abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75947273

Heroes of Newerth is een soort remake van Warcraft 3 MOD 'Dota'. Dit is een heel simpel maar toch
ingewikkeld spel in opmaak.

Je speelt met 2 teams, elk team 5 spelers. je controleert maar 1 mannetje ( je Hero) en je moet elkaar's bases veroveren. Je kunt nieuwe items kopen, levelt en maakt nieuwe skills aan. Dit is echter in 1 zin uitgelegd terwijl het veel
diepgaander is maar ook in 1x te begrijper. Voor de mensen die nooit Dota gespeeld hebben zeker een aanrader.

Sinds kort kun je op de Site weer een Beta account maken en meteen het spel spelen.
Check it out, het is het waard, echt. Je hebt niets te verliezen .

Inschrijven
Create Beta Account

Download hier je client, hij zal vanzelf updaten naar de huidige versie als je
inlogt.
Heroes of Newerth Client
Minimum:
Processor - 2.2GHz Pentium 4 / AMD 2400+ or faster
RAM - 1GB of RAM
Video Card - GeForce 5 and ATI 9800 w/ 128 MB VRAM
Windows XP, Win2k or Windows Vista
Network Connection Required

Recommended:
Processor - 2.0GHz Core 2 Duo / AMD 3500+ or faster
RAM - 1.5GB or higher
Video Card - 256MB Geforce 7800+ or Radeon X1900+
Network Connection Required (Broadband)

OP zal nog uitgebreider worden gemaakt.

Hieronder wat Screenshots en gameplay beelden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dibble op 22-12-2009 23:12:35 ]
*Hosselcopter*
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:59:33 #2
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75947316
Ziet er lijp uit.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_75947500
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ziet er lijp uit.
DOEN. Echt! Was Dota verslaafde maar dit spel is in ZO fuckin veel opzichten beter. Meer dan 60 heroes al. Goede graphics, lobby systeem en rank experience ladder en super game mecanics die strakker reageren, friendslist en clan support, anti leaver system etc. In feite een hele upgrade. Hij verkeerd nu nog in de Beta fase en is al super.
*Hosselcopter*
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:12:25 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75947949
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Dibble het volgende:

[..]

DOEN. Echt! Was Dota verslaafde maar dit spel is in ZO fuckin veel opzichten beter. Meer dan 60 heroes al. Goede graphics, lobby systeem en rank experience ladder en super game mecanics die strakker reageren, friendslist en clan support, anti leaver system etc. In feite een hele upgrade. Hij verkeerd nu nog in de Beta fase en is al super.
Ik speel alleen maar footmen frenzy .. dota komt echt om de 2 uur een nieuwe versie uit
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_75948959
Als het wat drukker wordt op je scherm lijkt het soms ook op de chaos die je bij FF aantreft
*Hosselcopter*
pi_75960804
kick
*Hosselcopter*
pi_75977729
mensen al geprobeerd ?
*Hosselcopter*
  woensdag 23 december 2009 @ 18:03:09 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75978424
stom spel!
pi_75978641
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef RickoKun het volgende:
stom spel!
Waarom? Je moet ook niet meteen rushen naar de vijand maar achter je torens blijven
*Hosselcopter*
pi_75987729
Hets online tegen andere tog?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:26:04 #11
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_75994193
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hets online tegen andere tog?
*Hosselcopter*
pi_77769983
Ja hallo,

Ik heb gisteren een betakey gevonden en heb het voor het eerst gespeeld (na een jaar of 4-5 dota-ervaring). Ik moet zeggen, het is erg wennen, vooral dat de items en heroes allemaal anders heten en eruit zien, maar tot nu toe zie ik een hoop verbeteringen tov DotA dus ik blijf het wel even spelen.
pi_77832646
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:22 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo,

Ik heb gisteren een betakey gevonden en heb het voor het eerst gespeeld (na een jaar of 4-5 dota-ervaring). Ik moet zeggen, het is erg wennen, vooral dat de items en heroes allemaal anders heten en eruit zien, maar tot nu toe zie ik een hoop verbeteringen tov DotA dus ik blijf het wel even spelen.
dito

Erg leuk, jammer dat mijn stats door mijn aanpasperiode al helemaal naar de klote zijn geholpen, maargoed, erg leuk tot dusverre.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_77886019
speel dit spel ook al een tijdje, blijf nog steeds rond de 1600 psr hangen, met niet de beste stats.

speel vaak met 1 of soms 2 anderen, maar je bent ook zo afhankelijk van je team en als er ook maar 1 of 2 idioten bij zitten dan wil het al helemaal niet meer.
pi_78461436
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Pixell het volgende:
speel dit spel ook al een tijdje, blijf nog steeds rond de 1600 psr hangen, met niet de beste stats.

speel vaak met 1 of soms 2 anderen, maar je bent ook zo afhankelijk van je team en als er ook maar 1 of 2 idioten bij zitten dan wil het al helemaal niet meer.
Inderdaad. Ben vaak één van die idioten. Moet nog alle Heroes leren enz. Vaak ben ik support of een fragile hero. Als je dan achterop raakt is het vaak 1x stun en dan wordt je dood geklapt.
pi_78464667
Ik vind dit spel speltechnisch niet goed uitgedacht. Het schijnt een kopie van Dota te zijn maar die game heeft dus dezelfde zwakte.

Je speelt indirect tegen een tegenstander. Als je een fout maakt heeft dat vaak geen direct effect maar je moet doorspelen met zwakkere heroes. En zo is het spel dan ook een soort slippery slope. Meestal is een spel over 10 minuten voor het einde. En zo krijg je ook altijd een anticlimax.
Het lijkt er op dat het er om draait je heroes zo te levelen en items te geven zodat je ze keer op keer kunt 'fraggen' nadat het potje dus al over is. Als je opgeeft omdat je inziet dat je verloren hebt wordt je gestraft als een 'leaver'.

In mijn mening is het dus een raar spelconcept dat per toeval zo in elkaar gezet is door een hobbyist. Uitwerking lijkt me niet zo slecht behalve dat je heroes traag bewegen en een bepaalde versnelling hebben. Bij spellen die gaan om micro is dat erg slecht om te hebben.
pi_78468101
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:04 schreef Prometheus4096 het volgende:
Ik vind dit spel speltechnisch niet goed uitgedacht. Het schijnt een kopie van Dota te zijn maar die game heeft dus dezelfde zwakte.

Je speelt indirect tegen een tegenstander. Als je een fout maakt heeft dat vaak geen direct effect maar je moet doorspelen met zwakkere heroes. En zo is het spel dan ook een soort slippery slope. Meestal is een spel over 10 minuten voor het einde. En zo krijg je ook altijd een anticlimax.
Het lijkt er op dat het er om draait je heroes zo te levelen en items te geven zodat je ze keer op keer kunt 'fraggen' nadat het potje dus al over is. Als je opgeeft omdat je inziet dat je verloren hebt wordt je gestraft als een 'leaver'.

In mijn mening is het dus een raar spelconcept dat per toeval zo in elkaar gezet is door een hobbyist. Uitwerking lijkt me niet zo slecht behalve dat je heroes traag bewegen en een bepaalde versnelling hebben. Bij spellen die gaan om micro is dat erg slecht om te hebben.
Je snapt het dus niet helemaal?
Als jij als team samenwerkt kun je er voor zorgen dat een iemand voor een tank build gaat, een ander iemand is dat de dps'er iemand anders is weer support... als je een goed team hebt kan het inderdaad zo afgelopen zijn, dus ook als je hte tegen je hebt. Einzelgangers kunnen effectief zijn maar als je tegenstander een beetje slim is is dat ook zo afgelopen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_78470309
Maar het is wel moeilijk, om als je eenmaal aan het verliezen bent, het tij te keren. Maar als het tegelijk op gaat is het een leuk spelletje.
pi_78480952
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Je snapt het dus niet helemaal?
[...]
Ik denk dat je mijn post nog een keer moet lezen. Ik heb het nooit over de dingen gehad waar jij het over hebt.
pi_78481166
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:04 schreef Prometheus4096 het volgende:

Ik vind dat ze dit met het 'concede' systeem heel goed hebben opgevangen bij HoN. Op het moment dat je als team weet dat je verliest, kan je gewoon opgeven, je neemt je verlies en kan leaven zonder als 'leaver' bestempeld te worden.
quote:
Ik snap niet wat er raar is aan het concept van het spel, het is gewoon een 5 tegen 5 battle, proberen om het ultieme uit jouw hero te halen. Items halen hier natuurlijk wel iets uit, maar alleen items is niet alles, teamspel is het magische woord.
De trage bewegingen van de hero en de bepaalde versnelling doet geen afbreuk aan het spel, is gewoon een kwestie van wennen.
pi_78514028
Ziet er wel mooi uit, maar is het niveau net zo hoog als bij dota?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_78518811
Ik heb DotA niet veel gespeeld. Maar het is bijna 1 op 1 overgenomen. Het is dacht ik ook mede gemaakt door de modder van DotA.
pi_80130936
Open beta is trouwens begonnen, voor mensen die het spel een keer willen proberen
  zondag 30 mei 2010 @ 12:50:01 #24
305172 itons
www.gamelux.nl/hon
pi_82095678
Hoi Allemaal,

Gamelux.nl heeft een speciale Heroes of Newerth sectie ingericht voor alle Benelux spelers die graag in het Nederlands willen discussieren over alles wat met Heroes of Newerth te maken heeft.

- Altijd op de hoogte van het laatste nieuws
- Nederlandstalige hero guides en videos
- Reviews van mods
- VOD's
- Cups georganiseerd in samenwerking met ESL
(http://www.esl.eu/benelux/hon/5on5/gamelux5on5honcup1#/benelux/hon/news/125551/Heroes-of-Newerth-Cup-1-by-Gamelux/)

Kom dus snel een keer kijken op www.gamelux.nl/hon
pi_82097255
Nog iemand die dit speelt? De beta is voorbij en het kost nu 30 dollar. Momenteel brengen ze wekelijks patches uit en meestal een nieuwe hero erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')