Gaat het niet om. Derksen en Genee maken samen een programma. Derksen brengt iets. Genee beweert de volgende dag ergens anders het tegenovergestelde. Dat is raar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef edwardwelsh het volgende:
[..]
Wesley belde Genee. Waarna Genee een column schrijft over het feit dat het moeilijk is om objectief te blijven als je mensen beter leert kennen.
Het is trouwens een soort van column en ik dacht dat Derksen de laatste was die ging piepen als er iemand iets naars over hem ging zeggen/schrijven. Zou Derksen trouwens ook iedere keer telefoneren naar de mensen die hij afzeikt in zijn columns?
Wat een Genee-wannabe, die interviewerquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef DrDentz het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)ng-tegen-Ronaldo.htm
Johan zou Ronaldo nog wel eens willen dekken.
Kijk wel of ik ga kijken , kijk zo ie zo de herharling op internetquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga vanavond om 20:30 helemaal los voor de buis met een zak chips (bolognese) en 2 blikjes sprite.
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Echt een antwoord van iemand die voor ajax is,jammer voor jullie dat jullie geen kampioen worden dankzij heerenveen.
Bedankt voor het melden, wisten we nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef psvpitbull het volgende:
vanavond zijn ze er weer , ben benieuwd.
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga vanavond om 20:30 helemaal los voor de buis met een zak chips (bolognese) en 2 blikjes sprite.
Ik kijk de herhaling op internet wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat ga jij vanavond doen pberends?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.
Bier drinken.quote:
Dat altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou toch maar kijken hoor!
Misschien zeggen ze dingen die wel Frontpage waardig zijn.
Ik denk dat de discussie van gisteren nog wel een beetje doorsuddert vanavond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het wordt saaaaaaaaaai vanavond, snap dat dan.
Mja, vanavond saai Europees voetbal (in NL zijn we toch echt gericht op de Eredivisie) en Marc van Hintum... dat lijkt mij een dodelijke combinatie waardoor ik lekker de herhaling pak en door kan skippen wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de discussie van gisteren nog wel een beetje doorsuddert vanavond.
Wilfred: "En we hebben ook een échte journalist aan tafel: Johan Derksen"
Dan is koffietijd presenteren ook journalistiek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef taastrekker het volgende:
Genee denkt daadwerkelijk dat VI presenteren journalistiek is
Vind jij "Fiets 'm er in" dan een journalistiek programma?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan is koffietijd presenteren ook journalistiek.
Jack van Gelder bedrijft wel journalistiek.
Dat is heerlijke nostalgie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind jij "Fiets 'm er in" dan een journalistiek programma?
Zie het soms nog op Hilversum24 of NL3 ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet meer uitgezonden?
De caravanrace was eerlijk gezegd het mooist
Andere clubs niet dan? Vitesse? Twente? Genoeg gekke talen/landen bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Willem2 heeft inderdaad een vreemd elftal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Hij is echt niet veranderd als presentator
Genee heeft in ieder geval geoefend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
5de keer dat Genee het woord 'journalist' noemt, het zit wel diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |