Integendeel.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
De wanhoop, socios. De allesverzengende wánhoop.
Helemaal niet. Het is gewoon van de zotte om zulke respectloze uitlatingen te doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Socios, je lokt het zelf uit hoor.
Altijd nog beter dan een treinrukkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik zou ook geen hoerenloper willen.
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWERENquote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Socios is de treinrukker? Waarom kom ik daar nu pas achter?
Weet niet, zat je weer niet op te letten?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
En de treintukker, en waarschijnlijk ook de treinlurker.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Dus het is niet zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWEREN
distantiëren is het toverwoord, rukkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is gewoon van de zotte om zulke respectloze uitlatingen te doen.
Ik ben godverdomme altijd te laat met dit soort dingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet niet, zat je weer niet op te letten?.
Gewoon zeggen dat het een bazenactie was, puur lef.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
NIET GELOVEN WAT ZIJ ALLEMAAL BEWEREN
Och knul toch. Wat doe je jezelf allemaal aan. Afgrijselijk om te moeten aanschouwen.quote:
Ach ja, je kan niet alles bijhouden, als is dit wel echt een van de bekendste dingen op FOK! hoor...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme altijd te laat met dit soort dingen.
Serieus? Dus Socios is ontmaskerd. Hm.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles bijhouden, als is dit wel echt een van de bekendste dingen op FOK! hoor...
Niet waar, dus. Niet luisteren naar wat men hier verkondigt. En al helemaal niet naar HeatWave, hij probeert mij al bijna een jaar `zwart´ te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Serieus? Dus Socios is ontmaskerd. Hm.
Maar dude, je houdt van treinen, je bent super fel tegen iedereen die het zegt, het lijkt bijna alsof je iets te verbergen hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar, dus. Niet luisteren naar wat men hier verkondigt. En al helemaal niet naar HeatWave, hij probeert mij al bijna een jaar `zwart´ te maken.
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Maar dude, je houdt van treinen, je bent super fel tegen iedereen die het zegt, het lijkt bijna alsof je iets te verbergen hebt.
Oke dude, duidelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.
Ik heb een treinhobby, dat is alles. Dit staat geheel los van seks. Onbegrijpelijk hoe men die twee zaken met elkaar verbindt. Het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Vrouwen stoppen van alles in hun ***quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik maak juist duidelijk dat er sprake is van laster.
Ik heb een treinhobby, dat is alles. Dit staat geheel los van seks. Onbegrijpelijk hoe men die twee zaken met elkaar verbindt. Het heeft totaal niets met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |