Heb jij mij gezien dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oeh
Nee, vrouwen met kort haar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ideale dame voor TS
[ afbeelding ]
Leuk toch een kort piitig kapsel?!quote:
Pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Hij had me één gestuurd met slechts een badhanddoek om, maar die moest ik gelijk verwijderen
niet dat ik weet. Tell me morequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?
He TREINRUKKER!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Tell me more
1:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios komt voor de verandering eens schattig over!
Wat liiief!maar hier mijn tips;
1. Niet bibberen, dat is echt lachwekkend.
2. Een beetje over je hobby is prima, maar vergeet niet dat zij ook nog een leven en hobby heeft...
3. Een beetje zelfvertrouwen is noodzakelijk, maar wees geen arrogante kloot
4. Complimentje is leuk, een overvloed gewoon irrritant
5. Niet liegen of anders doen
Je kan het Socios!
Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.quote:
Vroeg je hem ook waarom hij bibberde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.
En over de hobby; beetje zelfspot erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |