Ik zou toch eens testen. Situatie komt me aardig bekend voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Oeh, die zou je vast erg goed staan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.longtallsally.(...)ry=f-084_newarrivals
Die vind ik leuk!
dat denk ik ook. Hij is alleen wat duur....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, die zou je vast erg goed staan!
I knew itquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Deze vind ik leuk.
Sws Dyanne Beekmanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Die foto van Dyanne Beekman op Wehkamp (als je naar het balkje voor "damesmode - kleding" gaat) is echt verschrikkelijk trouwens
Gelukkig heb ik geen van tweequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die beschrijving doet echt afbreuk aan het jurkje. "Hip" is echt zo'n kijk-mij-met-mijn-pittige-kapsel (en ME-tuniekje) woord.
En die heb ik dan weer wél!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens de recensies kan je er wel goed "je buikje mee verbergen".
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb geshopt: broek, jurkje, gilletje en sandaaltjes. Ik kan alleen gram aankomen (bij wijze van
), want dan past het niet meer denk ik
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Nouja, ik vond 'm 'wel leuk'. Dat is iets anders dan helemaal verliefd. Heb wel nog steeds de pest in over dat jurkje van topvintage waar ik gewoon nevernooitniet in pas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Kut hč? Ben je helemaal verliefd op een jurkje, is 'ie uitverkocht.
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm theoretisch gezien welmaar ik acht de kans bijzonder klein.. ik ben ook niet heel regelmatig ongesteld, maar het duurt al wel ietsie langer dan gemiddeld nu zegmaar
Bij station Heyendaal in de buurt (nog geen minuut lopen). Ik gok ongeveer 3 minuten fietsen naar de uni en 8 minuten naar het centrum. Ideaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat leuk Rituals!! Waar ergens in Nimwegen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Rituals het volgende:
Ik heb geweldig nieuws. Ik ga verhuizen. Binnen Nijmegen, maar nu naar een ruimte met eigen badkamer/keuken/aparte slaapkamer
.
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
![]()
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenAlvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
Vriendin van mij heeft daar ook gewoond, 16 mensen op 1 gang. Zij woonde net naast de psychopaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena was![]()
Waar ben je dan zenuwachtig over? Zijn het geen zenuwen omdat het nog niet helemaal officieel is?
Yep, that about sums him up! Alleen, vriendje studeerde daar niet eerder dan eind jaren negentigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksdus ik denk niet dat het je vriendje was
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.
En het wordt tijd voor een leuke Ierse kerel die jou je ex (iig voor even) doet vergeten!
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Blurred86 het volgende:
wat een treurig D norich! ook wel weinig lijkt me voor 2 (uur?) sporten..
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef norich het volgende:
[..]
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?
en was inderdaad 2 uur sporten
allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijken nu ben ik vadsig
mag ik weer proberen in te haken? Of moet k dan alle topics terug gaan lezen?
dit is zo'n klein bakje yoghurt, waar de muesli al doorheen zit, en dus heel erg slap wordt. Zwitsers, geloof ik. Ik vind het erg lekker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
welkom huup!
lekker lijstje jagar, vind het qua hoeveelheden bij jou altijd moeilijk inschatten dus kan er niet zo goed over oordelen.. wat is bircher-muesli? is dat wat anders dan wat je 's ochtends in je yoghurt eet?
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.Dat is wel een beetje weinig!
Zeker in combinatie met sporten!
okay.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!
Je hoeft geen dingen te eten waar je geen fan van bent. Wel is het dan verstandig om er iets voor in de plaats te nemen, bijv. met eieren/nootjes/vleesvervanger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijk.......................
ik heb hem nu gewoon laten liggen, en het bruine stukje eraf gesneden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okay.
veel!
en vreet!
en syrena![]()
zoiets.
Dank dank voor t welkom <3
ik zie een mooi lijstje, bewaar je je halve appel al die tijd in de koelkast? wordt dat niet bruin of wrijf je het in met citroen ofzo?
Blurredquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
Ik vind je lijstje sowieso vrij mager eigenlijk. Hoeveel calorieen is het? Ongeveer? Bij benadering?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Oh blurred, volgens mij is er de eerste week (of weken?) nog geen bloedband tussen moeder & kind vanwege iets met de placenta? Ik ben enorm ingelezen in de materie sinds mijn zus moeder wordt en uit alle hoeken zwangerschapsboeken krijgt die ik dan kom lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
goed gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Ravka het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Geeeen idee over drank, ik drink al ruim 3 jaar niet meer inmiddelsvolgens mij ga ik achteruit lopen als je een fles wijn in mijn buurt opentrekt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goed gezien!![]()
als het aan ons ligt tenminste wel. Maar voorlopig nog niet, ik heb me eerst ingeschreven voor weer een opleiding namelijk. First things first.
Oooooh echt??? Wat tof dat je verloskunde gaat doen!! Wanneer begin je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Ik heb er ook over nagedacht het afgelopen jaarmaar ik denk dat het gewoon mn rammelende eierstokken waren die dat dachten
![]()
En ohja, dat is wel heel lastig natuurlijk! Mag ze ook geen soja en ei? Damn.... dan blijft er weinig over![]()
kan ik daar ook verkouden van worden?quote:
Volgens eetmeter rond de 1700. Is inderdaad niet zo veel nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje sowieso vrij mager eigenlijk. Hoeveel calorieen is het? Ongeveer? Bij benadering?
Al helemaal voor iemand die 2 uur heeft gesport.
quote:
Wel snotneuzig en soms benauwd. Het is meer allergieseizoen dan verkoudheid namelijkquote:
O verkeerd gekwoot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Ravka het volgende:
LB haai![]()
![]()
ik sta op rantsoen dus.
Hier ook bv in combinatie met kma en andere allergieen. (afkortingen voor het geval men geen prijs stelt op 'babygeleuter) Maar ik vind afvallen juist lastig doordat ik geen yoghurt mag. Dat was mijn ultieme verantwoord tussendoortje.
haha ik moest het twee keer lezenquote:
Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
LB ja eerst loten enzo, hopelijk in september beginnen maar er worden maar 60 aangenomen van de 250 aanmeldingen.
in Rotterdam is dat hoor. Maar Amsterdam en Maastricht ook zoiets. Groningen maar 40 geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wowzijn er maar zo weinig plekken?
Wel leuk dat het dan blijkbaar een kleine opleiding isMijn studie was ook maar heel klein en ik vond dat echt tof.
Of van bij de Lidl! 99 centquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wel snotneuzig en soms benauwd. Het is meer allergieseizoen dan verkoudheid namelijk
Je kan eens bij de apotheek/super cetirizine/loratadine meenemen op proef.
Ik geloof wel dat het een InHolland-opleiding is (hier althans), dus weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in Rotterdam is dat hoor. Maar Amsterdam en Maastricht ook zoiets. Groningen maar 40 geloof ik.
Chinees was ook klein toen ik begon. Toen begonnen er ieder jaar zo'n 30 mensen waarvan de helft afviel na de kerst. Maar toen ik klaar was zaten ze op 250+ aanmeldingen per jaar![]()
bizar hoe dat gegroeid is.
Seriously??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Syrena het volgende:
Hoi Huup!![]()
Zo, mijn pittenkussen is weer warm, geen mail meer van de hypomeneer (laatste van hem was om te vissen of ik geen vriend hebdude).
daar kon ik mn diploma gewoon kopen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een InHolland-opleiding is (hier althans), dus weet waar je aan begint![]()
Ach nou, als verloskundige is het natuurlijk ook wel anders, komt een heleboel praktijk bij kijken. Lijkt me niet dat je die vaardigheden ook zo kunt 'kopen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daar kon ik mn diploma gewoon kopen toch?
Scheelt weer moeite
ik ben op de hoogte van de administratieve drama's daar maar r'dam is helaas mn enige optie...![]()
Ja behoorlijk genaaidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach nou, als verloskundige is het natuurlijk ook wel anders, komt een heleboel praktijk bij kijken. Lijkt me niet dat je die vaardigheden ook zo kunt 'kopen'.
Maar ik zou me wel genaaid voelen hoor, als ik nu hoorde dat mijn (toch al niet zo bijster nuttige) master kunstgeschiedenis echt niks waard was omdat mijn studie-instelling twijfelachtig was....
*boks*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Merel het volgende:
Pfff, net een online assessment gedaan. Ik zuig echt in cijferreeksen en dat kwam er ook uitEn voor de rest ben ik vrij gemiddeld. Hm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |