Ik vind dat echt raar hoor...maar zal wel fokpolicy zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:49 schreef Godshand het volgende:
Als ik goed begrijp gaat dit topic dus morgen dicht. Er mag alleen over gesproken worden als het een open Fok!meet is volgens de mods...
Boeiend, de PM knop is zo gevonden...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt raar hoor...maar zal wel fokpolicy zijn.
en jij hebt hier niets te zoeken aangezien jij en supersoep toch niet gaan...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere users hebben er niks te zoeken.
Nee, is topic policy.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt raar hoor...maar zal wel fokpolicy zijn.
Ik denk dat het meer draait om de angst dat er olijkerds komen uitlachen, niet zozeer of iemand al dan niet dezelfde problemen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je mensen uit wil gaan sluiten eigenlijk. So what dat er mensen zijn die niet / niet zo vaak posten?
Het lijkt me dat als je olijk komt uitlachen en daar speciaal voor naar Utrecht komt, dat je dan zelf wel het een en ander aan issues hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer draait om de angst dat er olijkerds komen uitlachen, niet zozeer of iemand al dan niet dezelfde problemen heeft.
Verander de TT dan in R&P meet, of sluit de boel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je olijk komt uitlachen en daar speciaal voor naar Utrecht komt, dat je dan zelf wel het een en ander aan issues hebt.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Het lijkt me dat als je olijk komt uitlachen en daar speciaal voor naar Utrecht komt, dat je dan zelf wel het een en ander aan issues hebt.
Waarom? Je mag best een bepaalde doelgroep targetten. Je mag alleen geen mensen uitsluiten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godshand het volgende:
Verander de TT dan in R&P meet, of sluit de boel.
Wel jezelf dan aan je woord houden eh?
De enige manier om dat te ondervangen is door een meet te regelen via email.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer draait om de angst dat er olijkerds komen uitlachen, niet zozeer of iemand al dan niet dezelfde problemen heeft.
Ja dit dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
Waarom? Je mag best een bepaalde doelgroep targetten. Je mag alleen geen mensen uitsluiten.
Neemt niet weg dat ik me wel interesseer voor de users en daarom ook mijn mening geef mbt de meet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:21 schreef Re het volgende:
[..]
en jij hebt hier niets te zoeken aangezien jij en supersoep toch niet gaan...
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, is topic policy.
En dat is besloten door de R&P mods.
Tegenspraak.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef Re het volgende:
en ja FOK!meets zijn er voor iedereen en volgens mij moet dat geheel geen probleem zijn
Ik begrijp het bezwaar tegen het uitsluiten van mensen. Er is ook nog niemand geweigerd. Twee overwegingen spelen wel een rol. De eerste noem je zelf al. Het kan geen algemene meet zijn als het bedoeld uis voor mensen met affiniteit voor het topic. Het de tweede overweging is het beschermen van mensen, in het licht van de agressie die het topic al heeft opgeroepen bij diverse users. Als mensen komen voor een gezellige meet en eenmaal daar 'de ongezelligen' te verstaan geven dat je vooral gezellig moet zijn, dan gaat deze meet zijn doel voorbij.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Zo'n meet is idd voor mensen met affiniteit voor het topic/de reeks maar het is niet de bedoeling om mensen te gaan weigeren.
Je zou het wel leuk vinden om daarin de coordinerende rol te spelen en een PM administratie te voeren van honderden berichtjes. Want daar komt het op neer.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Joh als jullie echt die meeting specifiek voor het topic hadden gewild had je het wel met elkaar kunnen pm-en en er geen topic aan voor hoeven te maken.
Nee , want ik kom niet, maar er zijn gewoon meerdere meetings van topics georganiseerd via de pm/mail. Dat hield het wat topicgerichter.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je zou het wel leuk vinden om daarin de coordineren rol te spelen en een PM administratie te voeren van honderden berichtjes. Want daar komt het op neer.
Dat had een goed idee geweest bij aanvang, toen de meet voor het eerst ter sprake kwam en de vaste users nog een klein clubje vormden. Maar dat is niet zo gelopen. Ik denk uit onervarenheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , want ik kom niet, maar er zijn gewoon meerdere meetings van topics georganiseerd via de pm/mail. Dat hield het wat topicgerichter.
ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat had een goed idee geweest bij aanvang, toen de meet voor het eerst ter sprake kwam en de vaste users nog een klein clubje vormden. Maar dat is niet zo gelopen. Ik denk uit onervarenheid.
doe je best...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |