Als je komt, neem je draaitafel meequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan nu (op dit tijdstip) nog niets beloven.
Nee, ik ben geen DJ. Heb wel muziek gemaakt en geproduceerd. Maar anderen draaien dat dan weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
Als je komt, neem je draaitafel meeJe bent toch (amateur?) DJ?
Ah OK. Dan maar voor ons liedje zingen of een van je wonderlijke versierverhalen vertellen. 's Avonds kan dan het bijbehorende vuur worden opgestooktquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen DJ. Heb wel muziek gemaakt en geproduceerd. Maar anderen draaien dat dan weer.
quote:
...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
wacht even. ik heb me in topic #2 al aangemeld maar ik sta niet in het lijstje. graag fiksen. het staat in mijn agenda.
[..]
Je bent niet de enige toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit er ook over te denken om te gaan, ben wel benieuwd naar de gezichten. Wil alleen wel even weten of er iets van een planning is of dat jullie wel gewoon zien.
En hoewel aanmelden vrij staat wil ik wel even weten of het op prijs gesteld wordt, aangezien ik zelf niet in het topic post omdat ik problemen heb, maar meer uit interesse.
Dan ben ik erbij, onder voorbehoud van omstandigheden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige toch?
Lijkt mij daarom alleen maar gewenst als je erbij bent
Wie staat hierboven, dacht ik.quote:
Misschien dat ik erg op de zaken vooruit aan het lopen ben, maar wordt het niet eens tijd om een tijd en plaats af te spreken en iets van wat ongeveer de bedoeling is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie staat hierboven, dacht ik.
Hoe dat mag je zelf weten.
Wat.. Een get-together.
En waar, Park Lepelenburg Utrecht.
Verdere details moeten we nog even bepalen verder geloof ik.
Zekersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat ik erg op de zaken vooruit aan het lopen ben, maar wordt het niet eens tijd om een tijd en plaats af te spreken en iets van wat ongeveer de bedoeling is?
Een punt om af te spreken lijkt me prio 1, ken je Utrecht CS goed? Ik niet zo namelijk, en ik dénk dat afspreken voor de AH to go een beetje te algemeen is omdat daar nogal veel mensen rondhangen.quote:
En naast de AH To Go?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een punt om af te spreken lijkt me prio 1, ken je Utrecht CS goed? Ik niet zo namelijk, en ik dénk dat afspreken voor de AH to go een beetje te algemeen is omdat daar nogal veel mensen rondhangen.
Ik ben niet zo'n OV-ganger. CS ken ik een beetje. AH-to-go is overal een hangplek, kun je beter niet doen idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een punt om af te spreken lijkt me prio 1, ken je Utrecht CS goed? Ik niet zo namelijk, en ik dénk dat afspreken voor de AH to go een beetje te algemeen is omdat daar nogal veel mensen rondhangen.
Ja, ik las over de AH heen in jouw post. Sue me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je mijn post gelezen of quote je maar een eind weg?
-edit- ninja edit much?![]()
De stationshal kent ingangen naar de perrons beneden. Het perron met het hoogste nummer (13 of 14, trein naar Leiden dacht ik) bevindt zich aan de kant van het station waar weinig mensen staan of lopen. Daar kun je verzamelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook aan. Gewoon bovenaan de trap bij perron x.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De stationshal kent ingangen naar de perrons beneden. Het perron met het hoogste nummer (13 of 14, trein naar Leiden dacht ik) bevindt zich aan de kant van het station waar weinig mensen staan of lopen. Daar kun je verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |