Precies. Vond het echt super om te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
Wel een leuke docu van Van Der Gijp
Hij blijft toch een heel bijzonder figuur
Hedde gij een link naar die uitzending?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
Wel een leuke docu van Van Der Gijp
Hij blijft toch een heel bijzonder figuur
ja man is allemaal toneel !!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef ShaoliN het volgende:
Vinden Wilfred en Johan elkaar inmiddels weer lief?
kan beter homevideo's presenterenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarop iedereen volmondig antwoordt: HANSIEEE
Had nog wel 3 uur langer mogen duren, wat een heerlijke manquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100995
Het was een bazendocu.
Die man sprak nooit meer dan 4 woorden per uitzending.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:45 schreef maril het volgende:
Zeg me dat het waar is , dat senioren dus niet junior aan tafel komt.
Ja maril. Morgen is senior aan tafel.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:45 schreef maril het volgende:
Zeg me dat het waar is , dat senioren dus niet junior aan tafel komt.
Onzin die man wilde juist zoveel mogelijk praten. Sterker nog het is misgegaan toen hij ging timen hoe lang hij aan het woord kwam en bleek dat Derksen meer spreektijd hadquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man sprak nooit meer dan 4 woorden per uitzending.
Geen MP4?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100995
Het was een bazendocu.
Hoe Hiddink hem het bos had ingestuurd, en het Gijp geen fuck boeide.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Had nog wel 3 uur langer mogen duren, wat een heerlijke man
10 jaar geleden had ik het gedaan, maar nu staat gewoon alles op internet...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Voor de VI-bladlezende fans; vandaag bij groupon een deal van 13 VI`s voor 13 euro.
Dat gaat op met een nieuwskrant maar een VI is toch wel wat anders. Ik ben iig nog steeds blij met mijn wekelijkse VI.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ik het gedaan, maar nu staat gewoon alles op internet...
Ik hoop dat juist dat Derksen en Genee zich normaal naar hem opstellen en hem niet geforceerd uit de tent proberen te lokken. Dan hoeft Hans zich ook niet gespeeld druk te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef psvrio het volgende:
Vanavond Kraay aan tafel,ik hoop dat hij een keer normaal doet,en niet zo clown aan tafel probeert te zijn.
Want de laatste keren sloeg het nergens op .
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje alsof je een baby zijn speen niet wilt geven, je weet gewoon dat ie dan gaat schreeuwen.
Daarom vind ik Genee en Derksen onverantwoordelijke ouders.
En Excelsiorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef numero_uno het volgende:
Zal vanavond wel weer gaan over Vleminckx
Als je ze altijd laat uit praten dan gaan ze veels te lang door over een onderwerp dus dat is wel te begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, Moet er niet een presentator komen die iedereen rustig uit laat praten want Wilfred onderbreekt iedereen
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten. Als je Derksen etc. uitlaat praten dan kom je helemaal nergens.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, Moet er niet een presentator komen die iedereen rustig uit laat praten want Wilfred onderbreekt iedereen
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten.
okequote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als je ze altijd laat uit praten dan gaan ze veels te lang door over een onderwerp dus dat is wel te begrijpen
ik snapquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet jij heel VI gewoon niet kijken en het bij Studio Voetbal laten. Als je Derksen etc. uitlaat praten dan kom je helemaal nergens.
dat 2e gedeelte was er nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Genee wordt het echt een saaie show als Studio voetbal. Dus vanwaar jesmiley?
En heeft totaal de behoefte niet om zelf goed uit een discussie te komen waardoor hij zelf ook het mikpunt kan worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Chicha het volgende:
Ik vind Genee ook een uitstekende presentator hoor. Legt ook genoeg hap materiaal neer voor de andere tafel genoten en schuwt ook een goede discussie niet.
Tja... soms zou ik zelfs posts willen deleten. Ik druk erg snel op bevestigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |