vind ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Greetings het volgende:
Wat mij betreft had Johan gelijk trouwens. Genee kan er niet goed tegen om fout te zitten en zal het ook nooit toegeven.
Presentatortje, maar dat is geen vak!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Echtjammer het volgende:
wat ben ik volgens jou dan?
ja geen journalist jonguh!
Precies !quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Presentatortje, maar dat is geen vak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Presenteren kan iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Wat een matige columnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef maril het volgende:
Hier ging de bitchfight dus over
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vrouw-van-Guus.dhtml
Hij was voor iedereen weg :Squote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat ie op youtube komt..
Maar wel zeiken dat Sjek in Zuid Afrika zat en niet in Hilversum.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn ze nu cynisch over Driesen omdat ie gewoon in een studio de wedstrijd heeft gezien?
Nee, was gewoon een grapje.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn ze nu cynisch over Driesen omdat ie gewoon in een studio de wedstrijd heeft gezien?
Ze passen elke week hun mening aan om ergens over te kunnen zeiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar wel zeiken dat Sjek in Zuid Afrika zat en niet in Hilversum.
Vi over europaleague.. niet de normale van ma/vrijdag ..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef no1uknow het volgende:
Wacht, welke aflevering heb ik nou gemist net/vandaag?
Oke, iemand daar al een MP4 van?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vi over europaleague.. niet de normale van ma/vrijdag ..
Dat zal (helaas) vast wel niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Hansie op z'n tijd is wel lekker.Hopen dat hij deze keer "normaal" doet.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Hansie op z'n tijd is wel lekker.Hopen dat hij deze keer "normaal" doet.
quote:'KRO Profiel' over René van der Gijp: de twee gezichten van een tv-fenomeen
vrijdag 29 april 2011
In 'KRO Profiel' belicht Fons de Poel het leven en de carričre van René van der Gijp, de oud-voetballer die vooral in de zomer van het voorbije WK-voetbal uitgroeide tot een televisiefenomeen. Van der Gijp, die tweemaal per week aanschuift bij Johan Derksen en Wilfred Genee in het programma 'Voetbal International', geldt bij voetballiefhebbers inmiddels als een goedlachse huisgenoot: voetbalanalyticus met een scherp oog voor geestige details.
Of zoals VI-eindredacteur Michel van Egmond het in 'Profiel' uitdrukt: 'Het voetbalwereldje is een bizarre biotoop. Jongens van het Nederland elftal lieten hun kapper naar Zuid-Afrika overkomen, terwijl ze niet eens haar op het hoofd hebben. Dan heb je een René van der Gijp nodig om dat op de hak te nemen.'
In 'Profiel' wordt ook de andere kant van Van der Gijp getoond. De oud-voetballer leeft als een huismus in zelfgekozen eenzaamheid. Hij had drie grote relaties, waaruit twee kinderen zijn voortgekomen, maar heeft nooit overwogen om met een partner samen te wonen. 'René lijkt een intens vrolijke figuur, maar de mensen zouden 's avonds eens door zijn brievenbus in huis moeten kijken, dan is daar een heel andere René', typeert Johan Derksen. Van der Gijp beschrijft in 'Profiel' dat er perioden in zijn leven zijn geweest dat hij maandenlang de deur amper uitging: 'Een crisisje', zegt hij er zelf over, 'maar dat heeft iedereen wel eens.' Helend blijkt in dat soort perioden zijn vriendschap met Casper van Eijk, oncoloog in Rotterdam. Van Eijk beschrijft hoe René zich dan op een afdeling vol ernstig zieken volledig laat doorlichten: 'Hij moet dan mentaal even worden bijgelapt.'
'KRO Profiel' beschrijft de wonderlijke voetballoopbaan van Van der Gijp, oud-speler van onder meer Sparta en PSV. Ook als speler relativeerde hij de voetbalwereld: 'Winst en verlies veranderden niets in mijn gemoed', zegt hij. Volgens Johan Derksen hebben talrijke trainers en medespelers zich enorm aan die instelling geërgerd. 'Broodvoetballers hadden er enorm de pest aan dat het René allemaal niks kon schelen. Trainers heeft ie helemaal gek gemaakt met zijn gedrag.'
Veel respect hebben zijn televisiecollega's voor de manier waarop Van der Gijp als analyticus optreedt. 'Hij vertelt nooit onzin, weet alles, ziet alles. Door zijn vermogen om het met humor te brengen is hij de beste analyticus van het land', zegt Derksen.
Van der Gijp is inmiddels ook een veelgevraagd man in het lezingencircuit. Van kruideniersvereniging tot multinational, het bedrijfsleven ziet Van der Gijp graag komen. Inmiddels is het een lucratieve bron van inkomsten voor de oud-speler. 'Hij trekt volle zalen, maar hij komt die mensen vooral vertellen dat ze zich nergens druk over moeten maken', zegt Michel van Egmond in 'Profiel'. 'Want dat is René ten voeten uit: hij gaat problemen al uit de weg voordat ze op zijn pad dreigen te komen.'
'KRO Profiel', zaterdag 30 april rond 21.40 uur bij de KRO op Nederland 3.
Ik mis de gierende lach van René tussendoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Veerboot het volgende:
En we hebben beeld: http://sigaarsnor.blogspo(...)tussen-genee-en.html
Kinderachtig gedoetje eigenlijk
Ik zie het filmpje niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Veerboot het volgende:
En we hebben beeld: http://sigaarsnor.blogspo(...)tussen-genee-en.html
Kinderachtig gedoetje eigenlijk
Ja, en dan beweren dat dat serieuze journalistiek is wat ie bedrijftquote:Op maandag 31 maart 2003 21:01 schreef Slasher het volgende:
hij doet het wel goed die genee, maar alles van een blaadje aflezen kan ik ook wel
Tja, die John Bosman is ook niet meer zo dun als ie geweest is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Teringen zat Bosman daar al aan tafel?
Kut hier maak ik een journalistieke blunder. Hij komt in de laatste seconden aan het woord![]()
Ligt gewoon aan het feit dat hij maar 1x per maand mag langskomen en hij de indruk heeft dat hij daardoor alles moet geven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou ik geloof er wel in dat Hansie zijn vorm van vorig seizoen kan halen.
Iets minder opgefokt en gewoon lekker naīef happen.Briefjes in de binnenzak en af en toe komen met een geheim van...
Mwa, ik vond dat Derksen wel gelijk heeft in deze. Als een journalist bronnen heeft die zo'n verhaal bevestigen dan meld je zoiets gewoon. In dit geval is het logisch waarheid of niet dat de persoon in kwestie het ontkent. Om dat direct als waarheid te zien is nogal simpel in de journalistiek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef edwardwelsh het volgende:
Derksen is gewoon kinderachtig op zijn pikkie getrapt omdat iemand anders zijn verhaaltje eventjes dubbelchecked.![]()
Met die definitie kan je ook de Privé en Story als journalistiek zien. Maar goed, als ik zie hoe vaak journalisten op mijn vakgebied onzin schrijven vraag ik me vaak af hoe dat bij andere zaken zit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vond dat Derksen wel gelijk heeft in deze. Als een journalist bronnen heeft die zo'n verhaal bevestigen dan meld je zoiets gewoon. In dit geval is het logisch waarheid of niet dat de persoon in kwestie het ontkent. Om dat direct als waarheid te zien is nogal simpel in de journalistiek.
Gijp had niet ingegrepen, die was lekker achterover gaan zitten. Je bedoelt Tijl denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef psvpitbull het volgende:
Een welles nietes gedoe, doe dat lekker onder 4 ogen en niet openbaar ,
Intereseerd me niets wie wel of geen gelijk heeft,praat over voetbal,en niet over die zegt dat en die zegt zus,kinderlijk.
En ik mis gijp , want die had wel ingegrepen.
Bosman....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, die John Bosman is ook niet meer zo dun als ie geweest is.
Nee gijp,die had wel gezegd laat gaaan johquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Gijp had niet ingegrepen, die was lekker achterover gaan zitten. Je bedoelt Tijl denk ik.
Dat kan, maar VI is voor mij net wat betrouwbaarder dan Privé en Story.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Met die definitie kan je ook de Privé en Story als journalistiek zien. Maar goed, als ik zie hoe vaak journalisten op mijn vakgebied onzin schrijven vraag ik me vaak af hoe dat bij andere zaken zit.
Niet netjes inderdaad. Maar om dan als Derksen zijnde journalistiek hoog uit de lucht te zitten doen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Toad het volgende:
Dat Derksen boos werd op Genee had natuurlijk niet te maken met welles/nietes. Genee en Derksen maken samen een televisieprogramma. Als Derksen iets vertelt in het programma, is het natuurlijk netter als Genee recht op de man af tegen Derksen zegt dat hij Sneijder heeft gesproken en dat volgens hem het verhaal niet klopt. Maar Genee doet dat niet en schrijft een dag later (of wat is het) een column in een krant zonder Derksen te informeren. Toch een beetje gek.
Met vr. groet,quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vraag voor vanavond:
Beste meneer Derksen,
Kan Wilfred Genee zich op journalistiek niveau meten met illustere namen als Iwan van Duren, Tom Knipping en Taco van den Velde?
Demen Bülbülquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vraag voor vanavond:
Beste meneer Derksen,
Kan Wilfred Genee zich op journalistiek niveau meten met illustere namen als Iwan van Duren, Tom Knipping en Taco van den Velde?
Ja leuk, die zijn aan het begin van het jaar PSV en dat het hele jaar door.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef psvpitbull het volgende:
Ben benieuwd wie gijp tipt als aankomde kampioen, die gast heeft 99 % gelijk met voorspellingen.
Met nog twee wedstrijden te gaan spreken over "voorspellingen"quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef psvpitbull het volgende:
Ben benieuwd wie gijp tipt als aankomde kampioen, die gast heeft 99 % gelijk met voorspellingen.
Echt een antwoord van iemand die voor ajax is,jammer voor jullie dat jullie geen kampioen worden dankzij heerenveen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Met nog twee wedstrijden te gaan spreken over "voorspellingen"
lol, maakt-ie nou ook al reclame voor die toko? Was bij VI Oranje toch ook zo'n gesponsord item dat-ie met zo'n brilletje op liep?quote:
Wesley belde Genee. Waarna Genee een column schrijft over het feit dat het moeilijk is om objectief te blijven als je mensen beter leert kennen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Vasilevski het volgende:
Wilfred gaat niet lang daarna er achteraan bellen, die mensen ontkennen het, en hij wijdt er een column aan waarin hij concludeert 'het is dus niet waar' (en daarmee insinueert dat Johan liegt) en vervolgens slaat hij er Johan op tv mee om de oren. Lijkt me vrij logisch om daar boos om te worden.
Gaat het niet om. Derksen en Genee maken samen een programma. Derksen brengt iets. Genee beweert de volgende dag ergens anders het tegenovergestelde. Dat is raar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Wesley belde Genee. Waarna Genee een column schrijft over het feit dat het moeilijk is om objectief te blijven als je mensen beter leert kennen.
Het is trouwens een soort van column en ik dacht dat Derksen de laatste was die ging piepen als er iemand iets naars over hem ging zeggen/schrijven. Zou Derksen trouwens ook iedere keer telefoneren naar de mensen die hij afzeikt in zijn columns?
Wat een Genee-wannabe, die interviewerquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef DrDentz het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)ng-tegen-Ronaldo.htm
Johan zou Ronaldo nog wel eens willen dekken.
Kijk wel of ik ga kijken , kijk zo ie zo de herharling op internetquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga vanavond om 20:30 helemaal los voor de buis met een zak chips (bolognese) en 2 blikjes sprite.
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Echt een antwoord van iemand die voor ajax is,jammer voor jullie dat jullie geen kampioen worden dankzij heerenveen.
Bedankt voor het melden, wisten we nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef psvpitbull het volgende:
vanavond zijn ze er weer , ben benieuwd.
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga vanavond om 20:30 helemaal los voor de buis met een zak chips (bolognese) en 2 blikjes sprite.
Ik kijk de herhaling op internet wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat ga jij vanavond doen pberends?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.
Bier drinken.quote:
Dat altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou toch maar kijken hoor!
Misschien zeggen ze dingen die wel Frontpage waardig zijn.
Ik denk dat de discussie van gisteren nog wel een beetje doorsuddert vanavond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.
Mja, vanavond saai Europees voetbal (in NL zijn we toch echt gericht op de Eredivisie) en Marc van Hintum... dat lijkt mij een dodelijke combinatie waardoor ik lekker de herhaling pak en door kan skippen wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de discussie van gisteren nog wel een beetje doorsuddert vanavond.
Wilfred: "En we hebben ook een échte journalist aan tafel: Johan Derksen"
Dan is koffietijd presenteren ook journalistiek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef taastrekker het volgende:
Genee denkt daadwerkelijk dat VI presenteren journalistiek is
Vind jij "Fiets 'm er in" dan een journalistiek programma?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan is koffietijd presenteren ook journalistiek.
Jack van Gelder bedrijft wel journalistiek.
Dat is heerlijke nostalgie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind jij "Fiets 'm er in" dan een journalistiek programma?
Zie het soms nog op Hilversum24 of NL3 ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet meer uitgezonden?
De caravanrace was eerlijk gezegd het mooist
Andere clubs niet dan? Vitesse? Twente? Genoeg gekke talen/landen bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Willem2 heeft inderdaad een vreemd elftal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Hij is echt niet veranderd als presentator
Genee heeft in ieder geval geoefend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
5de keer dat Genee het woord 'journalist' noemt, het zit wel diep.
Tja jij met je dikke bierbuik niet, maar voor hun is dat stoerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
Wie trekt er nou uit emotie zijn shirt uit?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja jij met je dikke bierbuik niet, maar voor hun is dat stoer![]()
Kunnen we niet zeggen, je moet je wel even inlezen voor een uitzending he.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erksen__.html?p=35,1
gisteren was ook een vi op tv
Een jaar geleden ofzo vond ik het nog wel 'aardige' muziek, maar nu vind ik het echt niks aan. Hij kan inderdaad niet zingen maar eerst lijkt het nog ies beter te zijn.quote:
Geen probleem!quote:
Dat vroeg ik me ook af.. of ik heb niet opgelet of ze zeiden niet waarom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Wtf hoe sneaky komt Portugal onder die regel uit.
Brazilianen kunnen een dubbel paspoort halen omdat ze een relatie hebben met portugal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.. of ik heb niet opgelet of ze zeiden niet waarom.
Wat hij bij PSV heeft laten zien op rechts was ook echt slecht. Op links vond ik hem wel goed uit de verf komen, ook bij het Nederlands elftal.quote:
Ja, Doedelzak was zo'n 2/3 jaar geleden ook wel goed. Kallstrom natuurlijk en Ronaldinho.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
Falcao probeerde ik vroeger met Football Manger altijd te kopen. FM zit wel vaak goed.
Bij die andere zag hij het wel goed, de 5e dan. Dat is gewoon extreem knap.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Geo3kant het volgende:
Maar bij zoiets met die mafkees op de achterlijn ,6e official moet dit zien
wie hebben een Europees paspoort? de Zuid-Amerikanen in de Portugese competitie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef wdn het volgende:
Ze vergeten alleen iets: die gasten hebben een europees paspoort dus Nederlandse clubs hoeven voor deze spelers ook niet een niet-EU prijs te betalen.
Ja. Brazilianen mogen van Portugal een portugees paspoort ophalen vanwege de koloniale relatie ofzo. Was vanmorgen ergens op radio3 meen ik(bij Chiel dacht ik)quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wie hebben een Europees paspoort? de Zuid-Amerikanen in de Portugese competitie?
Heel erg inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is wel eeeeeeergggg laag omdat op je site te zetten.. jezus, hoe diep kan je zinken.
Vaak zijn uitzendingen met "grijze" gasten topshows. Die dringen zich niet op, waardoor Derksen en Gijpie kunnen excelleren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gaat lekker inderdaad. Komt vast omdat Pberends de hele tijd heeft aangegeven niet te kijken.
vind 't wel grappigquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is wel eeeeeeergggg laag omdat op je site te zetten.. jezus, hoe diep kan je zinken.
Wtf.. dan moet PSV die mafkezen die ze altijd uit brazillie halen eerst naar portugal sturen voor een passport zodat wij een stuk minder hoeven te betalen..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Brazilianen mogen van Portugal een portugees paspoort ophalen vanwege de koloniale relatie ofzo. Was vanmorgen ergens op radio3 meen ik(bij Chiel dacht ik)
maar het is wel waar. spelers van Barcelona hebben echt wel op de scheids ingespeeld met overdreven gerol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
eens! Puyol bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar het is wel waar. spelers van Barcelona hebben echt wel op de scheids ingespeeld met overdreven gerol.
Fan site, prima.. maar als bedrijf/club zelf? Nee.. dat is triest. Real is gewoon hypocriet .. ze maken zelf gore overtredingen of op mensen hun benen staan/springen (marcello etc)..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind 't wel grappiglaat gaan joh
Ja daarom snapte ik het verhaal ook niet echt. Want met een portugees paspoort mogen ze heel Europa in. Misschien dat ze dit niet doen omdat ze buiten Portugal als Brazaliaan gezien worden ofzo maar ik vond het verhaal ook erg vreemd vanmorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wtf.. dan moet PSV die mafkezen die ze altijd uit brazillie halen eerst naar portugal sturen voor een passport zodat wij een stuk minder hoeven te betalen..
Lol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
Die beweging is goed voor die dikke speknek van Jan..
Die ook ja! Puyol viel me op vanwege zijn haardosquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wat dacht je van Pedro en Busquets?
Ik dacht al dat daar Hagenezen zatenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lol.
Straks oude tijden met Den Haag, kan leuk worden.
geluid is helaas niet te volgen in die linkquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erksen__.html?p=35,1
gisteren was ook een vi op tv
Je krijgt makkelijker een verblijfsvergunning, niet een paspoort.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja daarom snapte ik het verhaal ook niet echt. Want met een portugees paspoort mogen ze heel Europa in. Misschien dat ze dit niet doen omdat ze buiten Portugal als Brazaliaan gezien worden ofzo maar ik vond het verhaal ook erg vreemd vanmorgen.
http://twitter.com/sneijder101010quote:Goed gezegd Johan. Je hebt helemaal gelijk . Top journalisten bij VI!Gelukkig kijk ik nu X factor... 10 minutes ago via Twitter for BlackBerryŽ
Jij kijkt nooit Barcelonaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
Ze geven wel Real de schuld van alles heh, alsof die schwalbes van Barca door Real kwamen. Zo is Barca alijd als het tegen zit.
Ja, maar daarvoor hoef je geen Messi te zijn. Alle aanvallers krijgen rotschoppen en al helemaal wanneer je gaat zitten dribbelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit Barcelona
Als je eens wist hoeveel schoppen Messi per wedstrijd krijgt...
tegenzit???quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
Ze geven wel Real de schuld van alles heh, alsof die schwalbes van Barca door Real kwamen. Zo is Barca alijd als het tegen zit.
Mannen die X-Factor kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
http://twitter.com/sneijder101010
Sneijder
Moet van Yoquote:
Er staat dat die approved/confirmed is maar heeft weinig followers en tweet wel erg veel over 'randzaken' als VI (vergeef mij voor ik weet niet wat ik zeg), Yolanthe en RvN ook trouwens. Fakequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
http://twitter.com/sneijder101010
Sneijder
ik vind het ook een gek accountquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat dat die approved/confirmed is maar heeft weinig followers en tweet wel erg veel over 'randzaken' als VI (vergeef mij voor ik weet niet wat ik zeg), Yolanthe en RvN ook trouwens. Fake?
71000 followers is weinig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat dat die approved/confirmed is maar heeft weinig followers en tweet wel erg veel over 'randzaken' als VI (vergeef mij voor ik weet niet wat ik zeg), Yolanthe en RvN ook trouwens. Fake?
Niet Clarence, maar Silvioquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Clarence wil minderjarige meisjes volgens Johan.
Zo geweldig is die ook weer niet, mag nog niet een beetje de veters van Seedorf strikken.quote:
Berlosconi denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Clarence wil minderjarige meisjes volgens Johan.
eh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef tuinīnen het volgende:
[..]
Zo geweldig is die ook weer niet, mag nog niet een beetje de veters van Seedorf strikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |