Dan gaat dus een klein clubje mensen besluiten we mag komen en wie niet. Beetje kinderachtig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.
Welneequote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zie geen enkel bezwaar voor het afgelasten van de algemene Fok!meet en het opstarten van een besloten meet per pm.
Dat. En wie worden dan eigenlijk wél toegelaten tot dit exclusieve clubje 'Knights of the Round Table'?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
Dan gaat dus een klein clubje mensen besluiten we mag komen en wie niet. Beetje kinderachtig.
Hoezo, zou je als hij niet openbaar was ineens wél willen komen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En wie worden dan eigenlijk wél toegelaten tot dit exclusieve clubje 'Knights of the Round Table'?
Jij wil wel erg graag dat ik kom, niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoezo, zou je als hij niet openbaar was ineens wél willen komen dan?
Je hapt zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij wil wel erg graag dat ik kom, niet?
Ach zeur niet man. Of wil je opeens lanterfanteraar gaan versierenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan gaat dus een klein clubje mensen besluiten we mag komen en wie niet. Beetje kinderachtig.
Ah, dus daar zijn mensen bang voor, dat er mensen langskomen die dan de schamele anderhalve vrouw die er loopt gaan inpikken. Nou wees gerust hoor, ik ben al voorzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Godshand het volgende:
Ach zeur niet man. Of wil je opeens lanterfanteraar gaan versieren? Bij een prive meet weet je niet waar en wanneer er iets gaat gebeuren, en wat niet weet, wat niet deert..
Van mij mag je alle aanwezige vrouwen aan je paal rijgen. Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, dus daar zijn mensen bang voor, dat er mensen langskomen die dan de schamele anderhalve vrouw die er loopt gaan inpikken. Nou wees gerust hoor, ik ben al voorzien.
Daar gaat het toch helemaal niet om, punt is:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Waar het wel omgaat, is dat het lijkt alsof jullie een pruillip trekken, en zeggen: "Wij mogen er niet bij zijn, boehoe". Lekker boeiend, zet R&P Meet als TT en er komt genoeg ander volk en dan wordt het ook gezellig.
Als je het allemaal in het "geniep" wilt organiseren prima, maar dan doe je dat maar lekker buiten FOK!/R&P om, bijvoorbeeld middels MSN of Skype of zo...quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef Re het volgende:
en ja FOK!meets zijn er voor iedereen en volgens mij moet dat geheel geen probleem zijn
Ik heb al eerder aangegeven dat ik er sowieso niet bij ben. Ik vind het gewoon erg raar gaan, alsof het een of ander belangrijk geheim iets ofzo. Het is een meet, doe niet zo moeilijk. Vind het wel apart dat het grote issue is dat mensen zich niet erg sociaal opstellen en dat ze dan juist een 'besloten' meet gaan houden. Omgaan met mensen die je misschien niet mag is ook een onderdeel van sociaal zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Waar het wel omgaat, is dat het lijkt alsof jullie een pruillip trekken, en zeggen: "Wij mogen er niet bij zijn, boehoe![]()
Inderdaad. Ik vind het extreem kinderachtig om aan al je klasgenootjes te gaan vertellen dat je een feestje geeft en dan te vertellen dat alleen je allerallerbeste vriendjes mogen komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Als je het allemaal in het "geniep" wilt organiseren prima, maar dan doe je dat maar lekker buiten FOK!/R&P om, bijvoorbeeld middels MSN of Skype of zo...
Dat is het voornemen toch (via PM/DM door mogelijk minnemin)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je het allemaal in het "geniep" wilt organiseren prima, maar dan doe je dat maar lekker buiten FOK!/R&P om, bijvoorbeeld middels MSN of Skype of zo...
Het gaat niet om mogen en het gaat niet om uitsluiten. Het gaat om beschermen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik er sowieso niet bij ben. Ik vind het gewoon erg raar gaan, alsof het een of ander belangrijk geheim iets ofzo. Het is een meet, doe niet zo moeilijk. Vind het wel apart dat het grote issue is dat mensen zich niet erg sociaal opstellen en dat ze dan juist een 'besloten' meet gaan houden. Omgaan met mensen die je misschien niet mag is ook een onderdeel van sociaal zijn.
Nou, niet echt he. Want men blijft er continue over zaniken in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Godshand het volgende:
Dat is het voornemen toch (via PM/DM door mogelijk minnemin)?
Als dat geroepen wordt, gaan jullie weer huilen
Alsof er ook daadwerkelijk mensen naar zo'n meet gaan om anderen uit te lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
Het gaat niet om mogen en het gaat niet om uitsluiten. Het gaat om beschermen.
Er zijn mogelijkheden genoeg om uit te gaan als je gezelligheid zoekt. Wat ik leuk vind, is als er mensen bijeen komen die normaal gesproken ondersneeuwen in alle 'gezelligheid'. Voor die mensen zijn er niet zoveel mogelijkheden. Komt er zo'n meet, dat roept iedereen dat het doel gezelligheid MOET zijn (wat ik buitengewoon populistische flauwekul vind). Dat de mensen die komen waarschijnlijk er een klote meet van maken omdat echte gezelligen mensen niet komen. En dat het ongeoorloofd is dat zo te organiseren omdat de gezellige mensen dan een keer niet hun zin krijgen.
Alsof er mensen aapjes komen kijken ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
Het gaat niet om mogen en het gaat niet om uitsluiten. Het gaat om beschermen.
Persoonlijk denk ik dat er best wel veel mensen met een psychopathische deviatie op fok zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof er mensen aapjes komen kijken ofzo
Hetgeen jij denkt komt niet noodzakelijkerwijs overeen met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er best wel veel mensen met een psychopathische deviatie op fok zitten.
Ik heb het inderdaad vaker mis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hetgeen jij denkt komt niet noodzakelijkerwijs overeen met de werkelijkheid.
Daar hebben we het al over gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof er mensen aapjes komen kijken ofzo
De mensheid ís fuckedquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad vaker mis.
Maar eerlijk, er zijn redelijk veel fucked up mensen op fok, of niet dan?
Dat laatste, ongetwijfeld. Maar het punt was of ze ook naar meets gaan. En de ervaring leert dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het inderdaad vaker mis.
Maar eerlijk, er zijn redelijk veel fucked up mensen op fok, of niet dan?
Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat nu alles wel gezegd en is en daarbij: een gesloten meet hou je toch niet tegen als dat via PM/DM/Skype/ICQ/Rooksignalen of Morse code wordt gecommuniceerd...
Wat mij betreft prima. Zoals ik zei, het meeste hierover is wel gezegd..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is ook niets op tegen, maar houdt het dan verder ook buiten dit topic.
Wat??¿¿?quote:
Nou, praten lijkt me een goed begin, niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
En dan staan jullie daar, en dan? In het park wandelen ofzo
Bomen tellen nou goed ;')quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaar dat Deelnemer niet meer komtquote:
Nee, jij kan goed lullen geloof ik, die hebben we ook nodigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat een vereiste? Want gitaarspelen kan ik niet.
Ach, anders daten jullie later na de meet toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu moet je wel komen Techno. Zeg dat weekendje maar af.
Leuk een date tijdens een meetquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja zeg, je maakt me nog verlegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niks voor jou om naartoe te gaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie eens zou ik zeggen. Hoop mensen bij elkaar, eten, lekker weer, dat moet toch gezellig worden?
Sorry, ik vond het wel een goeden garp.quote:
Ja, ik ook, en nu verpest je het door te zeggen dat het een garp was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorry, ik vond het wel een goeden garp.Excuses.
Ik doe mijn best, maar ik kan nu (op dit tijdstip) nog niets beloven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jamaar jij...![]()
Kom nou maar gewoon naar die meet, potdulleme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |