Kun je het echt op geen enkele wijze omschrijven? Moet ik mij op een bepaalde manier gedragen of kleden of...?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Arriviste het volgende:
Een onomschrijvelijk fenomeen dat bij een vrouw de behoefte aanwakkert om de betreffende persoon te bespringen.
Dat hangt af van de vrouw lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je het echt op geen enkele wijze omschrijven? Moet ik mij op een bepaalde manier gedragen of kleden of...?
Precies, beter kan je het niet beschrijven. En je hebt het, of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Arriviste het volgende:
Een onomschrijvelijk fenomeen dat bij een vrouw de behoefte aanwakkert om de betreffende persoon te bespringen.
Draai de rollen eens om. Wanneer heeft een vrouw sex appeal?/Wat moet ze doen om sex appeal te creëren? Is dit in algemene termen te omschrijven die aan de eisen van alle mannen voldoen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je het echt op geen enkele wijze omschrijven? Moet ik mij op een bepaalde manier gedragen of kleden of...?
quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef amenth het volgende:
meisjes houden van mannen
- mooie auto en geld
- zelfverzekerd
- arrogant
- spieren
Lastige oppervlakkige meisjes zijn dat.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef amenth het volgende:
- mooie auto en geld
- zelfverzekerd
- arrogant
- spieren
Ik heb allang afgeleerd om met vrouwen over treinen te gaan praten, hoor. Daar weten ze niets van af.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vrouwen houden niet van mannen met een obsessie voor treinen.
Daar wil ik geen eens niet aan voldoen, behalve misschien dat zelfverzekerdequote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef amenth het volgende:
- mooie auto en geld
- zelfverzekerd
- arrogant
- spieren
Of om een discussie met ze aan te gaan over de speurtocht naar zwaartekrachts golvenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb allang afgeleerd om met vrouwen over treinen te gaan praten, hoor. Daar weten ze niets van af.
(Domme) meisjes misschien wel, ik als vrouw hou niet van arrogantie en spieren. En geld en een mooie auto maken ook niet echt indrukquote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef amenth het volgende:
- mooie auto en geld
- zelfverzekerd
- arrogant
- spieren
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Jurgen1990 het volgende:
sex appeal heb je gewoon of niet, meestal is dat gewoon je uistraling, als je zelfverzekerd bent dan straal je al gauw veel uuit, en vrouwen zien dat als seksappeal. Kleren maken de man niet en het ligt er ook aan wat voor soort vrouw, sommige geilen op geld......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |