allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijken nu ben ik vadsig
mag ik weer proberen in te haken? Of moet k dan alle topics terug gaan lezen?
dit is zo'n klein bakje yoghurt, waar de muesli al doorheen zit, en dus heel erg slap wordt. Zwitsers, geloof ik. Ik vind het erg lekker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
welkom huup!
lekker lijstje jagar, vind het qua hoeveelheden bij jou altijd moeilijk inschatten dus kan er niet zo goed over oordelen.. wat is bircher-muesli? is dat wat anders dan wat je 's ochtends in je yoghurt eet?
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je diner klinkt alsof het nog geen 300 calorieen is.Dat is wel een beetje weinig!
Zeker in combinatie met sporten!
okay.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
allemaal graag, en een samenvatting please! Voor 12 uur vanavond!
Je hoeft geen dingen te eten waar je geen fan van bent. Wel is het dan verstandig om er iets voor in de plaats te nemen, bijv. met eieren/nootjes/vleesvervanger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
hullo!![]()
Ik heb mn tweede kind op de wereld gezet recentelijk.......................
ik heb hem nu gewoon laten liggen, en het bruine stukje eraf gesneden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okay.
veel!
en vreet!
en syrena![]()
zoiets.
Dank dank voor t welkom <3
ik zie een mooi lijstje, bewaar je je halve appel al die tijd in de koelkast? wordt dat niet bruin of wrijf je het in met citroen ofzo?
Blurredquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
Ik vind je lijstje sowieso vrij mager eigenlijk. Hoeveel calorieen is het? Ongeveer? Bij benadering?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef norich het volgende:
[..]
hmm oke volgende keer zal ik dan wel nog meer groente erbij doenwant vlees ben ik niet zo'n fan van
Oh blurred, volgens mij is er de eerste week (of weken?) nog geen bloedband tussen moeder & kind vanwege iets met de placenta? Ik ben enorm ingelezen in de materie sinds mijn zus moeder wordt en uit alle hoeken zwangerschapsboeken krijgt die ik dan kom lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik maak me nog geen zorgen eigenlijk hoor! tot nu toe niet in ieder gevalzat me vanmiddag wel af te vragen, wat nou als je ongepland zwanger bent en je drinkt wel gewoon (omdat je het nog niet weet dus) krijg je dan een helemaal mislukt kind? er staat me iets bij van college dat er bepaalde periodes in de zwangerschap zijn die kritieker zijn wat betreft alcohol maar ik weet niet meer of de eerste periode zo'n kritieke periode is. maar even googelen zo
![]()
oh en een knappe Ierse man lijkt me wel wat ja
goed gezien!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Ravka het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er nog een hele reeks gaat volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Geeeen idee over drank, ik drink al ruim 3 jaar niet meer inmiddelsvolgens mij ga ik achteruit lopen als je een fles wijn in mijn buurt opentrekt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goed gezien!![]()
als het aan ons ligt tenminste wel. Maar voorlopig nog niet, ik heb me eerst ingeschreven voor weer een opleiding namelijk. First things first.
Oooooh echt??? Wat tof dat je verloskunde gaat doen!! Wanneer begin je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB haai![]()
![]()
eh ja gaat goed samen, helemaal met dat baggerdieet waar ik nu op zit omwille van Elinomg enig idee in hoeveel dingen koemelk en ei en soja zitten?
ik sta op rantsoen dus.
Ik heb er ook over nagedacht het afgelopen jaarmaar ik denk dat het gewoon mn rammelende eierstokken waren die dat dachten
![]()
En ohja, dat is wel heel lastig natuurlijk! Mag ze ook geen soja en ei? Damn.... dan blijft er weinig over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |