Dat onderwerp mijd ik al zoveel mogelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:36 schreef mirved het volgende:
niet alleen over treinen praten
ONZ is elders.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef Ps2K het volgende:
Fluister zacht in haar oor: "Ik heb een mes, pak je jas"
Ja, maar waarom is het zo erg dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
Of begin het gesprek met iets wat er om je heen gebeurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:
Het gesprek gaande houden is het moeilijkste wat er is
Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
Misschien als eerste zelf iets socialer zijn (jouw antwoord bij het topic over die lening van schoonouders... dat was weinig sociaal).quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
Of zorg dat je zo snel tot zoenen overgaat dat het amper op praten aankomt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:
Het gesprek gaande houden is het moeilijkste wat er is
Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 01:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf is. Als ik strak sta van de zenuwen is het ook niet leuk om daar op afgewezen te worden ofzo...
Dus ja als je even niets weet te zeggen.. kan je dat ook gewoon aangeven? En al praat je over je favo onderwerp, dan wat is het probleem? Als het goed zit loopt zo'n gesprek vanzelf
Dat betwijfel ik dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon doen zoals je echt bent en dan zijn er zat vrouwen die dat waarderen
Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:53 schreef KissXSis het volgende:
dat is nou juist het lastige, dat veel wijven zo beperkt zijn. dat maakt het eigenlijk lastig om een fatsoenlijk gesprek met ze te hebben.
Dan ligt het er niet aan dat je niet zeker genoeg bent, maar dat je geen vooruitgang boekt in het procesquote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus.
Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
Maar die wil je dan toch ook niet? Dan selecteert dat lekker makkelijk uitquote:Op zondag 13 juni 2010 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.
Nee! Gewoon een beetje mee kleppen, als het gesprek niet op gang komt dan kan is dat iig 50% haar schuld (geen interesse of ook niet zo spraakzaam). En als het niks word na zo'n gesprekje, naja dan was het goede oefening voor de volgende keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus.
Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
Heb wel al ´The Game´ gelezen en wat NLP, hehe. Nog te kort geleden om te kunnen beoordelen of dat effect sorteert.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:59 schreef Taurus het volgende:
"Hoe kan ik zekerder overkomen" is al een rare benadering. Je bént zekerder, of je bent het niet. Er is geen truukje voor. Je moet je gewoon goed voelen, dan straal je dat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |