abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96233941
Het doel van deze meet:

Voor iedereen die het versieren op een latere leeftijd reeks heeft gevolgd, weet wat er hier wordt besproken. Veel van de mensen hier die regelmatig posten, hebben moeite met sociale contacten maken en vooral moeite met intieme contact maken. Sommige mensen hebben iets meer problemen dan de andere.

Er zijn hier veel persoonlijke dingen besproken, daarom hebben wij liever mensen die deze reeks heeft gevolgd. Als je de reeks niet heb gevolgd, maar toch misschien zin heb om naar de meet te komen, moet je vanaf nu beginnen te posten in de reeks, en je moet vooral bewijzen dat je serieuze betrouwbare advies geeft en/of je levensverhaal deelt en je moet dit consistent blijven doen. Als je dit doet, dan vraag ik wanneer we officieel een datum en tijd hebben afgesproken aan al de mensen die vanaf het begin dit topic volgden of ze jou wel erbij wil hebben. Je hebt nog genoeg tijd om te laten zien dat je betrouwbaar bent, want het zal wel een maand duren voor de meet plaats vind, waarschijnlijk zelfs langer. Je hebt in ieder geval tot 28 april om actief in dit topic mee te doen, mensen die later bijkomen kunnen niet naar de meet komen.

Zoals ik al zei, er zijn veel persoonlijke verhalen gedeeld hier en het zijn niet echt de meest prettige verhalen. Het doel van deze meet is om elkaar beter te leren kennen, kijken of het klikt en eventueel elkaar inzicht en advies geven IRL. Met enige geluk ontmoet je daar iemand waarvan je denkt dat je vaker mee zal willen spreken. We willen het natuurlijk gezellig houden, maar er wordt niks van niemand verwacht.

NOTE 1: Ik heb de regels weggehaald. We gaan er vanuit dat iedereen gewoon normaal is opgevoed.

Mensen die zich hebben aangemeld:

Richard_prf (27)
Iwannabehigh (rond de 20)
Crutch (?)
Keep_walking (22)
Deelnemer2
Daalder82 (28/29)
Lipper (23)
Halcon (rond de 30)
Mylifeisgrey (23)
Tijnbrein
Winterbreeze
MeraViglioSa (28)
Godshand
Socios

Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.

Als er andere ideeën of toevoegingen zijn, laat weten.

Dit topic gaat alleen over de meet. Niks anders. er mag geen SC plaatsvinden, geen advies gevraagd worden, alleen iets dat te maken heeft met de meet.

Waarschijnlijk komt de meet op 4 juni.

[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 02-05-2011 10:55:16 ]
pi_96234062
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef minnemin het volgende:

[..]

mis. Zie de titel van het topic.

En waar mijn opmerking op slaat? Op je hoofdletters, je smileys, je bozige manier van posten. Daarop afgaand zie ik niet welke gezelligheid jij denkt te halen cq brengen op de meet.
Maar ik ben helemaal niet boos. Ik vind het alleen bizar dat er geen andere FOK!kers mogen komen. En vooral dat er mensen zijn die zich er mee bemoeien die tóch niet komen. En dan ook nog zeggen dat ik trol omdat ik vind dat er andere mensen bij mogen komen, of omdat ik dat wil om het zo voor andere mensen ongemakkelijk te maken? Daar had ik niet eens over nagedacht, komt niet eens in me op dus dat zegt feitelijk meer over de persoon die zoiets in z'n hoofd haalt. Iig kan ik hier niet helemaal bij. Een FOK!meet is in mijn ogen gewoon toegankelijk voor iedere user. Meegepost of niet, ik blijf erbij; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
pi_96234140
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar ik ben helemaal niet boos. Ik vind het alleen bizar dat er geen andere FOK!kers mogen komen. En vooral dat er mensen zijn die zich er mee bemoeien die tóch niet komen. En dan ook nog zeggen dat ik trol omdat ik vind dat er andere mensen bij mogen komen, of omdat ik dat wil om het zo voor andere mensen ongemakkelijk te maken? Daar had ik niet eens over nagedacht, komt niet eens in me op dus dat zegt feitelijk meer over de persoon die zoiets in z'n hoofd haalt. Iig kan ik hier niet helemaal bij. Een FOK!meet is in mijn ogen gewoon toegankelijk voor iedere user. Meegepost of niet, ik blijf erbij; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Het ís geen FOK!meet het is een meet voor de reeks.
pi_96234160
Ik blijf de discussie wel even volgen en verneem t.z.t. wel of ik wel of niet `mag komen´. No hard feelings indien het `niet toegestaan´ is.
pi_96234164
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ís geen FOK!meet het is een meet voor de reeks.
En dáárom mogen er geen andere users komen?
pi_96234186
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En dáárom mogen er geen andere users komen?
Andere users hebben er niks te zoeken.
pi_96234217
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Andere users hebben er niks te zoeken.
En jij hebt helemaal niks te zeggen. En één voordeel: last heb je er toch niet van, want je komt niet.
pi_96234223
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef Socios het volgende:
Ik blijf de discussie wel even volgen en verneem t.z.t. wel of ik wel of niet `mag komen´. No hard feelings indien het `niet toegestaan´ is.
Je post nu in het topic en men kent jou wel. Ook heb je zelf problemen met versieren, dus niemand zal er problemen mee hebben als jij komt, maar het gaat om het principe. Het is toch wel een beetje besloten, toch? Anders gaat een meet specifiek voor de reeks zijn hele doel voorbij.

Dan mag je de TT wel hernoemen naar FOK!meet, komt allen komt allen.

Just my few scents. Zo denk ik erover, Ik zie wel wat men besluit dan.
pi_96234245
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En jij hebt helemaal niks te zeggen. En één voordeel: last heb je er toch niet van, want je komt niet.
Die drogreden zou ik ook nog maar een keer aanvoeren ja.
pi_96234271
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je pogingen om grappig te zijn worden met de dag triester. Hoe bedenk je het sowieso al? Ga nou eerst eens naar buiten en versier een echt meisje i.p.v. een vent die zich voordoet als meisje op internet. Heb je d'r ook nog eens wat aan. Ik ga liever naar een sweet 16 van Floor (hoe bedenk je het?) dan dat ik jarenlang contact heb met een vent die zich voordat als meisje.
Je maakt jezelf een beetje belachelijk, want ik heb al lang met Supersoep gewebcamd. :)
pi_96234287
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is toch wel een beetje besloten, toch? Anders gaat een meet specifiek voor de reeks zijn hele doel voorbij.
Precies, ik kan mij best voorstellen dat een aantal users het `besloten´ aan vindt voelen, daarom zou ik ook helemaal snappen indien zij onderling iets af willen spreken. Voor `aapjes kijken´ kom ik al helemaal niet en ik ga echt niet `smeken om erbij te horen´. :+
pi_96234399
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is niet wat ik wil maar ik wéét het :)
Oke. Weet je psych al van je psychotische wanen? :)

quote:
Ik ken Socios ook helemaal niet trouwens. Nooit zien posten in de reeks. Nu ook niet. Waarom mag hij wel komen? Omdat hij ook issues heeft met versieren lees ik, dat hebben dr wel meer. Ook FOK!kers die niet posten in het topic/
Hij heeft er wel gepost. :)

Maar zoals die Daalder die wilde komen. Niemand heeft van hem/haar gehoord.
pi_96234572
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef iwannabehigh het volgende:
En dus Socios heeft in 1 topic gepost en mag ineens wel komen? Slaat dan toch ook nergens op? Waarom zijn jullie twee er zo tegen terwijl jullie toch niet komen?
Ik heb even opgezocht.

In deel #17 post ik zelf voor het eerst mee. Maar in deel #12 is al over mij gesproken als `voorbeeld´ zonder dat ik meepost. :') Dit is met je neus op de feiten gedrukt worden, hoor, lol.

Maar goed, verder ben ik niet `heel actief´ geweest, inderdaad.
pi_96234668
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:53 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb even opgezocht.

In deel #17 post ik zelf voor het eerst mee. Maar in deel #12 is al over mij gesproken als `voorbeeld´ zonder dat ik meepost. :') Dit is met je neus op de feiten gedrukt worden, hoor, lol.

Maar goed, verder ben ik niet `heel actief´ geweest, inderdaad.
Nou en, die daalder heeft hier ook gepost. Ong. zelfde aantal. En nu gebruiken ze hem als voorbeeld? Nooit van hem gehoord Straw? Toch heeft hij in een paar delen gepost. ;) Maar we hebben wel van Socios gehoord dus dan mag het ineens wel. Klopt niet. Oneerlijk ook, daarom ben ik gewoon voor; mensen die willen komen, mogen komen.
pi_96234706
Ik vind het raar iig, maar de moderators vinden ook dat het voor iedereen moet zijn dus het zij zo.
pi_96234715
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb geen psych meer. Al een poosje niet. Misschien moet jij het eens gaan proberen. Wat misschien, sowieso.

En dus Socios heeft in 1 topic gepost en mag ineens wel komen? Slaat dan toch ook nergens op? Waarom zijn jullie twee er zo tegen terwijl jullie toch niet komen?
Uit principe, omdat ik het onlogisch vind.
pi_96234775
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou en, die daalder heeft hier ook gepost. Ong. zelfde aantal. En nu gebruiken ze hem als voorbeeld? Nooit van hem gehoord Straw? Toch heeft hij in een paar delen gepost. ;) Maar we hebben wel van Socios gehoord dus dan mag het ineens wel. Klopt niet. Oneerlijk ook, daarom ben ik gewoon voor; mensen die willen komen, mogen komen.
Socios laat ten minste hier nog iets van zich horen en de meeste mensen kennen hem wel. Daalder niet. Dat was een verschil. Maar weet je, het is al lang bepaald door de modjes dus we kunnen hierover blijven discussiëren en het niet eens worden, maar ik denk dat mijn mening wel bekend is. Ik snap niet waarom men het hier vreemd vindt, terwijl het in de praktijk toch weinig verschil zal maken om dat men - en niet voor niets - zich niet voor deze meet aan zal melden als de reeks onbekend is. Dus...
pi_96234857
Sowieso, gaat het alleen om het posten in `de reeks´ of ook elders in R&P?

Juni 2010: Zekerder overkomen bij vrouwen.
Juli 2010: Wat willen vrouwen liever?
Februari 2011: Hoe meisje verwennen op eerste date?
April 2011: Sex appeal vergaren.
pi_96234893
het idee van de meet krijgt een heel nare smaak voor mij zo, ik vind het niet meer leuk. Voor wie doe je dit nu eigenlijk, iwannabehigh?
pi_96234921
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:13 schreef minnemin het volgende:
het idee van de meet krijgt een heel nare smaak voor mij zo, ik vind het niet meer leuk. Voor wie doe je dit nu eigenlijk, iwannabehigh?
Voor de mensen die willen komen en jullie er zo tegen zijn omdat ze niet hebben gepost. En omdat ik het (nogmaals) raar vind dat jullie er zo over denken.
pi_96234954
het gaat tot nu toe om een persoon die blijkbaar geen behoefte heeft aan jouw bemoeienis en begrip heeft voor het standpunt mijnerzijds. Nogmaals: waarom stel je je dan zo op?
pi_96234969
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef minnemin het volgende:
het gaat tot nu toe om een persoon die blijkbaar geen behoefte heeft aan jouw bemoeienis en begrip heeft voor het standpunt mijnerzijds. Nogmaals: waarom stel je je dan zo op?
Wat bedoel je nou precies?
pi_96234982
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Supersoep het volgende:
Laten we Penisbaard ook maar gelijk naar de meet halen. Die post ook nooit in de reeks, dus is hij van harte welkom.
Dat is nou een voorbeeld van een type user dat nooit op welke FOK!meet dan ook zou komen. :') Op internet een beetje `stoer´ doen, maar te laf zijn om IRL af te spreken.

Daar hoef je dus niet bang voor te zijn en zo zijn er nog heel veel van dat soort users.
pi_96234986
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Supersoep het volgende:
Laten we Penisbaard ook maar gelijk naar de meet halen. Die post ook nooit in de reeks, dus is hij van harte welkom.
En wie is dat?
pi_96234996
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wie is dat?
Iemand op FOK! en aangezien dit een FOK! meet is, is hij van harte welkom ofniedan.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')