Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat nu alles wel gezegd en is en daarbij: een gesloten meet hou je toch niet tegen als dat via PM/DM/Skype/ICQ/Rooksignalen of Morse code wordt gecommuniceerd...
Wat mij betreft prima. Zoals ik zei, het meeste hierover is wel gezegd..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.
Wat??¿¿?quote:
Nou, praten lijkt me een goed begin, niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
En dan staan jullie daar, en dan? In het park wandelen ofzo
Bomen tellen nou goed ;')quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaar dat Deelnemer niet meer komtquote:
Nee, jij kan goed lullen geloof ik, die hebben we ook nodigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat een vereiste? Want gitaarspelen kan ik niet.
Ach, anders daten jullie later na de meet toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu moet je wel komen Techno. Zeg dat weekendje maar af.
Leuk een date tijdens een meetquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja zeg, je maakt me nog verlegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niks voor jou om naartoe te gaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?
Sorry, ik vond het wel een goeden garp.quote:
Ja, ik ook, en nu verpest je het door te zeggen dat het een garp was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorry, ik vond het wel een goeden garp.Excuses.
Ik doe mijn best, maar ik kan nu (op dit tijdstip) nog niets beloven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jamaar jij...![]()
Kom nou maar gewoon naar die meet, potdulleme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |