abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96233941
Het doel van deze meet:

Voor iedereen die het versieren op een latere leeftijd reeks heeft gevolgd, weet wat er hier wordt besproken. Veel van de mensen hier die regelmatig posten, hebben moeite met sociale contacten maken en vooral moeite met intieme contact maken. Sommige mensen hebben iets meer problemen dan de andere.

Er zijn hier veel persoonlijke dingen besproken, daarom hebben wij liever mensen die deze reeks heeft gevolgd. Als je de reeks niet heb gevolgd, maar toch misschien zin heb om naar de meet te komen, moet je vanaf nu beginnen te posten in de reeks, en je moet vooral bewijzen dat je serieuze betrouwbare advies geeft en/of je levensverhaal deelt en je moet dit consistent blijven doen. Als je dit doet, dan vraag ik wanneer we officieel een datum en tijd hebben afgesproken aan al de mensen die vanaf het begin dit topic volgden of ze jou wel erbij wil hebben. Je hebt nog genoeg tijd om te laten zien dat je betrouwbaar bent, want het zal wel een maand duren voor de meet plaats vind, waarschijnlijk zelfs langer. Je hebt in ieder geval tot 28 april om actief in dit topic mee te doen, mensen die later bijkomen kunnen niet naar de meet komen.

Zoals ik al zei, er zijn veel persoonlijke verhalen gedeeld hier en het zijn niet echt de meest prettige verhalen. Het doel van deze meet is om elkaar beter te leren kennen, kijken of het klikt en eventueel elkaar inzicht en advies geven IRL. Met enige geluk ontmoet je daar iemand waarvan je denkt dat je vaker mee zal willen spreken. We willen het natuurlijk gezellig houden, maar er wordt niks van niemand verwacht.

NOTE 1: Ik heb de regels weggehaald. We gaan er vanuit dat iedereen gewoon normaal is opgevoed.

Mensen die zich hebben aangemeld:

Richard_prf (27)
Iwannabehigh (rond de 20)
Crutch (?)
Keep_walking (22)
Deelnemer2
Daalder82 (28/29)
Lipper (23)
Halcon (rond de 30)
Mylifeisgrey (23)
Tijnbrein
Winterbreeze
MeraViglioSa (28)
Godshand
Socios

Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.

Als er andere ideeën of toevoegingen zijn, laat weten.

Dit topic gaat alleen over de meet. Niks anders. er mag geen SC plaatsvinden, geen advies gevraagd worden, alleen iets dat te maken heeft met de meet.

Waarschijnlijk komt de meet op 4 juni.

[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 02-05-2011 10:55:16 ]
pi_96234062
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef minnemin het volgende:

[..]

mis. Zie de titel van het topic.

En waar mijn opmerking op slaat? Op je hoofdletters, je smileys, je bozige manier van posten. Daarop afgaand zie ik niet welke gezelligheid jij denkt te halen cq brengen op de meet.
Maar ik ben helemaal niet boos. Ik vind het alleen bizar dat er geen andere FOK!kers mogen komen. En vooral dat er mensen zijn die zich er mee bemoeien die tóch niet komen. En dan ook nog zeggen dat ik trol omdat ik vind dat er andere mensen bij mogen komen, of omdat ik dat wil om het zo voor andere mensen ongemakkelijk te maken? Daar had ik niet eens over nagedacht, komt niet eens in me op dus dat zegt feitelijk meer over de persoon die zoiets in z'n hoofd haalt. Iig kan ik hier niet helemaal bij. Een FOK!meet is in mijn ogen gewoon toegankelijk voor iedere user. Meegepost of niet, ik blijf erbij; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
pi_96234140
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar ik ben helemaal niet boos. Ik vind het alleen bizar dat er geen andere FOK!kers mogen komen. En vooral dat er mensen zijn die zich er mee bemoeien die tóch niet komen. En dan ook nog zeggen dat ik trol omdat ik vind dat er andere mensen bij mogen komen, of omdat ik dat wil om het zo voor andere mensen ongemakkelijk te maken? Daar had ik niet eens over nagedacht, komt niet eens in me op dus dat zegt feitelijk meer over de persoon die zoiets in z'n hoofd haalt. Iig kan ik hier niet helemaal bij. Een FOK!meet is in mijn ogen gewoon toegankelijk voor iedere user. Meegepost of niet, ik blijf erbij; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Het ís geen FOK!meet het is een meet voor de reeks.
pi_96234160
Ik blijf de discussie wel even volgen en verneem t.z.t. wel of ik wel of niet `mag komen´. No hard feelings indien het `niet toegestaan´ is.
pi_96234164
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ís geen FOK!meet het is een meet voor de reeks.
En dáárom mogen er geen andere users komen?
pi_96234186
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En dáárom mogen er geen andere users komen?
Andere users hebben er niks te zoeken.
pi_96234217
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En jij hebt helemaal niks te zeggen. En één voordeel: last heb je er toch niet van, want je komt niet.
pi_96234223
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef Socios het volgende:
Ik blijf de discussie wel even volgen en verneem t.z.t. wel of ik wel of niet `mag komen´. No hard feelings indien het `niet toegestaan´ is.
Je post nu in het topic en men kent jou wel. Ook heb je zelf problemen met versieren, dus niemand zal er problemen mee hebben als jij komt, maar het gaat om het principe. Het is toch wel een beetje besloten, toch? Anders gaat een meet specifiek voor de reeks zijn hele doel voorbij.

Dan mag je de TT wel hernoemen naar FOK!meet, komt allen komt allen.

Just my few scents. Zo denk ik erover, Ik zie wel wat men besluit dan.
pi_96234245
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En jij hebt helemaal niks te zeggen. En één voordeel: last heb je er toch niet van, want je komt niet.
Die drogreden zou ik ook nog maar een keer aanvoeren ja.
pi_96234271
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je pogingen om grappig te zijn worden met de dag triester. Hoe bedenk je het sowieso al? Ga nou eerst eens naar buiten en versier een echt meisje i.p.v. een vent die zich voordoet als meisje op internet. Heb je d'r ook nog eens wat aan. Ik ga liever naar een sweet 16 van Floor (hoe bedenk je het?) dan dat ik jarenlang contact heb met een vent die zich voordat als meisje.
Je maakt jezelf een beetje belachelijk, want ik heb al lang met Supersoep gewebcamd. :)
pi_96234287
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is toch wel een beetje besloten, toch? Anders gaat een meet specifiek voor de reeks zijn hele doel voorbij.
Precies, ik kan mij best voorstellen dat een aantal users het `besloten´ aan vindt voelen, daarom zou ik ook helemaal snappen indien zij onderling iets af willen spreken. Voor `aapjes kijken´ kom ik al helemaal niet en ik ga echt niet `smeken om erbij te horen´. :+
pi_96234399
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is niet wat ik wil maar ik wéét het :)
Oke. Weet je psych al van je psychotische wanen? :)

quote:
Ik ken Socios ook helemaal niet trouwens. Nooit zien posten in de reeks. Nu ook niet. Waarom mag hij wel komen? Omdat hij ook issues heeft met versieren lees ik, dat hebben dr wel meer. Ook FOK!kers die niet posten in het topic/
Hij heeft er wel gepost. :)

Maar zoals die Daalder die wilde komen. Niemand heeft van hem/haar gehoord.
pi_96234572
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef iwannabehigh het volgende:
En dus Socios heeft in 1 topic gepost en mag ineens wel komen? Slaat dan toch ook nergens op? Waarom zijn jullie twee er zo tegen terwijl jullie toch niet komen?
Ik heb even opgezocht.

In deel #17 post ik zelf voor het eerst mee. Maar in deel #12 is al over mij gesproken als `voorbeeld´ zonder dat ik meepost. :') Dit is met je neus op de feiten gedrukt worden, hoor, lol.

Maar goed, verder ben ik niet `heel actief´ geweest, inderdaad.
pi_96234668
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:53 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb even opgezocht.

In deel #17 post ik zelf voor het eerst mee. Maar in deel #12 is al over mij gesproken als `voorbeeld´ zonder dat ik meepost. :') Dit is met je neus op de feiten gedrukt worden, hoor, lol.

Maar goed, verder ben ik niet `heel actief´ geweest, inderdaad.
Nou en, die daalder heeft hier ook gepost. Ong. zelfde aantal. En nu gebruiken ze hem als voorbeeld? Nooit van hem gehoord Straw? Toch heeft hij in een paar delen gepost. ;) Maar we hebben wel van Socios gehoord dus dan mag het ineens wel. Klopt niet. Oneerlijk ook, daarom ben ik gewoon voor; mensen die willen komen, mogen komen.
pi_96234706
Ik vind het raar iig, maar de moderators vinden ook dat het voor iedereen moet zijn dus het zij zo.
pi_96234715
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb geen psych meer. Al een poosje niet. Misschien moet jij het eens gaan proberen. Wat misschien, sowieso.

En dus Socios heeft in 1 topic gepost en mag ineens wel komen? Slaat dan toch ook nergens op? Waarom zijn jullie twee er zo tegen terwijl jullie toch niet komen?
Uit principe, omdat ik het onlogisch vind.
pi_96234775
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou en, die daalder heeft hier ook gepost. Ong. zelfde aantal. En nu gebruiken ze hem als voorbeeld? Nooit van hem gehoord Straw? Toch heeft hij in een paar delen gepost. ;) Maar we hebben wel van Socios gehoord dus dan mag het ineens wel. Klopt niet. Oneerlijk ook, daarom ben ik gewoon voor; mensen die willen komen, mogen komen.
Socios laat ten minste hier nog iets van zich horen en de meeste mensen kennen hem wel. Daalder niet. Dat was een verschil. Maar weet je, het is al lang bepaald door de modjes dus we kunnen hierover blijven discussiëren en het niet eens worden, maar ik denk dat mijn mening wel bekend is. Ik snap niet waarom men het hier vreemd vindt, terwijl het in de praktijk toch weinig verschil zal maken om dat men - en niet voor niets - zich niet voor deze meet aan zal melden als de reeks onbekend is. Dus...
pi_96234857
Sowieso, gaat het alleen om het posten in `de reeks´ of ook elders in R&P?

Juni 2010: Zekerder overkomen bij vrouwen.
Juli 2010: Wat willen vrouwen liever?
Februari 2011: Hoe meisje verwennen op eerste date?
April 2011: Sex appeal vergaren.
pi_96234893
het idee van de meet krijgt een heel nare smaak voor mij zo, ik vind het niet meer leuk. Voor wie doe je dit nu eigenlijk, iwannabehigh?
pi_96234921
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:13 schreef minnemin het volgende:
het idee van de meet krijgt een heel nare smaak voor mij zo, ik vind het niet meer leuk. Voor wie doe je dit nu eigenlijk, iwannabehigh?
Voor de mensen die willen komen en jullie er zo tegen zijn omdat ze niet hebben gepost. En omdat ik het (nogmaals) raar vind dat jullie er zo over denken.
pi_96234954
het gaat tot nu toe om een persoon die blijkbaar geen behoefte heeft aan jouw bemoeienis en begrip heeft voor het standpunt mijnerzijds. Nogmaals: waarom stel je je dan zo op?
pi_96234969
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef minnemin het volgende:
het gaat tot nu toe om een persoon die blijkbaar geen behoefte heeft aan jouw bemoeienis en begrip heeft voor het standpunt mijnerzijds. Nogmaals: waarom stel je je dan zo op?
Wat bedoel je nou precies?
pi_96234982
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Supersoep het volgende:
Laten we Penisbaard ook maar gelijk naar de meet halen. Die post ook nooit in de reeks, dus is hij van harte welkom.
Dat is nou een voorbeeld van een type user dat nooit op welke FOK!meet dan ook zou komen. :') Op internet een beetje `stoer´ doen, maar te laf zijn om IRL af te spreken.

Daar hoef je dus niet bang voor te zijn en zo zijn er nog heel veel van dat soort users.
pi_96234986
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Supersoep het volgende:
Laten we Penisbaard ook maar gelijk naar de meet halen. Die post ook nooit in de reeks, dus is hij van harte welkom.
En wie is dat?
pi_96234996
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wie is dat?
Iemand op FOK! en aangezien dit een FOK! meet is, is hij van harte welkom ofniedan.
Ron Paul 2012
pi_96235006
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies?
socios.
  maandag 2 mei 2011 @ 02:49:33 #27
108913 Godshand
guide4you
pi_96235366
Als ik goed begrijp gaat dit topic dus morgen dicht. Er mag alleen over gesproken worden als het een open Fok!meet is volgens de mods...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96235415
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:49 schreef Godshand het volgende:
Als ik goed begrijp gaat dit topic dus morgen dicht. Er mag alleen over gesproken worden als het een open Fok!meet is volgens de mods...
Ik vind dat echt raar hoor...maar zal wel fokpolicy zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 02:57:55 #29
108913 Godshand
guide4you
pi_96235469
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boeiend, de PM knop is zo gevonden...
  maandag 2 mei 2011 @ 08:21:08 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96237053
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

en jij hebt hier niets te zoeken aangezien jij en supersoep toch niet gaan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 mei 2011 @ 08:27:00 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96237138
en ja FOK!meets zijn er voor iedereen en volgens mij moet dat geheel geen probleem zijn
  maandag 2 mei 2011 @ 10:15:04 #32
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96239455
Ik denk niet dat je andere users kunt verbieden om te komen, nee, integendeel.
Maar je kunt wel grote vraagtekens plaatsen bij het nut ervan, los van de extra gezelligheid.

Duidelijk komt eenieder met een ander doel naar deze meet, en dat is natuurlijk prima.
Maar laat elkaars doel in waarde, moddergooien hierover heeft nog minder zin.

Socios is van harte welkom wat mij betreft...
Ik had eerder niet in de gaten dat hij serieus was dus excuses voor de comments daaromtrent.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 mei 2011 @ 10:17:47 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96239525
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, is topic policy.
En dat is besloten door de R&P mods.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:08:15 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96240837
Ik snap sowieso niet waarom je mensen uit wil gaan sluiten eigenlijk. So what dat er mensen zijn die niet / niet zo vaak posten?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 2 mei 2011 @ 11:13:10 #35
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96240996
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je mensen uit wil gaan sluiten eigenlijk. So what dat er mensen zijn die niet / niet zo vaak posten?
Ik denk dat het meer draait om de angst dat er olijkerds komen uitlachen, niet zozeer of iemand al dan niet dezelfde problemen heeft. :)
  maandag 2 mei 2011 @ 11:15:23 #36
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96241087
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer draait om de angst dat er olijkerds komen uitlachen, niet zozeer of iemand al dan niet dezelfde problemen heeft. :)
Het lijkt me dat als je olijk komt uitlachen en daar speciaal voor naar Utrecht komt, dat je dan zelf wel het een en ander aan issues hebt.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:27:53 #37
108913 Godshand
guide4you
pi_96241513
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat als je olijk komt uitlachen en daar speciaal voor naar Utrecht komt, dat je dan zelf wel het een en ander aan issues hebt.
Verander de TT dan in R&P meet, of sluit de boel.

Wel jezelf dan aan je woord houden eh?
  maandag 2 mei 2011 @ 11:30:52 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96241614
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Inderdaad.

quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godshand het volgende:

Verander de TT dan in R&P meet, of sluit de boel.

Wel jezelf dan aan je woord houden eh?
Waarom? Je mag best een bepaalde doelgroep targetten. Je mag alleen geen mensen uitsluiten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 mei 2011 @ 11:36:07 #39
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96241809
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De enige manier om dat te ondervangen is door een meet te regelen via email. :)
Zodra je een meet topic opent heb je de kans dat er grapjassen op komen dagen.
Dat risico is er gewoon.
Maar ik denk dat het wel mee zal vallen met "ongenade" gasten. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:41:57 #40
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96242064
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
Waarom? Je mag best een bepaalde doelgroep targetten. Je mag alleen geen mensen uitsluiten.
Ja dit dus.
pi_96252100
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:21 schreef Re het volgende:

[..]

en jij hebt hier niets te zoeken aangezien jij en supersoep toch niet gaan...
Neemt niet weg dat ik me wel interesseer voor de users en daarom ook mijn mening geef mbt de meet.

Maar de discussie was wat mij betreft ook al klaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 02-05-2011 16:01:09 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 18:23:45 #42
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96259527
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee, is topic policy.
En dat is besloten door de R&P mods.
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef Re het volgende:
en ja FOK!meets zijn er voor iedereen en volgens mij moet dat geheel geen probleem zijn
Tegenspraak.

De meet was niet bedoeld voor iedereen, maar dat wordt meer en meer afgewongen door users die er niets mee te maken hebben, ondersteund door de mods. De meeting vloeit voort uit het feit dat mensen in het topic intensief met elkaar in gesprek zijn geraakt en elkaar ook irl eens willen ontmoeten. Daar komt niets van terecht als je er een open meet van maakt. Het algemene argument dat je niemand mag uitsluiten gaat mijns inziens niet op. De meeste meets in deze wereld zijn niet voor iedereen toegankelijk. Ik kan ook niet aanschuiven bij de G20 of een feministische bijeenkomt. Iedereen die zonodig naar een meet wil, gaat dan maar naar de POL meet.

Een besloten meet maakt het mogelijk speciaal rekening te houden met mensen, waarvan de vaste users hun problemen kennen. Als autisten een meet willen organiseren, speciaal voor hun doelgroep, zou ik het ook raar vinden, als wordt afgedwongen dat ook niet-autisten en anti-autisten mogen komen.

Dat er speciaal een topic is gemaakt om de meet te organiseren, lijkt me logisch, want anders PM je jezelf suf, met alle wijzigingen. Dat jan en alleman in dit topic commentaar levert op iets dat hen niet aangaat vind ik al bizar. Vooral die persoonlijke verwijten naar mensen.
The view from nowhere.
  maandag 2 mei 2011 @ 19:53:02 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96264220
Zo'n meet is idd voor mensen met affiniteit voor het topic/de reeks maar het is niet de bedoeling om mensen te gaan weigeren.
pi_96264628
Joh als jullie echt die meeting specifiek voor het topic hadden gewild had je het wel met elkaar kunnen pm-en en er geen topic aan voor hoeven te maken.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:01:00 #45
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96264662
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Zo'n meet is idd voor mensen met affiniteit voor het topic/de reeks maar het is niet de bedoeling om mensen te gaan weigeren.
Ik begrijp het bezwaar tegen het uitsluiten van mensen. Er is ook nog niemand geweigerd. Twee overwegingen spelen wel een rol. De eerste noem je zelf al. Het kan geen algemene meet zijn als het bedoeld uis voor mensen met affiniteit voor het topic. Het de tweede overweging is het beschermen van mensen, in het licht van de agressie die het topic al heeft opgeroepen bij diverse users. Als mensen komen voor een gezellige meet en eenmaal daar 'de ongezelligen' te verstaan geven dat je vooral gezellig moet zijn, dan gaat deze meet zijn doel voorbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 02-05-2011 20:12:19 ]
The view from nowhere.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:03:10 #46
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96264775
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Joh als jullie echt die meeting specifiek voor het topic hadden gewild had je het wel met elkaar kunnen pm-en en er geen topic aan voor hoeven te maken.
Je zou het wel leuk vinden om daarin de coordinerende rol te spelen en een PM administratie te voeren van honderden berichtjes. Want daar komt het op neer.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 20:00:33 ]
The view from nowhere.
pi_96265327
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je zou het wel leuk vinden om daarin de coordineren rol te spelen en een PM administratie te voeren van honderden berichtjes. Want daar komt het op neer.
Nee , want ik kom niet, maar er zijn gewoon meerdere meetings van topics georganiseerd via de pm/mail. Dat hield het wat topicgerichter.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:15:47 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96265523
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , want ik kom niet, maar er zijn gewoon meerdere meetings van topics georganiseerd via de pm/mail. Dat hield het wat topicgerichter.
Dat had een goed idee geweest bij aanvang, toen de meet voor het eerst ter sprake kwam en de vaste users nog een klein clubje vormden. Maar dat is niet zo gelopen. Ik denk uit onervarenheid.
The view from nowhere.
pi_96267176
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat had een goed idee geweest bij aanvang, toen de meet voor het eerst ter sprake kwam en de vaste users nog een klein clubje vormden. Maar dat is niet zo gelopen. Ik denk uit onervarenheid.
ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:09:37 #50
108913 Godshand
guide4you
pi_96317417
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:

[..]

ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.
doe je best...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:33:57 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96322721
quote:
Dan gaat dus een klein clubje mensen besluiten we mag komen en wie niet. Beetje kinderachtig.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:56:08 #52
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96323884
quote:

[..]

Welnee :D We komen gewoon allemaal naar die meet op 4 juni. :Y
Het zal in het begin effe spannend en ongemakkelijk zijn misschien, maar het wordt vast leuk en gezellig. Bovendien kun je je dan daarna (of tijdens zelfs) altijd nog afzonderen met mensen die je liggen. Toch?

En als je het helemaal niks vindt ben je ook zo weer thuis en kun je alsnog per pm gaan organiseren.
pi_96324249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
Dan gaat dus een klein clubje mensen besluiten we mag komen en wie niet. Beetje kinderachtig.
Dat. En wie worden dan eigenlijk wél toegelaten tot dit exclusieve clubje 'Knights of the Round Table'? :?
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:05:57 #54
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96324339
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat. En wie worden dan eigenlijk wél toegelaten tot dit exclusieve clubje 'Knights of the Round Table'? :?
Hoezo, zou je als hij niet openbaar was ineens wél willen komen dan? :P
pi_96324388
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoezo, zou je als hij niet openbaar was ineens wél willen komen dan? :P
Jij wil wel erg graag dat ik kom, niet? O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:27:07 #56
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96325189
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij wil wel erg graag dat ik kom, niet? O+
Je hapt zo lekker :')
pi_96325262
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je hapt zo lekker :')
Je bedoelt dat ik graag voer? :P
pi_96326841
Ik wacht op de foto's :P
pi_96401052
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ach zeur niet man. Of wil je opeens lanterfanteraar gaan versieren :') ? Bij een prive meet weet je niet waar en wanneer er iets gaat gebeuren, en wat niet weet, wat niet deert..
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:19:14 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96401953
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Godshand het volgende:
Ach zeur niet man. Of wil je opeens lanterfanteraar gaan versieren :') ? Bij een prive meet weet je niet waar en wanneer er iets gaat gebeuren, en wat niet weet, wat niet deert..
Ah, dus daar zijn mensen bang voor, dat er mensen langskomen die dan de schamele anderhalve vrouw die er loopt gaan inpikken. Nou wees gerust hoor, ik ben al voorzien.
pi_96404693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ah, dus daar zijn mensen bang voor, dat er mensen langskomen die dan de schamele anderhalve vrouw die er loopt gaan inpikken. Nou wees gerust hoor, ik ben al voorzien.
Van mij mag je alle aanwezige vrouwen aan je paal rijgen. Daar gaat het niet om.

Waar het wel omgaat, is dat het lijkt alsof jullie een pruillip trekken, en zeggen: "Wij mogen er niet bij zijn, boehoe :'( ". Lekker boeiend, zet R&P Meet als TT en er komt genoeg ander volk en dan wordt het ook gezellig.

Kunnen de andere mensen elkaar via de PM ontmoeten, en nogmaals wat niet weet, wat niet deert. Ik denk dat het je verder aan je reet roest dat Keep_Walking Richard_Prf dronken voert (ofzo).
pi_96407368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Waar het wel omgaat, is dat het lijkt alsof jullie een pruillip trekken, en zeggen: "Wij mogen er niet bij zijn, boehoe :'( ". Lekker boeiend, zet R&P Meet als TT en er komt genoeg ander volk en dan wordt het ook gezellig.
Daar gaat het toch helemaal niet om, punt is:
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef Re het volgende:
Als je het allemaal in het "geniep" wilt organiseren prima, maar dan doe je dat maar lekker buiten FOK!/R&P om, bijvoorbeeld middels MSN of Skype of zo...
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:52:27 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96408241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Waar het wel omgaat, is dat het lijkt alsof jullie een pruillip trekken, en zeggen: "Wij mogen er niet bij zijn, boehoe :'(
Ik heb al eerder aangegeven dat ik er sowieso niet bij ben. Ik vind het gewoon erg raar gaan, alsof het een of ander belangrijk geheim iets ofzo. Het is een meet, doe niet zo moeilijk. Vind het wel apart dat het grote issue is dat mensen zich niet erg sociaal opstellen en dat ze dan juist een 'besloten' meet gaan houden. Omgaan met mensen die je misschien niet mag is ook een onderdeel van sociaal zijn.

quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Als je het allemaal in het "geniep" wilt organiseren prima, maar dan doe je dat maar lekker buiten FOK!/R&P om, bijvoorbeeld middels MSN of Skype of zo...
Inderdaad. Ik vind het extreem kinderachtig om aan al je klasgenootjes te gaan vertellen dat je een feestje geeft en dan te vertellen dat alleen je allerallerbeste vriendjes mogen komen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:56:52 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96408614
Kijk, mij boeit het echt niet meer wie komt en wie niet komt. Iedereen die wil komen, mag komen. Ik kom denk ik wel, maar als ik op de laatste moment niet kan komen, zeg ik dat ook. Maar ik probeer die dag gewoon vrij te houden.

Ik ga ook niet als een superheld mensen beschermen voor alles of als 1 of andere mediator tussen mensen en hun gekwebbel staan, als die ontstaat. Ik waarschuw al van te voren dat ik zelf geen gezeur naar mijn kop wil hebben en dat ik dat ook niet zal pikken. Ook als er mensen zijn die de sfeer duidelijk verpesten dan vraag ik ze ook om te vertrekken. En ik ga niet al te vaak blijven vragen.

Iedereen die op het lijstje staat, komt nog steeds, toch? En we spreken om 3 uur af op CS of bij Lepelenburg? Ik stel voor dat we iets verzinnen waardoor we elkaar kunnen herkennen. Iedereen draagt iets roods of zoiets. Ik wil best de eerste paar mensen ontvangen.

Zijn er nog andere punten waar we aan moeten denken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96410400
quote:

[..]

Dat is het voornemen toch (via PM/DM door mogelijk minnemin)?

Als dat geroepen wordt, gaan jullie weer huilen :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:24:55 #66
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96410588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat ik er sowieso niet bij ben. Ik vind het gewoon erg raar gaan, alsof het een of ander belangrijk geheim iets ofzo. Het is een meet, doe niet zo moeilijk. Vind het wel apart dat het grote issue is dat mensen zich niet erg sociaal opstellen en dat ze dan juist een 'besloten' meet gaan houden. Omgaan met mensen die je misschien niet mag is ook een onderdeel van sociaal zijn.
Het gaat niet om mogen en het gaat niet om uitsluiten. Het gaat om beschermen.

Er zijn mogelijkheden genoeg om uit te gaan als je gezelligheid zoekt. Wat ik leuk vind, is als er mensen bijeen komen die normaal gesproken ondersneeuwen in alle 'gezelligheid'. Voor die mensen zijn er niet zoveel mogelijkheden. Komt er zo'n meet, dat roept iedereen dat het doel gezelligheid MOET zijn (wat ik buitengewoon populistische flauwekul vind). Dat de mensen die komen waarschijnlijk er een klote meet van maken omdat echte gezelligen mensen niet komen. En dat het ongeoorloofd is dat zo te organiseren omdat de gezellige mensen dan een keer niet hun zin krijgen.
The view from nowhere.
pi_96411547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Godshand het volgende:
Dat is het voornemen toch (via PM/DM door mogelijk minnemin)?

Als dat geroepen wordt, gaan jullie weer huilen :')
Nou, niet echt he. Want men blijft er continue over zaniken in dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:

Er zijn mogelijkheden genoeg om uit te gaan als je gezelligheid zoekt. Wat ik leuk vind, is als er mensen bijeen komen die normaal gesproken ondersneeuwen in alle 'gezelligheid'. Voor die mensen zijn er niet zoveel mogelijkheden. Komt er zo'n meet, dat roept iedereen dat het doel gezelligheid MOET zijn (wat ik buitengewoon populistische flauwekul vind). Dat de mensen die komen waarschijnlijk er een klote meet van maken omdat echte gezelligen mensen niet komen. En dat het ongeoorloofd is dat zo te organiseren omdat de gezellige mensen dan een keer niet hun zin krijgen.
Alsof er ook daadwerkelijk mensen naar zo'n meet gaan om anderen uit te lachen. :')

Hoe lang zit je op FOK, aan je UID te zien een half jaar of zo? Dat blijkt wel, want de rest van jouw reactie slaat als een lul op een drumstel. :{w
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:44:51 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96411885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
Alsof er mensen aapjes komen kijken ofzo :')
pi_96413149
Iwannabehigh natuurlijk, maar dat is ook een apart figuur.
Ron Paul 2012
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:55:15 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96415779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat er best wel veel mensen met een psychopathische deviatie op fok zitten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96415833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er best wel veel mensen met een psychopathische deviatie op fok zitten.
Hetgeen jij denkt komt niet noodzakelijkerwijs overeen met de werkelijkheid. :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:57:20 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96415861
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Hetgeen jij denkt komt niet noodzakelijkerwijs overeen met de werkelijkheid. :+
Ik heb het inderdaad vaker mis. :(

Maar eerlijk, er zijn redelijk veel fucked up mensen op fok, of niet dan?
pi_96415883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daar hebben we het al over gehad.

Hoe dan ook, open meet, besloten meet. Als ik er bij betrokken wordt prima. Niet bij betrokken even goede vrienden.

Dus hierbij: mij maakt het niet uit, als het gesloten is en ik mag niet mee doen lig ik er niet wakker van. Wel kan ik de beweegreden voor een gesloten meet prima begrijpen, mensen als MLIG is al bang om 1 voet buiten de deur te zetten laat staan meteen tussen heel wat mensen te zijn.

Ik denk dat nu alles wel gezegd en is en daarbij: een gesloten meet hou je toch niet tegen als dat via PM/DM/Skype/ICQ/Rooksignalen of Morse code wordt gecommuniceerd...
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:57:56 #74
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96415884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De mensheid ís fucked ;) (of in ieder geval mijn wereldbeeld anders :P).
pi_96415983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:

Dat laatste, ongetwijfeld. Maar het punt was of ze ook naar meets gaan. En de ervaring leert dat dat niet zo is. :)
pi_96416013
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat nu alles wel gezegd en is en daarbij: een gesloten meet hou je toch niet tegen als dat via PM/DM/Skype/ICQ/Rooksignalen of Morse code wordt gecommuniceerd...
Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:03:05 #77
108913 Godshand
guide4you
pi_96416072
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.
Wat mij betreft prima. Zoals ik zei, het meeste hierover is wel gezegd..
pi_96419922
Ik ga maar niet van alles lopen quoten, ik heb deze topicreeks gemist, helaas.

Als 't mag, zou ik trouwens wel graag op de meet willen komen (al kan ik geen 100% garantie geven dat 't me uiteindelijk zal lukken om te komen), vooral als het een meet is van gelijkgestemden.

P.s., een gesloten meet kan ik zeker wel begrijpen, er zullen vast en zeker ook fok!klagers in Utrecht wonen die, wellicht uit verveling of zo, de boel maar al te graag zouden willen komen verzieken.

Naja, ik hoor 't wel (via PM)...(of niet, tis niet aan mij :P).
Maar 't lijkt me heel leerzaam voor mij. Ik heb dan wel niet in deze topicreeks gepost, maar post eigenlijk vrijwel uitsluitend in R&P.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:20:02 #79
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96420757
Ge-update lijstje dan maar?

_pillow_
Crutch
Daalder82 (28/29)
Godshand
Halcon (rond de 30)
Keep_walking (22)
Lipper (23)
Magnetronkoffie
Mylifeisgrey (23)
Richard_prf (27)
Socios
Tijnbrein
Winterbreeze

[ Bericht 7% gewijzigd door MeraViglioSa op 06-05-2011 21:14:29 ]
pi_96421167
En dan staan jullie daar, en dan? In het park wandelen ofzo :?
Children of the night. What music they make.
pi_96424218
Magnetronkoffie?

Zucht. :')
Ron Paul 2012
pi_96442862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:47 schreef Supersoep het volgende:
Magnetronkoffie?

Zucht. :')
Wat??¿¿?

En bovendien, iedereen weet dat Koffie >> soep :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, praten lijkt me een goed begin, niet? ;)
pi_96622702
quote:
Bomen tellen nou goed ;')

Picknick met eten, beetje gitaar pielen enzo, biertjes drinken en lullen :)
pi_96622923
quote:
Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?
pi_96623781
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
beetje gitaar pielen
Is dat een vereiste? Want gitaarspelen kan ik niet. ;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:32:10 #86
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96625138
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bomen tellen nou goed ;')
Ik denk het niet, lant gaat niet mee :')
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:06:23 #87
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96640589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik denk het niet, lant gaat niet mee :')
Vandaar dat Deelnemer niet meer komt :)
pi_96650467
Tsja, als je niet eens weet waarom je zou komen, dan kom je toch gewoon lekker niet?

Of organiseer je eigen meet :P
pi_96665615
Ik was dit topic een beetje vergeten eigenlijk :@ maar ik wil nog wel komen naar de meet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96670055
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat een vereiste? Want gitaarspelen kan ik niet. ;(
Nee, jij kan goed lullen geloof ik, die hebben we ook nodig :)
pi_96686929
_pillow_
Crutch
Daalder82 (28/29)
Godshand
Halcon (rond de 30)
Keep_walking (22)
Lipper (23)
Magnetronkoffie
MeraViglioSa (28)
Minnemin
Mylifeisgrey (23)
Richard_prf (27)
Socios
Tijnbrein
Winterbreeze

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 13-05-2011 09:20:42 ]
pi_96686975
Nu moet je wel komen Techno. Zeg dat weekendje maar af. :9
pi_96706244
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ach, anders daten jullie later na de meet toch?
pi_96707544
quote:
Leuk een date tijdens een meet :D kunnen wij meteen zien hoe je iemand versierd IRL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96712304
quote:
Ja zeg, je maakt me nog verlegen. :@
pi_96715681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?
Niks voor jou om naartoe te gaan?

Tip maak je inbox eens leeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door matthij02 op 12-05-2011 22:31:22 ]
pi_96729533
quote:
17s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja zeg, je maakt me nog verlegen. :@
Sorry, ik vond het wel een goeden garp. :') Excuses.
pi_96729798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorry, ik vond het wel een goeden garp. :') Excuses.
Ja, ik ook, en nu verpest je het door te zeggen dat het een garp was. -O-
pi_96729955
Jamaar jij... :'(

Kom nou maar gewoon naar die meet, potdulleme :')
pi_96730788
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jamaar jij... :'(

Kom nou maar gewoon naar die meet, potdulleme :')
Ik doe mijn best, maar ik kan nu (op dit tijdstip) nog niets beloven. :*
pi_96730912
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, maar ik kan nu (op dit tijdstip) nog niets beloven. :*
Als je komt, neem je draaitafel mee ;) Je bent toch (amateur?) DJ?
pi_96731986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
Als je komt, neem je draaitafel mee ;) Je bent toch (amateur?) DJ?
Nee, ik ben geen DJ. Heb wel muziek gemaakt en geproduceerd. Maar anderen draaien dat dan weer. ;)
pi_96732554
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen DJ. Heb wel muziek gemaakt en geproduceerd. Maar anderen draaien dat dan weer. ;)
Ah OK. Dan maar voor ons liedje zingen of een van je wonderlijke versierverhalen vertellen. 's Avonds kan dan het bijbehorende vuur worden opgestookt :P
pi_96734931
wacht even. ik heb me in topic #2 al aangemeld maar ik sta niet in het lijstje. graag fiksen. het staat in mijn agenda.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
ik meld me aan.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:19:59 #105
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96738481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
wacht even. ik heb me in topic #2 al aangemeld maar ik sta niet in het lijstje. graag fiksen. het staat in mijn agenda.

[..]

... :o !! Omg, je hebt gelijk. En het is niet dat we dat niet wisten natuurlijk. Sorry!! :{
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:21 #106
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96746040
Ben zelf nieuw op Fok! ... maar vind deze bovenstaande discussie wel heel bizar... :S

How, excuus...zat op een andere pagina mee te lezen :P
  maandag 16 mei 2011 @ 21:23:50 #107
108913 Godshand
guide4you
pi_96909004
Wordt onderhand aftellen, nog 2 weken geloof ik...
pi_96947099
Ik zit er ook over te denken om te gaan, ben wel benieuwd naar de gezichten. Wil alleen wel even weten of er iets van een planning is of dat jullie wel gewoon zien.

En hoewel aanmelden vrij staat wil ik wel even weten of het op prijs gesteld wordt, aangezien ik zelf niet in het topic post omdat ik problemen heb, maar meer uit interesse.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:44 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96947177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit er ook over te denken om te gaan, ben wel benieuwd naar de gezichten. Wil alleen wel even weten of er iets van een planning is of dat jullie wel gewoon zien.

En hoewel aanmelden vrij staat wil ik wel even weten of het op prijs gesteld wordt, aangezien ik zelf niet in het topic post omdat ik problemen heb, maar meer uit interesse.
Je bent niet de enige toch? ;)
Lijkt mij daarom alleen maar gewenst als je erbij bent :Y
pi_96951586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je bent niet de enige toch? ;)
Lijkt mij daarom alleen maar gewenst als je erbij bent :Y
Dan ben ik erbij, onder voorbehoud van omstandigheden.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:47:35 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96955286
Update :D

Crutch
Daalder82 (28/29)
Godshand
Halcon (rond de 30)
Keep_walking (22)
Kipknots
Lipper (23)
Magnetronkoffie
MeraViglioSa (28)
Minnemin
Mylifeisgrey (23)
Mystikvm
Richard_prf (27)
Socios
Tijnbrein
Winterbreeze

[ Bericht 1% gewijzigd door MeraViglioSa op 17-05-2011 22:34:04 ]
pi_96959308
4 juni is de meet? Hoe, wie, wat en waar?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:55:13 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96959754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef Halcon het volgende:
4 juni is de meet? Hoe, wie, wat en waar?
Wie staat hierboven, dacht ik. :P
Hoe dat mag je zelf weten.
Wat.. Een get-together.
En waar, Park Lepelenburg Utrecht.

Verdere details moeten we nog even bepalen verder geloof ik. :D
pi_96959951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie staat hierboven, dacht ik. :P
Hoe dat mag je zelf weten.
Wat.. Een get-together.
En waar, Park Lepelenburg Utrecht.

Verdere details moeten we nog even bepalen verder geloof ik. :D
Misschien dat ik erg op de zaken vooruit aan het lopen ben, maar wordt het niet eens tijd om een tijd en plaats af te spreken en iets van wat ongeveer de bedoeling is?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:33:07 #115
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96962317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien dat ik erg op de zaken vooruit aan het lopen ben, maar wordt het niet eens tijd om een tijd en plaats af te spreken en iets van wat ongeveer de bedoeling is?
Zekers :D Care to help?
pi_96962408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zekers :D Care to help?
Ja, dat is geen probleem.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:39:19 #117
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96962706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat is geen probleem.
Een punt om af te spreken lijkt me prio 1, ken je Utrecht CS goed? Ik niet zo namelijk, en ik dénk dat afspreken voor de AH to go een beetje te algemeen is omdat daar nogal veel mensen rondhangen. :D
pi_96962776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een punt om af te spreken lijkt me prio 1, ken je Utrecht CS goed? Ik niet zo namelijk, en ik dénk dat afspreken voor de AH to go een beetje te algemeen is omdat daar nogal veel mensen rondhangen. :D
En naast de AH To Go?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 21:41:23 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:41:26 #119
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96962831
Heb je mijn post gelezen of quote je maar een eind weg? _O-

-edit- ninja edit much? }:|
pi_96962917
quote:

[..]

Ik ben niet zo'n OV-ganger. CS ken ik een beetje. AH-to-go is overal een hangplek, kun je beter niet doen idd.
pi_96963017
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je mijn post gelezen of quote je maar een eind weg? _O-

-edit- ninja edit much? }:|
Ja, ik las over de AH heen in jouw post. Sue me. :')

Anders bij de Charlie Chiu of zo?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:12:08 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96965187
quote:

[..]

De stationshal kent ingangen naar de perrons beneden. Het perron met het hoogste nummer (13 of 14, trein naar Leiden dacht ik) bevindt zich aan de kant van het station waar weinig mensen staan of lopen. Daar kun je verzamelen.
The view from nowhere.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:15:32 #123
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96965484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De stationshal kent ingangen naar de perrons beneden. Het perron met het hoogste nummer (13 of 14, trein naar Leiden dacht ik) bevindt zich aan de kant van het station waar weinig mensen staan of lopen. Daar kun je verzamelen.
Ja zoiets dacht ik ook aan. Gewoon bovenaan de trap bij perron x.
In mijn hoofd is dat dan voor het raam van de Burger King.
Heb ik met vorige meets ook afgesproken, staat nooit iemand. Effectief. :)
En makkelijk te vinden want 10 meter van het grote bord met de vertrektijden vandaan. :D
pi_96965616
Dat maar doen dan. :)
pi_96966482
Lijkt me ook wel leuk om eens wat van de mensen uit het topic te ontmoeten. Ben d'r ook bij.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:35:55 #126
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96966886
Okee, euh, next? Ik heb nog wel een issue. Wie kent dat park goed? Wil graag weten of er iets in de buurt is dat op een toilet lijkt. :') Ik kan echt geen hele middag ergens staan zonder naar het toilet te moeten vroeg of laat. :@ Denk ook dat ik wellicht niet de enige ben, zeker als er wat gedronken wordt (al dan niet alcoholisch). En wildplassen doe ik niet. :(
pi_96966963
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee, euh, next? Ik heb nog wel een issue. Wie kent dat park goed? Wil graag weten of er iets in de buurt is dat op een toilet lijkt. :') Ik kan echt geen hele middag ergens staan zonder naar het toilet te moeten vroeg of laat. :@ Denk ook dat ik wellicht niet de enige ben, zeker als er wat gedronken wordt (al dan niet alcoholisch). En wildplassen doe ik niet. :(
Ik ken dat hele park niet. Is er geen toilet, dan moet iemand maar even een Dixi regelen. :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:38:39 #128
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96967065
Ja als het aan mij lag spraken we gewoon af in een café met alle voorzieningen bij de hand. :D
Maar er was voor ik me had aangemeld al bepaald dat het een park werd, geloof ik. :@

K_W kom er eens in, andere meeters? Meningen?
pi_96967128
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja als het aan mij lag spraken we gewoon af in een café met alle voorzieningen bij de hand. :D
Maar er was voor ik me had aangemeld al bepaald dat het een park werd, geloof ik. :@

K_W kom er eens in, andere meeters? Meningen?
Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:46:31 #130
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96967634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.
Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen. :{
Rondje PM een idee om mensen dit topic in te dirigeren voor reacties?
pi_96967838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen. :{
Rondje PM een idee om mensen dit topic in te dirigeren voor reacties?
Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.

Misschien een poll aanmaken? Eerst eens bepalen wat we gaan doen en dan kan er later een locatie bij worden gezocht.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:52:26 #132
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96968066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.

Misschien een poll aanmaken? Eerst eens bepalen wat we gaan doen en dan kan er later een locatie bij worden gezocht.
Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan? :D Brand los :P

Poll is wel een goed idee vind ik, maar wil K_W niet op de tenen trappen. Hij heeft het hele idee van de meet een beetje in gang gezet en daar was park uit gekomen, dusja. Ff teruglezen denk ik om te zien waar dat vandaan kwam. :D
pi_96968436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan? :D Brand los :P

Poll is wel een goed idee vind ik, maar wil K_W niet op de tenen trappen. Hij heeft het hele idee van de meet een beetje in gang gezet en daar was park uit gekomen, dusja. Ff teruglezen denk ik om te zien waar dat vandaan kwam. :D
Nou ja, iets in de zin van bv. we gaan wat drinken en een hapje eten... Zoiets. Het hoeft geen spelletjesmiddag te worden, maar het is wel handig om vooraf te weten of er een hapje gegeten gaat worden of niet. :)

Ik wil ook niemand op de tenen trappen, maar als 95% van de mensen liever binnen ergens iets gaat drinken, moet je dat toch serieus overwegen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:05:23 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96968934
Over in de park zitten, ik heb dat gekozen omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen veel relaxter zijn als ze buiten zitten wanneer het mooi weer is, dan wanneer ze binnen zitten. Mensen gaan sneller praten, voelen sneller op hun gemak, minder druk, enz. Als er een moment stilte valt, voelt het niet zo kut aan zoals het zou voelen in stairway, heb ik het idee.

Maar in een café is er ook niks mis mee, natuurlijk. Mensen kunnen daar ook heel goed en relaxt praten. Voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar dan moeten jullie een café kiezen, het liefst niet te duur en niet te druk dan.
pi_96969440
Ik ben zelf voorstander van een café. Heeft ook een beetje met de grootte van de groep te maken, 15 mensen raak je wat moeilijker kwijt dan een clubje van een man of 7.

Als het toch een park wordt vind ik dat ook geen probleem, overigens.
pi_96969664
Als je met bv. 15 man bent, valt er niet snel 'n stilte. Ben het er wel mee eens dat je niet in een overvol café moet gaan zitten.
pi_96969750
Binnen zitten lijkt me niets als het mooi weer is, een terrasje pakken kan natuurlijk wel. Er zullen vast ook wel wat cafes buiten het centrum zijn waar het wat rustiger is. Park heb ik verder ook geen moeite mee.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:21:03 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96969936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
Als je met bv. 15 man bent, valt er niet snel 'n stilte. Ben het er wel mee eens dat je niet in een overvol café moet gaan zitten.
Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.
pi_96970073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.
Dat is waar natuurlijk. Je kunt ook eerst in het park gaan zitten en daarna ergens 'n hapje eten en dan evt. nog wat drinken...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:43:31 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96971214
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.

Poll zou kunnen zijn:
- Afspreken in park en daar blijven
- Afspreken in park + uit eten gaan
- Afspreken in café / op terras en daar blijven
- Afspreken in café / op terras + uit eten gaan
pi_96971333
Be my guest :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:29:43 #142
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96973448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef Halcon het volgende:
Be my guest :)
Morgenavond ff goed voor zitten met evt. wat meer opties :Y moet nu echt naar bed :@
Anders 'go your gang' dan zien we het ook wel :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:19:27 #143
341159 WinterBreeze
pi_96975405
Over park Lepelenburg: ik dacht dat daar wel een paar café's in de buurt waren, en daardoor ook toiletten. Ik fiets er morgen wel even langs om te kijken wat er is.
  woensdag 18 mei 2011 @ 07:49:32 #144
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96976754
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.

Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.

Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.

Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.

Or to put it in other terms:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96981029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 07:49 schreef DustPuppy het volgende:
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.

Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.

Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.

Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.

Or to put it in other terms:
Het gaat niet eens om het niet kunnen flirten, maar meer het niet kunnen krijgen van een relatie.

Maar voor die discussie moet je hier zijn: Als versieren niet zo makkelijk gaat #89
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:47 #146
108913 Godshand
guide4you
pi_97004738
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.

Poll zou kunnen zijn:
-Afspreken in park en daarna doen waar ieder zin in heeft?

Misschien wil ik nog even dansen, misschien lukken mn hosselkwaliteiten en versier een onschuldige dame uit het Park en trekken wij terug voor lichamelijke aktiviteit, misschien stelt iemand voor te BBQen bij iemand thuis, alles is mogelijk :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:37 #147
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97009687
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

Poll zou kunnen zijn:
Als de keuze op het park valt. Dan is het cafe plan B als het slecht weer.

Mijn maakt het niet uit. Welk cafe als de keuze daar op valt?
Stairway of O'mallys?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:13 #148
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_97010970
-sorry, never mind-
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_97011110
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Psy-freak het volgende:
-sorry, never mind-
Verkeerde meet? :P
pi_97011395
Is er niet een terrasje in de buurt van dat park? Dan kunnen we in het park, maar wel vlakbij 't terrasje gaan zitten. Kun je altijd even naar de wc of even drankje halen ;)
En als je liever buiten bent, ben je ook niet gelijk zo ver weg van de rest.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:50:56 #151
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_97012034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verkeerde meet? :P
Ja :')
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_97026581
En wat als het regent? Dan is park zitten niet zo handig :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:41:31 #153
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97027459
Weer update

Crutch
Daalder82 (28/29)
Godshand
Halcon (rond de 30)
Keep_walking (22)
Kipknots
Magnetronkoffie
MeraViglioSa (28)
Minnemin
Mylifeisgrey (23)
Mystikvm
Richard_prf (27)
Socios
Tijnbrein
Winterbreeze

Vanavond ff wat dingen op een rijtje zetten en met zn allen beslissen. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

-Afspreken in park en daarna doen waar ieder zin in heeft?

Misschien wil ik nog even dansen, misschien lukken mn hosselkwaliteiten en versier een onschuldige dame uit het Park en trekken wij terug voor lichamelijke aktiviteit, misschien stelt iemand voor te BBQen bij iemand thuis, alles is mogelijk :)
De groep is te groot om alleen op een punt af te spreken en daarna pas te beslissen wat we gaan doen, iedereen wil nl. weer wat anders dus dat levert discussie op. We spreken van tevoren op een neutraal gebied af, gaan daar wat drinken & elkaar leren kennen en als je het niets vindt kun je altijd nog wat anders gaan doen natuurlijk. :Y
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:43:44 #154
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97027530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als de keuze op het park valt. Dan is het cafe plan B als het slecht weer.

Mijn maakt het niet uit. Welk cafe als de keuze daar op valt?
Stairway of O'mallys?
Stairway vindt men hier te druk enzo maar dat valt hartstikke mee vind ik, overdag staat de muziek helemaal niet hard en je hebt meer dan genoeg plek voor een groep als wij. O'Malley's is ook leuk trouwens ja.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:02:35 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97028131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Stairway vindt men hier te druk enzo maar dat valt hartstikke mee vind ik, overdag staat de muziek helemaal niet hard en je hebt meer dan genoeg plek voor een groep als wij. O'Malley's is ook leuk trouwens ja.
Stairway is niet druk maar wel een kutkroeg. Dan kun je beter naar dat café met die tralies ervoor gaan. Daar mag je ook gewoon blowen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:15 #156
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97029786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Stairway is niet druk maar wel een kutkroeg. Dan kun je beter naar dat café met die tralies ervoor gaan. Daar mag je ook gewoon blowen.
Nee. :')
pi_97040552
quote:

[..]

O'Malley's heb ik al een paar keer een Fok!meet gehad en dat beviel best goed. Als de meet uit 2 personen bestaat is het dan nog wel een meet? :P
14 SHADES OF GREY
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:22:33 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97042680
Heb een beetje zitten Googelen en vind het behoorlijk lastig in te schatten welk café geschikt is voor deze meet. Bij gebrek aan kennis van Utrecht ook natuurlijk.

Café Stairway to Heaven is een vrij makkelijk te vinden (kort bij CS), erg groot café met overdag een praatbaar volume van muziek en een acceptabel terras voor lekker weer. Dit café is dan ook al regelmatig de plek voor Fok! meets geweest. Je kunt er ook eten (al is dit niet aan te raden) en er zijn veel andere gelegenheden in de buurt, dus genoeg opties voor alternatieven als men iets anders wil gaan doen.

Park Lepelenburg is best een stuk wandelen van het station vandaan, dus tenzij iemand de weg kent is het lastig te vinden. Het is een mooi en fijn park als ik de foto's zo bekijk, maar met slecht weer is er niet direct iets in de buurt waar een groep van 15 man fatsoenlijk neer kan strijken zonder weer een heel eind terug naar het centrum te lopen.

Ik stuur zometeen iedereen een PM om te vragen op onderstaande poll te stemmen dan wel concrete andere suggesties te geven. Stemmen doe je door op het antwoord te klikken dat het beste bij je past.

Poll: Waar gaan we neerstrijken voor deze meet?
Park Lepelenburg. We nemen zelf versnaperingen mee en eventueel andere handige/leuke spullen als bijvoorbeeld een gitaar, kleed, etc.
Café Stairway. Eten en drinken doen we daar en/of in de directe omgeving.
Ergens anders. Ik post mijn concrete idee in dit topic.
Tussenstand:

De poll sluit op woensdag 1 juni zodat we een indicatie hebben van het weer, mocht je beslissing daar vanaf hangen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:25:17 #159
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97042810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

O'Malley's heb ik al een paar keer een Fok!meet gehad en dat beviel best goed. Als de meet uit 2 personen bestaat is het dan nog wel een meet? :P
Ik denk trouwens dat je je vergist in de naam, ik kan het nergens vinden op internet. Volgens mij ben ik er ook wel eens geweest... Maar misschien heet het anders? Is het die pub met grote rookruimte + pooltafel en versleten bank in de hoek?
Als we het kunnen vinden nemen we dat mee als andere café optie. :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door MeraViglioSa op 19-05-2011 19:36:27 ]
pi_97043088
quote:
pi_97043289
Irish Pub is altijd leuk!
pi_97044054
Park Lepelenburg is wel erg klein. Waarom niet het Park van Oog in Al, net achter de Jaarbeurs? Dichterbij ook.

http://maps.google.nl/map(...)65,0.020964&t=h&z=16

Utrechtenaren onder ons mogen zeggen of dit een mooi park is :)

Edit: Ik zie dat de Emo BV ernaast gelegen is, dus toepasselijker kan het niet :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:33:57 #163
341159 WinterBreeze
pi_97046645
Wilhelminapark ftw. Park OiA ken ik niet, maar ik wil morgenmiddag wel gaan kijken.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:51:41 #164
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97047664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat je je vergist in de naam, ik kan het nergens vinden op internet. Volgens mij ben ik er ook wel eens geweest... Maar misschien heet het anders? Is het die pub met grote rookruimte + pooltafel en versleten bank in de hoek?
Mick 'O Connels bedoelt 'ie denk ik? Dat zou in ieder geval de kroeg zijn die jij omschrijft.

Hoewel ikzelf niet kom, zou ik jullie willen aanraden om naar het park te gaan (mits goed weer). Ongedwongen sfeer, je kan makkelijker van gesprekspartner wisselen en ik denk dat het een beter omgeving is om je op je gemak te voelen met nieuwe mensen !

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening, ik heb ook niet gestemd in de poll ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:03:27 #165
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97048399
nah ik kom nooit boven de rivieren
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:04:54 #166
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97048467
het ligt aan vannacht of ik wel of niet naar deze meet zal komen
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:08:33 #167
341159 WinterBreeze
pi_97048655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
het ligt aan vannacht of ik wel of niet naar deze meet zal komen
Hoezo?
pi_97049047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Hoezo?
Ze gaat op versiertoer in Rotterdam
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:20:20 #169
341159 WinterBreeze
pi_97049280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze gaat op versiertoer in Rotterdam
Waarvan ze echt heel erg verwacht dat het erg succesvol wordt, dus?
pi_97049377
Is het Spoorwegmuseum niet wat? Leuk treintjes kijken en zo. :D
pi_97049395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Waarvan ze echt heel erg verwacht dat het erg succesvol wordt, dus?
Blijkbaar. Graag rapport morgen, lanterfant :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:42:18 #172
341159 WinterBreeze
pi_97050660
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
Is het Spoorwegmuseum niet wat? Leuk treintjes kijken en zo. :D

TRAINS!
pi_97051277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Ierse naam iig :P O'connel O'whatever :P
Ach er is vast wel iemand die het weet.
14 SHADES OF GREY
pi_97051453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toch niet die tent vlakbij het plein waar ook de Woolomoloo zit toch? Das nogal lauwe tent...
pi_97051726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toch niet die tent vlakbij het plein waar ook de Woolomoloo zit toch? Das nogal lauwe tent...
Geen idee :+ ik ben niet zo bekend in Utrecht
14 SHADES OF GREY
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:01:57 #176
341159 WinterBreeze
pi_97051864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mick O'Connel('?)s
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die ja.
pi_97051992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Mick O'Connel('?)s

[..]

Die ja.
Waarschijnlijk wel ja :P
14 SHADES OF GREY
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:10:20 #178
341159 WinterBreeze
pi_97052425
Ik meen me te herinneren dat ze de apostrof vergeten waren, wat mij als grammaticanazi toch behoorlijk dwarszat.
pi_97052528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ze de apostrof vergeten waren, wat mij als grammaticanazi toch behoorlijk dwarszat.
Dood aan de taalnazi :r
Ga je een eventuele date ook verbeteren op taalgebied?
14 SHADES OF GREY
pi_97052530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef WinterBreeze het volgende:
Die ja.
Kuttent. Ze hebben ook geen Kilkenny's :{

En je hoort geen fuck door de harde muziek daar. Niet echt geschikt voor een meet imho
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:12:35 #181
341159 WinterBreeze
pi_97052595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dood aan de taalnazi :r
Ga je een eventuele date ook verbeteren op taalgebied?
Drie keer raden waarom ik nooit dates heb :@
pi_97052608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kuttent. Ze hebben ook geen Kilkenny's :{

En je hoort geen fuck door de harde muziek daar. Niet echt geschikt voor een meet imho
's middags is het er wel rustig. Een paar keer gemeet en dat ging prima
14 SHADES OF GREY
pi_97052701
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Drie keer raden waarom ik nooit dates heb :@
For real :o
14 SHADES OF GREY
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:18:31 #184
341159 WinterBreeze
pi_97053013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

For real :o
Misschien, maar dat verhaal is offtopic.
pi_97053018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

's middags is het er wel rustig. Een paar keer gemeet en dat ging prima
Hmm, misschien misschien. Het is een kwartiertje lopen vanaf CS
pi_97053150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, misschien misschien. Het is een kwartiertje lopen vanaf CS
Het is een alternatief voor de stairway bovendien kan je er ook prima eten
14 SHADES OF GREY
pi_97053710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is een alternatief voor de stairway bovendien kan je er ook prima eten
Het is voor de meeste mensen ook moeilijk te vinden...

Nuja ik hoor wel wat het wordt...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:24:27 #188
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97063935
Ik kom niet, Utrecht is voor mij niet handig en ik weet niet of ik er nog zo'n zin in heb. :)
Je moeder is een hamster
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:36:02 #189
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_97064191
damn ik kom daar iedere dag en uitgerekend in het weekend ben ik niet beschikbaar heb ik weer |:(
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:39:21 #190
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_97064279
goed enkele aanraders voor jullie om eens heen te gaan dan:
lekker rustig zitten?
ga naar morialspark (nog geen 5 minute lope vanaf CS)

lekker drinken en ete etc.?
korenbeurs (vlakbij jaarbeurs)
stairway (rockers geval vlak bij morails iets minder dan 10 minute lopen van CS)

PS: enkele info nodig? stuur maar een pm ik loop daar iedere dag dus kan wel het 1 en ander kijken of hints geven.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:04:23 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97065044
TIP TIP TIP TIP:
Ga niet bij de stairway eten!!!!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:42:35 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97066140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef Godshand het volgende:
Mick O'Connells draaien ze helemaal geen erg harde muziek. Heck, bij de Stairway heb je meer herrie. Maar als je helemaal geen muziek wil kun je ook naar Broers gaan, zit daar vlak bij.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:
Het is voor de meeste mensen ook moeilijk te vinden...
Afgezien van dat het een kwestie is van de Lange Vie volgen heeft er altijd wel iemand een iPhone ofzo bij zich lijkt me?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:04 schreef Maanvis het volgende:
TIP TIP TIP TIP:
Ga niet bij de stairway eten!!!!
En niet drinken. Kuttent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Raggingbull het volgende:
goed enkele aanraders voor jullie om eens heen te gaan dan:
lekker rustig zitten?
ga naar morialspark (nog geen 5 minute lope vanaf CS)

lekker drinken en ete etc.?
korenbeurs (vlakbij jaarbeurs)
stairway (rockers geval vlak bij morails iets minder dan 10 minute lopen van CS)

PS: enkele info nodig? stuur maar een pm ik loop daar iedere dag dus kan wel het 1 en ander kijken of hints geven.
Ik woon in Utrecht en ik kan iemand die Stairway aanraadt en Moreelsepark niet kan spellen niet erg serieus nemen. Korenbeurs zit ook aan de verkeerde kant als je nog de stad in wil.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:11:34 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97067082
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij een 'privé meet" kun je bepaalde mensjes weren. Dat ljikt mij ook zeer verstandig mbt het topic. Ik ga echt niet openljik verkondigen waar en met wie ik ga meeten pfff.. Dat lijkt mij voor mijzelf en ook voor sommige andere users ook het beste.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:15:31 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97067215
quote:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om, punt is:

[..]

Gezien de materie van het topic-reeks is het wellicht ook verstandig om bepaalde mensen te weren. Mensen die niet in hetzelfde schuitje zitten als de rest. Die het enkelt heerlijk vinden (omdat ze narcistisch zijn) om anderen de les te lezen. Dat lijkt mij namelijk absoluut niet gezellig. En zeker als jeje wat kwetsbaarder hebt opgesteld gedurende deze reeks. Moet je even twee keer nadenken of je kunt omgaan met evt. konsekwenties voordat je gaat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97067260
Het enige bezwaar wat ik heb is dat mensen als Magnetronkoffie zich willekeurig aanmelden, terwijl we die nooit zien en niet kennen. Maar ik ga er dan ook wel van uit dat die toch niet komt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:16:46 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97067266
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gezien de materie van het topic-reeks is het wellicht ook verstandig om bepaalde mensen te weren. Mensen die niet in hetzelfde schuitje zitten als de rest. Die het enkelt heerlijk vinden (omdat ze narcistisch zijn) om anderen de les te lezen. Dat lijkt mij namelijk absoluut niet gezellig.
Ik denk juist dat het het beste idee is om mensen zoals jij te weren. Als overgevoelige mensen zoals jij niet komen kunnen jullie ook niet gewketst worden.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:17:27 #197
179534 Waaghals
pi_97067284
quote:

[..]

Gezien de materie van het topic-reeks is het wellicht ook verstandig om bepaalde mensen te weren. Mensen die niet in hetzelfde schuitje zitten als de rest. Die het enkelt heerlijk vinden (omdat ze narcistisch zijn) om anderen de les te lezen. Dat lijkt mij namelijk absoluut niet gezellig.
Dan zul jij toch samen met Richard naar de bios moeten ofzo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:19:29 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97067353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het het beste idee is om mensen zoals jij te weren.
Wordt jij niet moe van jezelf met je voorspelbare reacties. of ben je gewoon als pestkind geboren?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:20:11 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97067376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dan zul jij toch samen met Richard naar de bios moeten ofzo
Erg leuk :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:21:53 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97067421
Ik wil alleen het advies geven lollige types (zoals Maanvis) en narcistische types (zoals Catbert) te weren.. verder moeten jullie je het helemaal zelf weten.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:23:10 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97067458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wordt jij niet moe van jezelf met je voorspelbare reacties. of ben je gewoon als pestkind geboren?
nee ik ben zelf veel gepest, maar wat jij nu doet is anderen pesten en uitsluiten en dat wou ik ff aantonen door bovenstaande reactie te plaatsen :)
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:26:56 #202
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97067572
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil alleen het advies geven lollige types (zoals Maanvis) en narcistische types (zoals Catbert) te weren.. verder moeten jullie je het helemaal zelf weten.
De enige mensen die een issue met mij hebben zijn jankerds als jij die nog niet willen toegeven dat ze alleen zelf uit hun situatie kunnen komen. Maar wees gerust, ik was hoe dan ook niet van plan te komen, de dude versus chick ratio is niet bepaald indrukwekkend, dus ga gerust naar die meeting.

Schenkie, als je enigzins ballen had gehad had je juist tegen mij gezegd "nou kom maar op, help me dan IRL". Maar je bent gewoon bang voor mensen zoals ik omdat je dan IRL compleet dichtslaat en alleen maar zit te denken aan hoe oneerlijk het is en hoe erg je "types" als ik haat en hoe vreemd het is dat vrouwen op "types" als ik vallen en niet op "lieve" jongens als jij. En dat terwijl ik een doodnormale kerel ben.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:27:53 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97067611
quote:
Je bent zelf gepest, waarom sluit je dan mensen buiten als je weet hoe dat voelt?
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:34:47 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97067864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:27 schreef Maanvis het volgende:
Je bent zelf gepest, waarom sluit je dan mensen buiten als je weet hoe dat voelt?
Zie mijn reactie. Hij wordt op zo'n meet chagerijnig als er mensen bijzitten die wel sociaal en succesvol zitten. Hij is gewoon een egoistische negatieveling.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:52:37 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97068457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zie mijn reactie. Hij wordt op zo'n meet chagerijnig als er mensen bijzitten die wel sociaal en succesvol zitten. Hij is gewoon een egoistische negatieveling.
Het is iig zonde, want door vrienden of kennissen te hebben die wel sociaal en succesvol zijn ontmoet je veel meer mensen en word je zelf ook sociaal en succesvol :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:57:27 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97068664
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Het is iig zonde, want door vrienden of kennissen te hebben die wel sociaal en succesvol zijn ontmoet je veel meer mensen en word je zelf ook sociaal en succesvol :).
Joh, hij gluurt af en toe naar z'n buurmeisje en gaat dan hier weer posten dat ze door een "neger" genomen is. Dat is hoe ver z'n sociale contacten gaan :')
pi_97068890
Wat ik een beetje raar vind dat iemand die niet naar de meet gaat mee gaat bemoeien over wie en wel mogen komen ???
Als je nou op de lijst stond alla maar je staat er niet op en vind dat bepaalde mensen niet mogen komen 8)7 8)7
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:04:12 #208
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97068951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik een beetje raar vind dat iemand die niet naar de meet gaat mee gaat bemoeien over wie en wel mogen komen ???
Als je nou op de lijst stond alla maar je staat er niet op en vind dat bepaalde mensen niet mogen komen 8)7 8)7
Je hebt het over Schenk neem ik aan?
pi_97069003
Yup :Y
pi_97069025
Ik kom ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97069032
En ik zeg morgen of kort van tevoren weer af
pi_97069084
Heel kinderachtig hoe een aantal mensen hier de meet probeert te verpesten.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:08:38 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97069109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:07 schreef Socios het volgende:
Over wie heb je het?
pi_97069181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:08 schreef Catbert het volgende:
Over wie heb je het?
Wie de schoen past, trekke hem aan.
pi_97070254
Ik heb even op internet gekeken wat voor cafe stairway is. Tis een rock cafe met elk weekend er onvervalst gerocked wordt, dan kies ik liever voor 't park. Ik kan namelijk een herrie-achtige omgeving slecht verdragen (zal wel met m'n autisme te maken hebben).

quote:
quote:
Tsja, als er mensen gaan komen om de boel te verzieken, dan weet ik zeker dat ik pas en rustig afwacht tot er een private meet komt. Ik ben namelijk allergisch voor mensen die alleen maar komen om een meet voor mensen met bepaalde psychische problemen te komen verzieken...
pi_97070440
quote:
Dat vind ik nou niet direct zo erg. Een mening mag je erover hebben, maar dan moet je wel zorgen dat het inhoudelijk een mening is die je nog goed kan verdedigen als iedereen besluit er weer eens over te vallen.

Dat is bij Schenk misschien iets minder het geval.
Ron Paul 2012
pi_97070457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb even op internet gekeken wat voor cafe stairway is. Tis een rock cafe met elk weekend er onvervalst gerocked wordt, dan kies ik liever voor 't park. Ik kan namelijk een herrie-achtige omgeving slecht verdragen (zal wel met m'n autisme te maken hebben).

[..]

[..]

Tsja, als er mensen gaan komen om de boel te verzieken, dan weet ik zeker dat ik pas en rustig afwacht tot er een private meet komt. Ik ben namelijk allergisch voor mensen die alleen maar komen om een meet voor mensen met bepaalde psychische problemen te komen verzieken...
Dat is je eigen invulling , ik denk echt niet dat mensen gaan denken oh die hebt issues en laat ik maar het halve land afgaan, om diegene met issues eens te gaan kijken of pesten.
pi_97070470
quote:
Val jij daar zelf ook onder?
Ron Paul 2012
pi_97070592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is je eigen invulling , ik denk echt niet dat mensen gaan denken oh die hebt issues en laat ik maar het halve land afgaan, om diegene met issues eens te gaan kijken of pesten.
Sommigen gaan heel ver om hun grammetje lol te vinden...vinden ze leuk. Neem maar van me aan dat dit soort mensen wel degelijk bestaan, zeg maar het type dat sensatie zoekt over de rug van anderen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:50:37 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97070617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat is in 12 jaar FOK! nog nooit gebeurd (en als je me niet gelooft vraag maar aan yvonne).
Een gedicht over Maanvis
pi_97070621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sommigen gaan heel ver om hun grammetje lol te vinden...vinden ze leuk. Neem maar van me aan dat dit soort mensen wel degelijk bestaan, zeg maar het type dat sensatie zoekt over de rug van anderen.
Waarom post je eigenlijk nooit in het echte topique?
Ron Paul 2012
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:53:50 #222
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97070719
quote:

[..]

Ach kom, stel je niet zo aan.
Denk je nu werkelijk dat daar interesse voor is :?

Niet dat ik kom of er iets te zoeken heb, maar ik ken de Stairway redelijk goed en ik zou het een lastige plek vinden om ontspannen te praten. Of je moet Henk even bellen en vragen of hij de muziek die dag wat zachter wil zetten
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:57:42 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97070864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach kom, stel je niet zo aan.
Denk je nu werkelijk dat daar interesse voor is :?

Niet dat ik kom of er iets te zoeken heb, maar ik ken de Stairway redelijk goed en ik zou het een lastige plek vinden om ontspannen te praten. Of je moet Henk even bellen en vragen of hij de muziek die dag wat zachter wil zetten
Bovendien komen er veel brallende studenten en je moet maar geluk hebben dat je met z'n allen aan 1 van die grote tafels kunt gaan zitten. Aan de andere kant is het wel een mooie plek om af te spreken en je kunt dan nog altijd ergens anders heen gaan. Bovendien is het een FOK! meet dus wordt het waarschijnlijk met zijn allen roken/blowen (en natuurlijk zuipen) buiten op het terras.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:02:51 #224
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97071068
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:10 schreef Socios het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Met andere woorden meneer wil ook even meelullen.

quote:
Sorry hoor, maar dat gebeurt dus echt niet. Mensen gaan echt niet zo veel tijd besteden om te gaan 'kijken' bij wat mensen die gewoon samen zitten te keuvelen en een biertje te drinken.
pi_97071271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is in 12 jaar FOK! nog nooit gebeurd (en als je me niet gelooft vraag maar aan yvonne).
Ok, dat klinkt wel goed :)
Sorrie, heb nog niet eerder zo'n meet bezocht, dus heb echt geen flauw idee hoe zoiets gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waarom post je eigenlijk nooit in het echte topique?
In het watte???

O, je bedoelde zeker het echte Als versieren niet zo makkelijk gaat topic?

Edit: Das een lang verhaal, maar 't komt er op neer dat ik, sinds ik regelmatig op fok! zit, in de tijd dat ik hier zat, door persoonlijke dingen geen behoefde had aan een relatie. M'n laatste relatie was iets van 2 jaar geleden of zo? En door omstandigheden wou ik gewoon even geen partner hebben totdat ik zelf weer een wat stabieler leven had.

Neemt niet weg dat ik niet echt bepaald een vlotte babbel heb. Naja, normaal gesproken wel maar als ik iemand echt leuk vindt, dan loop ik een beetje vast :P
pi_97071327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef Supersoep het volgende:
Val jij daar zelf ook onder?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:
Met andere woorden meneer wil ook even meelullen.
Allesbehalve.
pi_97071487
Er komt echt niemand om een meet te verzieken, de grootste kwallen op Fok zijn watjes buiten de deur. ( ik spreek niet over mezelf natuurlijk nu :') )
pi_97071488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bovendien is het een FOK! meet dus wordt het waarschijnlijk met zijn allen roken/blowen (en natuurlijk zuipen) buiten op het terras.
Kijk, dat klinkt meteen al leuker ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:14:50 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97071545
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Socios het volgende:
Allesbehalve.
Kom dan met concrete zaken. Als je hier weer zo'n "nietus" reeks aan reacties gaat posten zou je gewoon een ban moeten krijgen :{
pi_97071781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kom dan met concrete zaken. Als je hier weer zo'n "nietus" reeks aan reacties gaat posten zou je gewoon een ban moeten krijgen :{
mensen die om een ban vragen :N
pi_97071824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

mensen die 't leuk vinden om andermans plezier te verzieken :N
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:24:38 #232
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97071955
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag nergens op, ik geef een mening. Ik heb van m'n leven nog nieteens een TR geplaatst. Maar als je moedwillig loopt te zieken zie ik je liever gaan ja.
pi_97072094
quote:

[..]

Gezien de materie van het topic-reeks is het wellicht ook verstandig om bepaalde mensen te weren. Mensen die niet in hetzelfde schuitje zitten als de rest. Die het enkelt heerlijk vinden (omdat ze narcistisch zijn) om anderen de les te lezen. Dat lijkt mij namelijk absoluut niet gezellig. En zeker als jeje wat kwetsbaarder hebt opgesteld gedurende deze reeks. Moet je even twee keer nadenken of je kunt omgaan met evt. konsekwenties voordat je gaat.
Discussie daarover is al geweest en de conclusie was dat je mensen niet mag weren.

Jij gaat toch niet, MLiG niet, Lanter en Richard niet. De rest is ook openhartig geweest maar niet op een manier dat het storend werd.
pi_97072127
quote:
Op de meet gaan die echt wel normaal doen. Alleen achteraf is het maar de vraag wat ze op het forum over de users zullen schrijven na aanleiding van de meet. Tja, dan kan je niet weten, maar van niemand.
pi_97072216
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op de meet gaan die echt wel normaal doen. Alleen achteraf is het maar de vraag wat ze op het forum over de users zullen schrijven na aanleiding van de meet. Tja, dan kan je niet weten, maar van niemand.
Zolang 't allemaal maar normaal blijft, ik heb mijn fair share roddelbestrijding wel gehad -_-
pi_97072465
quote:
Het is Schenkstroop maar. :X
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:39:31 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97072607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt wel goed :)
Sorrie, heb nog niet eerder zo'n meet bezocht, dus heb echt geen flauw idee hoe zoiets gaat.
Haal je dan ook nie tvan die rare dingen in het hoofd. Het geeft wel aan waarom de mensen hier problemen met versieren hebben. Rare dingen in het hoofd halen voordat je de eerste stap gezet hebt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_97073357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Haal je dan ook nie tvan die rare dingen in het hoofd. Het geeft wel aan waarom de mensen hier problemen met versieren hebben. Rare dingen in het hoofd halen voordat je de eerste stap gezet hebt :).
Iemand zei eens tegen mij "Je denkt te veel", dus wel herkenbaar idd :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:57:52 #239
179534 Waaghals
pi_97073451
dat had je zelf ook wel kunnen bedenken :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:08:07 #240
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97073939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn er ook mensen die nooit ergens rekening mee houden, omdat het niet kunnen bedenken.
The view from nowhere.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:18:43 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97084587
quote:

[..]

Dat dus :{

Aangezien de groep redelijk klein is 10 man ofzo. Zal het best wel meevallen.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:59:56 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97086066
quote:

[..]

Ze zeggen tegen mij altijd 'je drinkt teveel'
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:00:18 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97086079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat dus :{

Aangezien de groep redelijk klein is 10 man ofzo. Zal het best wel meevallen.
En als de groep 3x zo groot wordt is dat een mooie oefening voor jou :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:01:44 #244
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97086143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En als de groep 3x zo groot wordt is dat een mooie oefening voor jou :).
1) dat zal niet gebeuren
2) ik ga wel vaker naar meets dus een groter groep is geen probleem. Het zal wat meer energie kosten.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:02:28 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97086189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

1) dat zal niet gebeuren
2) ik ga wel vaker naar meets dus een groter groep is geen probleem. Het zal wat meer energie kosten.
Waarom, meestal sta je toch met hetzelfde groepje te lullen.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:04:48 #246
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97086282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom, meestal sta je toch met hetzelfde groepje te lullen.
Dat klopt, dat neemt niet weg dat een groter groep mensen vermoeiender is dan een kleine groepje
14 SHADES OF GREY
pi_97086389
Ik heb die week na 4 juni (7, 8 en 10 juni volgens mij) 3 tentamens die ik moet (!!) halen, dit zijn ook nog speciale (en de laatste) kansen aangezien het al veel eerder had moeten gebeuren. Maar anders kom ik simpelweg niet verder in de opleiding. En ik wil m'n diploma wel dus ik weet niet of ik kan komen, maar misschien ga ik nu ook wel zo hard studeren dat ik wel kan komen. Ik weet 't nooit met mezelf. :{
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:19:41 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97086947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt, dat neemt niet weg dat een groter groep mensen vermoeiender is dan een kleine groepje
nou nee, als je met 3 man bent is het gewoon te doen, ben je echter met 7 tot 10 man dan wordt het een groep die te klein is om op te splitsen en wordt het een soort van kringgesprek, en wordt het meer dan 10 man dan splitst het zichzelf op in groepjes van 3 tot 5 man en dan is het weer minder vermoeiend :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:25:51 #249
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97087256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou nee, als je met 3 man bent is het gewoon te doen, ben je echter met 7 tot 10 man dan wordt het een groep die te klein is om op te splitsen en wordt het een soort van kringgesprek, en wordt het meer dan 10 man dan splitst het zichzelf op in groepjes van 3 tot 5 man en dan is het weer minder vermoeiend :).
Dat is ook weer waar. Alleen drukte is voor sowieso vermoeiend. Of het nu een groep is of tig kleine.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:49:21 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97102657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.

Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:52:55 #251
179534 Waaghals
pi_97102857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.

Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Wat heb jij dan te verliezen ?
pi_97103394
quote:

[..]
Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie.
Snap ik, maar kan dit zelf gewoon moeilijk begrijpen. Heb zelf niet veel meer te verliezen op relatiegebied, maar geen haar op m'n hoofd die daarom maar gelijk andere mensen die 't schijnbaar veter hebben te gaan afzeiken. Zelf denk ik gewoon "Als ik iets niet goed doe, dan doe ik dat zelf en alleen ik ben daar verantwoordelijk voor om daar verandering in te brengen, hoe moielijk 't ook kan zijn", maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik ga gewoon niet anderen afzeiken als ik ergens mee zit, dat is gewoon niet mijn stijl en zal dat denk ik nooit helemaal begrijpen.

Anderen afzeiken om maar zoveel mogelijk pijn te doen? Nee, zie ik de lol niet van in.
Ik denk wel dat ik wsl meer buiten dan binnen zal zitten, een rockband zuipt m'n energie in no time leeg. Dan ga ik al snel (denk 20 minuten) staan gapen en komt er geen zinnig woord meer uit :P
Maar goed, heb zelf dan ook voor 't park gestemd.

Hele grote groepen is niet zozeer 't probleem, maar meer dat ik daar gewoon niemand ken en ik zelden in Utrecht geweest ben (en dan vooral de snelste snelweg er doorheen :P).
Naja, we zullen 't wel zien. Ik zeg altijd maar "Als je niets probeert, kom je ook nergens!"
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:42:55 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

De enige mensen die een issue met mij hebben zijn jankerds als jij die nog niet willen toegeven dat ze alleen zelf uit hun situatie kunnen komen. Maar wees gerust, ik was hoe dan ook niet van plan te komen, de dude versus chick ratio is niet bepaald indrukwekkend, dus ga gerust naar die meeting.

Schenkie, als je enigzins ballen had gehad had je juist tegen mij gezegd "nou kom maar op, help me dan IRL". Maar je bent gewoon bang voor mensen zoals ik omdat je dan IRL compleet dichtslaat en alleen maar zit te denken aan hoe oneerlijk het is en hoe erg je "types" als ik haat en hoe vreemd het is dat vrouwen op "types" als ik vallen en niet op "lieve" jongens als jij. En dat terwijl ik een doodnormale kerel ben.
Ik vrees dat jij niet mensen gaat helpen Catbert. Jij bent een narcist En dringt graag jouw eigen visie, zoals jij denkt dat het in mekaar steekt, anderen op. Jij redeneert vanuit jouw eigen leven dat mbt. versieren/meiden van een leien dakje ging. En jij denkt dat het makkelijk is. En als wij niet niet luisteren naar naar jouw "o-zo geweldige" meningen. Of niet kunnen wat jij zegt (waarvan de kans zeer groot is) dan wordt jij kwaad en 'ligt het maar aan ons'.

JIJ bent zelf degene die het nooit zoekt bij zichzelf. Zo zijn narcisten namelijk "die hebben altijd gelijk". Dat is hun streven. Jij kan mensen zoals mij of Richard niet helpen omdat jij niet weet hoe het is om in onze schoenen te staan. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jij in zo'n topic-reeks doet. Behalve dat je je als zg "e-alpha" wilt profileren ofzo. En wel even je spierballen wil laten zien. En anderen komt vertellen hoe dingen zouden moeten volgens "de wereld van jeroen schoenmakers". Zo gaat dat niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 21-05-2011 01:44:35 ]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:50:36 #254
179534 Waaghals
pi_97105387
gvd man, je zegt hetzelfde 20 keer in een post
knap
pi_97105729
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?! :')
pi_97105789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb die week na 4 juni (7, 8 en 10 juni volgens mij) 3 tentamens die ik moet (!!) halen, dit zijn ook nog speciale (en de laatste) kansen aangezien het al veel eerder had moeten gebeuren. Maar anders kom ik simpelweg niet verder in de opleiding. En ik wil m'n diploma wel dus ik weet niet of ik kan komen, maar misschien ga ik nu ook wel zo hard studeren dat ik wel kan komen. Ik weet 't nooit met mezelf. :{
Komt het aan op een middag dan??
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:03:04 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105798
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?! :')
Dat maak jij ervan :+
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:04:36 #258
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Waaghals het volgende:
gvd man, je zegt hetzelfde 20 keer in een post
knap
laatste stukje was teveel inderdaad. aangepast.
pi_97105979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.
pi_97106399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan :+
Dat stond daar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.
Ja, en hij zegt dat Catbert alles goed voor elkaar heeft en alles zo goed kan wat betreft vrouwen versieren en hem daarom niet begrijpt. Maar dat stukje is nu ineens weggehaald.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt het aan op een middag dan??
Wat? Gaat erom dat ik daar gewoon echt goed (en écht veel) voor moet leren. En er zit druk achter want ik moet het halen. Ik heb daar nu geen tijd voor en ik weet dat het de komende week (t/m vrijdag) ook niet gaat lukken om te studeren wegens ander belangrijk schoolwerk. Ik heb gewoon niets gedaan dit jaar en nu moet alles op 't laatste moment. En geloof mij; die tentamens zijn echt moeilijk. Ik weet dus niet hoe ver ik kom en of ik die middag nodig heb of niet.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:44:04 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97106844
"o-zo geweldige" moest nog tussen aanhalingstekens uiteraard. Catberts meningen zijn namelijk allesbehalve geweldig.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:51:07 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97106983
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef Schenkstroop het volgende:
"o-zo geweldige" moest nog tussen aanhalingstekens uiteraard. Catberts meningen zijn namelijk allesbehalve geweldig.
Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:06:24 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97107218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?

Je bent een echte internetheld weetjedat :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:08:30 #264
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_97107249
Gaat een leuke meet worden. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:09:16 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97107258
En realisitisch mn reet. Het klinkt mischien allemaal aardig en aannemlijk wat catbert zegt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin die hij uitkraamt alleen maar voor zijn eigen narcistische plezier.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:58:27 #266
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97107991
Ik vind het wel aannemelijk en waarheid wat hij zegt. Zelfverzekerheid straal je uit en maakt dingen zoals versieren makkelijker wanneer je goed in je vel zit. Hier op een forum gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen onbereikbaar en onbegrijpelijk zijn gaat je niet helpen in ieder geval. Maar goed, Catbert heeft zeker een gevoelige snaar geraakt dat je je nu zo laat kennen. Hij is in ieder geval niet degene die onzin uitkraamt. Schelden zoals jij nu doet is vaak een teken van onmacht, omdat je kennelijk niet in staat bent met normale of goeie tegenargumenten te komen. Zwak.

[ Bericht 11% gewijzigd door goofy_goober op 21-05-2011 03:07:02 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:16:17 #267
342542 densha
Majin Densha
pi_97109115
Laat Schenk lekker uitrazen joh...

Hij voelt zich gewoon klote dat hij zich zelfs op een meet voor kanslozen niet durft te vertonen. Dan heb je rock bottom wel geraakt lijkt me.

Vandaar dat hij nu pretendeert de touwtjes in handen te hebben mbt de meet..dan lijkt het alsof hij er boven staat. Terwijl de waarheid in en in triest is.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:27:11 #268
341159 WinterBreeze
pi_97109170
En het gaat alweer niet meer over de formele details van meet, hè?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:32:29 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97109189
Ik kan niet te lang blijven, denk ik.
pi_97113195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kan niet te lang blijven, denk ik.
Je hebt een date?
pi_97113709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:

JIJ bent zelf degene die het nooit zoekt bij zichzelf. Zo zijn narcisten namelijk "die hebben altijd gelijk". Dat is hun streven. Jij kan mensen zoals mij of Richard niet helpen omdat jij niet weet hoe het is om in onze schoenen te staan. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jij in zo'n topic-reeks doet. Behalve dat je je als zg "e-alpha" wilt profileren ofzo. En wel even je spierballen wil laten zien. En anderen komt vertellen hoe dingen zouden moeten volgens "de wereld van jeroen schoenmakers". Zo gaat dat niet.
Mensen zoals jij en Richard blijven maar doorgaan met zeuren en het ophangen van kletspraatjes i.p.v. gewoon normaal te doen en proberen normaal contact te maken met mensen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:57:13 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97114083
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt een date?
Dat is wel een goeie reden :Y
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:20:50 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97116986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?

Je bent een echte internetheld weetjedat :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En realisitisch mn reet. Het klinkt mischien allemaal aardig en aannemlijk wat catbert zegt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin die hij uitkraamt alleen maar voor zijn eigen narcistische plezier.
Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken :')

Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
pi_97117098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef static het volgende:
Gaat een leuke meet worden. :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:26:09 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117163
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo :D
pi_97117192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie reden :Y
Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
pi_97117243
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo :D
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar. :')
pi_97117254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
jij krijgt een enkelband die avond
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:34 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117307
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren :). In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:57 #280
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
14 SHADES OF GREY
pi_97117358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren :). In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Omdat het donker is?
pi_97117373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Zo te lezen zijn zijn afwijkingen niet beperkt tot zijn uiterlijk.
pi_97117394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:34:18 #284
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar. :')
Euh nee? Ik kom sowieso niet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
jij krijgt een enkelband die avond
Kinky.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:34:45 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117440
quote:

[..]

Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:36:30 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:39:56 #287
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

It's a nasty job but somebody got to do it. :{
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:42:37 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
Dat vond ik niet triester dan nu ;). Toen dacht ik ook nog dat het een grapje was by the way.
Anyway, hij moet gewoon een keertje een terrasje gaan pikken.

Zie je dat je het kan jongen!
Een gedicht over Maanvis
pi_97117724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij heeft en vriendin.
pi_97117732
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

It's a nasty job but somebody got to do it. :{
Precies. Wie offert zich op?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:47:30 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Wie offert zich op?
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:48:58 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117891
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dapper ^O^
pi_97117976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Held.

Have fun:

zaterdag 21 mei 2011 @ 14:59:07 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97118234
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Held.

Have fun:

[ afbeelding ]
Ik ga wel naar all you can eat :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:00:45 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97118291
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga wel naar all you can eat :+
Ik denk dat ze geweigerd gaat worden :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:03:35 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97118372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

kunnen trouwens ook nog doen met de meet :D
14 SHADES OF GREY
pi_97118401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

En als het zo'n date is dan is het voor K_W geen excuus om er tussendoor tussenuit te muizen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:50 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97123407
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden :)
pi_97123707
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Re het volgende:
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden :)
Er is al een datum bepaald en ook een locatie...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:36:51 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97127802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken :')

Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
De reden dat men mij niet mag op fok, is omdat ik hun bullshit adviezen niet pik. Daar kunnen narcisten zoals jij niet tegen snappie?

Al mijn tijd en energie ging in mijn huid zitten. Dat is iets wat een uit de kluiten gewassen stuk klootzak als jij, die maar wat loopt te roepen, en omdat ie het ie het tcoh wel redelijk voor mekaar heeft, helaas nooit zal kunnen begrijpen.

Niks wat ik zeg of aandraag wat ik heb gedaan zal genoeg zijn in jouw ogen. Omdat je gewoon een internet-pester bent. En omdat ik jouw bullshit niet aanhoor wordt ji kwaad. Ik snap dan ook werkelijk waar niet wat de neuk jij in deze reeks doet. Behalve je eigen ego strelen natuurlijk.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:45:15 #301
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97128064
Weet je hoe het is, als ik zo erg met mijn huid zit. De jeuk en de pijn en alle ongemakken. En dan lopen hufters als jij op internet te roepen alsof het allemaal niks voorstelt. "dat ik me maar aanstel" vanachter een keybpoard. Daarom zeg ik, wet een internetheld ben je gast. Dat jij wel neukt met een hockey-dame doet niks af aan de ware verderfelijke persoon dat werkelijk in jou schuilt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 21-05-2011 20:13:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')