Bedoelde je dit met die maatregelen? BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
PERTINENT NIET WAAR.
Nogmaals: IK BEN DAT NIET
Houd op dit te verkondigen of ik neem maatregelen.
Huub huub barbatruuk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Met soep van Honig, en de bloemkool van Huub/
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Ban voor TS en "Poepoog" graag wegens constant gestang, getreiter en gepest.
Huilliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Was jij niet die treinfapper?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.quote:
In de wandelgangen gaat nu het gerucht dat je ook de Treintukker bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.
Absurde aantijging en verwensing.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef Poepoog het volgende:
DAT IS EEN PERTINENTE LEUGEN, JIJ VERDIEND DE FYRA OP JE TOGUS
quote:
DAT BEN IK DUS NIET.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef Exentric90 het volgende:
Wacht.. Waarom heb ik dat topic gemist? Sinds wanneer is het bekend dat socios die trein-rukker is?
Ok. Maar stiekem was je het gewoon hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.
NEE.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ok. Maar stiekem was je het gewoon hè?
Jawel. Je beweert dat ik lieg, wat dus geenszins het geval is.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Poepoog het volgende:
Ik zie geen aantijging.
WORD DUS VERWORPEN
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bedoelde je dit met die maatregelen? BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrecht
Beetje overdreven niet?
Dit valt buiten pure laster, artikel 57 lid b4quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel. Je beweert dat ik lieg, wat dus geenszins het geval is.
Banaanvraagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Je kent de wet en haar artikelen niet eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:25 schreef Poepoog het volgende:
Dit valt buiten pure laster, artikel 57 lid b4
WORD DUS VERWORPEN
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.quote:
Pure lasterquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Tevens schrijf je "word" de hele tijd zonder "t" erachter.
Link eens een post waar gespot wordt met je overleden familieleden?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.
Als nota bene ik daarvoor geband zou worden, is dat de omgekeerde wereld.
ik stap in de hoerentrein..quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Link eens een post waar gespot wordt met je overleden familieleden?
Je zit op FOK!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.
Als nota bene ik daarvoor geband zou worden, is dat de omgekeerde wereld.
jij neemt Fok!'ers serieusquote:
Er is een verschil tussen `serieus nemen dan wel een grapje´ en respectloze dieptriest gezonken kwetsende opmerkingen.quote:
Dat doen ze ook bij mij. elkaar vernederen is hier grappig, dus geef het op. je zit trouwens in onz te posten, niemand die je hier serieus neemtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen `serieus nemen dan wel een grapje´ en respectloze dieptriest gezonken kwetsende opmerkingen.
Het is totaal niet grappig.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Trollscience het volgende:
Dat doen ze ook bij mij. elkaar vernederen is hier grappig, dus geef het op.
Ik ben heel serieus. ONZ staat niet voor een vrijbrief om iemand zo `zwart´ te maken en absurde uitspraken te doen.quote:je zit trouwens in onz te posten, niemand die je hier serieus neemt
Je gaat er iedere keer lekker op door, derhalve is het deels je eigen schuld, dus is je gezeur onterecht.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is totaal niet grappig.
[..]
Ik ben heel serieus. ONZ staat niet voor een vrijbrief om iemand zo `zwart´ te maken en absurde uitspraken te doen.
Ik laat niet `over mij heenlopen´ en de meest respectloze uitspraken naar mijn hoofd toegeslingerd krijgen. Dat is geen gezeur.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Je gaat er iedere keer lekker op door, derhalve is het deels je eigen schuld, dus is je gezeur onterecht.
Als jij stopt met reageren houd het vanzelf opquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik laat niet `over mij heenlopen´ en de meest respectloze uitspraken naar mijn hoofd toegeslingerd krijgen. Dat is geen gezeur.
Treintukkerquote:Op zondag 16 januari 2011 12:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In de wandelgangen gaat nu het gerucht dat je ook de Treintukker bent.
Jeetje man . Zit jij op de steiger ofzo. Daar zijn al die ass'ers ook zo serieus. Hoewel ik gewoon denk dat je een uber-troll bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik laat niet `over mij heenlopen´ en de meest respectloze uitspraken naar mijn hoofd toegeslingerd krijgen. Dat is geen gezeur.
Gelijk willen krijgen op internet.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je in de ontkenning fase zitquote:
Er is geen sprake van een `fase´. Het is gewoon niet waar.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Exentric90 het volgende:
Ik snap wel dat je in de ontkenning fase zitHad ik ook toen ik merkte dat ik stiekem mijn huiskat wel erg opwindend vond
Soci.. Zo mag ik je toch wel noemen toch? Het is niks om je voor te schamen. Jij wordt geil van treinen. Ik van mijn huis kat. Mijn buurman houd van dwerggroei jongetjes. Echt niks om je voor te schamen sociquote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een `fase´. Het is gewoon niet waar.
Ja klopt, als ik dat op heb moet ik na een half uur kakken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef superdrufus het volgende:
Havermout met melk en suiker is goed voor de spijsvertering
Dat is nou juist het hele punt dat niet waar is en waar alle misverstanden op gebasseerd zijn. Ik word alleen geil van mooie vrouwen.quote:
Dat is juist wat ik zeg. Je hoeft het niet te ontkennen. Iedereen is anders. Dat jij geil wordt van treinen maakt toch niks uit?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is nou juist het hele punt dat niet waar is en waar alle misverstanden op gebasseerd zijn. Ik word alleen geil van mooie vrouwen.
In dat geval fijne feestdagen!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is nou juist het hele punt dat niet waar is en waar alle misverstanden op gebasseerd zijn. Ik word alleen geil van mooie vrouwen.
Zie je Soci je bent niet de enigstequote:Op maandag 17 januari 2011 11:30 schreef ToT het volgende:
De Duitse politie heeft donderdag een 29-jarige vrouw gearresteerd die zichzelf met behulp van een vibrator naar een hoogtepunt bracht. In een bomvolle treincoupé welteverstaan, tot woede van haar medepassagiers.
De vrouw reed met de trein door Beieren en was flink aan de slag met haar trillende vriend. In plaats van vrolijk mee te fappen, deden de passagiers hun beklag bij de conducteur. Deze stelde op zijn beurt de politie op de hoogte.
Bij Würzburg werd de vrouw door de politie uit de trein geplukt en meegenomen naar het bureau. Hier bekende de vrouw te hebben gemasturbeerd in de trein. Ze zei er wel bij dat ze niet begreep waarom de andere reizigers er zo'n moeite mee hebben. Het feit dat een kind de hele actie met de oogjes heeft gezien deed haar niets.
Desondanks zal de vrouw moeten boeten voor haar onzedige gedrag. Ze zal worden aangeklaagd wegens zedenschennis, een vergrijp waar een jaar celstraf voor staat of een fikse geldboete.
Het is geen kwestie van ontkennen!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Exentric90 het volgende:
Dat is juist wat ik zeg. Je hoeft het niet te ontkennen. Iedereen is anders. Dat jij geil wordt van treinen maakt toch niks uit?Iedereen is anders
Mooie vrouw!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:32 schreef gammatent het volgende:
In dat geval fijne feestdagen!
[ afbeelding ]
O nee wacht, da's al voorbij
shit zeg wat een lelijk jongquote:
Nee, jij bent in het verleden hier veel te onaardig tegen mij geweest.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Je bent een mooie meid.Keertje daten?
Ohw, echt ja? Wat heb ik gedaan dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:49 schreef gammatent het volgende:
Nee, jij bent in het verleden hier veel te onaardig tegen mij geweest.
Gewoon onlief! Net zoals iedereen hier nu bij jou doet, alleen lijkt dat nu op waarheid te zijn gebaseerd. (garpje)quote:Op maandag 17 januari 2011 11:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, echt ja? Wat heb ik gedaan dan?
Ik zou ook geen hoerenloper willen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:49 schreef gammatent het volgende:
[..]
Nee, jij bent in het verleden hier veel te onaardig tegen mij geweest.
Ik kan het mij niet meer herinneren. In ieder geval sorry dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef gammatent het volgende:
Gewoon onlief! Net zoals iedereen hier nu bij jou doet, alleen lijkt dat nu op waarheid te zijn gebaseerd. (garpje)
Integendeel.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
De wanhoop, socios. De allesverzengende wánhoop.
Helemaal niet. Het is gewoon van de zotte om zulke respectloze uitlatingen te doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Socios, je lokt het zelf uit hoor.
Altijd nog beter dan een treinrukkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik zou ook geen hoerenloper willen.
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWERENquote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Socios is de treinrukker? Waarom kom ik daar nu pas achter?
Weet niet, zat je weer niet op te letten?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
En de treintukker, en waarschijnlijk ook de treinlurker.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Dus het is niet zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWEREN
distantiëren is het toverwoord, rukkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is gewoon van de zotte om zulke respectloze uitlatingen te doen.
Ik ben godverdomme altijd te laat met dit soort dingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet niet, zat je weer niet op te letten?.
Gewoon zeggen dat het een bazenactie was, puur lef.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWEREN
Och knul toch. Wat doe je jezelf allemaal aan. Afgrijselijk om te moeten aanschouwen.quote:
Ach ja, je kan niet alles bijhouden, als is dit wel echt een van de bekendste dingen op FOK! hoor...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme altijd te laat met dit soort dingen.
Serieus? Dus Socios is ontmaskerd. Hm.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles bijhouden, als is dit wel echt een van de bekendste dingen op FOK! hoor...
Niet waar, dus. Niet luisteren naar wat men hier verkondigt. En al helemaal niet naar HeatWave, hij probeert mij al bijna een jaar `zwart´ te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Serieus? Dus Socios is ontmaskerd. Hm.
Maar dude, je houdt van treinen, je bent super fel tegen iedereen die het zegt, het lijkt bijna alsof je iets te verbergen hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar, dus. Niet luisteren naar wat men hier verkondigt. En al helemaal niet naar HeatWave, hij probeert mij al bijna een jaar `zwart´ te maken.
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Maar dude, je houdt van treinen, je bent super fel tegen iedereen die het zegt, het lijkt bijna alsof je iets te verbergen hebt.
Oke dude, duidelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.
Ik heb een treinhobby, dat is alles. Dit staat geheel los van seks. Onbegrijpelijk hoe men die twee zaken met elkaar verbindt. Het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Vrouwen stoppen van alles in hun ***quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.
Ik heb een treinhobby, dat is alles. Dit staat geheel los van seks. Onbegrijpelijk hoe men die twee zaken met elkaar verbindt. Het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Ja, maar ik vind hem nogal zielig bezig zijn door tegen iedereen te zeggen dat hij het niet is. Wat doe je moeilijk als het inderdaad niet zo is? Ben je echt zo'n klein kind dat je tegen iedereen op moet boksen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Dat is juist totaal niet zielig. Het is zielig -en zelfs dieptriest- om te verkondigen dat ik het wel zou zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ja, maar ik vind hem nogal zielig bezig zijn door tegen iedereen te zeggen dat hij het niet is.
MAN JE MAAKT HET ZO ALLEEN MAAR EGER SNAP JE HET DAN ECHT NIET ?!?!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist totaal niet zielig. Het is zielig -en zelfs dieptriest- om te verkondigen dat ik het wel zou zijn!
Nu doe je het weerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist totaal niet zielig. Het is zielig -en zelfs dieptriest- om te verkondigen dat ik het wel zou zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Deze troll heeft klonen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
Toch is het knap, dat moet ik Socios toch nageven. Ik ben er nog steeds niet 100% zeker van dat hij wel/geen troll is. Ik bedoel, als je zijn reacties in dit topic leest, denk je: dit MOET een troll zijn. Maar trolls houden dat doorgaans toch niet zo lang zo vasthoudend vol?
Goed zo Socios. Erkenning is de eerste stap. Wij wisten het allemaal al hoor maar nu je er zelf voor uit komt is het een mooie doorbraak voor je.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Jongens, ik moet iets toegeven. Ik ben stiekem toch de treinrukker..
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Goed zo Socios. Erkenning is de eerste stap. Wij wisten het allemaal al hoor maar nu je er zelf voor uit komt is het een mooie doorbraak voor je..
A. Ik ben geen troll. (ook al tig keer uitgelegd)quote:
Die quote in niet echt en bestaat niet. Het is aangepast. Klik er maar eens op. Ik heb wat in die quote staat nooit gezegd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef badtripbob het volgende:
Goed zo Socios. Erkenning is de eerste stap. Wij wisten het allemaal al hoor maar nu je er zelf voor uit komt is het een mooie doorbraak voor je..
Maar je bent wel de fapperquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef Socios het volgende:
[..]
A. Ik ben geen troll. (ook al tig keer uitgelegd)
B. Ik heb geen klonen. (ik ben sowieso fel tegen klonen)
Ninja edit. Deze post wordt verworpen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Die quote in niet echt en bestaat niet. Het is aangepast. Klik er maar eens op. Ik heb wat in die quote staat nooit gezegd.
Pertinent niet waar. Iemand van de staff zal het kunnen bevestigen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef badtripbob het volgende:
Ninja edit. Deze post wordt verworpen.
Ga jij nou maar aan je staf zitten in de trein.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Iemand van de staff zal het kunnen bevestigen.
AHHAHAHAquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je staf zitten in de trein.
Sorry hoor maar je hoeft niet zo assertief te doen. Ik bedoel. Ik geef toch ook gewoon toe dat ik mijn huiskat erg opwindend vind? En mijn buurman zegt ook gewoon dat hij van dwerggroei jongetjes houd. Ik zie het probleem niet. Wil anders best een keer met je groeps fappen in de trein hoor. Wil wel eens ontdekken wat jij zo ontzettend geil vind aan een treinquote:
Loop die man met zijn fetish voor treinen niet zo te pesten.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef badtripbob het volgende:
Socios waarom kwam(Hihi treinrukker!11!!111!!11!)je eigenlijk in dit topic? Je voelde je wel degelijk aangetrokken(Hihi treinrukker
!!11!!11!!)tot de TT he?
Een trein-groeps-fap-meet, met Socios. Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je hoeft niet zo assertief te doen. Ik bedoel. Ik geef toch ook gewoon toe dat ik mijn huiskat erg opwindend vind? En mijn buurman zegt ook gewoon dat hij van dwerggroei jongetjes houd. Ik zie het probleem niet. Wil anders best een keer met je groeps fappen in de trein hoor. Wil wel eens ontdekken wat jij zo ontzettend geil vind aan een trein
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Loop die man met zijn fetish voor treinen niet zo te pesten.
Ik zal eens rond pm'enquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een trein-groeps-fap-meet, met Socios. Waar kan ik mij aanmelden?!11!!!
[..].
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Zuunigerd het volgende:
Socios, gast, stel je toch niet zo aan. Je hfapt ook zo mooi.
He wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar, dus. Niet luisteren naar wat men hier verkondigt. En al helemaal niet naar HeatWave, hij probeert mij al bijna een jaar `zwart´ te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Nee huiskatten is mijn fetish. Treinen die van jou.. Geef t nu maar gewoon toe. Slappe zak..quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Socios het volgende:
Ik vind katten toffe beesten, maar ook hiervoor geldt: geen seksuele associaties.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Exentric90 het volgende:
Nee huiskatten is mijn fetish. Treinen die van jou.. Geef t nu maar gewoon toe. Slappe zak..
Nee. Lanny Barbie, zij is pure porno.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Socios zit in de ontkenningsfase
Porno voor Socios
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee. Lanny Barbie, zij is pure porno.
SPOILER: Lichtjes NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Fixed.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Bav het volgende:
Wat ontzettend sneu dat Socios zo lang blijft happen.
Bedankt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Bav het volgende:
Wat ontzettend sneu om er zolang over door te gaan.
oh help ze pesten me op internet ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Ja ik vind dat ook niet kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Bav het volgende:
Wat ontzettend sneu om er zolang over door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |