Ik zou toch eens testen. Situatie komt me aardig bekend voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Oeh, die zou je vast erg goed staan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
dat denk ik ook. Hij is alleen wat duur....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, die zou je vast erg goed staan!
I knew itquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Sws Dyanne Beekmanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Die foto van Dyanne Beekman op Wehkamp (als je naar het balkje voor "damesmode - kleding" gaat) is echt verschrikkelijk trouwens
Gelukkig heb ik geen van tweequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
En die heb ik dan weer wél!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb geshopt: broek, jurkje, gilletje en sandaaltjes. Ik kan alleen gram aankomen (bij wijze van
), want dan past het niet meer denk ik
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Nouja, ik vond 'm 'wel leuk'. Dat is iets anders dan helemaal verliefd. Heb wel nog steeds de pest in over dat jurkje van topvintage waar ik gewoon nevernooitniet in pas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Kut hč? Ben je helemaal verliefd op een jurkje, is 'ie uitverkocht.
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Bij station Heyendaal in de buurt (nog geen minuut lopen). Ik gok ongeveer 3 minuten fietsen naar de uni en 8 minuten naar het centrum. Ideaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat leuk Rituals!! Waar ergens in Nimwegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |