abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:25:31 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96288080
Nouja, als ze dat al wisten toen jouw huis in de verkoop ging, zou ik er op z'n minst een (pittig) briefje aan wagen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:27:12 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96288138
Kan mij voorstellen dat je baalt Syrena maar denk niet dat je er wat aan kan doen.
Pfff, hoop geld zeg!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96288141
4 maanden later, veel cardio, hardlopen fitness, op eten letten, 18 kilo minder, zit ik nu op een dood punt ;(

Met gewichten trainen gaat veel te hard en ben ik momenteel even mee gestopt, ik heb te weinig zelfbeheersing om van lekker eten af te blijven, ware het nu wel met mate.

Ik moet nog een kilo of 5 kwijt en wil dan gewoon 'netjes' gespierd verder. Groot nadeel is wel dat werkelijk al mijn kleding nu te groot is :(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_96288144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef V1z0R het volgende:
HPKW, jij stalker! :o :P
Dat was niet zo heel erg moeilijk, dat is een kwestie van de naam van de chirurg en de naam van het ziekenhuis. :P

Eerste jeuk aanval op been overleefd trouwens. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:28:18 #255
70532 loveli
N
pi_96288176
Collega van me kreeg geld terug toen andere huizen in zijn nieuwbouwproject voor minder weggingen. 20k lijkt me reden genoeg om navraag te doen, evt bij iets van rechtsbijstand. Als er een kans is dat je gecompenseerd wordt is het de inspanning waard.
crap in = crap out
pi_96288255
Syrena, wanneer heb jij het huis gekocht?
Want een verlaging van 20.000 euro hebben ze niet stel op sprong besloten. Verder zou een rechtsbijstand verzekering je idd wel eens goed kunnen helpen hier. Zou er zeker moeite voor doen!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:33:07 #257
70532 loveli
N
pi_96288336
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
4 maanden later, veel cardio, hardlopen fitness, op eten letten, 18 kilo minder, zit ik nu op een dood punt ;(
Wow, 18 kilo in 4 maanden is wel veel. Een dood punt is niet heel erg, op een gegeven momentheb je gewoon relatief veel minder overtollig vet om kwijt te raken.

Misschien voorlopig focussen op spieropbouw en daarna de resterende kilo's kwijtraken? Je kledingprobleem is een luxeprobleem ;)
crap in = crap out
pi_96288392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Syrena, wanneer heb jij het huis gekocht?
Want een verlaging van 20.000 euro hebben ze niet stel op sprong besloten. Verder zou een rechtsbijstand verzekering je idd wel eens goed kunnen helpen hier. Zou er zeker moeite voor doen!
Oktober 2010 gekocht, akte is 10 december gepasseerd.
Ik probeer nu mijn rechtsbijstand te bellen, maar dat klote Ohra heeft het nummer op een portal verstopt waar ik op moet inloggen en die gegevens liggen thuis ergens :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96288432
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me vannacht, toen ik niet kon slapen en zat te bedenken wat ik allemaal moest gaan doen vandaag en waar ik uiteindelijk nog steeds niets van gedaan heb, ook al af te vragen!

Tnx Li!
Ah lieverds :D!

Ik lees wel af en toe mee hoor, maar daar heb ik niet zo veel tijd meer voor..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:35:47 #260
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96288440
balen, Syrena...

Ik baalde ook vanmorgen. Toen ik op de weegschaal ging staan woog ik, ondanks m'n bijna een maand lang relatief netjes eten en 3-4 keer in de week sporten, nog steeds hetzelfde als altijd. Boh.
pi_96288531
Boh, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt Syrena... :{ Hopelijk kun je er nog iets mee doen.

Jagär: dat zijn natuurlijk allemaal spieren. :7 Meet je jezelf ook?

Ik heb ineens zin om te sporten. :o De sportschool heeft nog niet teruggebeld voor een afspraak, dus ik ga zo maar even Wii Fitten. Het is vast de drang om te SOGgen, maar toch...
Oja, ik zag dat jullie het gisteren hadden over thuis sporten. Ik zou dat nog best doen, als we geld hadden voor een crosstrainer of een hometrainer. Lekker een serie opzetten en gaan.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96288674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik probeer nu mijn rechtsbijstand te bellen, maar dat klote Ohra heeft het nummer op een portal verstopt waar ik op moet inloggen en die gegevens liggen thuis ergens :(
Ik had dat laatst ook bij OHRA, maar kon via 026-4004848 doorverbonden worden naar de goede afdeling :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:43:12 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96288692
quote:

[..]

Dat is minder dan een half jaar later (passeren akte). volgens mij heb je wel kans om wat terug te krijgen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96288714
Kan ik eventueel nog de notaris en de hypotheker bellen voor advies?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96288736
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik had dat laatst ook bij OHRA, maar kon via 026-4004848 doorverbonden worden naar de goede afdeling :)
Tnx, ga ik nu even doen oO<
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:44:46 #266
70532 loveli
N
pi_96288741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef Syrena het volgende:
Kan ik eventueel nog de notaris en de hypotheker bellen voor advies?
Tuurlijk! Wel oppassen met de notaris, want die kan een telefoontje in rekening brengen ;)
crap in = crap out
pi_96288756
quote:

[..]

Dan zou ik er zeker werk van maken. Ik gok dat die 20.000 euro zeker een waardedaling is van 10% , dus dat is aanzienlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah lieverds :D!

Ik lees wel af en toe mee hoor, maar daar heb ik niet zo veel tijd meer voor..
Doe je wel zoveel mogelijk leuke dingen? :)
Doe wat je niet durft.
pi_96288909
Hoi!

Syrena, wow! Dat zou wel vervelend zijn als ze niets voor jou kunnen doen. Duimen!
Hoi aan SSB en de andere man :)

Nette lijstjes weer mensen :)

Marmar succes met je korset en HPKW *O* niet krabben he!
pi_96288975
"Motte wij die medicijnen zelf hale of doet u da?" :') Nee, dat doen jullie zelf...

Stom Syreen! Dat loont wel om erachteraan te gaan...

Henk, wie wat waar? :P
pi_96289020
En hoi :)

Druk @ work! :o geen eens tijd om te fokken :')

Lijstjesplanning:

O: smoothie (banaan, amandelmelk, lijnzaad,nu meer spinazie en 1 el muesli erdoor)
T: cherrytomaatjes
L: gebakken zalm, beetje aardappeltjes en groente
(T: handje noten)
B: 2x 20 minuten fietsen
D: chili sin carne (met 3 soorten bonen) en mais + komkommersla
T: stukje vijgenbrood
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:31 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96289031
Onze hometrainer fungeert als kledingrek. Nuff said.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96289133
Nou, die rechtsbijstand van Ohra ga ik nu dus opzeggen :') "Nee hoor, er is niks wat u kunt doen". Lekker dan, de tweede keer dat ik ze ergens voor bel en ze niet kunnen doen.
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:56:06 #273
70532 loveli
N
pi_96289159
Desnoods wbv vragen om een coulanceregeling?
crap in = crap out
pi_96289215
Oja, zomaar 2 mannen erbij in het topic. :o Da's toch een toename van 100%!

Mijn lijstje ook maar meteen.
O: half meergranen-afbakbroodje (het gewone brood is op) met avocado, koffie met melk
T: andere helft van broodje met avocado
L: bruin broodje met geitenkaas of pindakaas
T: bakje yoghurt, misschien een beetje cruesli
D: zuurkoolstamppot met een vega-worstje en spekjes
T: wijntje, fruit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything has changed
pi_96289243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Syrena het volgende:
Nou, die rechtsbijstand van Ohra ga ik nu dus opzeggen :') "Nee hoor, er is niks wat u kunt doen". Lekker dan, de tweede keer dat ik ze ergens voor bel en ze niet kunnen doen.
Stom zeg. Misschien gewoon eens een andere advocaat/jurist bellen voor advies? Dat brengen ze niet altijd meteen in rekening toch?
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')