Nou ja, met die stages zal het ook krap worden, maar het is niet zo onhaalbaar als ik eerst dacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zit ook op de UU toch? Volgens mij mag je dan niks ONDER een 7. Althans dat geldt voor mij! Misschien even je OER napluizen?
Ja maar bij ons is de eis dat je voor je langste stage minimaal een 8,5 haalt, en voor de kortere minimaal een 8. Ik heb waarschijnlijk voor die kortere juist wel een 8,5, maar voor die langere verwacht ik een lager punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb zelfs een 8 gehaald op m'n stage, dus zeker haalbaar
Wauw!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
*paster meldt*swaaag!
Ik sta gemiddeld nu een 8,29! Net in de OER gekeken, en als ik voor mn scriptie een 8,5 haal heb ik dan cum laude*mouwen opstroopt*
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Fipo..
T ging veel te goed met de Duutser, en eigenljk is hij heel erg leuk. Jammer genoeg woont hij in München, en is dat wel een beetje heel erg veel weg.
Dus, we hebben besloten om alleen maar vrienden te zijn. Dat waren we eigenlijk ook al heel lang!
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb trekaltijd rond deze tijd. Maar alles voor vandaag is al op!
Wel makkelijk, hoef je de naambordjes niet aan te passen. Bremen is zeker de helft dichterbij dan Munchenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hihi...toen had ik ook een duutser, een andere!
brr...teruglezen in oude topics...
New and improved!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Duutser 2.0. Ik was de oude Duutser bijna vergeten!
Ik heb een pruim. Had. Nu issie in mn buik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Meestal kom ik rond deze tijd thuis en neem ik een lik uit de pindakaaspot (met mijn vinger), maar nooit met bleekselderij![]()
Gelukkig ontdekte ik net een sinaasappel in mijn tas en hoef ik niet los te gaan op de koekjes-bij-de-koffie-voor-klanten.
Mergen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al heeft die oude wel wat meer financiele perspectieven...
mmmm...
Ja, die kan ik niet leveren hoor!quote:
absolutemente!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben confused, ik dacht dat Jag samen was met de discreetly sized, discreetly bald Duutser?
Heb ik dat nog goed?
Aah op die fietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
absolutemente!
Maar ooit, in 2008, was er een andere Duutser.
what happens in duutsland stays in duutsland. Zo. Nu ga ik nog een half uur heeel hard werken en dan vind ik het goed voor vandaag!quote:
*herkenbaar* Ik heb dus best wel dingen van de Miss Etamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Nog evenvoor LB en
voor Anna.
Ik heb ff geshopt met m'n moeder, maar Drachten is echt een kutdorp om te winkelen, dus niet geslaagd (en ze wil allemaal kutwinkels in: M&S, Promiss, Miss Etam). Nu heb ik wat geld gekregen om iets leuks voor mezelf te kopen (jurkje
), dus ik ga eens in Den Haag kijken later deze week
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ofwel zijn de richtlijnen in Nederland anders maar onze 3 maand oude baby's mogen wel degelijk ook 4*per dag paracetamol afwisselen met 3* ibuprofen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat lijkt me naar, een ontsteking! Nee, ik zit me vooral ernstig af te vragen waarom ik in vredesnaam dat ding eruit heb laten halen
En weer staanwat goed!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
*herkenbaar* Ik heb dus best wel dingen van de Miss EtamDe outlet ook nog
![]()
Maar ik ben wel al over de 30, dusssssss. Maar zelfs mijn moeder vond het niet meer kunnen zei ze laatst"Jij moet toch maar ergens anders kleren gaan kopen"
Jeans Centre verkoopt in ieder geval EDC.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]en mijn moeder wilde daar dus met mij kleren voor mij gaan halen. Nee. Nee. Nee. Sinds mijn zus vertelde dat ze een jurkje had gekocht bij Miss Etam en een collega vervolgens zei: "Hey, die heeft m'n schoonmoeder ook!" ben ik daar extra alert op
. En ik wil tegenwoordig ook niks meer bij Scapino of Bristol kopen. Ga morgen toch nog eens terug naar die winkel om te kijken of dat Espritjurkje me toch past. Ws niet ivm voorgevel, maar ga het toch proberen
. En eens kijken of er andere winkels zijn die Esprit of EDC verkopen, want dat zijn leuke merken
.
Lekker weer hier ineens! Vanmiddag was het koud, maar om een uur of 16 kwam er een lekker zonnetje. Alleen heb ik nu een kutboek, dat is weer minder. Hoe moet ik nou de resterende dagen doorkomen?
.
Al geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeans Centre verkoopt in ieder geval EDC.
Dat is zeker een verschil ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oké, ofwel zijn de richtlijnen in Nederland anders maar onze 3 maand oude baby's mogen wel degelijk ook 4*per dag paracetamol afwisselen met 3* ibuprofen.
5 km. is ook niet verkeerd, maar ik wil nu wel eens wat verder lopen. Aan de andere kant vnd ik het nu ook saai worden, dat hardlopen. Maar eens over piekeren. Nu eerst echt douchen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
5 km is toch erg goed?
Ik kan alleen maar lopen als ik vrij ben en dan net na het , lichte ontbijt.
Lekker genieten van je avond Jeager en eet smakelijk.
Thais, heb ik nog maar 1 x gehadWat ga je eten?
Wij hebben de gevulde paprika's, champignons, sjalotten op.
Net gedoucht, zo kwark met aardbeien eten en dan om 21 uur maar weer naar bed
Steps is ook nog wel een idee. Maar mijn moeder heeft een bepaald budget voor ogen en dan weet ik gewoon van tevoren al dat we bij een merkenwinkel niet gaan slagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef MarMar het volgende:
@vik er is ook een Steps in Drachten
Overigens is het winkelcentrum van Drachten wel een extra reden waarom ik veel online haal
ik loop ook het liefste 's ochtends, na een banaan ofzo. Dan gaat het het allerbest. Na m'n werk is het meer een moetje, en heb ik er eigenlijk geen energie meer voor. Voor m'n werk gaat ook lang niet altijd, zeker omdat ik soms de hele dag daarna wat minder energie heb. Ik kom dus ook niet verder omdat de weekenden vaak vol zitten en ik alleen maar door de week kan rennen en ik dan max. 5 km loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik verbaas me er ook altijd over Razz! Kreeg vanochtend ook niet meer te horen dan dat ik rustig aan moest doen en het beste stevige schoenen aan kon doen, bergschoenen ofzo.
Klinkt charmant trouwens, die groen/gele plekken.
Ik heb echt een litteken van 10 cm op mn enkel trouwens. En mn enkel is dik.Iets te veel gedaan geloof ik vandaag.
Maar ik kan echt al 10 keer beter lopen dan vanochtend.
Je Thaise eten klinkt goed XM! Ik ga zo ook maar eens wat opwarmen.
Jagär, ik loop in het weekend het liefste 's ochtends. Of als ik uit mijn werk kom, maar wel al iets heb gegeten en geen hele lege maag heb.![]()
Op Mapmyrun.com kun je overigens niet alleen loggen, maar ook routes in de omgeving vinden. Is misschien wel een goede ter inspiratie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben stiekem een beetje teleurgesteld/verontwaardigd dat ik nog niks van mijn ex heb gehoord sinds hij terug is van studiereis. gisterenen ik heb echt al weken pms voor mijn gevoel en had eigenlijk een week geleden al ongesteld moeten zijn. man ik hoop echt dat ik niet zwanger ben
hm theoretisch gezien welquote:
Afgelopen vrijdagmiddag zijn m'n verstandskiezen rechts eruitgegaan (boven en onder), dus het duurt al even inderdaad!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
en verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren.. oh jawel, beterschap/sterkte met je kaak Razz! hoe lang geleden is het nu dat ze eruitgegaan zijn? lijkt wel érg lang te duren zeg, balen!
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Ja, en je krijgt er ook brede schouders van, denk ik. Maar het patroontje is leuk en het lijkt me ook een lekker vallend stofjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.
Ik vind die van Expresso (zwart/wit) heel leuk, maar 90 euro....damn....
Jurkje van vanmiddag was salequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.
*denkt aan stapel kleding van donderdag*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
Ik zou iets bloemerigers willen. Dingen van Desigual vind ik ook leuk, maar die mouwen vind ik iets minder. Heb nu een leuk jurkje, maar dat is verbleekt, best jammer!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
Ik moet een elegant jurkje? Liefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk Vik maar weet niet of je het staat eigenlijk... Jij moet wat eleganters ofzo...
Deze bikini vind ik erg mooi.. en voor 11 euro
http://blaetterkatalog.ta(...)tterprospekte/p_001/
Nou ik snap je frustratie Syrena, 20000... dat is zoveel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |