quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef Repeat het volgende:
Die verwijten compenseer je toch niet met een etentje?
Doe dan wat aan die genoemde punten!
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doen
Een saaie lul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn?
Ik kan me eerlijk gezegd niet een meisje bedenken dat bij TS past.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat daten met meisjes die beter bij je passen.
...quote:
Ik blijf even hangen tot ik het resultaat van deze gedurfde aanpak kan vernemen.quote:Ik plan denk ik een etentje
Je wordt gewoon keihard geplayed door 'em.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
oh ships eej... socios is verliefd op een ander.....
hoezo? we hebben hetzelfde haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Uitstekende kandidate voor socios!
@ Prodent.. jah wat wil je, jij kan bij lange na niet tippen aan de bovenstaande schoonheid
En wat vond Myraela?quote:Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Niet knipogen, als je dat normaal gesproken ook niet doet. Wees jezelf! Echt, dit zeg ik met nadruk. Ik kan je geen date tips geven, maar wel dat je gewoon jezelf moet zijn. Praat over je hobby als ze daarnaar vraagt en toon wederzijds interesse. Laat haar uitpraten, wees fatsoenlijk, niet te intiem misschien. Een eerste date is om elkaar te leren kennen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:
"Te lief" is hier denk ik het meest essentiële maar ook het meest moeilijke probleem om op te lossen. Probeer niet altijd mee te praten maar gooi er eens een ander standpunt in. Plaag haar af en toe een beetje, met een knipoog. Dan kom je interessanter en sterker over.
"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer 'alpha' over te komen.
Ik krijg 'te lief' ook wel eens te horen, is behoorlijk matig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |