Heb jij mij gezien dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oeh
Nee, vrouwen met kort haar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ideale dame voor TS
[ afbeelding ]
Leuk toch een kort piitig kapsel?!quote:
Pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Hij had me één gestuurd met slechts een badhanddoek om, maar die moest ik gelijk verwijderen
niet dat ik weet. Tell me morequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?
He TREINRUKKER!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Tell me more
1:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios komt voor de verandering eens schattig over!
Wat liiief!maar hier mijn tips;
1. Niet bibberen, dat is echt lachwekkend.
2. Een beetje over je hobby is prima, maar vergeet niet dat zij ook nog een leven en hobby heeft...
3. Een beetje zelfvertrouwen is noodzakelijk, maar wees geen arrogante kloot
4. Complimentje is leuk, een overvloed gewoon irrritant
5. Niet liegen of anders doen
Je kan het Socios!
Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.quote:
Vroeg je hem ook waarom hij bibberde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.
En over de hobby; beetje zelfspot erbij?
niet samen poolen? Da's zo leuk als een meisje (doet alsof ze) dat niet kan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ga met haar muurklimmen en vervolgens ga je in een poolcafe een drankje halen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Ik plan denk ik een etentje, maar is dit wel verstandig? Hoe wil een vrouw verwend worden op een date? Jas aannemen en deur openhouden staat natuurlijk buiten kijf.
Vrouwen vinden opeenvolgende klinkers ontzettend geil, las ik afgelopen week ergens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]Kerel, leer eerst maar even normaal omgaan met vrouwen voordat je ze het 'hof' wil maken. Alle dingen die je wilt leggen de druk er veels te hard bovenop en laten overkomen alsof je 'smeekt' om seks.
Allicht een idee, ja. Ik ben volgende maand in Paris Nord en Est, Frankfurt (Main) Hbf, Köln Hbf en Wien Westbahnhof. Maar dat is voor een paar dagen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Socios, je moet daten en neuken wanneer je op reis bent. Dat kan je goed combineren met de trein. In het dagelijks leven heb je dan rust voor andere dingen.
NEE, DAT BEN IK NIET.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef badtripbob het volgende:
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?
En je kan als zij voorovergebukt staat haar wat aanwijzingen geven terwijl je achter haar staat waarbij je haar begeleidtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet samen poolen? Da's zo leuk als een meisje (doet alsof ze) dat niet kan.
Lekker geilen op haar `achterkant´, hehe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef KuyaEd2010 het volgende:
En je kan als zij voorovergebukt staat haar wat aanwijzingen geven terwijl je achter haar staat waarbij je haar begeleidt. Ondertussen nog een leuke opmerking erbij.
Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar.quote:Als dat geen neuken wordt
Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de treinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
NEE, DAT BEN IK NIET.
Houd onmiddellijk op met die aantijgingen jegens mij. Het is pure laster door dit steeds maar weer te verkondigen.
Dat hangt eigenlijk wel een beetje af van de situatie en de dame in kwestie (in hoeverre waardeert zij een opmerking, hoe ver kan je gaan). Je kan haar jouw keu geven en dan zeg je op een nonchalante manier iets als "misschien dat het met mijn stok wat beter gaat" vergezeld met een glimlach en de wenkbrauwen even omhoog / knipoog. Of je maakt een subtiele hint naar de positie waarin je staat. Ach misschien is het wel slecht / goedkoop allemaal maar je laat in ieder geval doorschemeren dat je intenties niet liggen bij het feit dat zij kan uithuilen over haar ex-vriend bij jou en dat maakt je al heel wat aantrekkelijkerquote:Lekker geilen op haar `achterkant, hehe.Wat voor `leuke opmerking dient er dan gemaakt te worden?
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.quote:Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar.![]()
Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de treinIk vraag het maar even aangezien er hier zelfs mensen zijn die als fantasie hebben ''sex met draken''
Dat maakt mij geen fuck uit als ze op de eerste date neukt. Maar goed, dat is allemaal geen must. Als het `gewoon slaagt´, vind ik het ook prima.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:25 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.
Sex in de treinquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
en als het dan niet smaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Een diner zelf gemaakt bij kaarslicht is wel tof, mannen die dingen zelf maken
Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.quote:
dan kun je net zo goed afhalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |