Ik ken dat hele park niet. Is er geen toilet, dan moet iemand maar even een Dixi regelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee, euh, next? Ik heb nog wel een issue. Wie kent dat park goed? Wil graag weten of er iets in de buurt is dat op een toilet lijkt.Ik kan echt geen hele middag ergens staan zonder naar het toilet te moeten vroeg of laat.
Denk ook dat ik wellicht niet de enige ben, zeker als er wat gedronken wordt (al dan niet alcoholisch). En wildplassen doe ik niet.
Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja als het aan mij lag spraken we gewoon af in een café met alle voorzieningen bij de hand.
Maar er was voor ik me had aangemeld al bepaald dat het een park werd, geloof ik.
K_W kom er eens in, andere meeters? Meningen?
Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.
Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen.
Rondje PM een idee om mensen dit topic in te dirigeren voor reacties?
Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.
Misschien een poll aanmaken? Eerst eens bepalen wat we gaan doen en dan kan er later een locatie bij worden gezocht.
Nou ja, iets in de zin van bv. we gaan wat drinken en een hapje eten... Zoiets. Het hoeft geen spelletjesmiddag te worden, maar het is wel handig om vooraf te weten of er een hapje gegeten gaat worden of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan?Brand los
![]()
Poll is wel een goed idee vind ik, maar wil K_W niet op de tenen trappen. Hij heeft het hele idee van de meet een beetje in gang gezet en daar was park uit gekomen, dusja. Ff teruglezen denk ik om te zien waar dat vandaan kwam.
Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
Als je met bv. 15 man bent, valt er niet snel 'n stilte. Ben het er wel mee eens dat je niet in een overvol café moet gaan zitten.
Dat is waar natuurlijk. Je kunt ook eerst in het park gaan zitten en daarna ergens 'n hapje eten en dan evt. nog wat drinken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.
Morgenavond ff goed voor zitten met evt. wat meer optiesquote:
Het gaat niet eens om het niet kunnen flirten, maar meer het niet kunnen krijgen van een relatie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:49 schreef DustPuppy het volgende:
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.
Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.
Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.
Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.
Or to put it in other terms:
-Afspreken in park en daarna doen waar ieder zin in heeft?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.
Poll zou kunnen zijn:
- Afspreken in park en daar blijven
- Afspreken in park + uit eten gaan
- Afspreken in café / op terras en daar blijven
- Afspreken in café / op terras + uit eten gaan
Als de keuze op het park valt. Dan is het cafe plan B als het slecht weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.
Poll zou kunnen zijn:
- Afspreken in park en daar blijven
- Afspreken in park + uit eten gaan
- Afspreken in café / op terras en daar blijven
- Afspreken in café / op terras + uit eten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |