Nou ik moet zeggen ik vond het eerst altijd wel lachen omdat er altijd wat gebeurde als hij aanschoof maar sinds dat hij weer terug is vond ik hem echt bijzonder druk en irritant terwijl het naar mijn gevoel veel minder was vorig seizoenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Opvallend hoe de stemming rond Hansie Hansie in korte tijd 180 graden lijkt te zijn gedraaid
Genee via zijn twitteracount !!
Hansie is zichzelf gaan overschatten en dat is irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Opvallend hoe de stemming rond Hansie Hansie in korte tijd 180 graden lijkt te zijn gedraaid
De voetballerij is een opportunistisch wereldje. Je kunt in een mum van tijd van volksheld in persona non grata veranderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Wilfred twittert niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef psvrio het volgende:
Wie gaat de eerste Bin Laden grap maken en wanneer?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Gijp nog wat over Osamaatje gaat zeggen.
Het zal er vanavond toch uit moeten komen. Dit is zijn laatste kans voor de zomerstop. Anders gaat "The Magic Return Of Hansie" als een nachtkaars uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Hansie Hansie nog steeds wel goed hoor.
Het is pas een echt dorpscafé als af en toe de plaatselijke dorpsidioot ook aanschuift en wat meebabbelt.
Daarom kijk ik uit naar vanavond
Laatste kans voor wat? Om jou te vermaken?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er vanavond toch uit moeten komen. Dit is zijn laatste kans voor de zomerstop. Anders gaat "The Magic Return Of Hansie" als een nachtkaars uit.
Om de oude Hansie te zien. Ik wil weer die spontane steekjes tussen Derksen en Hansie zien; niet die slechte toneelstukjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Laatste kans voor wat? Om jou te vermaken?
Honderdduizenden mensen vermaken zich prima om hem
Je had ook gewoon "ja" kunnen zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om de oude Hansie te zien. Ik wil weer die spontane steekjes tussen Derksen en Hansie zien; niet die slechte toneelstukjes.
En er is dit weekend ook nog gevoetbald...hopelijk houden ze daar ook wat tijd voor overquote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
Kortom; genoeg materiaal om uren over te praten. Helaas hebben ze maar anderhalf uur.
Vanavond weer paaldanseressen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Ayreon84 het volgende:
De vorige keer dat Hansie er zat was het een grote chaos in de studio.
Bizar eigenlijk dat we een voetbalprogramma gaan kijken om o.a. de Bin Laden grappen. Het is een soort Dit Was Het Nieuws geworden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie gaat de eerste Bin Laden grap maken en wanneer?
Gokje: Johan 20:32
Mooi compliment toch? Zowel voor VI als DWHNquote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat we een voetbalprogramma gaan kijken om o.a. de Bin Laden grappen. Het is een soort Dit Was Het Nieuws geworden.
Ja maar voor Waterreus is het jammer dat Osama vandaag pas gedood is anders had hij ook kunnen improviseren.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi compliment toch? Zowel voor VI als DWHN
Geen Manolevquote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef psvrio het volgende:
nieuws over nijland wuytnes en rutten vanavond.
Nieuws over Wuytens en Rutten? Rutten tyft op en Wuytens is... slecht, dat wisten we toch al?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef psvrio het volgende:
nieuws over nijland wuytnes en rutten vanavond.
en nijland dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Nieuws over Wuytens en Rutten? Rutten tyft op en Wuytens is... slecht, dat wisten we toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |