ik loop ook het liefste 's ochtends, na een banaan ofzo. Dan gaat het het allerbest. Na m'n werk is het meer een moetje, en heb ik er eigenlijk geen energie meer voor. Voor m'n werk gaat ook lang niet altijd, zeker omdat ik soms de hele dag daarna wat minder energie heb. Ik kom dus ook niet verder omdat de weekenden vaak vol zitten en ik alleen maar door de week kan rennen en ik dan max. 5 km loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik verbaas me er ook altijd over Razz! Kreeg vanochtend ook niet meer te horen dan dat ik rustig aan moest doen en het beste stevige schoenen aan kon doen, bergschoenen ofzo.
Klinkt charmant trouwens, die groen/gele plekken.
Ik heb echt een litteken van 10 cm op mn enkel trouwens. En mn enkel is dik.Iets te veel gedaan geloof ik vandaag.
Maar ik kan echt al 10 keer beter lopen dan vanochtend.
Je Thaise eten klinkt goed XM! Ik ga zo ook maar eens wat opwarmen.
Jagär, ik loop in het weekend het liefste 's ochtends. Of als ik uit mijn werk kom, maar wel al iets heb gegeten en geen hele lege maag heb.![]()
Op Mapmyrun.com kun je overigens niet alleen loggen, maar ook routes in de omgeving vinden. Is misschien wel een goede ter inspiratie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben stiekem een beetje teleurgesteld/verontwaardigd dat ik nog niks van mijn ex heb gehoord sinds hij terug is van studiereis. gisterenen ik heb echt al weken pms voor mijn gevoel en had eigenlijk een week geleden al ongesteld moeten zijn. man ik hoop echt dat ik niet zwanger ben
hm theoretisch gezien welquote:
Afgelopen vrijdagmiddag zijn m'n verstandskiezen rechts eruitgegaan (boven en onder), dus het duurt al even inderdaad!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
en verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren.. oh jawel, beterschap/sterkte met je kaak Razz! hoe lang geleden is het nu dat ze eruitgegaan zijn? lijkt wel érg lang te duren zeg, balen!
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Zoiets is leuk. Alleen vind ik deze een beetje aan de dure kant.
Ja, en je krijgt er ook brede schouders van, denk ik. Maar het patroontje is leuk en het lijkt me ook een lekker vallend stofjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Door de plooitjes bovenaan lijkt je voorgevel alleen heul groot.
Ik vind die van Expresso (zwart/wit) heel leuk, maar 90 euro....damn....
Jurkje van vanmiddag was salequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk ja! Alleen weet ik niet of je bij esprit kan slagen als je dit duur vindt.
*denkt aan stapel kleding van donderdag*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Syrena het volgende:
Ik zie een jurkje bij de Wehkamp, denk: Leuk! Staat er onder: Miss Etam Plus.
Ik ben niet meer te redden denk ik.
Ik zou iets bloemerigers willen. Dingen van Desigual vind ik ook leuk, maar die mouwen vind ik iets minder. Heb nu een leuk jurkje, maar dat is verbleekt, best jammer!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
Ik moet een elegant jurkje? Liefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk Vik maar weet niet of je het staat eigenlijk... Jij moet wat eleganters ofzo...
Deze bikini vind ik erg mooi.. en voor 11 euro
http://blaetterkatalog.ta(...)tterprospekte/p_001/
Nou ik snap je frustratie Syrena, 20000... dat is zoveel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |