abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:35:55 #126
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96966886
Okee, euh, next? Ik heb nog wel een issue. Wie kent dat park goed? Wil graag weten of er iets in de buurt is dat op een toilet lijkt. :') Ik kan echt geen hele middag ergens staan zonder naar het toilet te moeten vroeg of laat. :@ Denk ook dat ik wellicht niet de enige ben, zeker als er wat gedronken wordt (al dan niet alcoholisch). En wildplassen doe ik niet. :(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96966963
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee, euh, next? Ik heb nog wel een issue. Wie kent dat park goed? Wil graag weten of er iets in de buurt is dat op een toilet lijkt. :') Ik kan echt geen hele middag ergens staan zonder naar het toilet te moeten vroeg of laat. :@ Denk ook dat ik wellicht niet de enige ben, zeker als er wat gedronken wordt (al dan niet alcoholisch). En wildplassen doe ik niet. :(
Ik ken dat hele park niet. Is er geen toilet, dan moet iemand maar even een Dixi regelen. :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:38:39 #128
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96967065
Ja als het aan mij lag spraken we gewoon af in een café met alle voorzieningen bij de hand. :D
Maar er was voor ik me had aangemeld al bepaald dat het een park werd, geloof ik. :@

K_W kom er eens in, andere meeters? Meningen?
pi_96967128
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja als het aan mij lag spraken we gewoon af in een café met alle voorzieningen bij de hand. :D
Maar er was voor ik me had aangemeld al bepaald dat het een park werd, geloof ik. :@

K_W kom er eens in, andere meeters? Meningen?
Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:46:31 #130
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96967634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik ook sowieso een beter plan hoor (dat café). In een café kun je ook terecht als het regent en kans op regen heb je altijd wel in Nederland.
Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen. :{
Rondje PM een idee om mensen dit topic in te dirigeren voor reacties?
pi_96967838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou dit dus inderdaad, heel erg. Al vermoed ik dat het misschien wat problemen oplevert voor de mensen met serieuze sociaal-contact issues. Maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat die komen. :{
Rondje PM een idee om mensen dit topic in te dirigeren voor reacties?
Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.

Misschien een poll aanmaken? Eerst eens bepalen wat we gaan doen en dan kan er later een locatie bij worden gezocht.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:52:26 #132
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96968066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo'n verschil of je nu in een café zit of op een grasveld. Als je sociaal-contact issues hebt verdwijnen die niet als je op een grasveld zit i.p.v. in een café.

Misschien een poll aanmaken? Eerst eens bepalen wat we gaan doen en dan kan er later een locatie bij worden gezocht.
Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan? :D Brand los :P

Poll is wel een goed idee vind ik, maar wil K_W niet op de tenen trappen. Hij heeft het hele idee van de meet een beetje in gang gezet en daar was park uit gekomen, dusja. Ff teruglezen denk ik om te zien waar dat vandaan kwam. :D
pi_96968436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ow had je ook nog een activiteit in gedachte dan? :D Brand los :P

Poll is wel een goed idee vind ik, maar wil K_W niet op de tenen trappen. Hij heeft het hele idee van de meet een beetje in gang gezet en daar was park uit gekomen, dusja. Ff teruglezen denk ik om te zien waar dat vandaan kwam. :D
Nou ja, iets in de zin van bv. we gaan wat drinken en een hapje eten... Zoiets. Het hoeft geen spelletjesmiddag te worden, maar het is wel handig om vooraf te weten of er een hapje gegeten gaat worden of niet. :)

Ik wil ook niemand op de tenen trappen, maar als 95% van de mensen liever binnen ergens iets gaat drinken, moet je dat toch serieus overwegen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:05:23 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96968934
Over in de park zitten, ik heb dat gekozen omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen veel relaxter zijn als ze buiten zitten wanneer het mooi weer is, dan wanneer ze binnen zitten. Mensen gaan sneller praten, voelen sneller op hun gemak, minder druk, enz. Als er een moment stilte valt, voelt het niet zo kut aan zoals het zou voelen in stairway, heb ik het idee.

Maar in een café is er ook niks mis mee, natuurlijk. Mensen kunnen daar ook heel goed en relaxt praten. Voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar dan moeten jullie een café kiezen, het liefst niet te duur en niet te druk dan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96969440
Ik ben zelf voorstander van een café. Heeft ook een beetje met de grootte van de groep te maken, 15 mensen raak je wat moeilijker kwijt dan een clubje van een man of 7.

Als het toch een park wordt vind ik dat ook geen probleem, overigens.
pi_96969664
Als je met bv. 15 man bent, valt er niet snel 'n stilte. Ben het er wel mee eens dat je niet in een overvol café moet gaan zitten.
pi_96969750
Binnen zitten lijkt me niets als het mooi weer is, een terrasje pakken kan natuurlijk wel. Er zullen vast ook wel wat cafes buiten het centrum zijn waar het wat rustiger is. Park heb ik verder ook geen moeite mee.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:21:03 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96969936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
Als je met bv. 15 man bent, valt er niet snel 'n stilte. Ben het er wel mee eens dat je niet in een overvol café moet gaan zitten.
Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96970073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een andere probleem met een café is dat je dan vast bent aan je tafel en je kan niet makkelijk met naar een andere groep gaan. Je zit stil. In een park ben je meer flexibel.
Dat is waar natuurlijk. Je kunt ook eerst in het park gaan zitten en daarna ergens 'n hapje eten en dan evt. nog wat drinken...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:43:31 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96971214
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.

Poll zou kunnen zijn:
- Afspreken in park en daar blijven
- Afspreken in park + uit eten gaan
- Afspreken in café / op terras en daar blijven
- Afspreken in café / op terras + uit eten gaan
pi_96971333
Be my guest :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:29:43 #142
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96973448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef Halcon het volgende:
Be my guest :)
Morgenavond ff goed voor zitten met evt. wat meer opties :Y moet nu echt naar bed :@
Anders 'go your gang' dan zien we het ook wel :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:19:27 #143
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96975405
Over park Lepelenburg: ik dacht dat daar wel een paar café's in de buurt waren, en daardoor ook toiletten. Ik fiets er morgen wel even langs om te kijken wat er is.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 07:49:32 #144
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96976754
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.

Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.

Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.

Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.

Or to put it in other terms:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96981029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 07:49 schreef DustPuppy het volgende:
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.

Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.

Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.

Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.

Or to put it in other terms:
Het gaat niet eens om het niet kunnen flirten, maar meer het niet kunnen krijgen van een relatie.

Maar voor die discussie moet je hier zijn: Als versieren niet zo makkelijk gaat #89
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:47 #146
108913 Godshand
guide4you
pi_97004738
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik stel voor dat we een poll maken en alle mensen op het lijstje een link sturen met het verzoek te reageren.

Poll zou kunnen zijn:
-Afspreken in park en daarna doen waar ieder zin in heeft?

Misschien wil ik nog even dansen, misschien lukken mn hosselkwaliteiten en versier een onschuldige dame uit het Park en trekken wij terug voor lichamelijke aktiviteit, misschien stelt iemand voor te BBQen bij iemand thuis, alles is mogelijk :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:37 #147
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97009687
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

Poll zou kunnen zijn:
Als de keuze op het park valt. Dan is het cafe plan B als het slecht weer.

Mijn maakt het niet uit. Welk cafe als de keuze daar op valt?
Stairway of O'mallys?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:13 #148
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_97010970
-sorry, never mind-
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_97011110
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Psy-freak het volgende:
-sorry, never mind-
Verkeerde meet? :P
pi_97011395
Is er niet een terrasje in de buurt van dat park? Dan kunnen we in het park, maar wel vlakbij 't terrasje gaan zitten. Kun je altijd even naar de wc of even drankje halen ;)
En als je liever buiten bent, ben je ook niet gelijk zo ver weg van de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')