Precies. Vond het echt super om te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
Wel een leuke docu van Van Der Gijp
Hij blijft toch een heel bijzonder figuur
Hedde gij een link naar die uitzending?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
Wel een leuke docu van Van Der Gijp
Hij blijft toch een heel bijzonder figuur
ja man is allemaal toneel !!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef ShaoliN het volgende:
Vinden Wilfred en Johan elkaar inmiddels weer lief?
kan beter homevideo's presenterenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarop iedereen volmondig antwoordt: HANSIEEE
Had nog wel 3 uur langer mogen duren, wat een heerlijke manquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100995
Het was een bazendocu.
Die man sprak nooit meer dan 4 woorden per uitzending.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:45 schreef maril het volgende:
Zeg me dat het waar is , dat senioren dus niet junior aan tafel komt.
Ja maril. Morgen is senior aan tafel.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:45 schreef maril het volgende:
Zeg me dat het waar is , dat senioren dus niet junior aan tafel komt.
Onzin die man wilde juist zoveel mogelijk praten. Sterker nog het is misgegaan toen hij ging timen hoe lang hij aan het woord kwam en bleek dat Derksen meer spreektijd hadquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man sprak nooit meer dan 4 woorden per uitzending.
Geen MP4?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100995
Het was een bazendocu.
Hoe Hiddink hem het bos had ingestuurd, en het Gijp geen fuck boeide.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Had nog wel 3 uur langer mogen duren, wat een heerlijke man
10 jaar geleden had ik het gedaan, maar nu staat gewoon alles op internet...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Voor de VI-bladlezende fans; vandaag bij groupon een deal van 13 VI`s voor 13 euro.
Dat gaat op met een nieuwskrant maar een VI is toch wel wat anders. Ik ben iig nog steeds blij met mijn wekelijkse VI.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ik het gedaan, maar nu staat gewoon alles op internet...
Ik hoop dat juist dat Derksen en Genee zich normaal naar hem opstellen en hem niet geforceerd uit de tent proberen te lokken. Dan hoeft Hans zich ook niet gespeeld druk te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef psvrio het volgende:
Vanavond Kraay aan tafel,ik hoop dat hij een keer normaal doet,en niet zo clown aan tafel probeert te zijn.
Want de laatste keren sloeg het nergens op .
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje alsof je een baby zijn speen niet wilt geven, je weet gewoon dat ie dan gaat schreeuwen.
Daarom vind ik Genee en Derksen onverantwoordelijke ouders.
En Excelsiorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef numero_uno het volgende:
Zal vanavond wel weer gaan over Vleminckx
Als je ze altijd laat uit praten dan gaan ze veels te lang door over een onderwerp dus dat is wel te begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, Moet er niet een presentator komen die iedereen rustig uit laat praten want Wilfred onderbreekt iedereen
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten. Als je Derksen etc. uitlaat praten dan kom je helemaal nergens.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, Moet er niet een presentator komen die iedereen rustig uit laat praten want Wilfred onderbreekt iedereen
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten.
okequote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als je ze altijd laat uit praten dan gaan ze veels te lang door over een onderwerp dus dat is wel te begrijpen
ik snapquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten. Als je Derksen etc. uitlaat praten dan kom je helemaal nergens.
dat 2e gedeelte was er nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Genee wordt het echt een saaie show als Studio voetbal. Dus vanwaar jesmiley?
En heeft totaal de behoefte niet om zelf goed uit een discussie te komen waardoor hij zelf ook het mikpunt kan worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Chicha het volgende:
Ik vind Genee ook een uitstekende presentator hoor. Legt ook genoeg hap materiaal neer voor de andere tafel genoten en schuwt ook een goede discussie niet.
Tja... soms zou ik zelfs posts willen deleten. Ik druk erg snel op bevestigenquote:
Inderdaad, hij deelt grapjes uit maar hij incasseert ze ook als een man.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En heeft totaal de behoefte niet om zelf goed uit een discussie te komen waardoor hij zelf ook het mikpunt kan worden.
[..]
Tja... soms zou ik zelfs posts willen deleten. Ik druk erg snel op bevestigen
Nou ik moet zeggen ik vond het eerst altijd wel lachen omdat er altijd wat gebeurde als hij aanschoof maar sinds dat hij weer terug is vond ik hem echt bijzonder druk en irritant terwijl het naar mijn gevoel veel minder was vorig seizoenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Opvallend hoe de stemming rond Hansie Hansie in korte tijd 180 graden lijkt te zijn gedraaid
Genee via zijn twitteracount !!
Hansie is zichzelf gaan overschatten en dat is irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Opvallend hoe de stemming rond Hansie Hansie in korte tijd 180 graden lijkt te zijn gedraaid
De voetballerij is een opportunistisch wereldje. Je kunt in een mum van tijd van volksheld in persona non grata veranderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Wilfred twittert niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Wie gaat de eerste Bin Laden grap maken en wanneer?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Gijp nog wat over Osamaatje gaat zeggen.
Het zal er vanavond toch uit moeten komen. Dit is zijn laatste kans voor de zomerstop. Anders gaat "The Magic Return Of Hansie" als een nachtkaars uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Hansie Hansie nog steeds wel goed hoor.
Het is pas een echt dorpscafé als af en toe de plaatselijke dorpsidioot ook aanschuift en wat meebabbelt.
Daarom kijk ik uit naar vanavond
Laatste kans voor wat? Om jou te vermaken?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er vanavond toch uit moeten komen. Dit is zijn laatste kans voor de zomerstop. Anders gaat "The Magic Return Of Hansie" als een nachtkaars uit.
Om de oude Hansie te zien. Ik wil weer die spontane steekjes tussen Derksen en Hansie zien; niet die slechte toneelstukjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Laatste kans voor wat? Om jou te vermaken?
Honderdduizenden mensen vermaken zich prima om hem
Je had ook gewoon "ja" kunnen zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om de oude Hansie te zien. Ik wil weer die spontane steekjes tussen Derksen en Hansie zien; niet die slechte toneelstukjes.
En er is dit weekend ook nog gevoetbald...hopelijk houden ze daar ook wat tijd voor overquote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
Kortom; genoeg materiaal om uren over te praten. Helaas hebben ze maar anderhalf uur.
Vanavond weer paaldanseressen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Ayreon84 het volgende:
De vorige keer dat Hansie er zat was het een grote chaos in de studio.
Bizar eigenlijk dat we een voetbalprogramma gaan kijken om o.a. de Bin Laden grappen. Het is een soort Dit Was Het Nieuws geworden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie gaat de eerste Bin Laden grap maken en wanneer?
Gokje: Johan 20:32
Mooi compliment toch? Zowel voor VI als DWHNquote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat we een voetbalprogramma gaan kijken om o.a. de Bin Laden grappen. Het is een soort Dit Was Het Nieuws geworden.
Ja maar voor Waterreus is het jammer dat Osama vandaag pas gedood is anders had hij ook kunnen improviseren.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi compliment toch? Zowel voor VI als DWHN
Geen Manolevquote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef psvrio het volgende:
nieuws over nijland wuytnes en rutten vanavond.
Nieuws over Wuytens en Rutten? Rutten tyft op en Wuytens is... slecht, dat wisten we toch al?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef psvrio het volgende:
nieuws over nijland wuytnes en rutten vanavond.
en nijland dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Nieuws over Wuytens en Rutten? Rutten tyft op en Wuytens is... slecht, dat wisten we toch al?
Geniet er maar van, dat doet hij niet vaak.quote:
M'n FP-berichtje heeft geholpen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wat een verademing, zo'n rustige uitzending met Hansie
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wat een verademing, zo'n rustige uitzending met Hansie
Komt wel.. just wait for itquote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar so far so good. Nog geen overacting.
Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemenquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemen.. pffffffff .. gewoon afknalle, goed gedaan USA.
Ze hebben gewoon gewacht tot een Hansie VI-uitzendingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemen.. pffffffff .. gewoon afknalle, goed gedaan USA.
Inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij worden het steeds vaker eens.. tik em aan ouwe!
Idd. Kost alleen maar geld. Kogel kost maar een paar dollar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..
Sowieso zeg je vaak zinnige dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij worden het steeds vaker eens.. tik em aan ouwe!
Precies, de bedoeling van de gevangenis is vaak rehabiliteren.. maar dit soort mensen zijn niet te helpen. Ook worden de kansen op aanslagen op je land aanzienlijk groter.. en dit soort 'mensen' vallen niet meer onder de normale norm.. dus mensen rechten fuck it, kill it with fire! /eindequote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..
Jouw boy Ericksen wordt weer niet gezien als groot het grootste talent.. tissue nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zullen we hier anders even niet over osama praten?
Straks bij barend en barend siem luuk en frank?
Trouwens, ze verklaren roorda nu het grootste talent, maar hij is wel al 23
Zag ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zag niet om welk programma het ging, waar zijn Ronald de Boer en Siem de Jong te gast? (Barend en Barend?)
Daar ging het mij niet eens om, ik vind Roorda ook goedquote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
Utrecht supporters.. begrijpelijk maar die spelers zijn dood op.. zoveel wedstrijden. En ze staan gewoon op hun normale plek tussen 6 en 9 is goed/normaal voor ze
haphapquote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zag ik ook niet.
[..]
Daar ging het mij niet eens om, ik vind Roorda ook goedalleen is hij een beetje oud om als "talent" te bestempelen, toch?
Klopt.. elke week andere mening, vorige week of 2 terug zei hij nog "Ruiz is hopeloos uit vorm"quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom vind hij Ruiz ineens wel goed trouwens, die heeft al een halfjaar niet gepresteerd.
goh, wordt lastig met een blessurequote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom vind hij Ruiz ineens wel goed trouwens, die heeft al een halfjaar niet gepresteerd.
Het is tegenwoordig niet eens meer in de waan van de dag, het is puur waanzin!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt.. elke week andere mening, vorige week of 2 terug zei hij nog "Ruiz is hopeloos uit vorm"
Daarom, laatste 4 weken ook niet gepresteerd, dus waarom de laatste wedstrijd ineens wel?quote:
Gisteren speelde hij prima (ook al was het tegen Willem ii)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sowieso wordt hij minder beledigd/laten ze hem uitpraten.
Tegen willem 2 is totaal niet representatief, daar heb je zoveel ruimte. Daar zou zelf El Ham goed tegen spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gisteren speelde hij prima (ook al was het tegen Willem ii)
Volgens mij is de oude ruiz weer terug
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig niet eens meer in de waan van de dag, het is puur waanzin!
Verstandig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.
Het is ineens een stuk inhoudelijker en leuker zo ja.quote:
uit laten praten inderdaad daar grapte Genee nog over in het beginquote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.
Preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef frensje het volgende:
[..]
uit laten praten inderdaad daar grapte Genee nog over in het begin
Omdat ie over het algemeen alleen zegt "Barcelona wint".quote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
Fuck, Gijp z'n voorspellingen komen over het algemeen wel uit.
En 'Spanje wint'quote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ie over het algemeen alleen zegt "Barcelona wint".
inderdaad is nu al vele malen leuker als 4 weken terugquote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies![]()
De makers van het programma zijn ook niet dom natuurlijk, die zagen verdomd goed dat het zo niet ging werken
Zo praat ie over elke keeper die zo doet hoor...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Als Rene zo over Ajax praat mag ik hem niet
Hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Deze bal slaat nergens op .. 98/100 keer gaat er niet in.. maarja lucky ajax he ..
10x tegen twente, 7x verliezenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zo praat ie over elke keeper die zo doet hoor...
En Heerenveen scoorde ook door een fout van de keeper. It evens out that way.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Ajax scoort weer door een fout van een keeper
Dat is ook niet perse de buitenlander over wie hij het heeftquote:
16 goals en 18 asists ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien 1 wedstrijd dat hij dat heeft laten zienget real.
Mwa, beetje kampioen van de armoede dit jaar. Het blijft heel slecht natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
Cruijff is een zeikerd.. laatste 10/15 jaar genoeg toppers bij/uit jeugd van Ajax..
Als Ajax dadelijk kampioen wordt samen met Ajax 2 .. dan staat Cruijff mooi te kijken, want het was toch zo slecht?
Waarschijnlijk wel allemaal in thuiswedstrijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
16 goals en 18 asists ofzo
Zeker allemaal in 1 wedstrijd??
Precies. het spel blijft ontzettend slecht. In europa maken we geen kans. Dát moet beterquote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, beetje kampioen van de armoede dit jaar. Het blijft heel slecht natuurlijk.
Is het ook. Heb je de laatste wedstrijden van Ajax niet gezien?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
Cruijff is een zeikerd.. laatste 10/15 jaar genoeg toppers bij/uit jeugd van Ajax..
Als Ajax dadelijk kampioen wordt samen met Ajax 2 .. dan staat Cruijff mooi te kijken, want het was toch zo slecht?
Ja in de mickymouse league in Nederland.. In Europa ook niet veel laten zien en dan kom jij dadelijk weer met die statistieken van 4 goals op rij.. bijna 5 op rij een record in EL.. maar dat waren tegen kut clubjes..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
16 goals en 18 asists ofzo
Zeker allemaal in 1 wedstrijd??
wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef GGMM het volgende:
'Nee dat mag niet meer' ?
Toch wat afgesproken idd.
Het is wel een stuk leuker zo, het is bijna informatief!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef Doublepain het volgende:
"nee dat mag niet meer"
Ze hebben een afspraak lol
Nog niet nee..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja in de mickymouse league in Nederland.. In Europa ook niet veel laten zien en dan kom jij dadelijk weer met die statistieken van 4 goals op rij.. bijna 5 op rij een record in EL.. maar dat waren tegen kut clubjes..
Uit speelt hij slechter dan thuis, laatste tijd zijn we afhankelijk van hem en zoveel levert hij niet af. Goede spelers, maar wereldtop absoluut (nog) niet.
Ze zijn nu wel heel voorzichtig idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"vind Hans dit een fijn verhaal of eh?.. "
Dat is een beetje jammer
ja het idd. nu wel duidelijk dat ze eerst rond de tafel hebben gezetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"vind Hans dit een fijn verhaal of eh?.. "
Dat is een beetje jammer
Vind het opzich wel beter dan al dat overdreven egotrippen van de vorige keer... hoewel het niet echt natuurlijk overkomt allemaal (dat andere ook niet echt overigensquote:
Klopt, maar dat komt wel weer goed, duidelijk de eerste uitzending met afspraken, wordt vanzelf losser denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Vind het opzich wel beter dan al dat overdreven egotrippen van de vorige keer... hoewel het niet echt natuurlijk overkomt allemaal (dat andere ook niet echt overigens)
Kan ie z'n onderbeen op de tribune gaan zoeken jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als Everton niet opspringt dan was hij permanent invalide
Deze aflevering is tenminste 100x inhoudelijker, en je ergert je er minder aan. Dat alleen maakt het een goeie aflevering.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Vind het opzich wel beter dan al dat overdreven egotrippen van de vorige keer... hoewel het niet echt natuurlijk overkomt allemaal (dat andere ook niet echt overigens)
Knoop in je zakdoek krijgt n eigen kanaalquote:
van een briefje uit zijn binnenzakquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hansie komt zelfs met inside informatie!
Tewnte?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is ook erg.. geen speler van topclub in het klassement
Stekelenburg?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is ook erg.. geen speler van topclub in het klassement
minuut of 8?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |