quote:
Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:[..]
Euh where to begin...
Regel 2 in LoL is farmers kopen eerder goeie gear en zijn dus effectiever. Dat heeft niets met lane pushen te maken,,,,
En dat heeft al helemaal niets te maken met earlygame brand. Als malzahar heb je de luxe om vroeg te pushen, met brand ga je oom en bereik je er alleen maar mee dat je geganked gaat worden door een enigszins competent team.
En effectiever is natuurlijk een beetje een kromme term. Ja, ze farmen harder. Zijn ze daarom effectiever dan een shaco die om de 5 minuten een lane ganked? Farmers kunnen effectief farmen. Zo hebben ze allemaal iets wat ze effectief kunnen doen.
quote:
Verder is een champ "de beste" zulke onzin. Het is de speler die goed of niet goed is, niet een champ.
Je hebt deels gelijk. Helaas is de ene champ niet zo goed gebalanced als de andere champ (met dezelfde taak). In noob games merk je daar weinig van en kan je ook met gangplank makkelijk godliken. Als je echter op wat hoger niveau ranked komt dan zal je zien dat er toch wel vaak meer van dezelfde champs worden gekozen. Je weet wel, omdat ze wat
effectiever zijn.

Verder vind ik de W van brand te hard om niet eerst te maxen. Als je tegenover iemand staat die géén magic res heeft (behalve base res) kan je met die W makkelijk harrassen. Ik begrijp je filosofie wel (ik heb het ook een keer zo gespeeld) maar de damage potential die je krijgt van W met de juiste runes is te groot om links te laten liggen.