Geniet er maar van, dat doet hij niet vaak.quote:

M'n FP-berichtje heeft geholpen.quote:

quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wat een verademing, zo'n rustige uitzending met Hansie

quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wat een verademing, zo'n rustige uitzending met Hansie

Komt wel.. just wait for itquote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar so far so good. Nog geen overacting.

Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemenquote:

Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemen.. pffffffff .. gewoon afknalle, goed gedaan USA.

Ze hebben gewoon gewacht tot een Hansie VI-uitzendingquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al die mensen weer op het nieuws.. of het gepland was of niet, en dat ze hem gevangen hadden moeten nemen.. pffffffff .. gewoon afknalle, goed gedaan USA.

Inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]

zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]

quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij worden het steeds vaker eens.. tik em aan ouwe!

Idd. Kost alleen maar geld. Kogel kost maar een paar dollar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..

Sowieso zeg je vaak zinnige dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij worden het steeds vaker eens.. tik em aan ouwe!

Precies, de bedoeling van de gevangenis is vaak rehabiliteren.. maar dit soort mensen zijn niet te helpen. Ook worden de kansen op aanslagen op je land aanzienlijk groter.. en dit soort 'mensen' vallen niet meer onder de normale norm.. dus mensen rechten fuck it, kill it with fire! /eindequote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zoals gezegd in DWDD... je moet zo iemand niet berechten.. daar kan je gewoon niets mee. Gewoon afschieten idd..

Jouw boy Ericksen wordt weer niet gezien als groot het grootste talent.. tissue nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zullen we hier anders even niet over osama praten?
Straks bij barend en barend siem luuk en frank?
Trouwens, ze verklaren roorda nu het grootste talent, maar hij is wel al 23

Zag ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zag niet om welk programma het ging, waar zijn Ronald de Boer en Siem de Jong te gast? (Barend en Barend?)
Daar ging het mij niet eens om, ik vind Roorda ook goedquote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
Utrecht supporters.. begrijpelijk maar die spelers zijn dood op.. zoveel wedstrijden. En ze staan gewoon op hun normale plek tussen 6 en 9 is goed/normaal voor ze

haphapquote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zag ik ook niet.
[..]
Daar ging het mij niet eens om, ik vind Roorda ook goedalleen is hij een beetje oud om als "talent" te bestempelen, toch?

Klopt.. elke week andere mening, vorige week of 2 terug zei hij nog "Ruiz is hopeloos uit vorm"quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom vind hij Ruiz ineens wel goed trouwens, die heeft al een halfjaar niet gepresteerd.

goh, wordt lastig met een blessurequote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom vind hij Ruiz ineens wel goed trouwens, die heeft al een halfjaar niet gepresteerd.

Het is tegenwoordig niet eens meer in de waan van de dag, het is puur waanzin!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt.. elke week andere mening, vorige week of 2 terug zei hij nog "Ruiz is hopeloos uit vorm"

Daarom, laatste 4 weken ook niet gepresteerd, dus waarom de laatste wedstrijd ineens wel?quote:

Gisteren speelde hij prima (ook al was het tegen Willem ii)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sowieso wordt hij minder beledigd/laten ze hem uitpraten.

Tegen willem 2 is totaal niet representatief, daar heb je zoveel ruimte. Daar zou zelf El Ham goed tegen spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gisteren speelde hij prima (ook al was het tegen Willem ii)
Volgens mij is de oude ruiz weer terug

quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig niet eens meer in de waan van de dag, het is puur waanzin!

Verstandig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.

Het is ineens een stuk inhoudelijker en leuker zo ja.quote:

uit laten praten inderdaad daar grapte Genee nog over in het beginquote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon afgesproken dat Hans zich kalm houdt en de anderen hem uit laten praten.

Preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef frensje het volgende:
[..]
uit laten praten inderdaad daar grapte Genee nog over in het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |