Misschien heb je inderdaad juridisch geen poot om op te staan. Dat is niet de schuld van Ohra.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Syrena het volgende:
Nou, die rechtsbijstand van Ohra ga ik nu dus opzeggen"Nee hoor, er is niks wat u kunt doen". Lekker dan, de tweede keer dat ik ze ergens voor bel en ze niet kunnen doen.
Nou vooral druk met werken en dingen regelen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Doe je wel zoveel mogelijk leuke dingen?
Nee dat zal best, maar ik twijfelde al een tijd aan de toegevoegde waarde van een rechtsbijstandverzekering. Die waarde is er in mijn ogen niet, dus ga ik de verzekering opzeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heb je inderdaad juridisch geen poot om op te staan. Dat is niet de schuld van Ohra.
Gefeliciteerd! Wat fijn!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Even een egopost tussendoor: ik ben eindelijk toegelaten door het uitzendbureau voor de functie waar ik een tijd geleden al op had gesolliciteerdOk, nu nog trainingen halen enzo, maar toch....
Blij
Jah, echt wel!quote:
Waren ze er al uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd LB!!
Net terug van de kapper, dit keer wat agressievere vloeistof gebruikt en als het goed is blijven de krullen nu iets langer dan een week zitten
Foto?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd LB!!
Net terug van de kapper, dit keer wat agressievere vloeistof gebruikt en als het goed is blijven de krullen nu iets langer dan een week zitten
Dat zijn de leukste verrassingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yesecht bizar, dat had ik al opgegeven en het wordt me zo weer in de schoot geworpen
Ja, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee dat zal best, maar ik twijfelde al een tijd aan de toegevoegde waarde van een rechtsbijstandverzekering. Die waarde is er in mijn ogen niet, dus ga ik de verzekering opzeggen.
Whehe, my thought exactlyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie weet wat je verder nog in de schoot geworpen krijgt..
Ik gun het je zó, lieverd.
qft!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie weet wat je verder nog in de schoot geworpen krijgt..
Ik gun het je zó, lieverd.
Ja inderdaad! Hoor je vaker toch, dat als er iets anders even belangrijker is, het dan ineens raak is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehe, my thought exactlymaar ik denk ook dat ik dat de komende tijd wat meer los kan laten, gewoon omdat ik nu een ander belangrijk focuspunt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |