Ah ik speel precies met een champignons die dat niet kunnenquote:
Mocht tijd worden dat dat eindelijk eens komt van Riot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:01 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe patcher update.
http://www.leagueoflegends.com/news/new-pvpnet-patcher-here
Maakt het schijnbaar mogelijk om een replay systeem te bouwen
Doe je niks aan, uiteindelijk win je toch weer games. Heb vaak genoeg dat ik met 6-9 losses in mijn laatste 10 games sta, en een dag later is het dan weer precies omgekeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nollem het volgende:
Jeez loosing streak
Ging voor geen meter gisteren. 3 potjes gedaan, geen gewonnen, how come, Team mates die na mijn Lock-in (ik kan absoluut niet tanken) geen tanks in het team kiezen en vervolgens tegenover een team vol tanks te komen staan
Schiet niet op
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.quote:
Leer tanken, dat snap ik , maar die paar keer dat ik dat heb gedaan faal ik gewoon enorm... Is gewoon niet aan mij besteedquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Thormodo het volgende:
@Nollum: Nunu en Blitz zijn dan ook geen tank tanks...
Shen, Amumu, Singed, Rammus, Cho'Gath.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Echte tanks zijn (en daarmee bedoel ik heroes die je eigenlijk niet anders kan/wil spelen):quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).quote:
Brand zeker? Heb het inderdaad even geprobeerd met W eerst maxen en het werkt wel heel lekker moet ik zeggen.quote:Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Klopt. Gelukkig heb al diverse supports aan mijn friendslist toegevoegd waar ik altijd mee kan lanen als ik een niet-solo AD speel. Vorige week nog een vriendelijke franse dude geadd die een perfecte Taric speelt. Als ik dan met ashe of mf met hem bot lane kan pakken is de kans dat we rating binnen slepen gigantisch gegroeidquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |