Je was me net voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef marcodej het volgende:
En we zappen naar Johan en co. Ik zie u aan de overkant.
Was wat mij betreft net zo lachwekkend als wat die kerel met die mijter tijdens het huwelijk echt zei.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
"First servant of the ancient ultralord."
"itchyty fidgety Harry Potter and the prisoner of...... Azkaban."
Hij kent de mensen in het wereldje helaas te goed om ze af te kunnen kraken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Rudolf Spoor gaf een 8 voor dat kille huwelijk.
Eensch. Wel verbaasde het me wat M-M over David Beckham (quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Arcee het volgende:
Goeie analyse van MMH en Spoor, trouwens. Over dat het kil en afstandelijk was, dat huwelijk (vooral Kate). Standaard en plichtmatig ook.
Niet iedereen houdt van metro-mannen (zoals jij kennelijk wel doetquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Wel verbaasde het me wat M-M over David Beckham () zei.
Hé, heb ik gisteren al niet in een nieuw topic gepost?![]()
En ik zat te kijken naar haar wallen onder haar ogen.... dat wordt de komende jaren alleen maar meerquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef Isegrim het volgende:
Die hoofdredactrice van de Elle heeft echt een ontzettende snor.
Af en toe wel een beetje te... lache zijn vrouw trouwensquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Spoor is een held
Zelden iemand zo gepassioneerd zien praten over het vak dat hij/zij beoefend/beoefend heeft.
Lucky was boeiender dan de rest van dat hele saaie huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
"First servant of the ancient ultralord."
"itchyty fidgety Harry Potter and the prisoner of...... Azkaban."
De helen avond over #OBLquote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Gers zou vanavond komen, maar gaat niet door door Osama's dood![]()
.
En de rest van de week vast ook wel. Dijkshoorn is al aan het dicht0n en Klöpping bekijkt wat de effecten voor de beurskoers van Apple zijn. En ik mag toch aannemen dat Sylvana ook al volop aan het analyseren is.quote:
Wat een nieuwswaarde. Ik woon op 20 uur ofzo vliegen daar vandaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
• Naeeda Aurangzeb: haar ouderlijk huis staat op 20 min rijden van de Pakistaanse villa waar Bin Laden gedood is.
Amerikaanse humor is sowieso al zelden grappig.quote:
Ik vind anders dat ze wel interessant verteltquote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een nieuwswaarde. Ik woon op 20 uur ofzo vliegen daar vandaan..
Ik vind het wel goed. Ze kan er veel over vertellen en ze hebben via haar weer iemand die er nu is.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een nieuwswaarde. Ik woon op 20 uur ofzo vliegen daar vandaan..
okayquote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij kijken tot 20.00u dan zetten wij de journaal op.
Ja, wat was dat nou weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
We zijn niet links, we zijn niet recht, athans eh.. we zijn wel links.
wat gaan jullie daarna doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij kijken tot 20.00u dan zetten wij de journaal op.
Beweer je nou dat sinds 9/11 niet alles veranderd is? Een kwart van de westerse wereld stemt om moslimhatende politieke partijen inmiddels.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Valt wel mee toch dat alles veranderd is. Beetje 'n aansteller die kerel.
Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is dat je met de nek wordt aangekeken als je toevallig een goedwillende moslim bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Valt wel mee toch dat alles veranderd is. Beetje 'n aansteller die kerel.
lulkoekquote:Op maandag 2 mei 2011 19:52 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Beweer je nou dat sinds 9/11 niet alles veranderd is? Een kwart van de westerse wereld stemt om moslimhatende politieke partijen inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |