Zelfde damage als een level 5 Q, door een capabele speler even makkelijk te dodgen, een 2x zo lange cd en een 2.5x hogere mana cost.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef ems. het volgende:
Verder vind ik de W van brand te hard om niet eerst te maxen. Als je tegenover iemand staat die géén magic res heeft (behalve base res) kan je met die W makkelijk harrassen. Ik begrijp je filosofie wel (ik heb het ook een keer zo gespeeld) maar de damage potential die je krijgt van W met de juiste runes is te groot om links te laten liggen.
Level 5 is laat, Q hoef je niet te dodgen want je staat achter creeps, cd en mana zijn niet zo'n probleem, gezien je toch mana regen en cdr runes hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 01:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zelfde damage als een level 5 Q, door een capabele speler even makkelijk te dodgen, een 2x zo lange cd en een 2.5x hogere mana cost.
Inderdaad geen reden om Tryndamere te bannen als er champions als Zilean, Evelynn, Shen en Janna zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef ems. het volgende:
En verder word ik moe van mensen die emo gaan als je tryndamere niet bant in de 5v5. Er is geen enkele reden om hem te bannen maar blijkbaar vind iedereen hem verschrikkelijk eng ofzo
Eve is ban materiaal in ranked? Zil/Shen/Janna snap ik allemaal, maar Eve dan niet echt..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Inderdaad geen reden om Tryndamere te bannen als er champions als Zilean, Evelynn, Shen en Janna zijn.
Wat gaat er mis?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef kaching02 het volgende:
ik krijg het spel maar niet geinstalleerd
Ik, echt de perfecte champion voor mij maar dat zal wel aan mijn speelstijl liggen..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef ems. het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwe champ? Ik heb al best veel potjes gespeeld maar ik ben hem gewoon nog geen één keer tegengekomen.
Ik zou als je AP speelt eerst Q maxen, dan pas E. Alhoewel ik moet zeggen dat AD/AS veruit de betere build is. Hierbij max je eerst E, dan W en als laaste Q (met 1 lvltje op lvl 2).quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:54 schreef Nollem het volgende:
Gisteren avond weer een aantal potjes gespeeld, ik begin Teemo nu wel door te krijgen, (heb hem nu een keer of 5 gespeeld.)
Zoals in het vorige deeltje besproken, is hij tegen Brand niet echt handig want het bereik van Brand is echt ver. Ik ben nu verschillende builds aan het proberen (door het lezen van guides en zelf proberen natuurlijk)
Ik bouw nu q, e, w, e, e, r, e, q etc.... met daarbij voor op ability power... iemand nog toevoegingen of ideeën hoe het anders/beter kan?
1x tegengekomen.. en hij deed uberdmg op mij.. Maarja..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef ems. het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwe champ? Ik heb al best veel potjes gespeeld maar ik ben hem gewoon nog geen één keer tegengekomen.
Ah ik speel precies met een champignons die dat niet kunnenquote:
Mocht tijd worden dat dat eindelijk eens komt van Riot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:01 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe patcher update.
http://www.leagueoflegends.com/news/new-pvpnet-patcher-here
Maakt het schijnbaar mogelijk om een replay systeem te bouwen
Doe je niks aan, uiteindelijk win je toch weer games. Heb vaak genoeg dat ik met 6-9 losses in mijn laatste 10 games sta, en een dag later is het dan weer precies omgekeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nollem het volgende:
Jeez loosing streak
Ging voor geen meter gisteren. 3 potjes gedaan, geen gewonnen, how come, Team mates die na mijn Lock-in (ik kan absoluut niet tanken) geen tanks in het team kiezen en vervolgens tegenover een team vol tanks te komen staan
Schiet niet op
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.quote:
Leer tanken, dat snap ik , maar die paar keer dat ik dat heb gedaan faal ik gewoon enorm... Is gewoon niet aan mij besteedquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Thormodo het volgende:
@Nollum: Nunu en Blitz zijn dan ook geen tank tanks...
Shen, Amumu, Singed, Rammus, Cho'Gath.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Echte tanks zijn (en daarmee bedoel ik heroes die je eigenlijk niet anders kan/wil spelen):quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).quote:
Brand zeker? Heb het inderdaad even geprobeerd met W eerst maxen en het werkt wel heel lekker moet ik zeggen.quote:Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Klopt. Gelukkig heb al diverse supports aan mijn friendslist toegevoegd waar ik altijd mee kan lanen als ik een niet-solo AD speel. Vorige week nog een vriendelijke franse dude geadd die een perfecte Taric speelt. Als ik dan met ashe of mf met hem bot lane kan pakken is de kans dat we rating binnen slepen gigantisch gegroeidquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.
Mjah dat is inderdaad het grote probleem met Mundo, je hoeft hem niet aan te vallen. Maar ik zou niet weten hoe vaak ik (of iemand anders) in een game heb moeten zeggen "Don't attack the #(*#$* tank". Mindere (slechte) tegenstanders gooien vaak alles wat ze hebben op de eerste hero die ze tegenkomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef Keselo het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Mundo heeft geen Initiate en er is geen enkele reden om Mundo niet als 5e te vermoorden. Terwijl het hele idee van een tank juist is dat ze zo irritant zijn dat je ze eigenlijk als eerste wilt vermoorden, en dat daardoor zoveel mogelijk summoners en ults op deze champion worden opgeblazen.
[...]
Probeer je nu te trollen met die video? Ze spelen tegen bots for heaven's sake...Yogscast zijn over het algemeen geweldig (bijv. hun Magicka video's), maar hier slaan ze de plank volledig mis. Ze kramen namelijk 95% onzin uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Stranger het volgende:
Wat zijn die LoL-fans snel beledigd zeg. Er hoeft maar één keer gezegd te worden dat het spel niet zo goed is en meteen 5000 butthurt kiddies die een filmpje disliken.
En dan nog zeggen dat de community zo goed is
Had je mij al toegevoegd? Ik moet echt eens orde gaan scheppen in mijn friendlist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb al diverse supports aan mijn friendslist toegevoegd waar ik altijd mee kan lanen als ik een niet-solo AD speel. Vorige week nog een vriendelijke franse dude geadd die een perfecte Taric speelt. Als ik dan met ashe of mf met hem bot lane kan pakken is de kans dat we rating binnen slepen gigantisch gegroeid
telt niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:13 schreef Necrodeath het volgende:
M'n eerste.
[ afbeelding ]
Coop vs AI, maar dan nog
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...quote:
Je mening over de kracht van een hero baseren aan de hand van de spotlight is het domste wat je kunt doen. Elke hero ziet er "OP" uit in die spotlights. Als je op het eind kijkt zie je dat Vayne ook ontzettend gefeed is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef Nollem het volgende:
[..]
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...
Lijkt me wel gaaf om te spelen
Vayne is meer een tanky dps-killer dan een echte ranged carry vind ik. Ze heeft de range niet voor een ranged carry.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef ems. het volgende:
Grappige ranged carry maar het haalt het niet bij ashe.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je mening over de kracht van een hero baseren aan de hand van de spotlight is het domste wat je kunt doen. Elke hero ziet er "OP" uit in die spotlights. Als je op het eind kijkt zie je dat Vayne ook ontzettend gefeed is.
Anders dan dat lijkt me het wel een toffe hero, maar goed ik moet haar eerst maar een (zien) spelen.
Mjah. Het is meer dat bij elke nieuwe hero spotlight weer 95% van de lui op YouTube denkt en typt "OMG THIS HERO IS OP!!!". Ik had het dan ook puur over je oordeel over "de kracht van". De skills e.d. leuk vinden is weer een heel ander verhaal. Maar goed die twee boven je doen ook vrolijk mee aan een oordeel vellen, voordat ze er echt iets van af kunnen wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Nollem het volgende:
[..]ik voel me bijna schuldig iets gezegd te hebben
Trek je er niks van aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Nollem het volgende:
[..]ik voel me bijna schuldig iets gezegd te hebben
Als die 6300 kost koop ik hem niet.. anders ga ik er wel mee spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef Nollem het volgende:
[..]
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...
Lijkt me wel gaaf om te spelen
Wat is er precies tanky aan haar dan? Sivir heeft ook nauwelijks range en is toch een ranged carryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Vayne is meer een tanky dps-killer dan een echte ranged carry vind ik. Ze heeft de range niet voor een ranged carry.
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er precies tanky aan haar dan? Sivir heeft ook nauwelijks range en is toch een ranged carry
Ach, ik lees verkeerd, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is
Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Keselo het volgende:
Trek je er niks van aan. Hij kan er sowieso niet tegen als je iets anders vindt dan hij.
Mjah ik had wel mee willen doen, maar daar ben ik nu waarschijnlijk ietsiepietsie te laat meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef nyny83 het volgende:
Doet iemand van jullie nog mee aan het alienware toernooi trouwens? Ik sta met een aantal gotters ingeschreven, vanavond eerste match.
Vayne is sowieso 6300. Ik heb nu 8300 IP dus ik ga Vayne wel kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als die 6300 kost koop ik hem niet.. anders ga ik er wel mee spelen
Eerste ronde net gewonnen tegen Team Tabletennis, een team met een average rating van 1400 1300. SK gaming en Fnatic enzo doen wel mee, maa rmoeten we vooralsnog niet tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef ems. het volgende:
Livestream?
En moeten jullie nog tegen grote teams?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, ik lees verkeerd, sorryEn ranged carries slopen over het algemeen toch juist de tanky dps, gezien zij in teamfights niet de luxe hebben om die ene caitlyn of brand te slopen, die als het goed is óók uit de buurt probeert te blijven van het gevecht?
Kan en mag van mij, niks mis mee. Zonder discussies is zo'n topic ook niks meer, of wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:43 schreef nyny83 het volgende:
Meestal faalt rumble, maar die gast in ons team is fucking bizar goed met hem. Die carriet van begin tot einde
Vykroquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijken
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Keselo het volgende:
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.
Tja zo makkelijk is het niet altijd hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).
Zeker met ashe is het geen probleem om te kiten. Tenzij je uit positie bent op het moment dat de teamfight begint, maar dan ben je sowieso fout bezig, of je nou ashe bent of niet.
Kort gezegd; Tanky dps is sterk maar wordt voor mijn gevoel wel vaak érg overschat. Als je team er correct mee om gaat valt het allemaal heus wel mee.
Als je een goede earlygame hebt is het inderdaad een zieke champion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Trouwens... GARENik dacht eens proberen, wat een monster. Eerste potje 10-1
Hoi,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Mocht je eens wat anders willen proberen, dan is League of Legends wel een aanrader. Dat is altijd free to play.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Hon is wellicht iets minder toegankelijk voor beginners omdat het spel je wat strenger afrekent op fouten. Op competitief niveau is er eigenlijk geen verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Monolith het volgende:
Was HoN niet iets meer hardcore en LoL iets meer casual?
Klopt!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Mjah deze match was eind april. Gister hebben ze geloof ik weer tegen elkaar gespeeld.
Op die van mij zit helaas nog niemand behalve ik..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Ah handig, zo'n teamspeak server. Ik heb er al een aantal die ik gebruik van de (grote) tweakers groep waar ik wel eens mee speel, maar eentje voor als ik met fokkers speel is nooit verkeerdMEnsen die met me willen spelen: ik sta in de OP met mijn summoner naam, je mag me altijd toevoegen (wel ff melden dat je van fok bent, kan ik je in de goede groep plaatsen
)
Rammus forever fucking OP. Net als Jax.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Echte tanks zijn (en daarmee bedoel ik heroes die je eigenlijk niet anders kan/wil spelen):
Alistair
Amumu
Cho gath
Mundo
Galio
Gragas (hoewel die ook hybrid kan)
Malphite (die is sinds kort ook lekker goedkoop)
Moakai (kan ook hybrid)
Rammus
Shen
Signed
Udyr (Ik speel hem jungle (bijna) altijd als tank, maar je kunt natuurlijk ook dps gaan)
Mijn favorieten uit dat lijstje voor pure tank zijn dan Amumu, Mundo, Shen en Signed. En Rammus was mijn oude favoriet, maar die heb ik (geloof na de nerf) eigenlijk niet meer gespeeld. Die moet ik eigenlijk weer eens oppakken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef MrManuel het volgende:
Net ook maar eens Jax gekocht..
Leuk om mee te spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe signature! - In loving memory
Jawel man, zijn damage is erg hoog en zijn health is ook erg hoog. Unstoppable als iemand goed met hem kan spelen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef MrManuel het volgende:
Als je met Jax goed kan spelen kan hij goed damage doen..
Maar heb nu Nasus gekocht met egptysche skin en vind deze veel leuker!Nasus is ook een van mijn favorieten. Early game is hij niet zo bijzonder. Late game ram je iedereen aan gort met Siphoning StrikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
About the spoiler!
I feel you in the wind, you guide me constantly.
Zo ken ik er wel meer en ik reken hem nog steeds niet tot OP. Bovendien is zijn health niet erg hoog, hij dodged gewoon veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Jawel man, zijn damage is erg hoog en zijn health is ook erg hoog. Unstoppable als iemand goed met hem kan spelen.
Zijn health wordt door zijn passive wel heel hoog, maar zijn grote zwakte is magic resist (in je core item build zit dat niet, alleen zijn ult geeft MR) en hij is te counteren met sword of the divine als je een AD carry bent. Ik vind hem momenteel zeker niet OP daarom.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer en ik reken hem nog steeds niet tot OP. Bovendien is zijn health niet erg hoog, hij dodged gewoon veel
DIe kut bol is zwaar irritant in mid lane..quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Keselo het volgende:
Orianna is vet, meest unieke champion die ik ooit heb gespeeld.
De teammates die ik vandaag heb gekregen zijn echter een ander verhaal..
En terechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben denk ik een beetje verliefd op Nidalee
Klopt, je hebt je levels en je farm hard nodig als Nidalee, anders ben je inderdaad meh.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
En terecht. Ik moet wel altijd solo lane op nidalee want ik vind haar maar meh in de duo lane.
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen) en die blind zorgt ervoor dat je vrijwel elke AD-champ aankan. Ik vind hem best goed eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef ems. het volgende:
Teemo is weak in vergelijking met soortgelijke classes.
Als je tips wil moet je even wat goede gasten zien spelen op youtube oid, daar leer je verreweg het meest van
Ik ook speel er graag mee..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen) en die blind zorgt ervoor dat je vrijwel elke AD-champ aankan. Ik vind hem best goed eigenlijk.
Oh, teemo kan vrij makkelijk een game carryen in een willekeurige pub ja. Hetzelfde is eigenlijk wel van toepassing op jax. Mijn punt is meer dat als je nog een ap of een ad nodig hebt dat er imo een stuk betere alternatieven zijn dan teemo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen)
TheRainman is een standaard top10-ELO speler in US en speelt heel vaak (en succesvol) met Teemo. Ik denk dat het niet per se een random pub hoeft te zijn om teemo te laten shinen. Map control is heel belangrijk in LoL.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, teemo kan vrij makkelijk een game carryen in een willekeurige pub ja. Hetzelfde is eigenlijk wel van toepassing op jax. Mijn punt is meer dat als je nog een ap of een ad nodig hebt dat er imo een stuk betere alternatieven zijn dan teemo.
Maar als je een champ leuk vindt om te spelen moet je hem gewoon nemen. LoL is niet heel erg streng qua balance maar je kan met elke champ wel op zijn/haar manier ownen
AP nuke.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef EpicKnife het volgende:
En hoe zit dat met Sion? Is hij een tank? Ik had gehoord dat hij echt sterk kan zijn.
Yup, tank sion is waardeloos. Je moet op hem AP items bouwen en zorgen dat je met je e-skill aan voldoende minions killt om zo life te krijgen. Je hoeft ze niet met je auto-attack te killen, met shield explosie is ook goedquote:
Weet ik.. Ik verwacht dan ook de mensen die net als mij niks te doen hebben...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef nyny83 het volgende:
Op een maandagmiddag? Succes, de meesten werken dan of zitten op school
Keertje samen spelen dan maar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef ems. het volgende:
<-- Best Renek EU.
Hij blijft zo hard. Ik kan mijn laatste keer dat ik een lane (solo of duo) met hem heb verloren niet herinneren. Moeilijkste om nog tegen te lanen is een goede shen, hoe gek dat ook klinkt.
Surequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wil ik best wel eens proberen als Alistar/Shen/Swain/Orianna/Warwick/LeBlanc
Ik heb ook meestal invites bij inloggen dus maakt niet uit. Het heeft geen haastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
Ik speel nooit 1v1, maar wil het best proberen hoorZal je eens aanschieten als ik je online zie en niet direct wordt geinvite voor een 5v5 door iemand van mn friendslist
Voeg me maar toe, ingame Lujan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
SureWarwick lane zal wel heel lastig zijn maar die zijn gelukkig zeldzaam. Wil ik wel graag tegen oefenen. Tegen een goede swain lanen heb ik ook nog niet vaak gedaan dus graag!
Ik heb hetzelfde probleem, maar dat heeft dan weer te maken met een aantal trojans.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef nyny83 het volgende:
Ik zou eens beginnen met een full reinstall. Oude LoL verwijderen, pando mediabooster verwijderen, adobe air verwijderen, registry cleaner eroverheen en dan een nieuwe LoL installer downloaden en installeren maar.
Ryze bouw ik meestal niet full AP. Z'n damage is ook deels mana based.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef nyny83 het volgende:
AP is ability power. Dat zijn champs die vooral afhankelijk zijn van abilities die meer damage doen als je meer ability power opbouwt. Denk aan casters zoals Annie, Ryze
Ok, ryze was misschien niet zo'n goed voorbeeldquote:Op donderdag 9 juni 2011 06:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ryze bouw ik meestal niet full AP. Z'n damage is ook deels mana based.
LoL vraagt wel veel RAM op een gegeven moment.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:41 schreef totalvamp het volgende:
full install zou nog wel gaan. ik heb geen virus of trojan hier. Andere games totaal geen last van. Heb best een goede pc dus die zou de game makkelijk aan moeten kunnen.
Daar heb je FH voor + runes en masteries.quote:
Ik koop er vaak ook nog items voor. Boots in ieder geval. Runes hebben nog niet zo bijster veel zin voor mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je FH voor + runes en masteries.
FH is ook een item. Boots kun je beter gewoon magic penetration nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik koop er vaak ook nog items voor. Boots in ieder geval. Runes hebben nog niet zo bijster veel zin voor mij.
Speel nu regelmatig met Vayne, dat bevalt ook erg goed.
Ram zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef MrManuel het volgende:
[..]
LoL vraagt wel veel RAM op een gegeven moment.
Dus misschien moet je dat even checken.
Als dat het probleem is andere uit progs uitzeten!
HEt is goed te vergelijken met DotA, maar hier zit geen creep denying in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
Eerst keer dat ik kijk in dit topic, maar dit is gewoon een DotA, Aeon of 6 gods (van warcraft III)?
Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
FH is ook een item. Boots kun je beter gewoon magic penetration nemen.
DE Ryze build is Tear, CDR Boots, BV, FH, RoA, Void Staff, Archangels.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.
Mjah en ze heeft met tumble + ult een hele goede escape en kan mensen ook nog eens knockbacken met E. Lastige champ om tegen te spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb zelf nooit met vayne gespeeld dus ik kan er geen final oordeel over geven, maar ik herinner me wel een recente game waarbij ik als volgegearde caitlyn een lachtertje was tegenover de eveneens volle gear-dragende vayne. Hartstikke leuk die lange range maar als ik iets daarvan kan inruilen voor ongeveer 5x zoveel damage doe ik het meteen.
Kan je wel roepen dat je haar moet CC'en maar alles wat dichtbij probeert te komen werd gewoon ge2shot
Maargoed, het wordt dus of vayne of wellicht de veiligere keus; Corky
Ik vind het niet meer dan terecht. Als je quit zorg je er ook meteen voor dat je team verliest omdat je op elkaar bent aangewezen. Wees dan gewoon zo sportief om het uit te spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, een spel moet leuk blijven, en als je geen zin meer hebt dan leave je toch?
Een ban krijgen om te leaven vind ik nogal zielig. Je kan zelfs een permanente ban krijgen, net alsof stoppen met een spelletje spelen een misdaad is, kom op.
Dat. En als je geen zin hebt moet je natuurlijk ook niet aan een game beginnen. Single player kan je lekker doen wat je wil, maar als jij leaved 'omdat je geen zin meer hebt' verkloot je de rest van de game voor 9 anderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht. Als je quit zorg je er ook meteen voor dat je team verliest omdat je op elkaar bent aangewezen. Wees dan gewoon zo sportief om het uit te spelen.
Als je dat 1 of 2 keer overkomt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, dat is onzin.
Sportief zijn kun je niet met games, misschien was het wel hun doel om ragequiters te bannen, met hun banningssysteem, maar goed. Als je moet eten (wat ik moest onverwachts) dan zul je wel moeten, doe je dat niet, ben je echt een nolifer.
Je begrijpt duidelijk het concept niet. LoL met CoD vergelijken... /facepalm.quote:Ik ben het er niet mee eens. In andere games zoals CoD kun je gewoon leaven.
Het tast je reputatie aan, maar dat kunnen ze ook toevoegen aan LoL ipv een ban.
Wie doet er nu moeilijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef EpicKnife het volgende:
Een game is een game, doe niet zo moeilijk man.
Bij CoD kun je random leaven en joinen. Tenzij je een war speelt. Maar ik neem aan dat je dan ook niet ragequit omdat je daar nu gewoon even zin in hebt, en je verwacht dat de rest wel zo sportief is om het met een man minder te doen. Zal je clan leuk vinden.quote:Maar ik vergelijk niet, ik neem een voorbeeld uit een andere game als optie om zoiets toe te passen.
Klopt, je bent eerder en wel vaker geleaved.quote:Ik ben 1 keer geleaved en heb meteen een ban dus er is wél wat aan de hand.
Je papa en mama maken zeker nog netjes je eten klaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, dat is onzin.
Sportief zijn kun je niet met games, misschien was het wel hun doel om ragequiters te bannen, met hun banningssysteem, maar goed. Als je moet eten (wat ik moest onverwachts) dan zul je wel moeten, doe je dat niet, ben je echt een nolifer.
Als de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn, dan maakt het wel degelijk uit.quote:Je verkloot het niet, echt sportieve gamers kunnen het 4v5 ook wel aan, en jammer dan, volgend potje beter.
Gevalletje Eigen verantwoordelijkheid.quote:Het zal wel even lekker wezen, heb je RP gekocht, krijg je een perm ban...
Dan ga je maar andere games spelen.quote:Ik ben het er niet mee eens. In andere games zoals CoD kun je gewoon leaven.
Het tast je reputatie aan, maar dat kunnen ze ook toevoegen aan LoL ipv een ban.
Tsja, als je boven de 25 bent en een baan & relatie hebt, kun je natuurlijk niet de hele dag gamen en wachten tot je ouders het eten klaar hebben. Maar je kunt best zo af en toe nog eens een potje spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef EpicKnife het volgende:
Hahaha, tuurlijk maken mijn ouders mijn eten nog klaar,
ik ben geen 25 jarige nerd die nolifed ofzo.
Ik snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt nog gamen op +- 25 jarige leeftijd.![]()
Waarom niet? Tis leuk en ontspannend. Waarom moet je een no-lifer zijn als je af en toe een computerspelletje speelt? Beetje narrow-minded, niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef EpicKnife het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt nog gamen op +- 25 jarige leeftijd.![]()
Je hebt de mentaliteit van een 14-jarige, dus dat zal wel kloppen voor je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef EpicKnife het volgende:
Ontspannend? LoL banned je meteen als je leaved, niet ontspannend.
Maar ik vind LoL echt een spel voor 14/15/16 jarigen.
Geforceerd een niet te winnen 4v5 spelen is nog veel minder ontspannend. Ga dan gewoon lekker een ander spel spelen als het je niet bevalt jongen. Jij denkt echt alleen vanuit je eigen oogpunt, maar vergeet neit dat je van 4 andere mensen hun tijd zit te verdoen als je leavet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef EpicKnife het volgende:
Ontspannend? LoL banned je meteen als je leaved, niet ontspannend.
Maar ik vind LoL echt een spel voor 14/15/16 jarigen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ken iemand die 1v5 nog wint, dus echte gamers gaan gewoon door.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef EpicKnife het volgende:
Ergste is nog, jullie typefouten. Zeker VMBO BL.
En daarna natuurlijk even melden dat het volkomen gepland was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Keselo het volgende:
Zojuist een fucking epic baron steal gemaakt als Ashe.
We hadden geen vision op Baron en wisten niet dat zij daar waren. Mijn hawkshot was op cd dus ik gebruik maar een random Volley. Hebben we plots baron buff
Het duurde echt 20 seconde voor ik besefte wat er gebeurd wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
En daarna natuurlijk even melden dat het volkomen gepland was.
Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef Keselo het volgende:
CLG heeft net een pak slaag gekregen endgame van UnRestricted.
CLG won z'n game en deed baron, op het laatste moment ult WW hun Amumu zodat hij baron niet kan smiten en smite Nunu baron voor Unr. Toen kwam Unr terug in de game en wonnen ze op een prachtige manier
Nee klopt. Omdat het gewoon incorrect Nederlands is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef EpicKnife het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Zo te zien kan jij het niet aanvaarden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertje
Tof thanks, ga ik eens kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 + Game 2 staan er ook al op.
Een aanrader trouwens, dat kanaal van ColbyCheeze, staan ontzettend handige en leuke video's op.
Beter dan Phreak, die in iedere seconde 20 woorden wilt proppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat commentaar van die colby en die chick alleen zo vervelend. Vooral die colby die om de opmerking veels te grappig probeert te doen -_-
Als je allebei een eigen account hebt kan dit gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Maaskantje het volgende:
Overigens heeft mijn broertje het spel ook geinstalleerd zodat we wat 1v1 potjes kunnen spelen. Maar klopt het dat we niet tegelijkertijd kunnen spelen?
Firewall (windows firewall of Norton internet security oid) die bepaalde poorten blockt? Hij downloadt het spul namelijk p2p, dus kan zijn dat er wat poortjes dichtstaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef JaxterNL het volgende:
Ik probeer LoL te downloaden, dat is opzich geen probleem, maar als ik de set-up wil openen krijg ik het bericht: 'No internet connectivity'.
Iemand een idee waar dat aan ligt?
Thnx alvast!
Eve, TF, Vayne en Vlad zijn op hoge ELO vaak bans. Rammus wordt werkelijk nooit meer gebanned.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:33 schreef nyny83 het volgende:
Twitch en eve? Zelden hoor, meestal zie je toch andere bans. Op hoge ELO zie je vaak twisted fate, shen, rammus geband worden, op lage elo meestal mordekaiser, tryndamere, vlad en rammus.
Sorry 3 dagen Pinkpop gehad..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Monolith het volgende:
De discussie met die kleuter hadden wel al afgesloten hoor. Open hem maar niet weer
Ik hou er ook niet echt van om tegen haar te spelen. Ze paste op zich wel mooi bij de andere 4 die al een champ gekozen hadden. Eve is wel makkelijk te counteren. Gelijk vanaf het begin afstraffen. Pot en/of wards en ze is niks. Ze lieten me echter wel kills krijgen waardoor ik later niet meer te houden was. Eve is echt fragile en in het begin helemaal niet sterk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef nyny83 het volgende:
Eve vind ik echt een kutchamp. Tuurlijk, ze is gewoon te counteren, maar het zorgt ervoor dat alle lanes heel passief gaan spelen (want eve kan ganken) en een heel saai potje. Zelfde met twitch, alhoewel ik daar vaak wat minder bang voor ben. Als er een stun in je lane zit komt twitch niet zo snel langs
Speel er zelf ook eens mee, dan weet je beter hoe je hem moet counteren. Ik heb bijvoorbeeld als ik tegen een maokai speel (zeker als hij niet vaak maokai speelt omdat hij free2play is) NOOIT last van die saplings van hem, en die maxt hij meestal als eerste. Met 1 a 2 punten in die andere skills en zijn trage auto-attack is hij verder vrij zwak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
Gisteren tegen me gehad in 5v5, behoorlijk irritant was-ie ja.
Level? Kan me niet voorstellen dat dit op 30 gebeurd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef WaywardOne het volgende:
Net tegen een AP Mordekaiser gespeeld. Kreng had na 34 minuten in de game 33 kills en 6 assists.
Wel dus. 5v5, allemaal lvl 30. Hij ging top met Evelyn, na 10 minuten al 8 kills ofzo. Snel gefeed, daarna ging ie op een rampage, niet normaal. We hebben uiteindelijk wel gewonnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Level? Kan me niet voorstellen dat dit op 30 gebeurd.
Als ik Maokai speel max ik ook nooit mijn E eerst, als ik jungle 1 rank E op lvl 1, dan eerst Q maxen, daarna W. Als ik lane 3 levels in E, dan Q maxen, W en dan pas E.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Speel er zelf ook eens mee, dan weet je beter hoe je hem moet counteren. Ik heb bijvoorbeeld als ik tegen een maokai speel (zeker als hij niet vaak maokai speelt omdat hij free2play is) NOOIT last van die saplings van hem, en die maxt hij meestal als eerste. Met 1 a 2 punten in die andere skills en zijn trage auto-attack is hij verder vrij zwak.
Als roamer/jungler daarentegen is hij bijzonder goed. Met zijn W en Q kan hij heel goed iemand ganken door zijn CC, en daarna kan hij ook nog eens 100% zeker zijn E-skill raken voor verrassend veel damage. Bovendien is hij amper kapot te krijgen. Maar in de lane is hij vind ik meestal niet heel moeilijk om tegen te spelen.
Rylai's vind ik nuttiger met bijv. amumu of singed of Kennen omdat die je met hun ability lang geslowed houden. Die superkorte slow die het geeft met jouw hoge cooldown abilities vind ik het niet waard. Ik vind het overigens wel goed om met Rod of Ages te beginnen. Geeft flink wat HP voor tankyness, maar lost ook gelijk je manaproblemen op die je in het begin hebt. Bovendien kun je dan je ult wat langer ophouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als ik Maokai speel max ik ook nooit mijn E eerst, als ik jungle 1 rank E op lvl 1, dan eerst Q maxen, daarna W. Als ik lane 3 levels in E, dan Q maxen, W en dan pas E.
De cc die je van je Q en W krijgt is gewoon te goed om niet asap te maxen, en aan E heb je toch niets meer op hoger level, afgezien van het scouten dat je er mee doet.
Ik bouw maokai altijd Full tank trouwens, geen enkel AP item. Zo komt hij imo het beste tot zijn recht. Ben echter wel aan het experimenteren met een Rylai als 4e core item, moet maar even zien of dat het waard is..
Als je laned werkt dit inderdaad prima, nadeel is alleen dat je je lane pushed en dus erg makkelijk te ganken bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Rylai's vind ik nuttiger met bijv. amumu of singed of Kennen omdat die je met hun ability lang geslowed houden. Die superkorte slow die het geeft met jouw hoge cooldown abilities vind ik het niet waard. Ik vind het overigens wel goed om met Rod of Ages te beginnen. Geeft flink wat HP voor tankyness, maar lost ook gelijk je manaproblemen op die je in het begin hebt. Bovendien kun je dan je ult wat langer ophouden.
Verder bouw ik hem idd ook puur tank (Aegis, Sunfire Cape, Force of Nature / Banshee), maar ik max wel mijn E. Die E kun je namelijk uitstekend mee farmen. Als je hem gooit OP het groepje caster minions krijgen ze allemaal 2 explosies en heb je met 1 skill 3 CS. Verder heeft je E de grootste burst damage en die doet early game behoorlijk pijn. Je zegt het zelf al: lategame doet hij een stuk minder, dus early game wanneer je er nog wat aan hebt moet je er gebruik van maken. Als je iemand root, een E erop gooit voor de dubbele explosie en er nog een Q achteraan doet voor een kleine knockup en wat auto-attacks kun je mensen nog verrassend hard neerbursten. Maokai is op die manier voor mij een van de weinige tanks waarmee ik ook nog best veel kills scoor.
Mazzelaar. Ik heb de 3-uur-en-een-kwartier-variantquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Monolith het volgende:
Oh ik dacht doe even een potje. Uur wachttijd.
Teemo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Xa1pt het volgende:
Nu ik lvl 20 nader ben ik nog op zoek naar een champion die het zowel goed op 5v5 als op 3v3, liefst ranged. Tips? Vayne blijft m'n favoriet op 5v5, maar doet het op 3v3 minder. Ryze daarentegen weer wel, maar daar raak ik op uitgekeken.Speel vrijwel altijd met Akali, Shen, Mordekaiser en Nidalee.
Ik kwam uiteindelijk terecht op 'server busy..tot ziens'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik heb de 3-uur-en-een-kwartier-variant
Had ik dus ook na 1,5 uurquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kwam uiteindelijk terecht op 'server busy..tot ziens'.
Sinds zijn ult is generfed zijn er gewoon betere tanks. Early game is het een prima champion maar mid- to endgame kun je hem gewoon negeren Dan heb ik liever Shen / Amumu / Maokai / Singed in mijn team, lekkere CC en toch nog goede damage.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Galio is ook echt underrated. Zie (bijna) niemand die hero spelen, maar als je hem een beetje onder de knie hebt is die echt zo fijn.
Ik stack vaak AP met Galio en dan doet die Q ook vrij veel damage. Daarbij komt dat zijn E retehandig is bij het chasen van enemies en dat zijn shield ook Galio zelf healt. Dus als ik dat shield gebruik op iemand die gefocust wordt, blijft hij in leven en krijg ik er gewoon health bij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Sinds zijn ult is generfed zijn er gewoon betere tanks. Early game is het een prima champion maar mid- to endgame kun je hem gewoon negeren Dan heb ik liever Shen / Amumu / Maokai / Singed in mijn team, lekkere CC en toch nog goede damage.
waarschijnlijk een smurfaccountquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik had vandaag iemand van level 4 in mijn team die Ryze was. 49 kills, 1 death, 4 assists.
Is Ryze goed?
HEER Jeffreyquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef nyny83 het volgende:
Hey, jij ook hier puzzel? Wat is je ingame naam? PublicPervert hier
En Galio is het voor mij net niet. Net geen goede tank, net geen goede support en net geen goede AP caster. Je kan je zeker nuttig maken in teamfights, maar er zijn meestal betere opties.
Ryze is wel goed, maar zal wel iemand zijn met een nieuw accountquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik had vandaag iemand van level 4 in mijn team die Ryze was. 49 kills, 1 death, 4 assists.
Is Ryze goed?
Hm. Die is ook niet zo gek duur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind Sion wel een aanrader dan. Heb ik wel goede ervaring mee qua dps (als AD gebruik ik hem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |