Bedoelde je dit met die maatregelen? BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
PERTINENT NIET WAAR.
Nogmaals: IK BEN DAT NIET
Houd op dit te verkondigen of ik neem maatregelen.
Huub huub barbatruuk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Met soep van Honig, en de bloemkool van Huub/
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Ban voor TS en "Poepoog" graag wegens constant gestang, getreiter en gepest.
Huilliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Was jij niet die treinfapper?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.quote:
In de wandelgangen gaat nu het gerucht dat je ook de Treintukker bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.
Absurde aantijging en verwensing.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef Poepoog het volgende:
DAT IS EEN PERTINENTE LEUGEN, JIJ VERDIEND DE FYRA OP JE TOGUS
quote:
DAT BEN IK DUS NIET.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef Exentric90 het volgende:
Wacht.. Waarom heb ik dat topic gemist? Sinds wanneer is het bekend dat socios die trein-rukker is?
Ok. Maar stiekem was je het gewoon hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoals gezegd is het nu pure laster. Men tracht mijn reputatie te ruïneren door volkomen onwaarheden te verkondigen. Zoiets dient gestraft te worden.
NEE.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ok. Maar stiekem was je het gewoon hè?
Jawel. Je beweert dat ik lieg, wat dus geenszins het geval is.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Poepoog het volgende:
Ik zie geen aantijging.
WORD DUS VERWORPEN
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bedoelde je dit met die maatregelen? BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrecht
Beetje overdreven niet?
Dit valt buiten pure laster, artikel 57 lid b4quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel. Je beweert dat ik lieg, wat dus geenszins het geval is.
Banaanvraagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Socios het volgende:
Je kent de wet en haar artikelen niet eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:25 schreef Poepoog het volgende:
Dit valt buiten pure laster, artikel 57 lid b4
WORD DUS VERWORPEN
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.quote:
Pure lasterquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Tevens schrijf je "word" de hele tijd zonder "t" erachter.
Link eens een post waar gespot wordt met je overleden familieleden?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.
Als nota bene ik daarvoor geband zou worden, is dat de omgekeerde wereld.
ik stap in de hoerentrein..quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Link eens een post waar gespot wordt met je overleden familieleden?
Je zit op FOK!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Mensen die bewust doorgaans met het spotten met mijn overleden familie op de meest respectloze manier dienen gewoon van het forum verwijderd te worden. Het gaat er niet louter om wat er in dit topic gezegd is. Het is een opeenstapeling.
Als nota bene ik daarvoor geband zou worden, is dat de omgekeerde wereld.
jij neemt Fok!'ers serieusquote:
Er is een verschil tussen `serieus nemen dan wel een grapje´ en respectloze dieptriest gezonken kwetsende opmerkingen.quote:
Dat doen ze ook bij mij. elkaar vernederen is hier grappig, dus geef het op. je zit trouwens in onz te posten, niemand die je hier serieus neemtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen `serieus nemen dan wel een grapje´ en respectloze dieptriest gezonken kwetsende opmerkingen.
Het is totaal niet grappig.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Trollscience het volgende:
Dat doen ze ook bij mij. elkaar vernederen is hier grappig, dus geef het op.
Ik ben heel serieus. ONZ staat niet voor een vrijbrief om iemand zo `zwart´ te maken en absurde uitspraken te doen.quote:je zit trouwens in onz te posten, niemand die je hier serieus neemt
Je gaat er iedere keer lekker op door, derhalve is het deels je eigen schuld, dus is je gezeur onterecht.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is totaal niet grappig.
[..]
Ik ben heel serieus. ONZ staat niet voor een vrijbrief om iemand zo `zwart´ te maken en absurde uitspraken te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |