quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef Repeat het volgende:
Die verwijten compenseer je toch niet met een etentje?
Doe dan wat aan die genoemde punten!
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:32 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien bén je wel gewoon een lul, niks aan te doen
Een saaie lul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand die saai is etc. nou weer een `lul´ moeten zijn?
Ik kan me eerlijk gezegd niet een meisje bedenken dat bij TS past.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat daten met meisjes die beter bij je passen.
...quote:
Ik blijf even hangen tot ik het resultaat van deze gedurfde aanpak kan vernemen.quote:Ik plan denk ik een etentje
Je wordt gewoon keihard geplayed door 'em.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
oh ships eej... socios is verliefd op een ander.....
hoezo? we hebben hetzelfde haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Uitstekende kandidate voor socios!
@ Prodent.. jah wat wil je, jij kan bij lange na niet tippen aan de bovenstaande schoonheid
En wat vond Myraela?quote:Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Niet knipogen, als je dat normaal gesproken ook niet doet. Wees jezelf! Echt, dit zeg ik met nadruk. Ik kan je geen date tips geven, maar wel dat je gewoon jezelf moet zijn. Praat over je hobby als ze daarnaar vraagt en toon wederzijds interesse. Laat haar uitpraten, wees fatsoenlijk, niet te intiem misschien. Een eerste date is om elkaar te leren kennen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:
"Te lief" is hier denk ik het meest essentiële maar ook het meest moeilijke probleem om op te lossen. Probeer niet altijd mee te praten maar gooi er eens een ander standpunt in. Plaag haar af en toe een beetje, met een knipoog. Dan kom je interessanter en sterker over.
"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer 'alpha' over te komen.
Ik krijg 'te lief' ook wel eens te horen, is behoorlijk matig ja.
Kan wel zo zijn, maar de ogen en lippen wegen denk ik zwaarder bij sociosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
hoezo? we hebben hetzelfde haar?
Wat zijn je hobbies dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd!
Ik bedoel niet dat je daadwerkelijk moet knipogen maar dat je het plagen op een luchtige humoristische manier doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Niet knipogen, als je dat normaal gesproken ook niet doet. Wees jezelf! Echt, dit zeg ik met nadruk. Ik kan je geen date tips geven, maar wel dat je gewoon jezelf moet zijn. Praat over je hobby als ze daarnaar vraagt en toon wederzijds interesse. Laat haar uitpraten, wees fatsoenlijk, niet te intiem misschien. Een eerste date is om elkaar te leren kennen, denk ik.
Inderdaad. Doe het af en toe ook gewoon zelfs als je het eigenlijk stiekem met haar eens bent. Als zij ergens over klaagt haar het idee geven dat ze klaagt zelfs als je het stiekem best met de klacht eens bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:
"Te lief" is hier denk ik het meest essentiële maar ook het meest moeilijke probleem om op te lossen. Probeer niet altijd mee te praten maar gooi er eens een ander standpunt in. Plaag haar af en toe een beetje, met een knipoog. Dan kom je interessanter en sterker over.
"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer de leiding te nemen, of 'alpha' over te komen.
Ik krijg 'te lief' ook wel eens te horen, is behoorlijk matig ja.
ow.... jammer. Misschien lag het meer aan de manier waarop je vertelde, alle hobby's zijn interessant!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd!
Ik heb hem een keer subtiel op date gevraagd alleen hij vond dat we te ver van elkaar af woonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je daadwerkelijk moet knipogen maar dat je het plagen op een luchtige humoristische manier doet.
Wanneer ga jíj op een date met Socios?![]()
Wat vond jíj van Myraela?quote:
Dat ben ik dus ook een beetje van plan. Daarvoor eerst wat biertjes drinken en gewoon met een air van hier tot Tokyo de meeste onzin uitkramen. Kijken of dat wel werkt dan. Ik ben het gewoon helemaal zat dat de meeste dates allemaal op dezelfde `onsuccesvolle´ wijze verlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zeg gewoon dat je graag uitgaat enzo, veel vrienden hebt, kortom gewoon gaan liegen socios, liegen alsof je leven er vanaf hangt
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik heb hem een keer subtiel op date gevraagd alleen hij vond dat we te ver van elkaar af woonden.
Ja, vooral niet jezelf zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook een beetje van plan. Daarvoor eerst wat biertjes drinken en gewoon met een air van hier tot Tokyo de meeste onzin uitkramen. Kijken of dat wel werkt dan. Ik ben het gewoon helemaal zat dat de meeste dates allemaal op dezelfde `onsuccesvolle´ wijze verlopen.
kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd.
Ik ben juist diegene die het niets uitmaakt waar een meisje woont, lol. Ik reis sowieso al door heel Nederland.
Heel benieuwd hoe je dat vergaat. Doe je wel ff verslag naderhand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
Dat ben ik dus ook een beetje van plan. Daarvoor eerst wat biertjes drinken en gewoon met een air van hier tot Tokyo de meeste onzin uitkramen. Kijken of dat wel werkt dan. Ik ben het gewoon helemaal zat dat de meeste dates allemaal op dezelfde `onsuccesvolle´ wijze verlopen.
arm meisje, misschien wilt hij nu alsnog?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer subtiel op date gevraagd alleen hij vond dat we te ver van elkaar af woonden.
(nee, ik zeg niet waar ik woon)
Jij kan beter helemaal niet uitgaan of zoek een chick bij de treinenbeurs ofzoquote:
Haha, ik kom vaak genoeg op treinenbeursen, maar zelden dat daar echt een `lekkere chick´ rondloopt helaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef kadeautje het volgende:
Jij kan beter helemaal niet uitgaan of zoek een chick bij de treinenbeurs ofzo![]()
Zelf geen ben je ook vast geen echte vangst voor de dames dus neem genoegen met de minder mooie, lees lelijke dames van deze wereldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik kom vaak genoeg op treinenbeursen, maar zelden dat daar echt een `lekkere chick´ rondloopt helaas.
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weirdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf geen ben je ook vast geen echte vangst voor de dames dus neem genoegen met de minder mooie, lees lelijke dames van deze wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |