Bosman....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, die John Bosman is ook niet meer zo dun als ie geweest is.
Nee gijp,die had wel gezegd laat gaaan johquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Gijp had niet ingegrepen, die was lekker achterover gaan zitten. Je bedoelt Tijl denk ik.
Dat kan, maar VI is voor mij net wat betrouwbaarder dan Privé en Story.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Met die definitie kan je ook de Privé en Story als journalistiek zien. Maar goed, als ik zie hoe vaak journalisten op mijn vakgebied onzin schrijven vraag ik me vaak af hoe dat bij andere zaken zit.
Niet netjes inderdaad. Maar om dan als Derksen zijnde journalistiek hoog uit de lucht te zitten doen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Toad het volgende:
Dat Derksen boos werd op Genee had natuurlijk niet te maken met welles/nietes. Genee en Derksen maken samen een televisieprogramma. Als Derksen iets vertelt in het programma, is het natuurlijk netter als Genee recht op de man af tegen Derksen zegt dat hij Sneijder heeft gesproken en dat volgens hem het verhaal niet klopt. Maar Genee doet dat niet en schrijft een dag later (of wat is het) een column in een krant zonder Derksen te informeren. Toch een beetje gek.
Met vr. groet,quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vraag voor vanavond:
Beste meneer Derksen,
Kan Wilfred Genee zich op journalistiek niveau meten met illustere namen als Iwan van Duren, Tom Knipping en Taco van den Velde?
Demen Bülbülquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vraag voor vanavond:
Beste meneer Derksen,
Kan Wilfred Genee zich op journalistiek niveau meten met illustere namen als Iwan van Duren, Tom Knipping en Taco van den Velde?
Ja leuk, die zijn aan het begin van het jaar PSV en dat het hele jaar door.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef psvpitbull het volgende:
Ben benieuwd wie gijp tipt als aankomde kampioen, die gast heeft 99 % gelijk met voorspellingen.
Met nog twee wedstrijden te gaan spreken over "voorspellingen"quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef psvpitbull het volgende:
Ben benieuwd wie gijp tipt als aankomde kampioen, die gast heeft 99 % gelijk met voorspellingen.
Echt een antwoord van iemand die voor ajax is,jammer voor jullie dat jullie geen kampioen worden dankzij heerenveen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Met nog twee wedstrijden te gaan spreken over "voorspellingen"
lol, maakt-ie nou ook al reclame voor die toko? Was bij VI Oranje toch ook zo'n gesponsord item dat-ie met zo'n brilletje op liep?quote:
Wesley belde Genee. Waarna Genee een column schrijft over het feit dat het moeilijk is om objectief te blijven als je mensen beter leert kennen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Vasilevski het volgende:
Wilfred gaat niet lang daarna er achteraan bellen, die mensen ontkennen het, en hij wijdt er een column aan waarin hij concludeert 'het is dus niet waar' (en daarmee insinueert dat Johan liegt) en vervolgens slaat hij er Johan op tv mee om de oren. Lijkt me vrij logisch om daar boos om te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |