Wat heb jij dan te verliezen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.
Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Snap ik, maar kan dit zelf gewoon moeilijk begrijpen. Heb zelf niet veel meer te verliezen op relatiegebied, maar geen haar op m'n hoofd die daarom maar gelijk andere mensen die 't schijnbaar veter hebben te gaan afzeiken. Zelf denk ik gewoon "Als ik iets niet goed doe, dan doe ik dat zelf en alleen ik ben daar verantwoordelijk voor om daar verandering in te brengen, hoe moielijk 't ook kan zijn", maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie.
Ik vrees dat jij niet mensen gaat helpen Catbert. Jij bent een narcist En dringt graag jouw eigen visie, zoals jij denkt dat het in mekaar steekt, anderen op. Jij redeneert vanuit jouw eigen leven dat mbt. versieren/meiden van een leien dakje ging. En jij denkt dat het makkelijk is. En als wij niet niet luisteren naar naar jouw "o-zo geweldige" meningen. Of niet kunnen wat jij zegt (waarvan de kans zeer groot is) dan wordt jij kwaad en 'ligt het maar aan ons'.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
De enige mensen die een issue met mij hebben zijn jankerds als jij die nog niet willen toegeven dat ze alleen zelf uit hun situatie kunnen komen. Maar wees gerust, ik was hoe dan ook niet van plan te komen, de dude versus chick ratio is niet bepaald indrukwekkend, dus ga gerust naar die meeting.
Schenkie, als je enigzins ballen had gehad had je juist tegen mij gezegd "nou kom maar op, help me dan IRL". Maar je bent gewoon bang voor mensen zoals ik omdat je dan IRL compleet dichtslaat en alleen maar zit te denken aan hoe oneerlijk het is en hoe erg je "types" als ik haat en hoe vreemd het is dat vrouwen op "types" als ik vallen en niet op "lieve" jongens als jij. En dat terwijl ik een doodnormale kerel ben.
Komt het aan op een middag dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb die week na 4 juni (7, 8 en 10 juni volgens mij) 3 tentamens die ik moet (!!) halen, dit zijn ook nog speciale (en de laatste) kansen aangezien het al veel eerder had moeten gebeuren. Maar anders kom ik simpelweg niet verder in de opleiding. En ik wil m'n diploma wel dus ik weet niet of ik kan komen, maar misschien ga ik nu ook wel zo hard studeren dat ik wel kan komen. Ik weet 't nooit met mezelf.
Dat maak jij ervanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?!
laatste stukje was teveel inderdaad. aangepast.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Waaghals het volgende:
gvd man, je zegt hetzelfde 20 keer in een post
knap
Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?!
Dat stond daar.quote:
Ja, en hij zegt dat Catbert alles goed voor elkaar heeft en alles zo goed kan wat betreft vrouwen versieren en hem daarom niet begrijpt. Maar dat stukje is nu ineens weggehaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.
Wat? Gaat erom dat ik daar gewoon echt goed (en écht veel) voor moet leren. En er zit druk achter want ik moet het halen. Ik heb daar nu geen tijd voor en ik weet dat het de komende week (t/m vrijdag) ook niet gaat lukken om te studeren wegens ander belangrijk schoolwerk. Ik heb gewoon niets gedaan dit jaar en nu moet alles op 't laatste moment. En geloof mij; die tentamens zijn echt moeilijk. Ik weet dus niet hoe ver ik kom en of ik die middag nodig heb of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt het aan op een middag dan??
Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef Schenkstroop het volgende:
"o-zo geweldige" moest nog tussen aanhalingstekens uiteraard. Catberts meningen zijn namelijk allesbehalve geweldig.
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.
Je hebt een date?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kan niet te lang blijven, denk ik.
Mensen zoals jij en Richard blijven maar doorgaan met zeuren en het ophangen van kletspraatjes i.p.v. gewoon normaal te doen en proberen normaal contact te maken met mensen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:
JIJ bent zelf degene die het nooit zoekt bij zichzelf. Zo zijn narcisten namelijk "die hebben altijd gelijk". Dat is hun streven. Jij kan mensen zoals mij of Richard niet helpen omdat jij niet weet hoe het is om in onze schoenen te staan. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jij in zo'n topic-reeks doet. Behalve dat je je als zg "e-alpha" wilt profileren ofzo. En wel even je spierballen wil laten zien. En anderen komt vertellen hoe dingen zouden moeten volgens "de wereld van jeroen schoenmakers". Zo gaat dat niet.
Dat is wel een goeie redenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?
Je bent een echte internetheld weetjedat
Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeikenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En realisitisch mn reet. Het klinkt mischien allemaal aardig en aannemlijk wat catbert zegt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin die hij uitkraamt alleen maar voor zijn eigen narcistische plezier.
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo
jij krijgt een enkelband die avondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
Omdat het donker is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren. In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Zo te lezen zijn zijn afwijkingen niet beperkt tot zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren. In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
Euh nee? Ik kom sowieso nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar.
Kinky.quote:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.
Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
It's a nasty job but somebody got to do it.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
Dat vond ik niet triester dan nuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
Hij heeft en vriendin.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
Precies. Wie offert zich op?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's a nasty job but somebody got to do it.
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.quote:
Dapperquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
Held.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
Ik ga wel naar all you can eatquote:
Ik denk dat ze geweigerd gaat wordenquote:
kunnen trouwens ook nog doen met de meetquote:
Er is al een datum bepaald en ook een locatie...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Re het volgende:
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden
De reden dat men mij niet mag op fok, is omdat ik hun bullshit adviezen niet pik. Daar kunnen narcisten zoals jij niet tegen snappie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken![]()
Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |