abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:52:55 #251
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97102857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.

Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Wat heb jij dan te verliezen ?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97103394
quote:

[..]
Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie.
Snap ik, maar kan dit zelf gewoon moeilijk begrijpen. Heb zelf niet veel meer te verliezen op relatiegebied, maar geen haar op m'n hoofd die daarom maar gelijk andere mensen die 't schijnbaar veter hebben te gaan afzeiken. Zelf denk ik gewoon "Als ik iets niet goed doe, dan doe ik dat zelf en alleen ik ben daar verantwoordelijk voor om daar verandering in te brengen, hoe moielijk 't ook kan zijn", maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik ga gewoon niet anderen afzeiken als ik ergens mee zit, dat is gewoon niet mijn stijl en zal dat denk ik nooit helemaal begrijpen.

Anderen afzeiken om maar zoveel mogelijk pijn te doen? Nee, zie ik de lol niet van in.
Ik denk wel dat ik wsl meer buiten dan binnen zal zitten, een rockband zuipt m'n energie in no time leeg. Dan ga ik al snel (denk 20 minuten) staan gapen en komt er geen zinnig woord meer uit :P
Maar goed, heb zelf dan ook voor 't park gestemd.

Hele grote groepen is niet zozeer 't probleem, maar meer dat ik daar gewoon niemand ken en ik zelden in Utrecht geweest ben (en dan vooral de snelste snelweg er doorheen :P).
Naja, we zullen 't wel zien. Ik zeg altijd maar "Als je niets probeert, kom je ook nergens!"
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:42:55 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

De enige mensen die een issue met mij hebben zijn jankerds als jij die nog niet willen toegeven dat ze alleen zelf uit hun situatie kunnen komen. Maar wees gerust, ik was hoe dan ook niet van plan te komen, de dude versus chick ratio is niet bepaald indrukwekkend, dus ga gerust naar die meeting.

Schenkie, als je enigzins ballen had gehad had je juist tegen mij gezegd "nou kom maar op, help me dan IRL". Maar je bent gewoon bang voor mensen zoals ik omdat je dan IRL compleet dichtslaat en alleen maar zit te denken aan hoe oneerlijk het is en hoe erg je "types" als ik haat en hoe vreemd het is dat vrouwen op "types" als ik vallen en niet op "lieve" jongens als jij. En dat terwijl ik een doodnormale kerel ben.
Ik vrees dat jij niet mensen gaat helpen Catbert. Jij bent een narcist En dringt graag jouw eigen visie, zoals jij denkt dat het in mekaar steekt, anderen op. Jij redeneert vanuit jouw eigen leven dat mbt. versieren/meiden van een leien dakje ging. En jij denkt dat het makkelijk is. En als wij niet niet luisteren naar naar jouw "o-zo geweldige" meningen. Of niet kunnen wat jij zegt (waarvan de kans zeer groot is) dan wordt jij kwaad en 'ligt het maar aan ons'.

JIJ bent zelf degene die het nooit zoekt bij zichzelf. Zo zijn narcisten namelijk "die hebben altijd gelijk". Dat is hun streven. Jij kan mensen zoals mij of Richard niet helpen omdat jij niet weet hoe het is om in onze schoenen te staan. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jij in zo'n topic-reeks doet. Behalve dat je je als zg "e-alpha" wilt profileren ofzo. En wel even je spierballen wil laten zien. En anderen komt vertellen hoe dingen zouden moeten volgens "de wereld van jeroen schoenmakers". Zo gaat dat niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 21-05-2011 01:44:35 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:50:36 #254
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97105387
gvd man, je zegt hetzelfde 20 keer in een post
knap
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97105729
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?! :')
pi_97105789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb die week na 4 juni (7, 8 en 10 juni volgens mij) 3 tentamens die ik moet (!!) halen, dit zijn ook nog speciale (en de laatste) kansen aangezien het al veel eerder had moeten gebeuren. Maar anders kom ik simpelweg niet verder in de opleiding. En ik wil m'n diploma wel dus ik weet niet of ik kan komen, maar misschien ga ik nu ook wel zo hard studeren dat ik wel kan komen. Ik weet 't nooit met mezelf. :{
Komt het aan op een middag dan??
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:03:04 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105798
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kijk je zo op tegen Catbert alsof hij ''ALLES'' weet wat betreft de vrouwen (zo laat je 't overkomen). Alsof het een hele prestatie is allemaal. Doe normaal Schenk, je weet niet eens hoe hij is, je kent hem niet - het zijn enkel verhalen via een beeldscherm, waarom zo oordelen?! :')
Dat maak jij ervan :+
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:04:36 #258
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97105849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Waaghals het volgende:
gvd man, je zegt hetzelfde 20 keer in een post
knap
laatste stukje was teveel inderdaad. aangepast.
pi_97105979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.
pi_97106399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan :+
Dat stond daar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhm, hij zegt juist dat Catbert hem niet kan helpen omdat hij geen inzicht heeft in de situatie van schenkstroop wat betreft vrouwen.
Ja, en hij zegt dat Catbert alles goed voor elkaar heeft en alles zo goed kan wat betreft vrouwen versieren en hem daarom niet begrijpt. Maar dat stukje is nu ineens weggehaald.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt het aan op een middag dan??
Wat? Gaat erom dat ik daar gewoon echt goed (en écht veel) voor moet leren. En er zit druk achter want ik moet het halen. Ik heb daar nu geen tijd voor en ik weet dat het de komende week (t/m vrijdag) ook niet gaat lukken om te studeren wegens ander belangrijk schoolwerk. Ik heb gewoon niets gedaan dit jaar en nu moet alles op 't laatste moment. En geloof mij; die tentamens zijn echt moeilijk. Ik weet dus niet hoe ver ik kom en of ik die middag nodig heb of niet.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:44:04 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97106844
"o-zo geweldige" moest nog tussen aanhalingstekens uiteraard. Catberts meningen zijn namelijk allesbehalve geweldig.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:51:07 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97106983
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef Schenkstroop het volgende:
"o-zo geweldige" moest nog tussen aanhalingstekens uiteraard. Catberts meningen zijn namelijk allesbehalve geweldig.
Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:06:24 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97107218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze zijn tenminste een stuk realistischer dan die van jou. Maar je bent gewoon een verzuurd ettertje die alles maar afschuift op 'negers' en hoe oneerlijk het wel niet is. Als je die energie had gestoken in jezelf te verbeteren had je al lang een vriendin gehad. Maarja, het is natuurlijk veel veiliger mij als boeman te zien dan te accepteren dat je al die jaren geen fuck gedaan hebt. Je zit op dit moment in exact dezelfde kutsituatie als 2 jaar terug. Nou nou nou, wat heb jij je best gedaan. Het enige wat je nog kunt is negatief reageren op iemand die zich toch geen zak van je aantrekt. Serieus, wat denk je nou, dat ik me aan jou aan ga passen? Jij bent hier diegene die niet in kan zien dat je succes toch echt alleen van zichzelf afhangt. De reden dat ik 0 respect voor je heb is dat je gewoon nieteens een poging waagt jezelf te verbeteren.
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?

Je bent een echte internetheld weetjedat :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:08:30 #264
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_97107249
Gaat een leuke meet worden. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:09:16 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97107258
En realisitisch mn reet. Het klinkt mischien allemaal aardig en aannemlijk wat catbert zegt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin die hij uitkraamt alleen maar voor zijn eigen narcistische plezier.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:58:27 #266
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97107991
Ik vind het wel aannemelijk en waarheid wat hij zegt. Zelfverzekerheid straal je uit en maakt dingen zoals versieren makkelijker wanneer je goed in je vel zit. Hier op een forum gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen onbereikbaar en onbegrijpelijk zijn gaat je niet helpen in ieder geval. Maar goed, Catbert heeft zeker een gevoelige snaar geraakt dat je je nu zo laat kennen. Hij is in ieder geval niet degene die onzin uitkraamt. Schelden zoals jij nu doet is vaak een teken van onmacht, omdat je kennelijk niet in staat bent met normale of goeie tegenargumenten te komen. Zwak.

[ Bericht 11% gewijzigd door goofy_goober op 21-05-2011 03:07:02 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:16:17 #267
342542 densha
Majin Densha
pi_97109115
Laat Schenk lekker uitrazen joh...

Hij voelt zich gewoon klote dat hij zich zelfs op een meet voor kanslozen niet durft te vertonen. Dan heb je rock bottom wel geraakt lijkt me.

Vandaar dat hij nu pretendeert de touwtjes in handen te hebben mbt de meet..dan lijkt het alsof hij er boven staat. Terwijl de waarheid in en in triest is.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:27:11 #268
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97109170
En het gaat alweer niet meer over de formele details van meet, hè?
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:32:29 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97109189
Ik kan niet te lang blijven, denk ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_97113195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kan niet te lang blijven, denk ik.
Je hebt een date?
pi_97113709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:

JIJ bent zelf degene die het nooit zoekt bij zichzelf. Zo zijn narcisten namelijk "die hebben altijd gelijk". Dat is hun streven. Jij kan mensen zoals mij of Richard niet helpen omdat jij niet weet hoe het is om in onze schoenen te staan. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jij in zo'n topic-reeks doet. Behalve dat je je als zg "e-alpha" wilt profileren ofzo. En wel even je spierballen wil laten zien. En anderen komt vertellen hoe dingen zouden moeten volgens "de wereld van jeroen schoenmakers". Zo gaat dat niet.
Mensen zoals jij en Richard blijven maar doorgaan met zeuren en het ophangen van kletspraatjes i.p.v. gewoon normaal te doen en proberen normaal contact te maken met mensen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:57:13 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97114083
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt een date?
Dat is wel een goeie reden :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:20:50 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97116986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is natuurlijk makkelijk om te beweren dat iemand niets aan zijn eigen situatie zou doen, en daarvanuitgaande die persoon maar lekker volschelden. Leuk he, ettertje?

Je bent een echte internetheld weetjedat :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En realisitisch mn reet. Het klinkt mischien allemaal aardig en aannemlijk wat catbert zegt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin die hij uitkraamt alleen maar voor zijn eigen narcistische plezier.
Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken :')

Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97117098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef static het volgende:
Gaat een leuke meet worden. :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:26:09 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117163
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo :D
pi_97117192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie reden :Y
Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
pi_97117243
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo :D
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar. :')
pi_97117254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
jij krijgt een enkelband die avond
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:34 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117307
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren :). In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:57 #280
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97117358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren :). In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Omdat het donker is?
pi_97117373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Zo te lezen zijn zijn afwijkingen niet beperkt tot zijn uiterlijk.
pi_97117394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:34:18 #284
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar. :')
Euh nee? Ik kom sowieso niet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
jij krijgt een enkelband die avond
Kinky.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:34:45 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117440
quote:

[..]

Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.

Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:36:30 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:39:56 #287
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

It's a nasty job but somebody got to do it. :{
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:42:37 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97117689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
Dat vond ik niet triester dan nu ;). Toen dacht ik ook nog dat het een grapje was by the way.
Anyway, hij moet gewoon een keertje een terrasje gaan pikken.

Zie je dat je het kan jongen!
Een gedicht over Maanvis
pi_97117724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij heeft en vriendin.
pi_97117732
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

It's a nasty job but somebody got to do it. :{
Precies. Wie offert zich op?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:47:30 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97117840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Wie offert zich op?
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:48:58 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97117891
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dapper ^O^
pi_97117976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Held.

Have fun:

zaterdag 21 mei 2011 @ 14:59:07 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97118234
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Held.

Have fun:

[ afbeelding ]
Ik ga wel naar all you can eat :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:00:45 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97118291
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga wel naar all you can eat :+
Ik denk dat ze geweigerd gaat worden :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:03:35 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97118372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

kunnen trouwens ook nog doen met de meet :D
14 SHADES OF GREY
pi_97118401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

En als het zo'n date is dan is het voor K_W geen excuus om er tussendoor tussenuit te muizen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:50 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97123407
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_97123707
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Re het volgende:
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden :)
Er is al een datum bepaald en ook een locatie...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:36:51 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97127802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken :')

Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
De reden dat men mij niet mag op fok, is omdat ik hun bullshit adviezen niet pik. Daar kunnen narcisten zoals jij niet tegen snappie?

Al mijn tijd en energie ging in mijn huid zitten. Dat is iets wat een uit de kluiten gewassen stuk klootzak als jij, die maar wat loopt te roepen, en omdat ie het ie het tcoh wel redelijk voor mekaar heeft, helaas nooit zal kunnen begrijpen.

Niks wat ik zeg of aandraag wat ik heb gedaan zal genoeg zijn in jouw ogen. Omdat je gewoon een internet-pester bent. En omdat ik jouw bullshit niet aanhoor wordt ji kwaad. Ik snap dan ook werkelijk waar niet wat de neuk jij in deze reeks doet. Behalve je eigen ego strelen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')