abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92183736
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
Heb jij mij gezien dan? :o
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 18:19:59 #52
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92183949
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oeh
14.gif.
pi_92185142
ideale dame voor TS
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_92185211
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ideale dame voor TS
[ afbeelding ]
Nee, vrouwen met kort haar. :')_!
pi_92185256
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, vrouwen met kort haar. :')_!
Leuk toch een kort piitig kapsel?!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_92185344
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
Pics?
pi_92185350
Bungeejumpen :D
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_92185627
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Socios het volgende:

[..]

Heb jij mij gezien dan? :o
Ik vind je oren en die gespierde armen in ieder geval erg sexy O+
pi_92185684
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Pics?
Hij had me één gestuurd met slechts een badhanddoek om, maar die moest ik gelijk verwijderen
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:56:15 #60
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_92185846
Te lief bestaat niet. Doe niet zo moeilijk en wees gewoon jezelf. Zo heb je die date ook binnengesleept dacht ik zo. Als ze je stom was kwam ze niet. :)
O+
pi_92185950
Socios, je moet daten en neuken wanneer je op reis bent. Dat kan je goed combineren met de trein. In het dagelijks leven heb je dan rust voor andere dingen.

Heb toch twee dates verneukt omdat ik er op dat moment geen zin in had en de volgende dag weer door moest reizen :|W Wel veel contact nog, volgende zomer gaat het branden :') elk jaar weer opnieuw en na 5 jaar moet het goedkomen toch Socios?

DIT IS DE TIP VOOR JOU. ZIJ MOETEN MOEITE DOEN VOOR JOU.
pi_92186781
Wat is een FOK! ninja?
pi_92187203
Socios komt voor de verandering eens schattig over!
Wat liiief! O+ maar hier mijn tips;

1. Niet bibberen, dat is echt lachwekkend.
2. Een beetje over je hobby is prima, maar vergeet niet dat zij ook nog een leven en hobby heeft...
3. Een beetje zelfvertrouwen is noodzakelijk, maar wees geen arrogante kloot
4. Complimentje is leuk, een overvloed gewoon irrritant
5. Niet liegen of anders doen

Je kan het Socios!
Anonimity is a bliss
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 19:47:49 #64
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92188452
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Hij had me één gestuurd met slechts een badhanddoek om, maar die moest ik gelijk verwijderen
Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?
pi_92188595
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Was dat terwijl hij in de trein zat? Te rukken? Want hij is toch die treinrukker?
niet dat ik weet. Tell me more
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 20:04:52 #66
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92189299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

niet dat ik weet. Tell me more
He TREINRUKKER!
pi_92189546
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is een FOK! ninja?
ik ben de baas, maar dat terzijde.

Ontopic graag.
pi_92192307
Front-row seat bij het treinen spotten onder het genot van een wijntje. :)
pi_92192487
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef badtripbob het volgende:

[..]

He TREINRUKKER!
iewwww :{w
pi_92192569
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios komt voor de verandering eens schattig over!
Wat liiief! O+ maar hier mijn tips;

1. Niet bibberen, dat is echt lachwekkend.
2. Een beetje over je hobby is prima, maar vergeet niet dat zij ook nog een leven en hobby heeft...
3. Een beetje zelfvertrouwen is noodzakelijk, maar wees geen arrogante kloot
4. Complimentje is leuk, een overvloed gewoon irrritant
5. Niet liegen of anders doen

Je kan het Socios!
1: :')

2: Het is beter dat hij zijn hobby maar achterwege houdt en haar laat uitrazen.

3: Uiteraard, alleen er vaak tegen in gaan en de betweter uithangen is meestal wel iets wat de vrouw toch wel mag.

4: Eentje is genoeg, voor de rest: afzeiken die hap, komt helemaal bueno.

5: Spreekt voor zich.
pi_92198355
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Boudibou het volgende:

[..]

1: :')

Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.

En over de hobby; beetje zelfspot erbij?
Anonimity is a bliss
pi_92199002
Je setting (eten) is niet al te origineel, dus wees dan origineel in je gespreksonderwerpen. In plaats van steeds maar te praten over wat je doet (studie, vrije tijd, familie, blabla) kun je ook hypothetische onderwerpen aansnijden. Bijvoorbeeld, wat is belangrijk in het leven van je date ("Je huis staat in brand, je kunt een ding redden, wat is dat?" / "Wat is je grootste wens die nog niet in vervulling is gegaan en waarom?")? Leuke vragen die je op het juiste moment kunt stellen en voor een spontane, gemakkelijke date kunnen zorgen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:32:51 #73
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_92199410
Jemig, doet niet zo ingewikkeld zeg.

Gewoon handjes vasthouden in de bioscoop.
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_92200971
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wat? Ik had een bibberende, klappertand date.. was niet leuk.

En over de hobby; beetje zelfspot erbij?
Vroeg je hem ook waarom hij bibberde? :P

Nee, bibberen en/of klappertanden alsof je penis erafvriest is inderdaad geen goed plan..

Praten over treinen kijken en het Grote Boek der Dienstregelingen vereist wel het nodige zelfspot. ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:32:17 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92203193
Ga met haar muurklimmen en vervolgens ga je in een poolcafe een drankje halen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:34:26 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92203325
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ga met haar muurklimmen en vervolgens ga je in een poolcafe een drankje halen.
niet samen poolen? Da's zo leuk als een meisje (doet alsof ze) dat niet kan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92203390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Ik plan denk ik een etentje, maar is dit wel verstandig? Hoe wil een vrouw verwend worden op een date? Jas aannemen en deur openhouden staat natuurlijk buiten kijf.
:') Kerel, leer eerst maar even normaal omgaan met vrouwen voordat je ze het 'hof' wil maken. Alle dingen die je wilt leggen de druk er veels te hard bovenop en laten overkomen alsof je 'smeekt' om seks.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:37:43 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92203530
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

:') Kerel, leer eerst maar even normaal omgaan met vrouwen voordat je ze het 'hof' wil maken. Alle dingen die je wilt leggen de druk er veels te hard bovenop en laten overkomen alsof je 'smeekt' om seks.
Vrouwen vinden opeenvolgende klinkers ontzettend geil, las ik afgelopen week ergens.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92203592
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Socios, je moet daten en neuken wanneer je op reis bent. Dat kan je goed combineren met de trein. In het dagelijks leven heb je dan rust voor andere dingen.
Allicht een idee, ja. Ik ben volgende maand in Paris Nord en Est, Frankfurt (Main) Hbf, Köln Hbf en Wien Westbahnhof. Maar dat is voor een paar dagen...
pi_92203673
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef badtripbob het volgende:
NEE, DAT BEN IK NIET.

Houd onmiddellijk op met die aantijgingen jegens mij. Het is pure laster door dit steeds maar weer te verkondigen.
pi_92204534
Een etentje is misschien wel gelijk "gedwongen zolang de maaltijd duurt een gesprek op gang weten te houden". Als dat niet je sterkste kant is kun je misschien beter wat gaan drinken.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_92206968
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

niet samen poolen? Da's zo leuk als een meisje (doet alsof ze) dat niet kan.
En je kan als zij voorovergebukt staat haar wat aanwijzingen geven terwijl je achter haar staat waarbij je haar begeleidt :9. Ondertussen nog een leuke opmerking erbij.

Als dat geen neuken wordt :9
pi_92207109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef KuyaEd2010 het volgende:
En je kan als zij voorovergebukt staat haar wat aanwijzingen geven terwijl je achter haar staat waarbij je haar begeleidt :9. Ondertussen nog een leuke opmerking erbij.
Lekker geilen op haar `achterkant´, hehe. :P Wat voor `leuke´ opmerking dient er dan gemaakt te worden?
quote:
Als dat geen neuken wordt :9
Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar. :')
pi_92207733
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Socios het volgende:

[..]

NEE, DAT BEN IK NIET.

Houd onmiddellijk op met die aantijgingen jegens mij. Het is pure laster door dit steeds maar weer te verkondigen.
Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de trein :') Ik vraag het maar even aangezien er hier zelfs mensen zijn die als fantasie hebben ''sex met draken'' *)
pi_92207830
quote:
Lekker geilen op haar `achterkant, hehe. :P Wat voor `leuke opmerking dient er dan gemaakt te worden?
Dat hangt eigenlijk wel een beetje af van de situatie en de dame in kwestie (in hoeverre waardeert zij een opmerking, hoe ver kan je gaan). Je kan haar jouw keu geven en dan zeg je op een nonchalante manier iets als "misschien dat het met mijn stok wat beter gaat" vergezeld met een glimlach en de wenkbrauwen even omhoog / knipoog. Of je maakt een subtiele hint naar de positie waarin je staat. Ach misschien is het wel slecht / goedkoop allemaal maar je laat in ieder geval doorschemeren dat je intenties niet liggen bij het feit dat zij kan uithuilen over haar ex-vriend bij jou en dat maakt je al heel wat aantrekkelijker :')

quote:
Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar. :')
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.
pi_92207860
Probeer gepast te betalen ipv een zooi muntgeld en verfrommeld briefgeld op het tafeltje achterlaten. Kost minder moeite voor haar pooier om te tellen.
pi_92207880
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de trein :') Ik vraag het maar even aangezien er hier zelfs mensen zijn die als fantasie hebben ''sex met draken'' *)
Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
pi_92207910
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:25 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.
Dat maakt mij geen fuck uit als ze op de eerste date neukt. Maar goed, dat is allemaal geen must. Als het `gewoon slaagt´, vind ik het ook prima.
pi_92213674
Ga ipv eten misschien eens bowlen, poolen, lasergamen of bezoek een museum/tentoonstelling? (hangt natuurlijk af van wat voor een type je date is).. iets in die richting. Hoef je ook niet meteen een lang gesprek op gang te houden waarbij je verder geen kant op kan. Dan kun je daarna altijd nog wat eten en heb je meteen wat om over te praten.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:09:10 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92213813
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:28 schreef Socios het volgende:

[..]

Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Sex in de trein :9
Een gedicht over Maanvis
pi_92214007
Een diner zelf gemaakt bij kaarslicht is wel tof, mannen die dingen zelf maken O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:20:57 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92214191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Een diner zelf gemaakt bij kaarslicht is wel tof, mannen die dingen zelf maken O+
en als het dan niet smaakt?
Een gedicht over Maanvis
pi_92214318
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en als het dan niet smaakt?
Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.
pi_92214435
Wat een hoop onzin in dit topic in plaats van goeie tips.

Mijn insteek: ga niet een etentje doen. Dat is niet handig om een aantal redenen. De eerste is dat de date dan automatisch lang duurt. De tweede is dat het fors geld kost. Ik heb eerste dates altijd gewoon een biertje/wijntje gedaan. Dat is veel vrijblijvender. Je moet je goed realiseren dat daten iets is dat zelden lukt. Immers, hoeveel mensen kom je nou tegen waarmee je een echte klik hebt? Niet zoveel hoor. Dus hou een date kort maar krachtig en als het nog gezellig is, de avond beeindigen. Laat het 'op een high' eindigen. Betaal de rekening (sta erop).
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:32:12 #95
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92214571
Goeie tip van bart1977 hierboven. Niet denken dat alles bezegeld en beklonken moet worden op zo'n eerste date.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92214638
Als je elkaar wilt leren kennen kan je beter iets doen wat iets langer doet en je lekker kan kletsen dan wanneer je iets gaat drinken en je elkaar niet kunt verstaan door de herrie.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:35:27 #97
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_92214680
Ik zou gewoon in een café wat gaan drinken. Komt niet al te geforceerd over =) Wat gezellig kletsen over de dagelijkse dingen. Niet té overkomen. Je zit daar beide omdat je interesse in elkaar hebt. Laat haar ook interesse in jouw tonen en visa versa.

Succes ^O^
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:36:34 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92214724
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.
dan kun je net zo goed afhalen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_92215224
Sja, als ze naar je hobby's vraagt, en je haalt je schouders op en zegt niets, dan vind ze je sowieso saai.
Als je zegt dat je treinen tof vindt, heb je op zijn minst nog kans dat zij dat ook tof vindt. En zo niet zal ze het ook hooguit saai vinden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:57:14 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92215458
hoe kun je treinen nou saai vinden?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')