abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92181758
Binnenkort heb ik een date met een heel mooie vrouw. :)

Dit keer wil ik het een keer niet verneuken en haar het hof maken.

Hoe pak ik dit het beste aan?

Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)

Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.

Ik plan denk ik een etentje, maar is dit wel verstandig? Hoe wil een vrouw verwend worden op een date? Jas aannemen en deur openhouden staat natuurlijk buiten kijf.

Ik wil dit keer niet als een klungel over komen. Ik denk dat ik dit keer gewoon ook wat biertjes ga drinken van te voren om wat losser over te komen en misschien wel wat meer `dronkemansverhalen´ heb zodat zij mij interessant vindt, al heb ik geen zin om onzinverhalen over wereldreizen te moeten verzinnen.
pi_92181825
Die verwijten compenseer je toch niet met een etentje? :')

Doe dan wat aan die genoemde punten! :')
pi_92181843
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef Repeat het volgende:
Die verwijten compenseer je toch niet met een etentje? :')

Doe dan wat aan die genoemde punten! :')
pi_92181851
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
- Te saai
- Te lief
- Niet `origineel´.
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doen :)
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_92181874
alcohol is de sleutel
wat is dit
pi_92181903
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doen :)
Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn? :?
pi_92181922
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn? :?
Een saaie lul.
pi_92181937
je zegt meestal zijn de verwijten?
speelt er nog meer dan?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:35:25 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92181970
Of je gaat daten met meisjes die beter bij je passen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92181993
Als je je te veel gaat aanpassen klopt om te beginnen dit punt al:

- Te lief

En deur openhouden zou ik wel doen, jas aannemen hoeft echt niet. Ze heeft toch geen polio? Bovendien kan dat heel geforceerd overkomen. Dat paar biertjes drinken van tevoren is dan misschien wel een goede. Je bent toch net was losser (de eerste keer is altijd spannend) als je wat biertjes hebt gedronken zonder dat je dan gelijk als een dronken mongool overkomt. Als het éénmaal klikt heb je de volgende keer die paar biertjes ook niet meer nodig.

Verder: wees jezelf, maak je niet te druk om hoe je overkomt. Juist als het je allemaal niet zoveel kan schelen kom je interessanter over dan als je je bij alles gaat zitten afvragen hoe het bij haar overkomt. Durf ook op je bek te gaan en durf haar tegengas te geven. En vrouwen kunnen je ook saai vinden als je het in alles met hen eens bent. Geef vooral je eigen mening als zij iets zegt waar je het niet of niet helemaal mee eens bent. Vrouwen houden ervan als je je grenzen aangeeft.

En zie haar niet als die mooie vrouw: dan plaats je haar (on)bewust al op een voetstuk. Denk niet hoe val ik bij haar in de smaak en waarom zou zij mij willen maar denk hoe valt zij bij mij in de smaak en waarom zou ik haar willen. Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik zo dacht want vroeger was ik ook een lief jongetje maar gelukkig kwam ik er op tijd achter dat het allemaal niet werkt door het broertje uit te hangen.
pi_92181996
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat daten met meisjes die beter bij je passen.
Ik kan me eerlijk gezegd niet een meisje bedenken dat bij TS past.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 17:36:10 ]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:36:24 #12
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:37:23 #13
333257 Doodleflap
ssst, ik ben incognito.
pi_92182069
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
- Niet `origineel´.
...
quote:
Ik plan denk ik een etentje
Ik blijf even hangen tot ik het resultaat van deze gedurfde aanpak kan vernemen.
pi_92182176
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een saaie lul.
Wat een onzin. Ik doe vrouwen geenszins kwaad.
pi_92182184
Deze "help me met daten" reeks wordt toch geen jaarlijks terugkerend fenomeen hoop ik?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:40:52 #16
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_92182245
Kies een leuke spontane date ipv uit eten gaan.
Als eerste date hoef ik in ieder geval niet naar een restaurant te gaan. Dan doe ik liever iets 'simpels' of iets spontaans.
Iets simpels: samen buiten wandelen, de hond uitlaten. Moet het wel een beetje lekker weer zijn. Ok dit valt af dus :')
Iets spontaans/actiefs: Ergens naartoe --> naar een andere stad. Of iets zoals samen gaan poolen...
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:40:59 #17
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_92182252
-edit- flikker op uit R&P kneus

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 01-02-2011 19:01:41 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_92182275
oh ships eej... socios is verliefd op een ander..... ;(

Wees gewoon jezelf Socios. Je bent leuk! ^O^
pi_92182321
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
oh ships eej... socios is verliefd op een ander..... ;(
Je wordt gewoon keihard geplayed door 'em. :7
pi_92182366
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Uitstekende kandidate voor socios!

@ Prodent.. jah wat wil je, jij kan bij lange na niet tippen aan de bovenstaande schoonheid :P
hoezo? we hebben hetzelfde haar?
pi_92182380
"Te lief" is hier denk ik het meest essentiële maar ook het meest moeilijke probleem om op te lossen. Probeer niet altijd mee te praten maar gooi er eens een ander standpunt in. Plaag haar af en toe een beetje, met een knipoog. Dan kom je interessanter en sterker over.

"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer de leiding te nemen, of 'alpha' over te komen.

Ik krijg 'te lief' ook wel eens te horen, is behoorlijk matig ja. Hoffelijk zijn kan soms tegen je werken.
pi_92182401
quote:
Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)

- Te saai
- Te lief
- Niet `origineel´.
En wat vond Myraela? :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:45:41 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92182470
Ik heb sterk het idee dat ik deze OP al eens heb gelezen van deze TS. Is dit een re-run, Socios?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92182473
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:
"Te lief" is hier denk ik het meest essentiële maar ook het meest moeilijke probleem om op te lossen. Probeer niet altijd mee te praten maar gooi er eens een ander standpunt in. Plaag haar af en toe een beetje, met een knipoog. Dan kom je interessanter en sterker over.

"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer 'alpha' over te komen.

Ik krijg 'te lief' ook wel eens te horen, is behoorlijk matig ja.
Niet knipogen, als je dat normaal gesproken ook niet doet. Wees jezelf! Echt, dit zeg ik met nadruk. Ik kan je geen date tips geven, maar wel dat je gewoon jezelf moet zijn. Praat over je hobby als ze daarnaar vraagt en toon wederzijds interesse. Laat haar uitpraten, wees fatsoenlijk, niet te intiem misschien. Een eerste date is om elkaar te leren kennen, denk ik.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:46:30 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92182513
als ze van treinen houdt komt het allicht goed :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')