quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Rituals het volgende:
Ik heb geweldig nieuws. Ik ga verhuizen. Binnen Nijmegen, maar nu naar een ruimte met eigen badkamer/keuken/aparte slaapkamer
.
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
![]()
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat fijn, een plek helemaal voor jou alleenAlvast gefeliciteerd! Is station Heyendael in de buurt van de Heyendaelse weg? Mijn vriendje heeft daar in die studentenflats gewoond
Vriendin van mij heeft daar ook gewoond, 16 mensen op 1 gang. Zij woonde net naast de psychopaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hoogeveldt zit daar ook in de buurt, daar heeft je vriendje denk ik gewoond? Met veel mensen op één gang? Op een of andere manier ben ik een beetje zenuwachtig, terwijl ik al bijna vier jaar uit huis ben.
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik hoop niet dat mijn vriendje de psychopaat van de vriendin van Syrena was![]()
Waar ben je dan zenuwachtig over? Zijn het geen zenuwen omdat het nog niet helemaal officieel is?
Yep, that about sums him up! Alleen, vriendje studeerde daar niet eerder dan eind jaren negentigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was midden jaren negentig, en die dude was al wat ouder. Joints roken, muziek hard draaien en af en toe zijn eigen deur intrappen en zulksdus ik denk niet dat het je vriendje was
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zou je er toch niet een testje tegenaan gooien? Ben je wel van de stress en de zorgen af.
En het wordt tijd voor een leuke Ierse kerel die jou je ex (iig voor even) doet vergeten!
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Blurred86 het volgende:
wat een treurig D norich! ook wel weinig lijkt me voor 2 (uur?) sporten..
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef norich het volgende:
[..]
't was 350 gram wortels, dat valt toch wel mee? ofniet?
en was inderdaad 2 uur sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |