Dat was niet zo heel erg moeilijk, dat is een kwestie van de naam van de chirurg en de naam van het ziekenhuis.quote:
Wow, 18 kilo in 4 maanden is wel veel. Een dood punt is niet heel erg, op een gegeven momentheb je gewoon relatief veel minder overtollig vet om kwijt te raken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
4 maanden later, veel cardio, hardlopen fitness, op eten letten, 18 kilo minder, zit ik nu op een dood punt
Oktober 2010 gekocht, akte is 10 december gepasseerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Syrena, wanneer heb jij het huis gekocht?
Want een verlaging van 20.000 euro hebben ze niet stel op sprong besloten. Verder zou een rechtsbijstand verzekering je idd wel eens goed kunnen helpen hier. Zou er zeker moeite voor doen!
Ah lieverdsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vannacht, toen ik niet kon slapen en zat te bedenken wat ik allemaal moest gaan doen vandaag en waar ik uiteindelijk nog steeds niets van gedaan heb, ook al af te vragen!
Tnx Li!
Ik had dat laatst ook bij OHRA, maar kon via 026-4004848 doorverbonden worden naar de goede afdelingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oktober 2010 gekocht, akte is 10 december gepasseerd.
Ik probeer nu mijn rechtsbijstand te bellen, maar dat klote Ohra heeft het nummer op een portal verstopt waar ik op moet inloggen en die gegevens liggen thuis ergens
Dat is minder dan een half jaar later (passeren akte). volgens mij heb je wel kans om wat terug te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik probeer nu mijn rechtsbijstand te bellen, maar dat klote Ohra heeft het nummer op een portal verstopt waar ik op moet inloggen en die gegevens liggen thuis ergens
Tnx, ga ik nu even doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook bij OHRA, maar kon via 026-4004848 doorverbonden worden naar de goede afdeling
Tuurlijk! Wel oppassen met de notaris, want die kan een telefoontje in rekening brengenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef Syrena het volgende:
Kan ik eventueel nog de notaris en de hypotheker bellen voor advies?
Dan zou ik er zeker werk van maken. Ik gok dat die 20.000 euro zeker een waardedaling is van 10% , dus dat is aanzienlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe je wel zoveel mogelijk leuke dingen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah lieverds!
Ik lees wel af en toe mee hoor, maar daar heb ik niet zo veel tijd meer voor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Stom zeg. Misschien gewoon eens een andere advocaat/jurist bellen voor advies? Dat brengen ze niet altijd meteen in rekening toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Syrena het volgende:
Nou, die rechtsbijstand van Ohra ga ik nu dus opzeggen"Nee hoor, er is niks wat u kunt doen". Lekker dan, de tweede keer dat ik ze ergens voor bel en ze niet kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |