wie hebben een Europees paspoort? de Zuid-Amerikanen in de Portugese competitie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef wdn het volgende:
Ze vergeten alleen iets: die gasten hebben een europees paspoort dus Nederlandse clubs hoeven voor deze spelers ook niet een niet-EU prijs te betalen.
Ja. Brazilianen mogen van Portugal een portugees paspoort ophalen vanwege de koloniale relatie ofzo. Was vanmorgen ergens op radio3 meen ik(bij Chiel dacht ik)quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wie hebben een Europees paspoort? de Zuid-Amerikanen in de Portugese competitie?
Heel erg inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is wel eeeeeeergggg laag omdat op je site te zetten.. jezus, hoe diep kan je zinken.
Vaak zijn uitzendingen met "grijze" gasten topshows. Die dringen zich niet op, waardoor Derksen en Gijpie kunnen excelleren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gaat lekker inderdaad. Komt vast omdat Pberends de hele tijd heeft aangegeven niet te kijken.
vind 't wel grappigquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is wel eeeeeeergggg laag omdat op je site te zetten.. jezus, hoe diep kan je zinken.
Wtf.. dan moet PSV die mafkezen die ze altijd uit brazillie halen eerst naar portugal sturen voor een passport zodat wij een stuk minder hoeven te betalen..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Brazilianen mogen van Portugal een portugees paspoort ophalen vanwege de koloniale relatie ofzo. Was vanmorgen ergens op radio3 meen ik(bij Chiel dacht ik)
maar het is wel waar. spelers van Barcelona hebben echt wel op de scheids ingespeeld met overdreven gerol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Geo3kant het volgende:
eens! Puyol bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar het is wel waar. spelers van Barcelona hebben echt wel op de scheids ingespeeld met overdreven gerol.
Fan site, prima.. maar als bedrijf/club zelf? Nee.. dat is triest. Real is gewoon hypocriet .. ze maken zelf gore overtredingen of op mensen hun benen staan/springen (marcello etc)..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind 't wel grappiglaat gaan joh
Ja daarom snapte ik het verhaal ook niet echt. Want met een portugees paspoort mogen ze heel Europa in. Misschien dat ze dit niet doen omdat ze buiten Portugal als Brazaliaan gezien worden ofzo maar ik vond het verhaal ook erg vreemd vanmorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wtf.. dan moet PSV die mafkezen die ze altijd uit brazillie halen eerst naar portugal sturen voor een passport zodat wij een stuk minder hoeven te betalen..
Lol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
Die beweging is goed voor die dikke speknek van Jan..
Die ook ja! Puyol viel me op vanwege zijn haardosquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wat dacht je van Pedro en Busquets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |