vind ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Greetings het volgende:
Wat mij betreft had Johan gelijk trouwens. Genee kan er niet goed tegen om fout te zitten en zal het ook nooit toegeven.
Presentatortje, maar dat is geen vak!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Echtjammer het volgende:
wat ben ik volgens jou dan?
ja geen journalist jonguh!
Precies !quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Presentatortje, maar dat is geen vak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Presenteren kan iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Wat een matige columnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef maril het volgende:
Hier ging de bitchfight dus over
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vrouw-van-Guus.dhtml
Hij was voor iedereen weg :Squote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat ie op youtube komt..
Maar wel zeiken dat Sjek in Zuid Afrika zat en niet in Hilversum.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn ze nu cynisch over Driesen omdat ie gewoon in een studio de wedstrijd heeft gezien?
Nee, was gewoon een grapje.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn ze nu cynisch over Driesen omdat ie gewoon in een studio de wedstrijd heeft gezien?
Ze passen elke week hun mening aan om ergens over te kunnen zeiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar wel zeiken dat Sjek in Zuid Afrika zat en niet in Hilversum.
Vi over europaleague.. niet de normale van ma/vrijdag ..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef no1uknow het volgende:
Wacht, welke aflevering heb ik nou gemist net/vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |