Jaquote:
De groep is te groot om alleen op een punt af te spreken en daarna pas te beslissen wat we gaan doen, iedereen wil nl. weer wat anders dus dat levert discussie op. We spreken van tevoren op een neutraal gebied af, gaan daar wat drinken & elkaar leren kennen en als je het niets vindt kun je altijd nog wat anders gaan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
-Afspreken in park en daarna doen waar ieder zin in heeft?
Misschien wil ik nog even dansen, misschien lukken mn hosselkwaliteiten en versier een onschuldige dame uit het Park en trekken wij terug voor lichamelijke aktiviteit, misschien stelt iemand voor te BBQen bij iemand thuis, alles is mogelijk
Stairway vindt men hier te druk enzo maar dat valt hartstikke mee vind ik, overdag staat de muziek helemaal niet hard en je hebt meer dan genoeg plek voor een groep als wij. O'Malley's is ook leuk trouwens ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de keuze op het park valt. Dan is het cafe plan B als het slecht weer.
Mijn maakt het niet uit. Welk cafe als de keuze daar op valt?
Stairway of O'mallys?
Stairway is niet druk maar wel een kutkroeg. Dan kun je beter naar dat café met die tralies ervoor gaan. Daar mag je ook gewoon blowen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stairway vindt men hier te druk enzo maar dat valt hartstikke mee vind ik, overdag staat de muziek helemaal niet hard en je hebt meer dan genoeg plek voor een groep als wij. O'Malley's is ook leuk trouwens ja.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stairway is niet druk maar wel een kutkroeg. Dan kun je beter naar dat café met die tralies ervoor gaan. Daar mag je ook gewoon blowen.
O'Malley's heb ik al een paar keer een Fok!meet gehad en dat beviel best goed. Als de meet uit 2 personen bestaat is het dan nog wel een meet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stairway vindt men hier te druk enzo maar dat valt hartstikke mee vind ik, overdag staat de muziek helemaal niet hard en je hebt meer dan genoeg plek voor een groep als wij. O'Malley's is ook leuk trouwens ja.
Ik denk trouwens dat je je vergist in de naam, ik kan het nergens vinden op internet. Volgens mij ben ik er ook wel eens geweest... Maar misschien heet het anders? Is het die pub met grote rookruimte + pooltafel en versleten bank in de hoek?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
O'Malley's heb ik al een paar keer een Fok!meet gehad en dat beviel best goed. Als de meet uit 2 personen bestaat is het dan nog wel een meet?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mick 'O Connels bedoelt 'ie denk ik? Dat zou in ieder geval de kroeg zijn die jij omschrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je je vergist in de naam, ik kan het nergens vinden op internet. Volgens mij ben ik er ook wel eens geweest... Maar misschien heet het anders? Is het die pub met grote rookruimte + pooltafel en versleten bank in de hoek?
Als we het kunnen vinden nemen we dat mee als andere café optie.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
het ligt aan vannacht of ik wel of niet naar deze meet zal komen
Ze gaat op versiertoer in Rotterdamquote:
Waarvan ze echt heel erg verwacht dat het erg succesvol wordt, dus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze gaat op versiertoer in Rotterdam
Blijkbaar. Graag rapport morgen, lanterfantquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Waarvan ze echt heel erg verwacht dat het erg succesvol wordt, dus?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
Is het Spoorwegmuseum niet wat? Leuk treintjes kijken en zo.
Ja dat klopt. Ierse naam iigquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je je vergist in de naam, ik kan het nergens vinden op internet. Volgens mij ben ik er ook wel eens geweest... Maar misschien heet het anders? Is het die pub met grote rookruimte + pooltafel en versleten bank in de hoek?
Als we het kunnen vinden nemen we dat mee als andere café optie.
Toch niet die tent vlakbij het plein waar ook de Woolomoloo zit toch? Das nogal lauwe tent...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ierse naam iigO'connel O'whatever
![]()
Ach er is vast wel iemand die het weet.
Geen ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch niet die tent vlakbij het plein waar ook de Woolomoloo zit toch? Das nogal lauwe tent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |