Zelfde damage als een level 5 Q, door een capabele speler even makkelijk te dodgen, een 2x zo lange cd en een 2.5x hogere mana cost.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef ems. het volgende:
Verder vind ik de W van brand te hard om niet eerst te maxen. Als je tegenover iemand staat die géén magic res heeft (behalve base res) kan je met die W makkelijk harrassen. Ik begrijp je filosofie wel (ik heb het ook een keer zo gespeeld) maar de damage potential die je krijgt van W met de juiste runes is te groot om links te laten liggen.
Level 5 is laat, Q hoef je niet te dodgen want je staat achter creeps, cd en mana zijn niet zo'n probleem, gezien je toch mana regen en cdr runes hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 01:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zelfde damage als een level 5 Q, door een capabele speler even makkelijk te dodgen, een 2x zo lange cd en een 2.5x hogere mana cost.
Inderdaad geen reden om Tryndamere te bannen als er champions als Zilean, Evelynn, Shen en Janna zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef ems. het volgende:
En verder word ik moe van mensen die emo gaan als je tryndamere niet bant in de 5v5. Er is geen enkele reden om hem te bannen maar blijkbaar vind iedereen hem verschrikkelijk eng ofzo
Eve is ban materiaal in ranked? Zil/Shen/Janna snap ik allemaal, maar Eve dan niet echt..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Inderdaad geen reden om Tryndamere te bannen als er champions als Zilean, Evelynn, Shen en Janna zijn.
Wat gaat er mis?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef kaching02 het volgende:
ik krijg het spel maar niet geinstalleerd
Ik, echt de perfecte champion voor mij maar dat zal wel aan mijn speelstijl liggen..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef ems. het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwe champ? Ik heb al best veel potjes gespeeld maar ik ben hem gewoon nog geen één keer tegengekomen.
Ik zou als je AP speelt eerst Q maxen, dan pas E. Alhoewel ik moet zeggen dat AD/AS veruit de betere build is. Hierbij max je eerst E, dan W en als laaste Q (met 1 lvltje op lvl 2).quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:54 schreef Nollem het volgende:
Gisteren avond weer een aantal potjes gespeeld, ik begin Teemo nu wel door te krijgen, (heb hem nu een keer of 5 gespeeld.)
Zoals in het vorige deeltje besproken, is hij tegen Brand niet echt handig want het bereik van Brand is echt ver. Ik ben nu verschillende builds aan het proberen (door het lezen van guides en zelf proberen natuurlijk)
Ik bouw nu q, e, w, e, e, r, e, q etc.... met daarbij voor op ability power... iemand nog toevoegingen of ideeën hoe het anders/beter kan?
1x tegengekomen.. en hij deed uberdmg op mij.. Maarja..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef ems. het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwe champ? Ik heb al best veel potjes gespeeld maar ik ben hem gewoon nog geen één keer tegengekomen.
Ah ik speel precies met een champignons die dat niet kunnenquote:
Mocht tijd worden dat dat eindelijk eens komt van Riot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:01 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe patcher update.
http://www.leagueoflegends.com/news/new-pvpnet-patcher-here
Maakt het schijnbaar mogelijk om een replay systeem te bouwen
Doe je niks aan, uiteindelijk win je toch weer games. Heb vaak genoeg dat ik met 6-9 losses in mijn laatste 10 games sta, en een dag later is het dan weer precies omgekeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nollem het volgende:
Jeez loosing streak
Ging voor geen meter gisteren. 3 potjes gedaan, geen gewonnen, how come, Team mates die na mijn Lock-in (ik kan absoluut niet tanken) geen tanks in het team kiezen en vervolgens tegenover een team vol tanks te komen staan
Schiet niet op
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.quote:
Leer tanken, dat snap ik , maar die paar keer dat ik dat heb gedaan faal ik gewoon enorm... Is gewoon niet aan mij besteedquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Thormodo het volgende:
@Nollum: Nunu en Blitz zijn dan ook geen tank tanks...
Shen, Amumu, Singed, Rammus, Cho'Gath.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Echte tanks zijn (en daarmee bedoel ik heroes die je eigenlijk niet anders kan/wil spelen):quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik dan ook die paar keer getankd onder het mom van iemand moet het doen...
Ok, dus als ik wil leren tanken, wie zijn dan de champions die ik moet kiezen?
Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).quote:
Brand zeker? Heb het inderdaad even geprobeerd met W eerst maxen en het werkt wel heel lekker moet ik zeggen.quote:Je houdt er sowieso al rare ideeën op na naar mijn mening (zie vorige topic).
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Leer tanken? Het is natuurlijk ook een beetje vreemd om je teammates te blamen voor iets wat jij zelf ook vertikt om te doen.
Daarnaast is tanken de makkelijkste role uit heel de game dus ik ben altijd sceptisch als mensen met zo'n excuus komen. Meestal kunnen dan namelijk met alle champs (absoluut niet) spelen
Klopt. Gelukkig heb al diverse supports aan mijn friendslist toegevoegd waar ik altijd mee kan lanen als ik een niet-solo AD speel. Vorige week nog een vriendelijke franse dude geadd die een perfecte Taric speelt. Als ik dan met ashe of mf met hem bot lane kan pakken is de kans dat we rating binnen slepen gigantisch gegroeidquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso ook nog eens gaan doen. Speelt toch eigenlijk altijd mage / ranged / support. Tank & support lijken toch de twee te zijn die op mijn lvl het vaakst ontbreken.
Mjah dat is inderdaad het grote probleem met Mundo, je hoeft hem niet aan te vallen. Maar ik zou niet weten hoe vaak ik (of iemand anders) in een game heb moeten zeggen "Don't attack the #(*#$* tank". Mindere (slechte) tegenstanders gooien vaak alles wat ze hebben op de eerste hero die ze tegenkomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef Keselo het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Mundo heeft geen Initiate en er is geen enkele reden om Mundo niet als 5e te vermoorden. Terwijl het hele idee van een tank juist is dat ze zo irritant zijn dat je ze eigenlijk als eerste wilt vermoorden, en dat daardoor zoveel mogelijk summoners en ults op deze champion worden opgeblazen.
[...]
Probeer je nu te trollen met die video? Ze spelen tegen bots for heaven's sake...Yogscast zijn over het algemeen geweldig (bijv. hun Magicka video's), maar hier slaan ze de plank volledig mis. Ze kramen namelijk 95% onzin uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Stranger het volgende:
Wat zijn die LoL-fans snel beledigd zeg. Er hoeft maar één keer gezegd te worden dat het spel niet zo goed is en meteen 5000 butthurt kiddies die een filmpje disliken.
En dan nog zeggen dat de community zo goed is
Had je mij al toegevoegd? Ik moet echt eens orde gaan scheppen in mijn friendlist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb al diverse supports aan mijn friendslist toegevoegd waar ik altijd mee kan lanen als ik een niet-solo AD speel. Vorige week nog een vriendelijke franse dude geadd die een perfecte Taric speelt. Als ik dan met ashe of mf met hem bot lane kan pakken is de kans dat we rating binnen slepen gigantisch gegroeid
telt niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:13 schreef Necrodeath het volgende:
M'n eerste.
[ afbeelding ]
Coop vs AI, maar dan nog
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...quote:
Je mening over de kracht van een hero baseren aan de hand van de spotlight is het domste wat je kunt doen. Elke hero ziet er "OP" uit in die spotlights. Als je op het eind kijkt zie je dat Vayne ook ontzettend gefeed is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef Nollem het volgende:
[..]
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...
Lijkt me wel gaaf om te spelen
Vayne is meer een tanky dps-killer dan een echte ranged carry vind ik. Ze heeft de range niet voor een ranged carry.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef ems. het volgende:
Grappige ranged carry maar het haalt het niet bij ashe.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je mening over de kracht van een hero baseren aan de hand van de spotlight is het domste wat je kunt doen. Elke hero ziet er "OP" uit in die spotlights. Als je op het eind kijkt zie je dat Vayne ook ontzettend gefeed is.
Anders dan dat lijkt me het wel een toffe hero, maar goed ik moet haar eerst maar een (zien) spelen.
Mjah. Het is meer dat bij elke nieuwe hero spotlight weer 95% van de lui op YouTube denkt en typt "OMG THIS HERO IS OP!!!". Ik had het dan ook puur over je oordeel over "de kracht van". De skills e.d. leuk vinden is weer een heel ander verhaal. Maar goed die twee boven je doen ook vrolijk mee aan een oordeel vellen, voordat ze er echt iets van af kunnen wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Nollem het volgende:
[..]ik voel me bijna schuldig iets gezegd te hebben
Trek je er niks van aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Nollem het volgende:
[..]ik voel me bijna schuldig iets gezegd te hebben
Als die 6300 kost koop ik hem niet.. anders ga ik er wel mee spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef Nollem het volgende:
[..]
Dat tumble is behoorlijk heftig, als je ziet dat ze die Signed en Jarvis zo gemakkelijk kapot krijgt met zo weinig health...
Lijkt me wel gaaf om te spelen
Wat is er precies tanky aan haar dan? Sivir heeft ook nauwelijks range en is toch een ranged carryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Vayne is meer een tanky dps-killer dan een echte ranged carry vind ik. Ze heeft de range niet voor een ranged carry.
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er precies tanky aan haar dan? Sivir heeft ook nauwelijks range en is toch een ranged carry
Ach, ik lees verkeerd, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is
Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Keselo het volgende:
Trek je er niks van aan. Hij kan er sowieso niet tegen als je iets anders vindt dan hij.
Mjah ik had wel mee willen doen, maar daar ben ik nu waarschijnlijk ietsiepietsie te laat meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef nyny83 het volgende:
Doet iemand van jullie nog mee aan het alienware toernooi trouwens? Ik sta met een aantal gotters ingeschreven, vanavond eerste match.
Vayne is sowieso 6300. Ik heb nu 8300 IP dus ik ga Vayne wel kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als die 6300 kost koop ik hem niet.. anders ga ik er wel mee spelen
Eerste ronde net gewonnen tegen Team Tabletennis, een team met een average rating van 1400 1300. SK gaming en Fnatic enzo doen wel mee, maa rmoeten we vooralsnog niet tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef ems. het volgende:
Livestream?
En moeten jullie nog tegen grote teams?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, ik lees verkeerd, sorryEn ranged carries slopen over het algemeen toch juist de tanky dps, gezien zij in teamfights niet de luxe hebben om die ene caitlyn of brand te slopen, die als het goed is óók uit de buurt probeert te blijven van het gevecht?
Kan en mag van mij, niks mis mee. Zonder discussies is zo'n topic ook niks meer, of wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:43 schreef nyny83 het volgende:
Meestal faalt rumble, maar die gast in ons team is fucking bizar goed met hem. Die carriet van begin tot einde
Vykroquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijken
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Keselo het volgende:
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.
Tja zo makkelijk is het niet altijd hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).
Zeker met ashe is het geen probleem om te kiten. Tenzij je uit positie bent op het moment dat de teamfight begint, maar dan ben je sowieso fout bezig, of je nou ashe bent of niet.
Kort gezegd; Tanky dps is sterk maar wordt voor mijn gevoel wel vaak érg overschat. Als je team er correct mee om gaat valt het allemaal heus wel mee.
Als je een goede earlygame hebt is het inderdaad een zieke champion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Trouwens... GARENik dacht eens proberen, wat een monster. Eerste potje 10-1
Hoi,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Mocht je eens wat anders willen proberen, dan is League of Legends wel een aanrader. Dat is altijd free to play.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Hon is wellicht iets minder toegankelijk voor beginners omdat het spel je wat strenger afrekent op fouten. Op competitief niveau is er eigenlijk geen verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Monolith het volgende:
Was HoN niet iets meer hardcore en LoL iets meer casual?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |