DOEN. Echt! Was Dota verslaafde maar dit spel is in ZO fuckin veel opzichten beter. Meer dan 60 heroes al. Goede graphics, lobby systeem en rank experience ladder en super game mecanics die strakker reageren, friendslist en clan support, anti leaver system etc. In feite een hele upgrade. Hij verkeerd nu nog in de Beta fase en is al super.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ziet er lijp uit.
Ik speel alleen maar footmen frenzy .. dota komt echt om de 2 uur een nieuwe versie uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
DOEN. Echt! Was Dota verslaafde maar dit spel is in ZO fuckin veel opzichten beter. Meer dan 60 heroes al. Goede graphics, lobby systeem en rank experience ladder en super game mecanics die strakker reageren, friendslist en clan support, anti leaver system etc. In feite een hele upgrade. Hij verkeerd nu nog in de Beta fase en is al super.
Waarom? Je moet ook niet meteen rushen naar de vijand maar achter je torens blijvenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hets online tegen andere tog?
ditoquote:Op maandag 8 februari 2010 15:22 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo,
Ik heb gisteren een betakey gevonden en heb het voor het eerst gespeeld (na een jaar of 4-5 dota-ervaring). Ik moet zeggen, het is erg wennen, vooral dat de items en heroes allemaal anders heten en eruit zien, maar tot nu toe zie ik een hoop verbeteringen tov DotA dus ik blijf het wel even spelen.
Inderdaad. Ben vaak één van die idioten. Moet nog alle Heroes leren enz. Vaak ben ik support of een fragile hero. Als je dan achterop raakt is het vaak 1x stun en dan wordt je dood geklapt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Pixell het volgende:
speel dit spel ook al een tijdje, blijf nog steeds rond de 1600 psr hangen, met niet de beste stats.
speel vaak met 1 of soms 2 anderen, maar je bent ook zo afhankelijk van je team en als er ook maar 1 of 2 idioten bij zitten dan wil het al helemaal niet meer.
Je snapt het dus niet helemaal?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:04 schreef Prometheus4096 het volgende:
Ik vind dit spel speltechnisch niet goed uitgedacht. Het schijnt een kopie van Dota te zijn maar die game heeft dus dezelfde zwakte.
Je speelt indirect tegen een tegenstander. Als je een fout maakt heeft dat vaak geen direct effect maar je moet doorspelen met zwakkere heroes. En zo is het spel dan ook een soort slippery slope. Meestal is een spel over 10 minuten voor het einde. En zo krijg je ook altijd een anticlimax.
Het lijkt er op dat het er om draait je heroes zo te levelen en items te geven zodat je ze keer op keer kunt 'fraggen' nadat het potje dus al over is. Als je opgeeft omdat je inziet dat je verloren hebt wordt je gestraft als een 'leaver'.
In mijn mening is het dus een raar spelconcept dat per toeval zo in elkaar gezet is door een hobbyist. Uitwerking lijkt me niet zo slecht behalve dat je heroes traag bewegen en een bepaalde versnelling hebben. Bij spellen die gaan om micro is dat erg slecht om te hebben.
Ik denk dat je mijn post nog een keer moet lezen. Ik heb het nooit over de dingen gehad waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Je snapt het dus niet helemaal?
[...]
Ik vind dat ze dit met het 'concede' systeem heel goed hebben opgevangen bij HoN. Op het moment dat je als team weet dat je verliest, kan je gewoon opgeven, je neemt je verlies en kan leaven zonder als 'leaver' bestempeld te worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:04 schreef Prometheus4096 het volgende:
Je speelt indirect tegen een tegenstander. Als je een fout maakt heeft dat vaak geen direct effect maar je moet doorspelen met zwakkere heroes. En zo is het spel dan ook een soort slippery slope. Meestal is een spel over 10 minuten voor het einde. En zo krijg je ook altijd een anticlimax.
Het lijkt er op dat het er om draait je heroes zo te levelen en items te geven zodat je ze keer op keer kunt 'fraggen' nadat het potje dus al over is. Als je opgeeft omdat je inziet dat je verloren hebt wordt je gestraft als een 'leaver'.
Ik snap niet wat er raar is aan het concept van het spel, het is gewoon een 5 tegen 5 battle, proberen om het ultieme uit jouw hero te halen. Items halen hier natuurlijk wel iets uit, maar alleen items is niet alles, teamspel is het magische woord.quote:In mijn mening is het dus een raar spelconcept dat per toeval zo in elkaar gezet is door een hobbyist. Uitwerking lijkt me niet zo slecht behalve dat je heroes traag bewegen en een bepaalde versnelling hebben. Bij spellen die gaan om micro is dat erg slecht om te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |